TIGER1050 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΡΕΝΑ - SOS

TIGER1050 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΡΕΝΑ - SOS  

  Από: TheFace στις 03/11/2014 11:04 μμ.

Μπαινω κατ' ευθειαν στο ψητο γιατι ειμαι πολυ αναστατωμενος!

Με αφορμη καποιες δοκιμες στο set up των αναρτησεων με εναν φιλο (μηχανικος και αγωνιζομενος ο ιδιος), σε μια απο τις δοκιμαστικες μικρες βολτες γυρισε και ηταν... μπλε
Μολις συνηλθε μου περιεγραψε με τρομο οτι καθως πιεζε τα φρενα για να δει τη συμπεριφορα της αναρτησης, σε καποια φαση κοκκαλωσε η μανετα αφηνοντας τον ουσιαστικα χωρις καθολου μπροστινο φρενο
Ευτυχως που μιλαμε για εμπειρο οδηγο και διατηρωντας την ψυχραιμια του αφησε και ξαναπατησε 2-3 φορες το φρενο και με κατι ελιγμους (τρομου) στο τσακ γλυτωσε την ξαπλα και τον πισω προφηλακτηρα του πρωπορευομενο αμαξιου απο οτι μου περιεγραψε

Απο οτι ειδαμε μετα, το εμβολο δεν ειχε καθολου "τζογο" απο τη μανετα και ισως αυτος να ηταν ο λογος που κολλησε σε συνθηκες δυνατων φρενων που ζεσταινουν τα υγρα με αποτελεσμα να ανεβασουν το εμβολο και να κολλησουν τη μανετα αφου δεν υπαρχει ο αναλογος "τζογος"...
Ειναι μια λογικη εξηγηση, αλλα μπορεις να εισαι βεβαιος?

Το κακο ειναι οτι το σημερινο περιστατικο σταθηκε η αφορμη για να ξεθαψω μια πολυ δυσαρεστη μνημη απο αναλογη εμπειρια που ειχα εγω ο ιδιες στα πρωτα μου χιλιομετρα με τον τιγρη... και σε εντελως διαφορετικες συνθηκες... χαλαρη βολτιτσα χωρις καμια απολυτως πιεση σε φρενα αλλα και στο μηχανακι γενικοτερα. Σε καποια φαση και με πολυ λιγα χιλιομετρα πατησα μπροστινο αλλα πολυ απλα η μανετα ηταν κοκκαλωμενη... δεν πατιωταν με τιποτα
Ευτυχως που ημουν με πολυ λιγα (40-50χλμ) και καταφερα (με βιαια κατεβασματα και σανιδα το πισινο φρενο) να σταματησω το μηχανακι... ουσιαστικα το μηχανακι ακινητοποιηθηκε οταν εσβησε λιγα εκατοστα απο τον προφηλακτηρα του μπροστα αμαξιου. Μιλαμε για την απολυτη φρικη
Ισως μ@λ@κι@ μου, αλλα τοτε το απεδωσα σε "τυχαιο γεγονος", ακομα και σε καποιο λαθος δικου μου χειρισμου που μπορει να εκανα ασυναισθητα και ετσι δεν το εψαξα περαιτερω...

Μετα το σημερινο ομως, δεν μπορω να το παραβλεψω... και επειδη μιλαμε για φρενα, δε ψινομαι με τιποτα να αφησω στη μοιρα για το αν θα τριτωσει το κακο, τελος!

Θα ηθελα λοιπον να ρωτησω τους γνωριζοντες κατ' αρχην αν υπαρχει καποια ανακληση σε σχεση με τα φρενα του tiger?
Επισης, αν εχει καποιος αναλογη εμπειρια?
Και φυσικα καποια εξηγηση και φυσικα ΛΥΣΗ για ολο αυτο το προβλημα?
Οπως ειπα ειναι κατι που δεν μπορεις να το αφησεις στην τυχη του... θα μιλησω και με τον σακη αυριο αλλα σαν πρωτη σκεψη εχω την αντικατασταση της τρομπας του φρενου (με μια της brembo) μιας και θεωρω οτι αν ηταν απο καπου αλλου το προβλημα (Abs) τοτε θα αναβε καποια ενδειξη λογικα...

