Μετα το tdm.......τι;

Μετα το tdm.......τι;  

  Από: moitsos στις 08/08/2014 12:14 πμ.

Καλησπερα παιδια....
Ο τιτλος τα λεει ολα... Ξεφορτωθηκα το tdm που ειχα και ειπα να περασω σε κανενα σοβαρο μηχανακι... Και φυσικά η πρώτη μου σκέψη ήταν ο τίγρης...Έχω ξεκινήσει να ψάχνω και είμαι στο παρα πέντε να σηκώσω το τηλέφωνο και να το πάρω(μεταχ/νο).Και τοτε πεφτω πάνω Στο θέμα για τα σπασμένα πιστονια... Μου σηκωθηκε τριχα στη σκεψη να ειμαι πανω απο το λυμενο μοτερ η να ακούω ένα τσικ και να λεω...λες; Μεχρι και το multi 1100 περασε απο το μυαλο μου. Τετοια απελπισια....Ειναι πολλα τα λεφτα για να πω να παρω ρισκο και ότι γινει. Ειναι οντως τοσο κοινο το προβλημα που κανει την αγορα του απαγορευτικη;

Re: Μετα το tdm.......τι;  

  Από: NikosV στις 08/08/2014 8:41 πμ.

moitsos"Καλησπερα παιδια....
Ο τιτλος τα λεει ολα... Ξεφορτωθηκα το tdm που ειχα και ειπα να περασω σε κανενα σοβαρο μηχανακι... Και φυσικά η πρώτη μου σκέψη ήταν ο τίγρης...Έχω ξεκινήσει να ψάχνω και είμαι στο παρα πέντε να σηκώσω το τηλέφωνο και να το πάρω(μεταχ/νο).Και τοτε πεφτω πάνω Στο θέμα για τα σπασμένα πιστονια... Μου σηκωθηκε τριχα στη σκεψη να ειμαι πανω απο το λυμενο μοτερ η να ακούω ένα τσικ και να λεω...λες; Μεχρι και το multi 1100 περασε απο το μυαλο μου. Τετοια απελπισια....Ειναι πολλα τα λεφτα για να πω να παρω ρισκο και ότι γινει. Ειναι οντως τοσο κοινο το προβλημα που κανει την αγορα του απαγορευτικη;"


μηπως βιαστηκες να δωσεις το tdm ??

τα εχουμε ξαναπει παρα πολλες φορες .. μια αναζητηση επανω δεξια στο φορουμ θα σου λησει πολλες αποριες ..

και για τα κτμ λενε καθε τριτη μαστορα (και ισχυει) αλλα εγω θα ξαναπερνα με κρειστα τα ματια ..
και τα ducati λενε για ηλεκτρικα που σου μενει στη μεση της εθνικης με 200 αλλα με τρωει να παρω ενα ..

ολα εχουν τα κουσουρια τους .. το tiger θελει σωστη χρηση και τιποτα αλλο ..
Π.Χ.: Αν με 5η ή 6η με 50χλμ προσπαθεις να κανεις μπαντιλικια (που τα κανει) θα παρεις τα πιστονια παραμασχαλα .. αν τα κανεις με 3η δεν θα εχεις προβλημα ..

οποτε αν πας και παρεις κατι τετοιο μαλλον πως θα το φας το κεφαλι σου ..
http://mototriumphhellas.blogspot.com/

Re: Μετα το tdm.......τι;  

  Από: evkou στις 08/08/2014 11:38 πμ.

φίλε moitsos, εαν απο το dtm οδηγήσεις tiger, θα τρομάξεις, η διαφορά είναι ΧΑΟΤΙΚΗ (δεν μειώνω το dtm αλλά αυτή είναι η διάσταση της σύγκρισης) οδηγώ moto 27 χρόνια ίσως το tiger να είναι απο τις πιο ισορροπημένες κατασκευές ever, όταν το οδηγήσεις θα συμφωνήσεις. Για τα πιστόνια έχει γίνει πολύς λόγος, αυτό που κατάλαβα εγώ είναι οτι αν το μηχανάκι δεν το σκαλίσεις (προγράμματα αγνώστου προέλευσης για αύξηση ιπποδύναμης) και το σεβαστείς (προκαθορισμένα service και συντήρηση) δεν θα έχεις πρόβλημα ποτέ, έτσι και αλλιώς το μηχανάκι είναι τόσο πλήρες που δεν χρειάζεται καμμία επέμβαση , ίσως ενα τελικό με πρόγραμμα Triumph και τίποτα άλλο, πάρτο ανεπιφύλαχτα.... (αν υπάρχει ενα αρνητικο είναι μόνο η θέση του συνεπιβάτη που για κάποιο λόγο έιναι ψηλή και τον κτυπάει ο αέρας, στο καινούργιο τίγρη το διορθώσανε αυτό)

