Μπαταρια μαλλον kaputt ¶
Από: ad1 στις 14/12/2012 5:20 μμ.
Από: ad1 στις 14/12/2012 5:20 μμ.
Από: vagtyrp στις 14/12/2012 6:10 μμ.
Από: Tigris3 στις 14/12/2012 9:08 μμ.
Από: sprint900 στις 15/12/2012 7:14 μμ.
Από: Bill Vr στις 15/12/2012 10:10 μμ.
sprint900"Φίλε μου και πολύ σου κράτησε , αν έχεις άνεση οικονομικά πάρε την bosch σχεδόν θα κράτηση τον διπλό χρόνο από της κινέζικες και σε ένα άδειασμα από ακινησία δεν θα τα φτύσει τόσο εύκολα .
Θυμίζω σε όσους κρατάνε με το ζόρι με ενέσεις μια πεσμένη παλιά μπαταριά ότι αν τα φτύσει η μπαταρία εν κίνηση το πρώτο που την πληρώνει σαν εξάρτημα είναι ο ανορθωτής παθαίνει ζημιά , είναι προτιμότερο μια γριά μπαταρία να παίρνει δρόμο αν σέρνεται γιατί κουράζει και την μίζα .
Όσο ποιο λίγα volt τόσο κουράζεται στα πηνία και ζεσταίνεται όπως όλα τα ηλεκτρικά μοτέρ και αυτή .
Και όχι μόνο την μίζα την ώρα που δίνει ένα ξεψυχισμένο γύρισμα και πέφτουν τα volt πολύ φαίνεται και από τα λαμπάκια η κατάσταση δεν αρέσει σε κανένα ηλεκτρονικό κύκλωμα στην μοτοσυκλέτα .
"
Από: chris34 στις 17/12/2012 7:20 μμ.
Από: triplelover στις 05/01/2013 12:39 πμ.
Από: SPIROS στις 05/01/2013 4:47 μμ.
Από: sprint900 στις 05/01/2013 6:58 μμ.
SPIROS"Μπαταρία ενα πρόβλημα που μεγαλώνει κατα την ακινησία. Ο μόνος τρόπος ειναι η συντήρηση της με όσο το δυνατών ομαλότερη φόρτιση και εκφόπτιση. Είναι ο ποιό ασφαλής τρόπος να κρατήσουμε ζωντανή τη μπαταρία μας.
Όσο για τη μίζα συνήθως οι κατασκεύαστες βάζουν μονίμους μαγνήτες αντη για πήνια στο στάτορ ( σταθερό κομάτι ) και
περιέλιξη στο ρότορα ( περιστρεφόμενο κομάτι) δεν παθαίνει εύκολα ζημία πρέπει να το παλέψης πολλη ώρα για να καψης τη μίζα.
Τώρα για την ανόρθωση καίγετε πολλη δύσκολα και ως επί το πλήστων οταν η μπαταρία πάθει διακοπή ή αφαιρέσουμε τη μπαταρία οταν δουλεύει η μηχανη, γιατι η ανόρθωτες ανάλογα τον κατασκευαστή οταν φτάσουν τη μπαταρία 13,8V-14.2V
σταματούν τη φόρτιση, αν συμβεί κατη απο τα παραπάνω και δεν εχουν μπαταρια να διαβασουν δείνουν πολυ γιατι νομοιζουν οτι δεν εχει ρεύμα η μπαταρια και καιγονται. Για οποιο λογο ο ανόρθωτης αναγκαστή να δουλευει στα όρια του για παρα πολλη ώρα και για πολλη καιρο υπάρχει πιθανότητα να καεί. Είναι παρα πολλη δυσκολο να καει.
Αναφέρομαι στα παραπάνω γιατι είναι η δουλειά μου.Δεν μου αρεσει κάποιοι <<συνάδελφει>> να εξαπατουν τον κοσμο."
Από: Giourkas στις 11/01/2013 9:59 πμ.
Από: galileos στις 11/01/2013 10:19 πμ.
Giourkas"Μια χαρά....μαζί με ανορθωτή άλλαξα μπαταρία πρίν δύο μήνες και μάλιστα την YTZ-14S που λέει και ο φίλος πιο πάνω και μετά από 5 μέρες ακινησίας δεν οπλίζει ούτε το ρελέ της μίζας...Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.Και να σου λένε κι από το συνεργείο "ε αυτά τα μηχανάκια έτσι είναι,δύο μέρες να τα αφήσεις κατεβάζουν την μπαταρία γιατί η ECU τραβάει πολύ ρεύμα στην αναμονή και γιατί η μίζα τραβάει πολύ ρεύμα στην εκκίνηση." Έχω αρχίσει και το συχτηρίζω το μηχανάκι άσχημα....
Ρε παιδιά αν ξηλώσω τον συναγερμό και αν βάλω εξωτερικό διακόπτη στο ένα καλώδιο της μπαταρίας(για να μην κάθομαι κάθε φορά και ξεβιδώνω πόλους) θα γλιτώσω τπτ?
Επίσης αυτός ο Σάκης που λέτε όλοι που είναι?Τραβιέμαι κάθε φορά από Αγιά Παρασκευή-Πειραιά κι από ότι φαίνεται οι επισκέψεις θα γίνονται όλο και συχνότερα..."