CARBON ΚΑΠΑΚΙΑ ΚΑΡΤΕΡ μία καινοτομία αιχμής

CARBON ΚΑΠΑΚΙΑ ΚΑΡΤΕΡ μία καινοτομία αιχμής  

  Από: κωστας κυριακου στις 08/03/2011 8:50 μμ.

Οταν αγόρασα τόν Τίγρη τό 08 καί έν συνεχεία στίς επισκέψεις μου γιά τά σέρβις λόγω χιλιομέτρων έβλεπα χτυπημένα
κάρτερ αρκετά συχνά. Ετσι έμαθα ότι τό μηχανάκι χτυπάει σχετικά εύκολα όταν πέφτει, τά πλαινά μέρη τού μοτέρ.
Mε δεδομένο ότι ασχολούμαι εδώ καί 40! χρόνια μέ τά σύνθετα υλικά καί 22 μέ τά carbon - kevlar καί άλλα μοντέρνα
υλικά επαγγελματικά ενοείται, είπα ωραία, θά κατασκευάσουμε προστατευτικά carbon καπάκια.
Νά τό μελετήσουμε λοιπόν.
Πώς πρέπει νά είναι ένα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟ καπάκι μοτέρ;
Θά πρέπει νά έχει τίς πιό κάτω ιδιότητες.
1- νά είναι πολύ όμορφο.
2-Η τιμή του νά είναι λογική- προσιτή στούς πολλούς.
3Η τοποθέτησή του νά γίνεται μέ ασφάλεια
4- Νά έχει αντιτριβικές ιδιότητες.
5- Νά αντέχει στήν κρούση-πτώση
6- Επειδή είναι καπάκι νά μήν επιβαρύνει θερμικά τόν κινητήρα.
Ας πάρουμε τά πράγματα από τήν αρχή.
Γιά νά είναι όμορφο, αυτό τό πετυχαίνουμε εφαρμόζοντας carbon μέ τήν ανάλογη τεχνική.
Τιμή λογική, μέ τήν χρήση τών απαραίτητων καί σωστών υλικών μέ παραγωγική διαδικασία επαγγελματικού επιπέδου
-όχι χομπίστικα, γίνεται.
Ασφάλεια; αρχίζουν τά δύσκολα . Τά καπάκια συνήθως τά κολλάνε μέ κόλλες.
Σέ αυτό δέν συμφωνούμε. 40 χρόνια φούρναρης, έχω δεί πολλές κόλλες μέ αποκόλληση.
Τυχαίο; Οχι βέβαια.
Κόλλες. Ας κάνουμε μία παρένθεση. Δέν υπάρχουν κακές κόλλες. Αυτό τό λέμε πρός αποφυγή παρεξηγήσεων
γιατί τό θέμα μέ τίς κόλλες είναι τριπλό.
1- Πρέπει νά βρούμε τήν ανάλογη στίς δεκάδες πού κυκλοφορούν στό εμπόριο.
2- Χρειάζεται γιά τήν σωστή εφαρμογή ΠΡΟΕΡΓΑΣΙΑ καί 'οχι ένα απλό πασάλειμα, κομματάκι δύσκολο.
3- Αν βάλουμε λίγη κόλλα κινδυνεύει νά φύγει καί άν βάλουμε πολύ επιβαρύνουμε θερμικά τόν κινητήρα λόγω τών
μονωτικών ιδιοτήτων τής κόλλας. Γι΄ αυτό τέρμα οι κόλλες καί πάμε στό βίδωμα.
Στό ιντερνετ κυκλοφορούν διάφορα καπάκια άλλα μέ κόλλα καί άλλα μέ βίδωμα.
Αυτά που βιδώνουν είναι ως εξής: Είναι ένα αντίγραφο της βάσης και το υπόλοιπο είναι "κουρεμένο". Εντάξει, καλώς.
Εμείς όμως είμαστε απαιτητικοί, θέλοντας να είμαστε καλύτεροι από τους άλλους.
Το βιδώνουμε λοιπόν, αλλά πώς;
Η μία λύση είναι να "αντιγραφούν" ΟΛΕΣ οι βίδες που βιδώνει και όταν θέλουμε να το βιδώσουμε ΞΕΒΙΔΩΝΟΥΜΕ ΟΛΕΣ
τις βίδες του καπακιού και μετά αφού βάλουμε το καπάκι ξανά - μανά βιδώνουμε τις βίδες. Σωστό ; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ.
Η άλλη λύση που επιλέχθηκε τελικά είναι η εξής:
Έγινε πιστή αντιγραφή του καπακιού και όλων των βάσεων των βιδών , επιλέγοντας μόνο στις 3 να βιδώνει και
στις ΑΛΛΕΣ οι τρύπες δεν είναι 6 χιλ. αλλά 10 χιλιοστά έτσι με τέτοιο τρόπο ξεπροβάλλουν τα "κεφάλια" από τις
βίδες δίνονταςτην αίσθηση ότι το CARBON είναι βιδωμένο ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΙΔΕΣ του κάρτερ.