Re: Μετα το tdm.......τι;  

  Από: ballance στις 08/08/2014 11:23 μμ.

Καλά μη βλογάμε τα γένια μας επειδή είναι η μάρκα μας. Κάποια ναι έβγαλαν προβλήματα και μάλιστα είνιαι και κάποιος στο φόρουμ που άλλαξε 3 φορές πιστόνια από 1500 ευρώ τη φορά. Και η εταιρεία δεν ξηγήθηκε καλά έιπε φτάιει η βενζίνη αλλάξτε πρόγραμμα, ρίξτε τα άλογα και βάλτε σούπερ βενζίνη. Απαράδεκτο κατ'εμέ για τέτοια εταιρεία.
Αν δεν κάνω λάθος όλα αυτά άρχισαν να συμβάινουν όταν άλλαξαν τα πιστόνια το 2007 και σταμάτησαν τα σφυρήλατα αν και στην πορεία το θέμα σταμα΄τησε να ακούγεται. Γιατί να είναι λογικό να πάρεις τα πιστόνια στο χέρι αν κάνει ςπαντιλίκια με 5η πχ; Και με άλλα μοτό αν το κάνεις δεν εχεις θέμα; Δε λέω ότι πρέπει κάποιος να το κάνει αλλά να λέμε και την αλήθεια έτσι;

Έχω πολλούς φίλους που έχουν το μεγάλο τίγρη και κανένας δεν είχε κανένα πρόβλημα και με οδήγηση κάποιοι στα κόκκινα, καγκουριές κλπ.

Τώρα αν μιλάμε για μεταχειρισμένο, εξαρτάται και που θα πέσεις.

Re: Μετα το tdm.......τι;  

  Από: NikosV στις 09/08/2014 6:53 μμ.

ballance"Καλά μη βλογάμε τα γένια μας επειδή είναι η μάρκα μας. Κάποια ναι έβγαλαν προβλήματα και μάλιστα είνιαι και κάποιος στο φόρουμ που άλλαξε 3 φορές πιστόνια από 1500 ευρώ τη φορά. Και η εταιρεία δεν ξηγήθηκε καλά έιπε φτάιει η βενζίνη αλλάξτε πρόγραμμα, ρίξτε τα άλογα και βάλτε σούπερ βενζίνη. Απαράδεκτο κατ'εμέ για τέτοια εταιρεία.
Αν δεν κάνω λάθος όλα αυτά άρχισαν να συμβάινουν όταν άλλαξαν τα πιστόνια το 2007 και σταμάτησαν τα σφυρήλατα αν και στην πορεία το θέμα σταμα΄τησε να ακούγεται. Γιατί να είναι λογικό να πάρεις τα πιστόνια στο χέρι αν κάνει ςπαντιλίκια με 5η πχ; Και με άλλα μοτό αν το κάνεις δεν εχεις θέμα; Δε λέω ότι πρέπει κάποιος να το κάνει αλλά να λέμε και την αλήθεια έτσι;

Έχω πολλούς φίλους που έχουν το μεγάλο τίγρη και κανένας δεν είχε κανένα πρόβλημα και με οδήγηση κάποιοι στα κόκκινα, καγκουριές κλπ.

Τώρα αν μιλάμε για μεταχειρισμένο, εξαρτάται και που θα πέσεις."


οταν το προγραμμα της εξατμησης σου λεει οτι ειναι απο 95 οκτανια και πανω και η απλη βενζινη που βαζεις αμφιβαλω αν εχει τοσα .. μπορει να ειναι ενα θεμα ..

