Στο tiger1050.com υπαρχουν 2 τεραστια threads για το power frk,
http://www.powerfrkusa.net/ , μια συσκευη κοστους 263 USD που παρεμβαλλεται μεταξυ του σενσορα θερμοκρασιας αερα στο φιλτροκουτι και της κεντρικης μοναδας. Μετα απο ...50 σελιδες, reverse engineering και ...ακτινογραφιες(!) του frk κατεληξαν πως προκειται βασικα για μια αντισταση 20KOhm που βραχυκυκλωνει τον αισθητηρα της κεντρικης μοναδας κανοντας την να νομιζει πως η θερμοκρασια του αερα ειναι -23 β.κελσιου, συνεπως πολυ πυκνος , συνεπως πρεπει να κανει το μειγμα πιο πλουσιο. Μπορεις να το φτιαξεις μονος σου, κοστος της αντιστασης λιγα ευρω, απλα πρεπει να την ηλεκτροκολλησεις σε εναν κονεκτορα.
Ετσι αντιμετωπιζεται αυτο που λεει ο sprinter "...τρύπες που υπάρχουν επειδή οι κατασκευαστές πια λόγω της αντιρυπαντικής νομοθεσίας δουλεύουν τα μείγματα φτωχα εκεί που γίνονται οι μετρήσεις" με αποτελεσμα να γινεται πολυ πιο ομαλο το ανοιγμα του γκαζιου σε χαμηλες στροφες και ταχυτητες, πραγμα που εμενα τουλαχιστον ειναι το νο.1 προβλημα στο Τιγρη και γι'αυτο θα αρχισω να ψαχνω τα υλικα για την πατεντα με την αντισταση.
Τα threads:
http://www.tiger1050.com/index.php?opti ... ic=10150.0http://www.tiger1050.com/index.php?opti ... ic=10802.0http://www.tiger1050.com/index.php?opti ... ic=10618.0Τα αποτελεσματα παντως και με τις 2 μεθοδους φαινονται να ειναι πολυ καλα, απο μεγαλη εξομαλυνση της αποκρισης μεχρι εξαλειψη του φαινομενου.
ΥΓ τα περιεχομενα του forum φαινονται πια μονο στους χρηστες, καντε εγγραφη, αξιζει ουτως ή αλλως.