Αποτέλεσμα αισθητικά άψογο και ασφάλεια.Πάμε τώρα στις αντιτριβικές ιδιότητες που πρέπει να έχει όταν συρθεί το
μηχανάκι κάτω.
Αυτό το πετύχαμε χρησιμοποιώντας kevlar στο εσωτερικό μέρος.
Το kevlar είναι ένα άριστο αντιτριβικό υλικό , εκτός από τις γνωστές ιδιότητες που έχει για θωρακίσεις, αλεξίσφαιρα κλπ.
Συμβολή στις κρούσεις έχει το εξωτερικό carbon που εκτός από την εμφάνιση επιβάλλεται , γιατί το kevlar δεν πρέπει
να το βλέπει ο ήλιος για τεχνικούς λόγους.
Τέλος πάμε στα δύσκολα.
ΘΕΡΜΙΚΗ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Πώς ψύχεται ο κινητήρας;
1 - Με το ψυκτικό υγρό - ψυγείο
2 - Με την βοήθεια του λαδιού που κυκλοφορεί μέσα βαθειά στον κινητήρα και έξω ερχόμενο σε επαφή με το ψυγείο
λαδιού αλλά και με το αλουμινένιο κέλυφος που έχει. Το αλουμίνιο χρησιμοποιείται κατά κόρον γιατί εκτός από τις γνωστές ιδιότητες του, μικρό βάρος , εύκολη κατεργασία είναι και πολύ αγώγιμο, συμβάλλοντας σημαντικά στην ψύξη του κινητήρα.
Άμα πάμε εμείς τώρα να καπακώσουμε τον κινητήρα , τί κάνουμε στην ουσία;
Τον ζεσταίνουμε περισσότερο και αν κυκλοφορούμε καλοκαίρι μέσα στην πόλη ακόμα περισσότερο. Άστα να πάνε.
Πώς θα προστατεύσουμε τον κινητήρα από τις πτώσεις χωρίς να τον ζεσταίνουμε;
Ιδου το πρόβλημα, ιδου οι δυσκολίες.
Πάλι στο INTERNET θα δείτε ότι υπάρχουν καπάκια που για να λύσουν αυτό το πρόβλημα θα δείτε τα πιο απίθανα πράγματα. Τρύπες , ανοίγματα και σχισίματα που έχουν φέρει ένα σχετικό αποτέλεσμα αλλά επιτρέψτε μου να
νομίζω ότι το ζητούμενο εδώ είναι η φιγούρα και οι πωλήσεις.

Θα πείτε, τί κάνουμε τώρα;
- 1η λύση είναι να ζεσταίνεται περισσότερο
- 2η να το γεμίσουμε τρύπες
- 3η να μην βάλουμε τίποτα.
Για να μην σας κουράζουμε περισσότερο μετά από πολλές κατασκευές , δοκιμές,σε όλες τις συνθήκες, TRACKDAY,
δοκιμαστικά στον 6ωρο στις Σέρρες , ταξίδια 5ωρα και 6ωρα και 30.000 χιλιόμετρα καταλήξαμε στην κατασκευή που
ονομάσαμε "indirect contact " και θέσαμε σε παραγωγή. Έχουμε λοιπόν ένα προστατευτικό καπάκι με ωραία
΄ εξωτερική carbon εμφάνιση ισχυρή kevlar εσωτερική αντικρουστική - αντιτριβική ιδιότητα , βιδωμένο με ασφάλεια
χωρίς πατέντες. Προσιτό σε τιμή , ΕΛΛΗΝΙΚΟ με άμεση παράδοση (το βλέπεις και το παίρνεις), χωρίς παραγγελίες
από μακρυά δηλ. γουρούνι στο σακκί και τέλος με την τεχνογνωσία " indirect contact " , δεν είναι σε άμεση επαφή με
το αλουμίνιο αλλά μακρύτερα κάποια δέκατα ισόπαχα . Αυτό ήταν το δυσκολότερο στην σχεδίαση του , επιτρέποντας
στον κινητήρα να" αναπνέει " χωρίς πρόβλημα.
Αυτήν την τεχνοτροπία που εφαρμόσαμε στα TRIUMPH πρώτα , συνεχίζουμε και στις άλλες μάρκες.
Είμαστε πολύ υπερήφανοι γι αυτή την λύση που δώσαμε με τόσο κόπο.
Με πολύ φιλικούς χαιρετισμούς
Κώστας Κυριάκου
Μηχανολόγος - Τεχνολόγος σύνθετων υλικών
www.winnersforce.gr

Re: CARBON ΚΑΠΑΚΙΑ ΚΑΡΤΕΡ μία καινοτομία αιχμής  

  Από: Art-I-Sun στις 10/03/2011 11:01 μμ.

Φωτογραφίες Παρακαλούμε!!!
Μια πατατιά τηγάνες...

Re: CARBON ΚΑΠΑΚΙΑ ΚΑΡΤΕΡ μία καινοτομία αιχμής  

  Από: tharis στις 10/03/2011 11:15 μμ.