[quote:218qq1bx]Γιατί να είναι λογικό να πάρεις τα πιστόνια στο χέρι αν κάνει ςπαντιλίκια με 5η πχ;[/quote:218qq1bx]
ο κινητηρας ειναι τορναρισμενος και δεν παει αλλο ..
δεν ειμαι ειδικος αλλα ενας μηχανικος πιστευω να στο εξηγησει αυτο ..

η γνωμη μου ειναι οτι εχει γινει πολυς ντορος για το θεμα και απλα εχει μεινει ρετσινια .. οπως σε ολες τις εταιριες για οποιονδηποτε αλο λογο ..
http://mototriumphhellas.blogspot.com/

Re: Μετα το tdm.......τι;  

  Από: sprint900 στις 11/08/2014 10:03 μμ.

Άμα το μηχανάκι το παρακολουθούσε ένας σοβαρός μηχανικός δύσκολα θα σου την κάνει στα πιστόνια πιστεύω ότι ήταν να βγει από αυτά βγήκε .
Ποιο πολλές πιθανότητες έχει αστοχίας την μίζας ας πούμε παρά κάτι άλλου .
Βέβαια τα μεταχειρισμένα στην Ελλάδα είναι μια πάρα πολύ πονεμένη ιστορία φίλε , γενικώς .
Άλλα πάρτο και αλλιώς έχω φίλο με varadero στα 110.000κμ τρις αντλίες βενζίνης των 400€ η μια κάθε φορά και μια νερού , κατά τα άλλα το μηχανάκι είναι αξιόπιστο , άλλα το έχεις οδηγήσει ;
Έλεος χριστιανοί , σε σχέση δηλαδή με το δικό μου παλιό βαρύ και με ψηλό κέντρο βάρους όπως λέγανε Sprint 900s τα αξιοσέβαστα περιοδικά τότε , καλύτερα να έπαιρνα το λεωφορείο μπάζο χωρίς φρένα και πάνβαρο εκεί να δεις ψηλό κέντρο βάρους , στα φανάρια κοίταγε πως θα με πετάξει κάτω .
Κάπως έτσι είναι και ο τίγρης σε σχέση με το TDM , πιστεύω .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Μετα το tdm.......τι;  

  Από: ΑΝΔΡΕΑΣ Ι. στις 16/08/2014 9 μμ.

Πρώτα απο όλα θα πρέπει να κοιτάξεις τα κριτήρια σου. Τι κέφια θες να σου κάνει το επομενο σου μηχανάκι;;;;
Τον τίγρη μου τον έχω 2 μήνες και πριν απο αυτόν είχα varadero. Ο φίλος που έγραψε για τα vardero πριν ήταν υπερβολικός αν και η γνώμη του δεν μετράει γιατί μια βόλτα τον πήγαν μόνο.
Το vara είναι βαρύ μόνο σταματημένο ενώ όταν κινήται είναι πιο ελαφρύ απο τον τίγρη. Εχει καλύτερα φρένα(CBS) και πιο ταξιδιωτική θέση οδήγησης. Το βάρος του το κάνει ανίκητο στην εθνικη με ότι ταχύτητα και αν πηγαίνει δεν το κουνάει ούτε ανεμοστρόβιλος ενώ τον τίγρη τον κουνάει και ο πιο ελαφρύς πλάγιος άνεμος.
Με 90000χλμ στην πλάτη του και μόνο μια κομμένη ντίζα εγώ μπορώ να το πω αξιοπιστο.
Γύρισα απο διακοπές και ο τίγρης ήταν νεκρός απο ρεύμα ενώ με το vara δεν ήξερα ότι συμβενουν τέτοια πραγματα.
Ο τ'ιγρης έχει ένα πολύ δυναμικό μοτέρ και στρίβει παρα πολύ καλά. Είναι παιχνιδιάρικο μηχανάκι και κάνει όλα τα καγκουροκέφια.
Στο ταξίδι ανταποκρίνεται μια χαρά αρκεί να βάλεις ψηλό ανεμοθώρακα. Μπορεί να είναι και οικονομικό και καταπιόλα αναλογα πως το χειρίζεσαι.
Από το tdm(είχα to 2006) παρόλο που είναι ίδια κατήγορια ο τίγρης είναι με διαφορά καλύτερο μηχανάκι.
Δεν σου κρύβω ότι και εγώ είμαι ακόμα φοβισμένος με τις βλάβες που διαβαζω και jξενερωμένος με τον άθλιο συμπλέκτη που έχουν σχεδόν όλα τα triumph.
Γενικά πάντως πάντως είναι ένα ευχάριστο μηχανάκι που στο συνιστώ.
Η ΧΡΥΣΟΥΛΑ

Re: Μετα το tdm.......τι;  

  Από: sprint900 στις 17/08/2014 7:25 μμ.

