Πιεση ελαστικων σε Tiger

Πιεση ελαστικων σε Tiger  

  Από: Aek1924 στις 16/10/2008 11:04 πμ.

Για πειτε ρε παιδια γνωμες για το ποση πιεση πρεπει να εχουνε τα λαστιχα του Τιγρη μπροστα και τι πισω τωρα το χειμωνα γιατι οποιον και να ρωτησω τα δικα του μου λεει για πειτε να δουμε τι παιζει

Re: Πιεση ελαστικων σε Tiger  

  Από: JOSBI στις 16/10/2008 11:07 πμ.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΒΑΖΩ 37-33.
VALE FOR EVER

Re: Πιεση ελαστικων σε Tiger  

  Από: Sprinter στις 16/10/2008 2:46 μμ.

Για γενική χρήση τώρα το χειμώνα πρέπει να έχεις ότι και το καλοκαίρι μετρημένο με κρύα λάστιχα

Στο Sprint βάζω 34/38 εκτός κι αν πάω ταξίδι με ταχύτητες δικάβαλος και βαλιτσάτος όπου βάζω 36/42.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Πιεση ελαστικων σε Tiger  

  Από: kostas1975 στις 18/10/2008 5:50 μμ.

γεια σας παιδες ειμαι καινουριος στο site .πρεπει να πω οτι ειστε πολυ καλη παρεα και σας ευχαριστω για τις συμβουλες.εγω του βαζω 36-34

Re: Πιεση ελαστικων σε Tiger  

  Από: icet στις 18/10/2008 11:41 μμ.

kostas1975"γεια σας παιδες ειμαι καινουριος στο site .πρεπει να πω οτι ειστε πολυ καλη παρεα και σας ευχαριστω για τις συμβουλες.εγω του βαζω 36-34"


Μάλλον θέλεις να πεις 34 μπροστά 36 πίσω.
Αν είναι έτσι , μήπως είναι λίγη η πίεση του πίσω ελαστκού; Θα σου φάει γρήγορα το λάστιχο και σε ταξίδι δεν θα έχεις τα κρατήματα που πρέπει γιατί θα υπερθερμένεται το λάστιχο.
Αν λέω κάτι λάθος παρακαλώ τους γνώστες να με διορθώσουν.
Εγώ βάζω 34 - 40 και αν πάω ταξίδι δικάβαλος 34 - 42.
---biip biip---

Re: Πιεση ελαστικων σε Tiger  

  Από: Sprinter στις 21/10/2008 11:02 πμ.

Θοδωρή,

Μάλλον το 40 πίσω είναι πρός το πολύ για καθημερινή ή σπορ χρήση. Επίσης 6-8 bar διαφορά μπρός - πίσω που βάζεις εσύ πολύ μου φαίνεται. Ο συνήθης rule-of thumb ειναι 4-6 bar διαφορά για χρήση δρόμου. Ολοι πάντως στα ίδια παίζουμε. Το μόνο σίγουρο είναι πώς το 36-42 του βιβλίου είναι υπερβολικό για τις περισσότερες περπτώσεις και μάλλον δίνεται για 'νομικούς' λόγους. Επίσης να γνωρίζεις πώς όσο πιο σπόρ το λάστιχο τόσο πιο ευαίσθητο σε υπερθέρμανση είναι καθώς και σε πολλαπλούς κύκλους ζεστάματος - γρήγορου κρυώματος. Επίσης ενώ μπορεί να ζεσταίνεται γρήγορα, λειτουργει αρκετά χειρότερα οταν βρίσκεται εκτός του σωστού ευρους θερμοκρασίας.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Πιεση ελαστικων σε Tiger  

  Από: JOSBI στις 21/10/2008 11:37 πμ.

