panagos"Ψαχνοντας σε παλιοτερα topics βρηκα το "Γρατζούνισμα" μεταξύ 3500-4000 rpm από τον acratosa
που περιγραφει οτι ακριβως συμβαινει και σε μενα.
Δεν λεει ομως αν τελικα ηταν οντως η γλιστρα της αλυσιδας."
Καλησπέρες,
Συγνωμη που δεν επανηλθα πιο προσφατα με feedback στο Post μου αυτό. Το ζητημα δεν εχει λυθει από τοτε που εκανα το ποσταρισμα. Καθε φορά μεταξύ 3000/3500-4000 στροφών, όταν κρατώ σταθερό γκάζι ή το αφήνω, υπάρχει αυτό το "γραντζούνισμα".
α) περιοριστηκε μετά το σερβις των 1000 χλμ, σε περιορισμενο βαθμο. Αλλα συνεχίζει να υφίσταται (πλεον ειμαι στα 12500 χλμ)
β) Ο Φιλιππας -εξαιρετικά φιλικός κ επεξηγηματικός- απο τον Δρ.Σακη μου το απέδωσε -ενδεχομενα παντα, καθως διάγνωση με μια απλή βόλτα δεν γίνεται..- και στην "μη αριστη" (για να το πω κομψά!) ποιότητα των δίσκων της TRIUMPH που αφήνουν περιθώρια για τέτοιες παραξενιές της μηχανής.. Σαν εξήγηση μου φαίνεται πιο λογική (ΣΗΜ.εχω ελαχιστη εμπειρια κ γνωση περι του αντικειμενου) κ πιο στιβαρή από αυτήν που ειχα αρχικά ακούσει από τρίτους ("το μηχανακι μπαινει στις ροπές του στις 4000 στροφες")..
γ)Σε συνδυασμό με 2 ενοχλητικότατα φαινομενα που αντιμετωπίζω εδω και 1-1,5 χρονο
1. η -γρηγορη ή μη- αλλαγη ταχυτητας από 1η σε 2η, ή 2η σε 3η, είτε πολλες φορές ΔΕΝ γινεται καθολου, καθως ο συμπλέκτης ΔΕΝ ανεβαινει !Σπαω το κουτεπιέ μου αλλα ΔΕΝ ανεβαινει!Θελει συμπλεκταρισμα 2-3 φορες κ μετα παλι..
2. Εχει τυχει αρκετες φορες να μην "κουμπώσει" καλα η ταχύτητα (κυρίως σε 1η-2η ή 2η-3η, κ με αρκετες στροφές πχ 5000) και να γυρναει η αλυσιδα μονη αφήνοντας τη μηχανη ανεξελεγκτη. Το απέδωσα σε δικό μου λαθος, αλλα η συχνότητα του φαινομενου αλλα η εμφάνιση του ΚΑΙ σε αλλους οδηγους στον Τιγρη μου, με εκανε να ανησυχησω & να σκεφτώ ότι ισως να υπάρχει οντως θεμα με δισκους TRIUMPH klp. Στο επομενο σερβις, θα ανοιχτει, θα ελεγχθει (ίσως βαλω κ λαδι με αλλο ιξώδες , μου ειπαν στον Αλιμο) και θα ενημερωσω..
υγ.Παρα τα ανωτέρω , δεν υπαρχει ουσιαστικο προβλημα με τη συμπεριφορα της μηχανης (πλην του φαινομενου 2, καθώς πχ μηχανακι με 100+χλμ/ω στην Ποσειδώνος με αλυσίδα που περιστρέφεται στον αερα δεν ειναι οτι καλυτερο). Κυρίως πλεον είναι η δική μου ανασφαλεια βεβαια, και τεταμενη προσοχη πλεον σε καθε αλλαγη ταχυτητας λες κα καβαλαω τον Τιγρη για πρωτη φορά!
Σορρυ για το μακροσκελές μηνυμα.