ΑΝΔΡΕΑΣ Ι."Πρώτα απο όλα θα πρέπει να κοιτάξεις τα κριτήρια σου. Τι κέφια θες να σου κάνει το επομενο σου μηχανάκι;;;;
Τον τίγρη μου τον έχω 2 μήνες και πριν απο αυτόν είχα varadero. Ο φίλος που έγραψε για τα vardero πριν ήταν υπερβολικός αν και η γνώμη του δεν μετράει γιατί μια βόλτα τον πήγαν μόνο.
Το vara είναι βαρύ μόνο σταματημένο ενώ όταν κινήται είναι πιο ελαφρύ απο τον τίγρη. Εχει καλύτερα φρένα(CBS) και πιο ταξιδιωτική θέση οδήγησης. Το βάρος του το κάνει ανίκητο στην εθνικη με ότι ταχύτητα και αν πηγαίνει δεν το κουνάει ούτε ανεμοστρόβιλος ενώ τον τίγρη τον κουνάει και ο πιο ελαφρύς πλάγιος άνεμος.
Με 90000χλμ στην πλάτη του και μόνο μια κομμένη ντίζα εγώ μπορώ να το πω αξιοπιστο.
Γύρισα απο διακοπές και ο τίγρης ήταν νεκρός απο ρεύμα ενώ με το vara δεν ήξερα ότι συμβενουν τέτοια πραγματα.
Ο τ'ιγρης έχει ένα πολύ δυναμικό μοτέρ και στρίβει παρα πολύ καλά. Είναι παιχνιδιάρικο μηχανάκι και κάνει όλα τα καγκουροκέφια.
Στο ταξίδι ανταποκρίνεται μια χαρά αρκεί να βάλεις ψηλό ανεμοθώρακα. Μπορεί να είναι και οικονομικό και καταπιόλα αναλογα πως το χειρίζεσαι.
Από το tdm(είχα to 2006) παρόλο που είναι ίδια κατήγορια ο τίγρης είναι με διαφορά καλύτερο μηχανάκι.
Δεν σου κρύβω ότι και εγώ είμαι ακόμα φοβισμένος με τις βλάβες που διαβαζω και jξενερωμένος με τον άθλιο συμπλέκτη που έχουν σχεδόν όλα τα triumph.
Γενικά πάντως πάντως είναι ένα ευχάριστο μηχανάκι που στο συνιστώ."


Ο φίλος που λες εγώ δηλαδή οδήγησε το varadero ας μην ήταν δικό του γυρίζοντας την Ελλάδα για να δει δουλειές επαγγελματικά και έκανε ίσως και πολύ πάνω από 10.000κμ με αυτό .
Δεν είχε CBS και είχε φρένα για πέταγμα , αν και με CBS άλλο που καβάλησα είχε λίγο καλύτερα φρένα μόνο υπό την έννοια ότι δεν πετάει ένα άπειρο κάτω ως συνήθως στα HONDA δηλαδή άλλα και εκείνο που εννοούμε φρένα δεν είχε καλά .

Το περί ελαφριάς οδήγησης με το μαμούθ μόνο ελέω μεγάλου τιμονιού , τα κιλά βέβαια δεν κρύβονται πουθενά , εντάξει απόψεις είναι αυτές και μια HARLEY άμα τσουλήσει κρύβει τα κιλά της , άλλα για ζήτα της τσαλιμάκια και να δεις τι θα σου κάνει .

Και το μηχανάκι μου το sprint 900s του 97 δεν είναι αυτό ακριβώς που λέμε πούπουλο , άλλα έχει κάτι φρενούκλες 310mm είχα βάλει και της εξαμπίστονες δαγκάνες μπροστά αλλά ξανά έβαλα της τετραμπίστονες γιατί ήταν υπερβολικές σε χρήση δρόμου , τα ίδια έχει και ο τίγρης μισό χιλιοστό ποιο στενά όμως , μια χαρά , που άμα λάχει φρενάρουν και δεύτερη και τρίτη φορά από τα 200 στα 40 άμα χρειαστεί χωρίς να βγάζουν σπυράκια .