Sprinter"Θοδωρή,

Μάλλον το 40 πίσω είναι πρός το πολύ για καθημερινή ή σπορ χρήση. Επίσης 6-8 bar διαφορά μπρός - πίσω που βάζεις εσύ πολύ μου φαίνεται. Ο συνήθης rule-of thumb ειναι 4-6 bar διαφορά για χρήση δρόμου. Ολοι πάντως στα ίδια παίζουμε. Το μόνο σίγουρο είναι πώς το 36-42 του βιβλίου είναι υπερβολικό για τις περισσότερες περπτώσεις και μάλλον δίνεται για 'νομικούς' λόγους. Επίσης να γνωρίζεις πώς όσο πιο σπόρ το λάστιχο τόσο πιο ευαίσθητο σε υπερθέρμανση είναι καθώς και σε πολλαπλούς κύκλους ζεστάματος - γρήγορου κρυώματος. Επίσης ενώ μπορεί να ζεσταίνεται γρήγορα, λειτουργει αρκετά χειρότερα οταν βρίσκεται εκτός του σωστού ευρους θερμοκρασίας."



ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ!!!
VALE FOR EVER

Re: Πιεση ελαστικων σε Tiger  

  Από: spyro στις 21/10/2008 9:43 μμ.

JOSBI"


ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ!!! "


Όταν λέει κάποιος ότι ο Sprinter έχει δίκιο μου θυμίζει στο Στρατό που λέγαν κάτι απλά φαντάρια σε κανα Λοχαγό την ώρα του ψαρώματος οτι έχει δίκιο και η απάντηση ήταν του στύλ:

"Τι σημαίνει έχω δίκιο ρε νέος. Φυσικά και έχω δίκιο.... ποιός σε έβαλε εσένα να μας λές αν έχω δίκιο ή όχι...... έγινες εσυ ο ειδικός τώρα για να μας λές οτι έχω δίκιο.... θα μας πεις και πότε έχουμε άδικο δηλαδή στο μέλλον??"

Re: Πιεση ελαστικων σε Tiger  

  Από: Sprinter στις 22/10/2008 8:40 πμ.

έτσι...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Πιεση ελαστικων σε Tiger  

  Από: JOSBI στις 23/10/2008 8:01 πμ.

spyr"
JOSBI"


ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ!!! "


Όταν λέει κάποιος ότι ο Sprinter έχει δίκιο μου θυμίζει στο Στρατό που λέγαν κάτι απλά φαντάρια σε κανα Λοχαγό την ώρα του ψαρώματος οτι έχει δίκιο και η απάντηση ήταν του στύλ:

"Τι σημαίνει έχω δίκιο ρε νέος. Φυσικά και έχω δίκιο.... ποιός σε έβαλε εσένα να μας λές αν έχω δίκιο ή όχι...... έγινες εσυ ο ειδικός τώρα για να μας λές οτι έχω δίκιο.... θα μας πεις και πότε έχουμε άδικο δηλαδή στο μέλλον??"

"





VALE FOR EVER

Re: Πιεση ελαστικων σε Tiger  

  Από: billdet στις 03/05/2010 6:48 μμ.

Καλησπέρα σε όλους.Είμαι κάτοχος Tiger 1050 ABS και φοράω ακόμη τα μαμά λάστιχα τα οποία είναι τα Michelin Pilot Road 1.Μέχρι να βάλω τα καινούρια τι πίεση συνιστάτε να έχω στα υπάρχοντα?Μέχρι τώρα έβαζα 34 bar μπροστά και 36 bar πίσω.

Re: Πιεση ελαστικων σε Tiger  

  Από: ATN PANOS στις 03/05/2010 7:08 μμ.

εγω παντως μετα απο πολλες δοκιμες που εχω κανει
εχω κατασταλαξει στο 32-33 μπροστα και μαξιμουμ 35 πισω δεδομενο παντα
το βαρος μου και τους δρομους εδω στην κρητη!!

εξαιρειτε φυσικα το m5 στο οποιο ο κατασκευαστης συνιστα
αφοβα χαμηλοτερες πιεσεις λογο ιδιομορφιας του σκελετου
που μπορεις να χαμηλωσεις ακομα και κατω απο το 30psi
χωρις να καταστρεψεις τον σκελετο!!