Υπαρχουν καποιες φωτογραφιες στο site τους αν ψαξεις..
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: CARBON ΚΑΠΑΚΙΑ ΚΑΡΤΕΡ μία καινοτομία αιχμής  

  Από: κωστας κυριακου στις 13/03/2011 8:47 μμ.

Σύντομα θά έχετε πολλές φωτογραφίες. Εκτός, από αυτό όμως μπορούμε νά σας λύσουμε ότι απορίες έχετε
γύρω από τά carbon γενικώς.
Τό 675 είναι το αγαπημένο μου μηχανάκι, το αναφέρω έτσι γιατί ακούστηκε σάν ψιλοπαράπονο ότι ασχοληθήκαμε
κατ' αρχήν μέ τό ΤIGER καί μόνο. Δέν είναι έτσι.Υπήρξε επένδυση χρόνου.
Κατασκευάστηκαν 16 καλούπια, πού δέν είναι μόνο αυτό, γιατί έπρεπε νά δοκιμαστούν τά carbon σέ πραγματικές
συνθήκες '' μάχης'' γιά νά έχουμε ένα καλό προιόν χωρίς σπασίματα καί άλλα προβλήματα.
Δέν πρέπει νά ξεχνάμε ότι τά καπάκια τού μοτέρ τού Τίγρη ταιριάζουν καί σέ άλλα δύο μοτέρ τής TRIUMPH.
Τώρα σχετικά μέ τό 675 . Ζητώ καπάκια κάρτερ γιά τό συγκεκριμένο μοτέρ, ώστε σέ λίγες ημέρες 8 εργάσιμες
νά κατασκευάσουμε καί γι' αυτό carbon προστατευτικά καπάκια.
Τα αλουμινένια καπάκια πού θά μάς δοθούν γιά αυτήν τήν εργασία δέν θά πάθουν τό παραμικρό.
Θά δοθεί σάν ανταμοιβή ένα σέτ καπάκια. Αν έχουν κάποιο πρόβλημα από πτώση, δηλαδή γρατζουνιές κ.λ.π

δέν υπάρχει προβλημα, αρκεί νά μή λείπει κομμάτι. Γειά σας καί πάντα όρθιοι.
Κώστας Κυριάκου www winnersforce.gr

Re: CARBON ΚΑΠΑΚΙΑ ΚΑΡΤΕΡ μία καινοτομία αιχμής  

  Από: κωστας κυριακου στις 22/03/2011 6:04 μμ.

Φωτογραφίες από τα Carbon προιόντα για το Tiger 1050 της Winner's Force..

CARBON ΚΑΠΑΚΙΑ ΚΑΡΤΕΡ μία καινοτομία αιχμής  

  Από: vega στις 22/03/2011 6:47 μμ.

Καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει περίπτωση να κατασκευασετε Καρινα carbon για street triple?

Re: CARBON ΚΑΠΑΚΙΑ ΚΑΡΤΕΡ μία καινοτομία αιχμής  

  Από: κωστας κυριακου στις 22/03/2011 9:55 μμ.

Όπως έχω πει, το street triple είναι το αγαπημένο μου μηχανάκι. Γι αυτό έχουμε σχεδιάσει κάποια πράγματα.
Συγκεκριμένα:
- Καρίνα
- Μάσκα
- Ζελατίνα carbon
- Καπάκια μοτέρ
- Φτερά
- Κάλυμα αλυσίδας που δεν λερώνει.
Σύντομα θα δείτε το μοντέλο του νέου καλύματος αλυσίδας που ΔΕΝ ΛΕΡΩΝΕΙ.
Αυτό το δοκιμάζουμε στο TIGER σαν πεδίο δοκιμών, γιατί πρέπει να είναι αποτελεσματικό σαν εξάρτημα με
μεγάλη χρηστικότητα.

CARBON ΚΑΠΑΚΙΑ ΚΑΡΤΕΡ μία καινοτομία αιχμής  

  Από: vega στις 22/03/2011 9:57 μμ.

Πως μπορώ να μάθω τιμές για τα προϊόντα κ φωτός γιατί ενδιαφερομαι..

Re: CARBON ΚΑΠΑΚΙΑ ΚΑΡΤΕΡ μία καινοτομία αιχμής  

  Από: Art-I-Sun στις 22/03/2011 10:18 μμ.

Θέλουμε φωτογραφίες και για STriple!
Μια πατατιά τηγάνες...

Re: CARBON ΚΑΠΑΚΙΑ ΚΑΡΤΕΡ μία καινοτομία αιχμής  

  Από: κωστας κυριακου στις 23/03/2011 8:58 μμ.

Απάντηση γιά τήν καρίνα τού Street Triple .
Σέ δύο εβδομάδες περίπου θά είναι έτοιμη ή καρίνα τού Street Triple carbon fibre.
Tότε θά μπορούμε νά πούμε καί τήν τιμή.
Στόν Σάκη Κόντη θά δείτε τά carbon τού Τίγρη καί θά μάθετε καί τιμές
ΥΓ. Λίγη υπομονή, τώρα ξεκινήσαμε τό Triple.
Φιλικά Κώστας Κυριάκου