Tiger & Motul

Tiger & Motul  

  Από: angelo_balto στις 28/06/2009 1:52 πμ.

Καλησπέρα σε όλους, είμαι "νέος" στην Triumph, αλλά "παλιός" στις μοτοσυκλέτες.. μέχρι τώρα είχα μόνο GSX-R, R1 και άλλα τέτοια κανίβαλα..
Anyway, ήμουν πάντα πιστός στη Motul (τα χρησιμοποιώ και σε αυτοκίνητο μου, ένα twin-turbo 350Z) - βέβαια μιλάω για full-synthetic (300V).
Έχετε κάποια ιδέα για το πώς συνεργάζονται με το Tiger 1050? για τι ιξώδες μιλάμε? 15W50, 10W40?

(αλλαγές θα κάνω κάθε 5.000km)
it's not the ride... it's the rider...

Re: Tiger & Motul  

  Από: Sprinter στις 28/06/2009 2:47 μμ.

Ο τίγρης (εξαρτάται βέβαια αν είναι ψητός ή τηγανιτός) ταιριάζει περισσότερο με κάποιο ελαφύ σπορέλαιο. Το 300V ίσως να αφήνει κάποια γεύση (aftertaste) αλλά βεβαίως γούστα είναι αυτά.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Tiger & Motul  

  Από: Aris. στις 28/06/2009 2:51 μμ.

ΑΧΑΧΑΧαχΑΧΑ !! θα συμφωνησω με τον σπριντερ ....

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟΟΟΟο.... !

(βλεπε ποστς με λαδια )

α και Btw ....

Καλως ορισες
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Tiger & Motul  

  Από: coot στις 28/06/2009 6:11 μμ.

angelo_bal"Καλησπέρα σε όλους, είμαι "νέος" στην Triumph, αλλά "παλιός" στις μοτοσυκλέτες.. μέχρι τώρα είχα μόνο GSX-R, R1 και άλλα τέτοια κανίβαλα..
Anyway, ήμουν πάντα πιστός στη Motul (τα χρησιμοποιώ και σε αυτοκίνητο μου, ένα twin-turbo 350Z) - βέβαια μιλάω για full-synthetic (300V).
Έχετε κάποια ιδέα για το πώς συνεργάζονται με το Tiger 1050? για τι ιξώδες μιλάμε? 15W50, 10W40?

(αλλαγές θα κάνω κάθε 5.000km)"

ναι υπαρχουν αρκετες συζητησεις για το θεμα κανε μια αναζητηση και θα βρεις πολλα και ενδιαφεροντα.
Για πες για το 350Ζ και twin turbo το εκανες ρε παλαβέ; πόσα άλογα βγάζει τώρα το εργαλείο; ικανοποιημένος;
[color=red:2cjktgro] Driving with my darling
faster than I should
Driving with my darling
Forever if we could

Re: Tiger & Motul  

  Από: sprint900 στις 28/06/2009 7:33 μμ.

Sprinter"Ο τίγρης (εξαρτάται βέβαια αν είναι ψητός ή τηγανιτός) ταιριάζει περισσότερο με κάποιο ελαφύ σπορέλαιο. Το 300V ίσως να αφήνει κάποια γεύση (aftertaste) αλλά βεβαίως γούστα είναι αυτά. "


Τηγανιτός είναι προτιμότερο αντί ελαίου να χρησιμοποιηθεί βούτυρο Κέρκυρας για λεπτότερη γεύση .
Ψητός ένα ράντισμα με V 300 θα τόνωση την γεύση .
Φίλε συγνωμη αλλα όπως σου λέει απο πάνω υπάρχουν πολλά μα πάρα πολλά πέρα απο τα όρια της υπομονής των μονίμων πόστα περί λαδιών και ειδικά των V 300 με όριο ψησίματος τα 5000κμ .
Και πέρα απο πλάκα μακροπρόθεσμα αν τους ρίξεις μια ματιά , μόνο κερδισμένος θα βγεις .
Και φυσικά δεν μας παρεξηγείς για την πλακίτσα ....

