[quote:1i0nlx27]Πρώτον, δεν πιάνουμε παντα 240, παιζει ρολο και τι κοντρα αερα εχουμε.[/quote:1i0nlx27]
αν και δεν φυσουσε καθολου .. δεν ειχα ποτε προβλημα με τον αερα και τα 240
χωρις να το παιζω γρηγορος και δεν ξερω τι .. (που δεν ειμαι)
1. οταν το εστρωνα στις 8.οοο στροφες που πηγαινε 220 ακριβως δεν ειχε προβλημα
2. εχω ξανακανει αυτο το τεστ στα Χανια εδω και αρκετο καιρο και ειπα λες ??
[quote:1i0nlx27]Δευτερον, βάλε εξάτμιση θα τα πιάνεις πολυ πιο γρήγορα και σχεδον πάντα.[/quote:1i0nlx27]
Δημητρη αν ειναι να παω να βαλω εξατμηση, προγραματα και νιτρομπουκαλες σαν τον Jimdom για να δω το μηχανακι μου να πηγαινει οπως πρεπει να πηγαινει απο το εργοστασιο καλια να να παρω παπι ..
[quote:1i0nlx27]Τρίτον, τσεκάριζε τα λάδια σου τακτικά, αν δεις πτώση της στάθμης = πιστόνια (αλλα δεν θέλω να σε προδιαθέσω) μάλλον ο αέρας φταιει.[/quote:1i0nlx27]
εδω χτυπαω ξυλο
και ουτε να το σκεφτομαι ..
[quote:1i0nlx27]Τέταρτον, μπορει να μην είχες βαλει και την καλυτερη βενζίνη.[/quote:1i0nlx27]
το τεστ εγινε με αδειο ντεποζιτο, με καλης ποιοτητας βενζηνη , μονοκαβαλος , χωρις αποσκευες
[quote:1i0nlx27]Και η πίεση στα λάστιχα έχει μεγάλη σημασία.
Προχθές γύριζα απο Χαλκίδα και με 15psi (δεν το είχα προσέξει), έγραψε 239χλμ/ώρα με το ζόρι.Οταν έβαλα κανονική πίεση στα λάστιχα, έποιανε τα 243 και μετά κόφτη[/quote:1i0nlx27]
η πιεση ητω κομπλε .. !!
[quote:1i0nlx27]Πέμπτον, γρασσάρισε την αλυσιδα σου
[/quote:1i0nlx27]
με ολοκαινουρια αλησιδογραναζα χωρις σαμαρακια στο εδαφος , με τεστ σε κατηφορικο οπως προειπα και μετεπειτα σε αλφαδι !!
[quote:1i0nlx27]Εβδομον, δεν έχει καμια σχέση το ρελαντί[/quote:1i0nlx27]
δεν ειπα οτι φταιει το ρελαντι αλλα το οτι για να εξαλειψω αυτο το προβλημα γινανε ρυθμισεις, στις πεταλουδες-κλαπετα?? δεν κατεω πως διαλο τα λενε
αν δεν κανω λαθος, στο να καιει περισσοτερο βενζινη στις χαμηλες .. τωρα αν αυτο εχει ως αποτελεσμα να χανεις στην τελικη ταχυτητα τι να πω ..
[quote:1i0nlx27]
giannisx έγραψε:
LevelOne έγραψε:Η λυση στο προβλημα ειναι η σωστη ρυθμιση του stepper(σερβομοτερ που κραταει ανοικτες τις πεταλουδες στο κλεισιμο του γκαζιου)σε συνδιασμο με το TPS.
οντος η λυση ειναι αυτη ..
νομιζω οτι δινει περισσοτερο καυσιμο στις χαμηλες ..
τουλαχιστον δεν θα το ρυθμιζεις καθε βδομαδα .. :right
αν και το εχω κανει .. τελευταια αρχισε παλι τα ιδιααα :swear1 :swear1
σε 6 μηνες που θα το ξανακαβαλησω θα δωσω 400ε για να ηρεμισω :swear1
LevelOne έγραψε:Εγω θα πω μονο το εξης:Στα Tiger 1050,το φιλτρο βενζινης δεν ειναι ξεχωριστο εξαρτημα,αλλα ενσωματομενο στην αντλια βενζηνης.Η αντλια βενζηνης κοστιζει γυρω στα 400 ευρω.
καπου ειχα δει και τη διαδικασια με σειρα φωτογραφιων ..
op[/quote:1i0nlx27]
τωρα που το σκεφτομαι καλυτερα .. πλεον δεν σηκωνεται με 2τερα
ενω παλια που δεν ηξερα καν να το σηκωνω και με μαμα λαστιχα σηκωνωτανε !!
εχω προβληματιστει για τις επιδωσεις της εδω και αρκαιτο καιρο .. τωρα με αποτελειωσε