Πιεση ελαστικων σε Tiger ¶
Από: Aek1924 στις 16/10/2008 11:04 πμ.
Από: Sprinter στις 16/10/2008 2:46 μμ.
Από: kostas1975 στις 18/10/2008 5:50 μμ.
Από: icet στις 18/10/2008 11:41 μμ.
kostas1975"γεια σας παιδες ειμαι καινουριος στο site .πρεπει να πω οτι ειστε πολυ καλη παρεα και σας ευχαριστω για τις συμβουλες.εγω του βαζω 36-34"
Από: Sprinter στις 21/10/2008 11:02 πμ.
Από: JOSBI στις 21/10/2008 11:37 πμ.
Sprinter"Θοδωρή,
Μάλλον το 40 πίσω είναι πρός το πολύ για καθημερινή ή σπορ χρήση. Επίσης 6-8 bar διαφορά μπρός - πίσω που βάζεις εσύ πολύ μου φαίνεται. Ο συνήθης rule-of thumb ειναι 4-6 bar διαφορά για χρήση δρόμου. Ολοι πάντως στα ίδια παίζουμε. Το μόνο σίγουρο είναι πώς το 36-42 του βιβλίου είναι υπερβολικό για τις περισσότερες περπτώσεις και μάλλον δίνεται για 'νομικούς' λόγους. Επίσης να γνωρίζεις πώς όσο πιο σπόρ το λάστιχο τόσο πιο ευαίσθητο σε υπερθέρμανση είναι καθώς και σε πολλαπλούς κύκλους ζεστάματος - γρήγορου κρυώματος. Επίσης ενώ μπορεί να ζεσταίνεται γρήγορα, λειτουργει αρκετά χειρότερα οταν βρίσκεται εκτός του σωστού ευρους θερμοκρασίας."
Από: spyro στις 21/10/2008 9:43 μμ.
JOSBI"
ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ!!! "
Από: Sprinter στις 22/10/2008 8:40 πμ.
Από: JOSBI στις 23/10/2008 8:01 πμ.
spyr"JOSBI"
ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ!!! "
Όταν λέει κάποιος ότι ο Sprinter έχει δίκιο μου θυμίζει στο Στρατό που λέγαν κάτι απλά φαντάρια σε κανα Λοχαγό την ώρα του ψαρώματος οτι έχει δίκιο και η απάντηση ήταν του στύλ:
"Τι σημαίνει έχω δίκιο ρε νέος. Φυσικά και έχω δίκιο.... ποιός σε έβαλε εσένα να μας λές αν έχω δίκιο ή όχι...... έγινες εσυ ο ειδικός τώρα για να μας λές οτι έχω δίκιο.... θα μας πεις και πότε έχουμε άδικο δηλαδή στο μέλλον??"
"
Από: billdet στις 03/05/2010 6:48 μμ.
Από: ATN PANOS στις 03/05/2010 7:08 μμ.
Από: gran tiger στις 03/05/2010 8:59 μμ.
JOSBI"Sprinter"Θοδωρή,
Μάλλον το 40 πίσω είναι πρός το πολύ για καθημερινή ή σπορ χρήση. Επίσης 6-8 bar διαφορά μπρός - πίσω που βάζεις εσύ πολύ μου φαίνεται. Ο συνήθης rule-of thumb ειναι 4-6 bar διαφορά για χρήση δρόμου. Ολοι πάντως στα ίδια παίζουμε. Το μόνο σίγουρο είναι πώς το 36-42 του βιβλίου είναι υπερβολικό για τις περισσότερες περπτώσεις και μάλλον δίνεται για 'νομικούς' λόγους. Επίσης να γνωρίζεις πώς όσο πιο σπόρ το λάστιχο τόσο πιο ευαίσθητο σε υπερθέρμανση είναι καθώς και σε πολλαπλούς κύκλους ζεστάματος - γρήγορου κρυώματος. Επίσης ενώ μπορεί να ζεσταίνεται γρήγορα, λειτουργει αρκετά χειρότερα οταν βρίσκεται εκτός του σωστού ευρους θερμοκρασίας."
ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ!!! "
Από: giannisx στις 06/05/2010 11:55 μμ.
Sprinter"Θοδωρή,
Μάλλον το 40 πίσω είναι πρός το πολύ για καθημερινή ή σπορ χρήση. Επίσης 6-8 bar διαφορά μπρός - πίσω που βάζεις εσύ πολύ μου φαίνεται. Ο συνήθης rule-of thumb ειναι 4-6 bar διαφορά για χρήση δρόμου. Ολοι πάντως στα ίδια παίζουμε. Το μόνο σίγουρο είναι πώς το 36-42 του βιβλίου είναι υπερβολικό για τις περισσότερες περπτώσεις και μάλλον δίνεται για 'νομικούς' λόγους. Επίσης να γνωρίζεις πώς όσο πιο σπόρ το λάστιχο τόσο πιο ευαίσθητο σε υπερθέρμανση είναι καθώς και σε πολλαπλούς κύκλους ζεστάματος - γρήγορου κρυώματος. Επίσης ενώ μπορεί να ζεσταίνεται γρήγορα, λειτουργει αρκετά χειρότερα οταν βρίσκεται εκτός του σωστού ευρους θερμοκρασίας."
Από: giannisx στις 06/05/2010 11:57 μμ.
ATN PANOS"
εξαιρειτε φυσικα το m5 στο οποιο ο κατασκευαστης συνιστα
αφοβα χαμηλοτερες πιεσεις λογο ιδιομορφιας του σκελετου
που μπορεις να χαμηλωσεις ακομα και κατω απο το 30psi
χωρις να καταστρεψεις τον σκελετο!!
κατι παρομοιο διαβασα και για το dunlop sportmart"