Χαμηλωμα ΤΙΓΡΗ.

Χαμηλωμα ΤΙΓΡΗ.  

  Από: maddog στις 25/04/2011 10:33 μμ.

Καλησπερα και χρονια πολλα σε ολους!!!!!!!!Εχει χαμηλωσει κανεις τον ΤΙΓΡΗ του?Αν ναι με ποιον τροπο?Περιμενω εντυπωσεις και γνωμες.Ευχαριστω!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: Χαμηλωμα ΤΙΓΡΗ.  

  Από: johnygalan στις 25/04/2011 10:43 μμ.

Για ποιό λόγο θέλεις να το χαμηλώσεις?
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"

Re: Χαμηλωμα ΤΙΓΡΗ.  

  Από: guraki στις 25/04/2011 11:39 μμ.

Και οποιος το εχει κανει Η εχει αποψη να μας πει τι αλλαγη ειδε σε οδικη συμπεριφορα....

Re: Χαμηλωμα ΤΙΓΡΗ.  

  Από: maddog στις 26/04/2011 3:12 μμ.

Λογο υψους τα ποδια μου πατανε οριακα στις μυτες με αποτελεσμα πολλες φορες η κινηση μεσα στην πολη να αφοριτη και αν κανει πως γερνει λιγο το μοτορι κανω μεγαλο αγωνα να το κρατισω ορθιο!!!!!!

Re: Χαμηλωμα ΤΙΓΡΗ.  

  Από: Cpt. Haddock στις 26/04/2011 3:39 μμ.

Τη σελα τη σκάψαμε καθόλου;

Χαμήλωμα γινεται απο την τιμονοπλακα μπροστα, σε συνδυασμό με αλλαγη στην έδραση του ψαλιδιού πισω (το τριγωνικό μέταλο).

Εαν γινει σωστά και σε νορμαλ επιπεδα (το πολύ μεχρι 2 ποντους) δε θα δεις αλλαγες στο δρομο.

Επισης υπάρχει και η low σελα της triumph.
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Χαμηλωμα ΤΙΓΡΗ.  

  Από: maddog στις 26/04/2011 3:49 μμ.

Μαλλον η πρωτη λυση μου φενεται καλυτερη.Αυτο το τριγωνικο μεταλλο το βρισκουμε aftermarket η πρεπει να κανουμε πατεντα?

Re: Χαμηλωμα ΤΙΓΡΗ.  

  Από: Cpt. Haddock στις 26/04/2011 8:26 μμ.

maddog"Μαλλον η πρωτη λυση μου φενεται καλυτερη.Αυτο το τριγωνικο μεταλλο το βρισκουμε aftermarket η πρεπει να κανουμε πατεντα?"


Κατ' αρχην η πρωτη λυση ειναι και φτηνότερη. 40 ευρω (περιπου) θα σου παρει ο σελας στην Υμηττου στο Παγκράτι να στη φτιαξει.

Για το άλλο, ψαξε στο www.tiger1050.com εχουν ποστάρει εκει σχετικά
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Χαμηλωμα ΤΙΓΡΗ.  

  Από: κωστας κυριακου στις 28/04/2011 11:32 μμ.

Καλησπέρα σέ όλους, καί χρόνια πολλά.
Οταν αγοράσαμε στήν Winners Force τόν Τίγρη τό πρώτο πράγμα πού κάναμε ήταν νά τόν χαμηλώσουμε
συγκεκριμένα 3 πόντους.
Συνεργάτες από Αγγλία μάς έστειλαν σχέδιο γιά κατασκευή άλλων πλακών τής πίσω ανάρτησης.
Τό μόνο πού χρειάζεται είναι λίγη προφόρτηση η πίσω ανάρτηση λόγω τής αλλαγής τού μοχλισμού.
Εμπρός κατεβαίνει τούς αντίστοιχους πόντους, έτσι η μηχανή,έγινε φιλικότερη στά μέσα αναστήματα.
Αν οδηγηθεί μέ ''αγωνιστικούς'' ρυθμούς, πιθανόν νά βρίσκουν κάτω πιό γρήγορα τά μαρσπιέ κατά τά άλλα δεν θά
αντιμετωπίσεις κανένα πρόβλημα.
Θά τά βρείς στόν Σάκη Κόντη, καί στό MEDICO MOTO Δημ. Κοντογιάννης τηλ. 210 2929967.
Φιλικά Κώστας Κυριάκου