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Tiger & Motul  

  Από: angelo_balto στις 11/07/2009 6:42 μμ.

c"
angelo_bal"Καλησπέρα σε όλους, είμαι "νέος" στην Triumph, αλλά "παλιός" στις μοτοσυκλέτες.. μέχρι τώρα είχα μόνο GSX-R, R1 και άλλα τέτοια κανίβαλα..
Anyway, ήμουν πάντα πιστός στη Motul (τα χρησιμοποιώ και σε αυτοκίνητο μου, ένα twin-turbo 350Z) - βέβαια μιλάω για full-synthetic (300V).
Έχετε κάποια ιδέα για το πώς συνεργάζονται με το Tiger 1050? για τι ιξώδες μιλάμε? 15W50, 10W40?

(αλλαγές θα κάνω κάθε 5.000km)"

ναι υπαρχουν αρκετες συζητησεις για το θεμα κανε μια αναζητηση και θα βρεις πολλα και ενδιαφεροντα.
Για πες για το 350Ζ και twin turbo το εκανες ρε παλαβέ; πόσα άλογα βγάζει τώρα το εργαλείο; ικανοποιημένος;"



είναι twin-turbo με σφυρήλατο μοτέρ (παραλαβής "πακέτο" από US.. ) και μεγαααααλη λίστα βελτιώσεων (φρένα, αναρτήσεις, διαφορικά, εγκέφαλοι, ζάντες, εξατμίσεις, κα).. Όσο για τα αλόγατα, σε πολύ χαμηλό boost (0,7bar) παράγει καμιά 500άρα..
it's not the ride... it's the rider...

Re: Tiger & Motul  

  Από: coot στις 12/07/2009 8:26 μμ.

angelo_bal"είναι twin-turbo με σφυρήλατο μοτέρ (παραλαβής "πακέτο" από US.. ) και μεγαααααλη λίστα βελτιώσεων (φρένα, αναρτήσεις, διαφορικά, εγκέφαλοι, ζάντες, εξατμίσεις, κα).. Όσο για τα αλόγατα, σε πολύ χαμηλό boost (0,7bar) παράγει καμιά 500άρα.. "

τι εργαλείο είναι αυτό ρε φίλε
πολύ μου αρέσει το 350z
[color=red:2cjktgro] Driving with my darling
faster than I should
Driving with my darling
Forever if we could

Re: Tiger & Motul  

  Από: angelo_balto στις 20/07/2009 7:51 μμ.

c"
angelo_bal"είναι twin-turbo με σφυρήλατο μοτέρ (παραλαβής "πακέτο" από US.. ) και μεγαααααλη λίστα βελτιώσεων (φρένα, αναρτήσεις, διαφορικά, εγκέφαλοι, ζάντες, εξατμίσεις, κα).. Όσο για τα αλόγατα, σε πολύ χαμηλό boost (0,7bar) παράγει καμιά 500άρα.. "

τι εργαλείο είναι αυτό ρε φίλε
πολύ μου αρέσει το 350z"



thank you..
it's not the ride... it's the rider...

Re: Tiger & Motul  

  Από: denthnpalevw στις 20/07/2009 9:11 μμ.

το 370 ερχεται ωρα να δωσεις το παλιο για το καινουργιο.......

βαλτο αγγελια αμεσα στο mainstreet.gr ποτε δεν ξερεις....
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/

Re: Tiger & Motul  

  Από: angelo_balto στις 28/07/2009 1:01 μμ.

denthnpalevw"το 370 ερχεται ωρα να δωσεις το παλιο για το καινουργιο.......

βαλτο αγγελια αμεσα στο mainstreet.gr ποτε δεν ξερεις...."



Δεν θα μπω στον πειρασμό... με 500++bhp, τεράάάάάάάστια λίστα από βελτιώσεις και "κανονικό" μεταξόνιο (το 370 το κοντίνανε λίγο με αποτέλεσμα να γίνει πιο νευρικό.. πράγμα κακό αν σκεφτείς ότι εγώ "ανάβω" λαμπάκια anti-spin σε έξοδο στροφής με 5η στο κιβώτιο...)
Για το μόνο που θα έδινα λεφτά είναι το GTR (αλλά εκεί ξεχνάμε το "παντιλίκι"... )
it's not the ride... it's the rider...