Τλς πα πολλά HONDA ίσως με ευθύνη των ελληνικών βενζινάδικων κακαρώνουν πολλές αντλίες βενζίνης , το δυο , τρις σε varadero το έχω ακούσει από τρία τέσσερα άτομα , αυτό που είχα οδήγηση εγώ του φίλου στα 60.000 κμ είχε ζητήσει δυο .
Άλλα ποτέ μην λες για συμπλέκτη όταν είναι το πρώτο πράγμα έχει γενικά ευπάθεια στα VARADERO και μόλις τον πατάς κοπανάει σαν ξηροκάμπανος από 750ss ducati μετά τα 30-40.000κμ , και βάζοντας πρώτη στο φανάρι σε ακούνε τέσσερα στενά απόσταση , δεν νομίζω να έχεις τέτοιο πρόβλημα στον triumph αν έχεις να πας να το δει μηχανικός .

Τελικά ο καθένας την μηχανή που καβαλάει την κρίνει ανάλογα με της απαιτήσεις που έχει από την οδήγηση από αυτήν .
Αλλιώς κρίνει ένας από TDM όταν καβαλήσει ένα ducati με της σφιχτές αναρτήσεις και το βγάλει ψυχοβγάλτη και αλλιώς θα κρίνει ένας αναβάτης από ducati ένα TDM που θα πάει να το οδηγήσει όπως την duduca στην Επίδαυρο και θα πει το πάτερ υμών ανάποδα δέκα φορές .

Εγώ παραδείγματος χάριν αν οδήγαγα ένα μηχανάκι με ψηλό φέρινκ που δεν θα με άφηνε να δω τον δρόμο καθαρά θα το έσπαγα , κάποιοι άλλοι το βάζουν γιατί φυσικά δεν τους ενδιαφέρει να πάνε γρήγορα και να διαβάζουν την άσφαλτο , γούστα είναι αυτά .

Όπως και δεν πιστεύω ότι ένας τίγρης με σωστά λάδια και ελατήρια στα καλάμια κουνάει έτσι εύκολα στον αέρα , δεν τον έχω οδήγηση όμως σε τέτοιες συνθήκες τον τίγρη για να ξέρω προσωπικά .

Άλλα με άτομα που είχαν πριν το varadero μηχανάκια που ταξίδευαν με 250κμ για πλάκα , όταν αγόρασαν varadero το κυριότερο παράπονο πέραν του αφύσικου βάρους και του επικίνδυνα ψηλού κέντρου του , ήταν μεγάλη αστάθεια στα πολλά χιλιόμετρα και φίλο φτερό επικίνδυνα στον αέρα στα 180-200κμ και συγγνώμη επειδή έχω ταξιδέψει πολύ μαζί τους και τους έχω δει πως πήγαιναν τα άλλα μηχανάκια kawa ZX12 π.χ. σαν ποδήλατα πιστεύω αυτούς .

Δεν τα γράφω για να σε προσβάλω άλλα έτσι τα βλέπω εγώ .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Μετα το tdm.......τι;  

  Από: ΑΝΔΡΕΑΣ Ι. στις 18/08/2014 9:35 μμ.

Δεν έχω κανένα λόγο να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου αλλά διστυχώς δεν έχεις ιδέα για το varadero. δεν υπάρζει varadero χωρίς cbs(συνδυαζόμενη πέδηση) χωρίς ABS υπάρχουν
Τα φρένα του είναι απο το χχ1100,τους περίσσευαν τα είχαν έτοιμα και τα έβαλαν. Φρενάρες λέμε.
Γενικά είναι απο τα πιο αξιοπιστα μηχανάκια. Για τρόμπες μόνο απο σένα το ακούω. Τα μόνα honda που είχαν πρόβλημα με τις τρόμπες ήταν τα africa.
Το caponord ήταν κλάσεις ανώτερο αλλά κάθε ταξίδι γύριζα με τους μισούς πολλαπλασιαστές καμένους.
Σε ένα συμφωνούμε. Ότι ο καθένας έχεις τα γούστα του και τις απαιτήσεις του.
Φιλικά.
Η ΧΡΥΣΟΥΛΑ