Μειωση κατανάλωσης σε Tiger 1050 ¶
Από: Genesis στις 16/11/2015 3:17 μμ.
Από: Genesis στις 16/11/2015 3:17 μμ.
Από: Aris. στις 16/11/2015 5:35 μμ.
Από: Native στις 17/11/2015 3:09 μμ.
Από: nikosdk στις 17/11/2015 4:02 μμ.
Από: Native στις 17/11/2015 4:05 μμ.
Από: nikosdk στις 17/11/2015 4:08 μμ.
Από: Genesis στις 17/11/2015 5:52 μμ.
nikosdk"Γενικα ψαξε και στο αγγλικο φορουμ για προγραμματα φτιαχτα και δοκιμασμενα. Ειναι το πως θα σου κατσει, και το τι ψαχνεις. Εχω κανει σε λιγοτερο απο εναν χρονο, σχεδον 20 flash την ecu και κατεληξα σε αυτο που προανεφερα. Εψαχνα δυνατα χαμηλα και οικονομια. Σε πιστα δεν το βαζω για να ψαχνω να τοσο πολυ να κερδισω επιδοσεις στις ψηλες στροφες οπως με το προγραμμα arrow race που κανει το μηχανακι αγνωριστο (εχει ενα μεγαλο κενο στα χαμηλα, ειδικα με μανισιο γραναζωμα) Επισης αν καταργησεις την ανακυκλωση καυσαεριων ξεχνας το ενοχλητικο σκασιμο πισω - σκαει πολυ λιγοτερο."
Από: Aris. στις 17/11/2015 6:43 μμ.
Από: vassat στις 17/11/2015 11:36 μμ.
Από: Native στις 18/11/2015 9:16 πμ.
Από: Aris. στις 18/11/2015 9:14 μμ.
Native"Αστο οπως είναι και αλλαξε προγραμμα στον καρπό σου μονο μενει να πώ. "
Native"
Χωρις πλάκα τώρα το vesponi παρότι 300cc και μονιμως τερμα γκαζι μεσα στην πόλη ποτε δεν εχει περάσει τα 4,5lt/100 και εθνική το πολυ 4lt να κάψει, την εχω παει και με 3,3lt/100 εθνική. Eχω κανει με 9 λιτρα ρεζερβουάρ 280km. Τα honda καινε λιγο παραπάνω αλλα και παλι δεν πιστευω να φευγουν απο τα 5lt/100"