Υγρα Φρενων

Υγρα Φρενων  

  Από: ad1 στις 01/02/2012 11:01 πμ.

Θελω να αλλαξω τα υγρα φρενων και αν θυμαμαι σωστα τωρα εχω DOT 4! Τι διαφορα εχουν απο τα DOT 5? Αν βαλω DOT 5 πρεπει να τα αδειασω τελειως τα προηγουμενα η να το κανω οπως με τα DOT 4, δηλαδη να αδειαζω τα παλια και ταυτοχρονα να συμπληρωνω ωστε να μην παρει αερα το κυκλωμα? Πρεπει να προσεξω κατι επειδη εχω ABS?

Re: Υγρα Φρενων  

  Από: gran tiger στις 03/02/2012 4:07 μμ.

ad1"Θελω να αλλαξω τα υγρα φρενων και αν θυμαμαι σωστα τωρα εχω DOT 4! Τι διαφορα εχουν απο τα DOT 5? Αν βαλω DOT 5 πρεπει να τα αδειασω τελειως τα προηγουμενα η να το κανω οπως με τα DOT 4, δηλαδη να αδειαζω τα παλια και ταυτοχρονα να συμπληρωνω ωστε να μην παρει αερα το κυκλωμα? Πρεπει να προσεξω κατι επειδη εχω ABS?"



δεν ξερω τις προδιαγραφες dot5. αλλα αμα λεει ψωμι και ελια....ψωμι και ελια.

Re: Υγρα Φρενων  

  Από: Art-I-Sun στις 03/02/2012 8:17 μμ.

gran tiger"δεν ξερω τις προδιαγραφες dot5. αλλα αμα λεει ψωμι και ελια....ψωμι και ελια."


Μια πατατιά τηγάνες...

Re: Υγρα Φρενων  

  Από: CK1 στις 03/02/2012 11:05 μμ.

ad1"Θελω να αλλαξω τα υγρα φρενων και αν θυμαμαι σωστα τωρα εχω DOT 4! Τι διαφορα εχουν απο τα DOT 5? Αν βαλω DOT 5 πρεπει να τα αδειασω τελειως τα προηγουμενα η να το κανω οπως με τα DOT 4, δηλαδη να αδειαζω τα παλια και ταυτοχρονα να συμπληρωνω ωστε να μην παρει αερα το κυκλωμα? Πρεπει να προσεξω κατι επειδη εχω ABS?"


Θα ξεκινήσω με ερώτηση. Γιατί θές να βάλεις DOT 5?

Λοιπόν, τα DOT4, είναι υγρά συμβατικά συνήθως με βάση την γλυκόλη. Είναι υγροσκοπικά, απορροφούν δλδ υγρασία και αναμιγνύονται με το νερό. Τα DOT 5.0 ειναι 100% συνθετικά βάσης σιλικόνης μη συμβατά με τα DOT4 και απαγορεύεται η ανάμιξη του με αυτά. Δεν είναι υγροσκοπικά, δεν απορροφούν υγρασία και επειδή είναι ελαφρύτερα από το νερό αυτό κατακάθεται στο δοχείο των υγρών και στα μεταλλικά σωληνάκια και προκαλεί τοπικές οξειδώσεις. Επισης συμπιεζονται δινοντας οχι και την καλυτερη αισθηση στο πενταλ.Χρησιμοποιουνται σε αντικες και οχηματα στρατου γιατι δεν ειναι υγροσκοπικα, αρα δεν χαμπαριαζουν απο υγρασια, και λειτουργουν το ιδιο ακομα και αν το οχημα ειναι παρατημενο για χρονια. Επειδη δεν αποροφουν το νερο,το νερο αυτο βραζει και δημιουργουνται ατμοι με αποτελεσμα την κακη λειτουργεια του κυκλωματος. Άλλη μια βασική διαφορά μεταξύ DOT 4 και 5 είναι το σημείο βρασμού (υψηλότερο στα DOT 5).

ξηρο - υγρο σημειο βρασμου
DOT 4- 230º C- 155º C
DOT 5- 260º C- 180º C

Το ξηρο σημειο βρασμου αναφερεται οταν το υγρο δεν περιεχει υγρασια.
Ενω το υγρο σημειο βρασμου, αναφερεται σε υγρα που εχουν τουλαχιστον 3% κατ ογκο υγρασια(νερο)

Αν θές να αναβαθμισεις τα υγρά κοίτα για DOT 5.1. Αυτά είναι 100% συνθετικά και αναμιγνύονται με τα DOT 4. Επίσης είναι σχεδιασμένα κατάλληλα για τα συστήματα ABS επειδή έχουν χαμηλό ιξώδες με αποτέλεσμα να κυκλοφορούν ευκολότερα στις μικροβαλβίδες του συστήματος ABS. Τέλος έχουν την ιδιότητα να εισχωρούν και να καθαρίζουν τα κατάλοιπα από τις κόλλες, λάσπη και μούργα που δημιουργούν και επικάθονται στο σύστημα των φρένων τα συμβατικά υγρά.