mem jet

mem jet  

  Από: oreivatis81 στις 28/02/2011 10:03 μμ.

καλησπερα σας, θα θελα να ρωτησω για το mem jet.
διαβασα την λειτουργια του ,αλλα δεν εχω καποιον που να μου πει κ στην πραξη τι προσφερει,κ αν προσφερει. σκεφτομαι να το βαλω κ θα θελα μια εγκυρη αποψη.
ευχαριστω.
oreivatis81

Re: mem jet  

  Από: tooljim13 στις 28/02/2011 11:34 μμ.

http://www.memjetmodule.com/about/

Γραφει πολλες απο τις ιδιοτητες του εδω!
Σχεδον ολες πιστευω..

(Ελπιζω να το'χεις στα αγγλικα )

Re: mem jet  

  Από: nafpaktios στις 01/03/2011 1:29 μμ.

Φιλε φοραω το memjet εδω και ενα χρονο.Το παπαρακι αυτο μπερδευει τον εγκεφαλο σχετικα με την εξωτερικη θερμοκρασια περιβαλλοντως κανοντας το να δεινει καυσιμο για χαμηλες θερμοκρασιες που σημαινει περισσοτερο καυσιμο που σε συνδιασμο με αλλες μετατροπες (φιλτρο-εξατμιση) οφελει την λειτουργια του κινητηρα κλεινοντας τρυπες λογω φτωχου μειγματος.Μη νομιζεις οτι θα δεις καμοια μεγαλη διαφορα,λιγο περισσοτερο καυσιμο πιστευω δροσιζει τον κινητηρα και τον λιπαινει καλυτερα!
If it works don't fix it!!!

Re: mem jet  

  Από: Native στις 01/03/2011 4:03 μμ.

Εγω απο την άλλη πιστευω οτι ειναι άχρηστο στα triumph, απο την στιγμη που μπορεις να πειράξεις τσαμπα το πρόγραμμα απο μόνος σου με το tuneecu.

Αλήθεια πως πάει το μηχανάκι Κώστα? Οποτε θές έλα να βάλουμε και το άλλο πρόγραμμα για τις ανοιχτες, αλλα με SAI ωστε να μην σκάει, και να πάρεις και το γάντι σου...
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: mem jet  

  Από: Sprinter στις 01/03/2011 4:31 μμ.

Σιγά μη δε σκάει με το SAI...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: mem jet  

  Από: Native στις 01/03/2011 4:45 μμ.

Sprinter"Σιγά μη δε σκάει με το SAI..."


Κι όμως έχει μεγάλη διαφορα, γιατι το προγραμμα που δίνει η μαμα για τις εξατμισεις χωρις καταλυτη (απο λαιμους δηλαδή) είναι χωρίς SAI...το SAI ομως λειτουργει, κανεις δεν το βουλώνει, γί αυτο σκάει τόσο. Οποτε αν του βάλεις πρόγραμμα με ενεργο το SAI σκάει σαφως λιγότερο...τσεκαρισμένο.

Στην προκειμένη περίπτωση μπορεις απλα να πάρεις το μαμά προόγραμμα της T για τις ανοιχτες και να τσεκάρεις το κουτάκι SAI στις επιλογές...
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: mem jet  

  Από: Sprinter στις 01/03/2011 5:04 μμ.

Σκάει και με το SAI στο πρόγραμμα. Απλώς λιγότερο γιατί ρυθμίζεται πότε ανοίγει η βαλβίδα του φρέσκου αέρα αντι να μένει μόνιμα ανοιχτό. Οταν ανοιγει και υπάρχει άκαυστη σκάει. Π.χ. στο κλείσιμο του γκαζιού.

Μπορεί κάποιος να βουλώσει το SAI. Ο Φίλιππας θα το κάνει σε χρόνο dt. Εγω βουλωμένο τόχω, μαλακία μου γιατί έχει μαυρίσει η άκρη της εξάτμισης.

BTW και με βουλωμένο το SAI, πάλι σκάει η άκαυστη. Απλώς σκάει στην έξοδο από την εξάτμιση αντί μέσα..

Γενικώς τα Τ σκάνε, κυρίως ο 1050.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: mem jet  

  Από: tharis στις 01/03/2011 8:58 μμ.

Και γιατι να μη σκαει ?? ............
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: mem jet  

  Από: oreivatis81 στις 02/03/2011 12:23 μμ.

ΣΑς ευχαριστω ολους για τις απαντησεις.
oreivatis81

Re: mem jet  

  Από: oreivatis81 στις 02/03/2011 12:27 μμ.

nafpaktios"Φιλε φοραω το memjet εδω και ενα χρονο.Το παπαρακι αυτο μπερδευει τον εγκεφαλο σχετικα με την εξωτερικη θερμοκρασια περιβαλλοντως κανοντας το να δεινει καυσιμο για χαμηλες θερμοκρασιες που σημαινει περισσοτερο καυσιμο που σε συνδιασμο με αλλες μετατροπες (φιλτρο-εξατμιση) οφελει την λειτουργια του κινητηρα κλεινοντας τρυπες λογω φτωχου μειγματος.Μη νομιζεις οτι θα δεις καμοια μεγαλη διαφορα,λιγο περισσοτερο καυσιμο πιστευω δροσιζει τον κινητηρα και τον λιπαινει καλυτερα!"

ευχαριστω ναυπακτιε,φοραω ηδη ολοσωμο συστημα εξατμισης κ τελικο remus. πιστευω πως τα πραγματα εχουν οπως τα εγραψες, να σαι καλα.
oreivatis81

Re: mem jet  

  Από: nafpaktios στις 02/03/2011 5:28 μμ.

Native"Εγω απο την άλλη πιστευω οτι ειναι άχρηστο στα triumph, απο την στιγμη που μπορεις να πειράξεις τσαμπα το πρόγραμμα απο μόνος σου με το tuneecu.

Αλήθεια πως πάει το μηχανάκι Κώστα? Οποτε θές έλα να βάλουμε και το άλλο πρόγραμμα για τις ανοιχτες, αλλα με SAI ωστε να μην σκάει, και να πάρεις και το γάντι σου... "

Μια χαρα παει Δημητρη,αλλα θελω να δοκιμασουμε και αυτο για τις ανοιχτες!Αντε να τα πουμε απο κοντα να παρω και το γαντι μου.Αν κανονιστε κατι παρε τηλ.
If it works don't fix it!!!