κατι παρομοιο διαβασα και για το dunlop sportmart
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: Πιεση ελαστικων σε Tiger  

  Από: gran tiger στις 03/05/2010 8:59 μμ.

JOSBI"
Sprinter"Θοδωρή,

Μάλλον το 40 πίσω είναι πρός το πολύ για καθημερινή ή σπορ χρήση. Επίσης 6-8 bar διαφορά μπρός - πίσω που βάζεις εσύ πολύ μου φαίνεται. Ο συνήθης rule-of thumb ειναι 4-6 bar διαφορά για χρήση δρόμου. Ολοι πάντως στα ίδια παίζουμε. Το μόνο σίγουρο είναι πώς το 36-42 του βιβλίου είναι υπερβολικό για τις περισσότερες περπτώσεις και μάλλον δίνεται για 'νομικούς' λόγους. Επίσης να γνωρίζεις πώς όσο πιο σπόρ το λάστιχο τόσο πιο ευαίσθητο σε υπερθέρμανση είναι καθώς και σε πολλαπλούς κύκλους ζεστάματος - γρήγορου κρυώματος. Επίσης ενώ μπορεί να ζεσταίνεται γρήγορα, λειτουργει αρκετά χειρότερα οταν βρίσκεται εκτός του σωστού ευρους θερμοκρασίας."



ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ!!! "


τι ειναι τα λαστιχα? καζανι σε γκαζαδικο? ακου εκει 40 bar

Re: Πιεση ελαστικων σε Tiger  

  Από: giannisx στις 06/05/2010 11:55 μμ.

Sprinter"Θοδωρή,

Μάλλον το 40 πίσω είναι πρός το πολύ για καθημερινή ή σπορ χρήση. Επίσης 6-8 bar διαφορά μπρός - πίσω που βάζεις εσύ πολύ μου φαίνεται. Ο συνήθης rule-of thumb ειναι 4-6 bar διαφορά για χρήση δρόμου. Ολοι πάντως στα ίδια παίζουμε. Το μόνο σίγουρο είναι πώς το 36-42 του βιβλίου είναι υπερβολικό για τις περισσότερες περπτώσεις και μάλλον δίνεται για 'νομικούς' λόγους. Επίσης να γνωρίζεις πώς όσο πιο σπόρ το λάστιχο τόσο πιο ευαίσθητο σε υπερθέρμανση είναι καθώς και σε πολλαπλούς κύκλους ζεστάματος - γρήγορου κρυώματος. Επίσης ενώ μπορεί να ζεσταίνεται γρήγορα, λειτουργει αρκετά χειρότερα οταν βρίσκεται εκτός του σωστού ευρους θερμοκρασίας."


Νίκο τι ακριβώς εννοείς ότι το 36-42 του βιβλίου δίνεται για "νομικούς" λόγους?
Γιατί να προτείνει κάτι το οποίο είναι λάθος στο βιβλίο του κατασκευαστή?
(Ενώ σε όλα τα άλλα θέματα π.χ. συντήρηση, λάδια κτλ. λέμε ότι ακολουθούμε τις οδηγίες του κατασκευαστή...)
Επίσης και ο κατασκευαστής του ελαστικού (π.χ. Metzeler M5) την ίδια πίεση προτείνει... γιατί?

Re: Πιεση ελαστικων σε Tiger  

  Από: giannisx στις 06/05/2010 11:57 μμ.

ATN PANOS"
εξαιρειτε φυσικα το m5 στο οποιο ο κατασκευαστης συνιστα
αφοβα χαμηλοτερες πιεσεις λογο ιδιομορφιας του σκελετου
που μπορεις να χαμηλωσεις ακομα και κατω απο το 30psi
χωρις να καταστρεψεις τον σκελετο!!

κατι παρομοιο διαβασα και για το dunlop sportmart"


Πάνο που το διαβασες αυτό για τις πιέσεις στο Μ5? Έχεις καποιο link?