ΑΝΔΡΕΑΣ Ι."Πρώτα απο όλα θα πρέπει να κοιτάξεις τα κριτήρια σου. Τι κέφια θες να σου κάνει το επομενο σου μηχανάκι;;;;
Τον τίγρη μου τον έχω 2 μήνες και πριν απο αυτόν είχα varadero. Ο φίλος που έγραψε για τα vardero πριν ήταν υπερβολικός αν και η γνώμη του δεν μετράει γιατί μια βόλτα τον πήγαν μόνο.
Το vara είναι βαρύ μόνο σταματημένο ενώ όταν κινήται είναι πιο ελαφρύ απο τον τίγρη. Εχει καλύτερα φρένα(CBS) και πιο ταξιδιωτική θέση οδήγησης. Το βάρος του το κάνει ανίκητο στην εθνικη με ότι ταχύτητα και αν πηγαίνει δεν το κουνάει ούτε ανεμοστρόβιλος ενώ τον τίγρη τον κουνάει και ο πιο ελαφρύς πλάγιος άνεμος.
Με 90000χλμ στην πλάτη του και μόνο μια κομμένη ντίζα εγώ μπορώ να το πω αξιοπιστο.
Γύρισα απο διακοπές και ο τίγρης ήταν νεκρός απο ρεύμα ενώ με το vara δεν ήξερα ότι συμβενουν τέτοια πραγματα.
Ο τ'ιγρης έχει ένα πολύ δυναμικό μοτέρ και στρίβει παρα πολύ καλά. Είναι παιχνιδιάρικο μηχανάκι και κάνει όλα τα καγκουροκέφια.
Στο ταξίδι ανταποκρίνεται μια χαρά αρκεί να βάλεις ψηλό ανεμοθώρακα. Μπορεί να είναι και οικονομικό και καταπιόλα αναλογα πως το χειρίζεσαι.
Από το tdm(είχα to 2006) παρόλο που είναι ίδια κατήγορια ο τίγρης είναι με διαφορά καλύτερο μηχανάκι.
Δεν σου κρύβω ότι και εγώ είμαι ακόμα φοβισμένος με τις βλάβες που διαβαζω και jξενερωμένος με τον άθλιο συμπλέκτη που έχουν σχεδόν όλα τα triumph.
Γενικά πάντως πάντως είναι ένα ευχάριστο μηχανάκι που στο συνιστώ."
Ο φίλος που λες εγώ δηλαδή οδήγησε το varadero ας μην ήταν δικό του γυρίζοντας την Ελλάδα για να δει δουλειές επαγγελματικά και έκανε ίσως και πολύ πάνω από 10.000κμ με αυτό .
Δεν είχε CBS και είχε φρένα για πέταγμα , αν και με CBS άλλο που καβάλησα είχε λίγο καλύτερα φρένα μόνο υπό την έννοια ότι δεν πετάει ένα άπειρο κάτω ως συνήθως στα HONDA δηλαδή άλλα και εκείνο που εννοούμε φρένα δεν είχε καλά .
Το περί ελαφριάς οδήγησης με το μαμούθ μόνο ελέω μεγάλου τιμονιού , τα κιλά βέβαια δεν κρύβονται πουθενά , εντάξει απόψεις είναι αυτές και μια HARLEY άμα τσουλήσει κρύβει τα κιλά της , άλλα για ζήτα της τσαλιμάκια και να δεις τι θα σου κάνει .
Και το μηχανάκι μου το sprint 900s του 97 δεν είναι αυτό ακριβώς που λέμε πούπουλο , άλλα έχει κάτι φρενούκλες 310mm είχα βάλει και της εξαμπίστονες δαγκάνες μπροστά αλλά ξανά έβαλα της τετραμπίστονες γιατί ήταν υπερβολικές σε χρήση δρόμου , τα ίδια έχει και ο τίγρης μισό χιλιοστό ποιο στενά όμως , μια χαρά , που άμα λάχει φρενάρουν και δεύτερη και τρίτη φορά από τα 200 στα 40 άμα χρειαστεί χωρίς να βγάζουν σπυράκια .
Τλς πα πολλά HONDA ίσως με ευθύνη των ελληνικών βενζινάδικων κακαρώνουν πολλές αντλίες βενζίνης , το δυο , τρις σε varadero το έχω ακούσει από τρία τέσσερα άτομα , αυτό που είχα οδήγηση εγώ του φίλου στα 60.000 κμ είχε ζητήσει δυο .
Άλλα ποτέ μην λες για συμπλέκτη όταν είναι το πρώτο πράγμα έχει γενικά ευπάθεια στα VARADERO και μόλις τον πατάς κοπανάει σαν ξηροκάμπανος από 750ss ducati μετά τα 30-40.000κμ , και βάζοντας πρώτη στο φανάρι σε ακούνε τέσσερα στενά απόσταση , δεν νομίζω να έχεις τέτοιο πρόβλημα στον triumph αν έχεις να πας να το δει μηχανικός .
Τελικά ο καθένας την μηχανή που καβαλάει την κρίνει ανάλογα με της απαιτήσεις που έχει από την οδήγηση από αυτήν .
Αλλιώς κρίνει ένας από TDM όταν καβαλήσει ένα ducati με της σφιχτές αναρτήσεις και το βγάλει ψυχοβγάλτη και αλλιώς θα κρίνει ένας αναβάτης από ducati ένα TDM που θα πάει να το οδηγήσει όπως την duduca στην Επίδαυρο και θα πει το πάτερ υμών ανάποδα δέκα φορές .
Εγώ παραδείγματος χάριν αν οδήγαγα ένα μηχανάκι με ψηλό φέρινκ που δεν θα με άφηνε να δω τον δρόμο καθαρά θα το έσπαγα , κάποιοι άλλοι το βάζουν γιατί φυσικά δεν τους ενδιαφέρει να πάνε γρήγορα και να διαβάζουν την άσφαλτο , γούστα είναι αυτά .
Όπως και δεν πιστεύω ότι ένας τίγρης με σωστά λάδια και ελατήρια στα καλάμια κουνάει έτσι εύκολα στον αέρα , δεν τον έχω οδήγηση όμως σε τέτοιες συνθήκες τον τίγρη για να ξέρω προσωπικά .
Άλλα με άτομα που είχαν πριν το varadero μηχανάκια που ταξίδευαν με 250κμ για πλάκα , όταν αγόρασαν varadero το κυριότερο παράπονο πέραν του αφύσικου βάρους και του επικίνδυνα ψηλού κέντρου του , ήταν μεγάλη αστάθεια στα πολλά χιλιόμετρα και φίλο φτερό επικίνδυνα στον αέρα στα 180-200κμ και συγγνώμη επειδή έχω ταξιδέψει πολύ μαζί τους και τους έχω δει πως πήγαιναν τα άλλα μηχανάκια kawa ZX12 π.χ. σαν ποδήλατα πιστεύω αυτούς .
Δεν τα γράφω για να σε προσβάλω άλλα έτσι τα βλέπω εγώ .
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.