Τι αλλο να πω...
money cant buy me love

Re: TIGER1050 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΡΕΝΑ - SOS  

  Από: voyager1970 στις 04/11/2014 12:25 πμ.

Φίλε TheFace,

Το να κοκκαλώσει η μανέτα σημένει πως τα υδραυλικά υγρά δεν μπρούσαν να συμπιεστούν απο την τρόμπα...άρα το έμβολο της τρόμπα σου μπλοκάρισε για κάποιο προφανή λόγο!
Πότε έγινε τελευταία φορά συντήρηση στην τρόμπα του εμπρός φρένου (repair kit) και τι υγρά φρένων χρησιμοποιήθηκαν; Υποθέτω πως έγινε τότε η σχετική εξαέρωση; Οι δαγκάνες είναι απίθανο να μπλοκάρισαν (ειδικά σε street μοτο)

Το κοστός επισκευής της υπάρχουσας Nissin δεν είναι πάνω απο 150€. Για μια τρόμπα Brembo (RCS19) με δοχείο υγρών φρένου και με σωληνάκια υψηλής πίεσης να υπολογίζεις 350~500€... βέβαια το επίπεδο πληροφόρισης του φρένου είναι σαφώς ανώτερο!

Re: TIGER1050 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΡΕΝΑ - SOS  

  Από: patapios στις 04/11/2014 3:14 μμ.

Exεις ΑΒS... εχω παθει ακριβως το ιδιο

Φιλε voyager1970 ....κοκκαλωσε αν καταλαβα καλα εννοει ΔΕΝ πατιοταν οποτε δεν νομιζω οτι εχει να κανει με αυτα που λες


Στραβο πισω δισκακι abs μου εκανε ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο προβλημα.

Δεν θες να μαθεις ποσο εχει

Re: TIGER1050 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΡΕΝΑ - SOS  

  Από: TheFace στις 04/11/2014 7:51 μμ.

voyager1970"Φίλε TheFace,

Το να κοκκαλώσει η μανέτα σημένει πως τα υδραυλικά υγρά δεν μπρούσαν να συμπιεστούν απο την τρόμπα...άρα το έμβολο της τρόμπα σου μπλοκάρισε για κάποιο προφανή λόγο!
Πότε έγινε τελευταία φορά συντήρηση στην τρόμπα του εμπρός φρένου (repair kit) και τι υγρά φρένων χρησιμοποιήθηκαν; Υποθέτω πως έγινε τότε η σχετική εξαέρωση; Οι δαγκάνες είναι απίθανο να μπλοκάρισαν (ειδικά σε street μοτο)

Το κοστός επισκευής της υπάρχουσας Nissin δεν είναι πάνω απο 150€. Για μια τρόμπα Brembo (RCS19) με δοχείο υγρών φρένου και με σωληνάκια υψηλής πίεσης να υπολογίζεις 350~500€... βέβαια το επίπεδο πληροφόρισης του φρένου είναι σαφώς ανώτερο! "


Φιλε Γιωργο, κατ' αρχην δεν εχω κανει τοσα χιλιομετρα ωστε να επιβαλεται repair kit για τα φρενα μου.
Το σχολιο σου παντως για (υποχρεωτικη) αλλαγη δοχειου και σωληνακια υψηλης (το μηχανακι φοραει απο τη μανα του!) ειναι λαθος.

Εισαι σωστος για το κοστος επισκευης της nissin. To θεμα μου ομως ανεξαρτητως κοστους (δεν υπαρχουν τιμες οταν μιλαμε για την ασφαλεια μας) ειναι οτι αν κανω repair kit ή ακομα κι αν αλλαξω τρομπα, ελυσα το προβλημα μου?
Μιλησα με τον Κοντη σημερα και μου ειπε οτι υπαρχει περιπτωση το προβλημα να προερχεται απο το abs. Απο οτι μου ειπε το abs εχει κατι σαν ξεχωριστο εγγεφαλο (αν καταλαβα καλα) και δικο του διαγνωστικο που ειναι πολυ πιθανο (αν οχι σιγουρο) να δειξει αν κατι παει στραβα με το abs. Οποτε, απο βδομαδα θα παω απο εκει για τα περαιτερω... μεχρι τοτε... ΛΟΥΚΕΤΟ

YΓ. Σε περιπτωση που χρειαστει τελικα να κοιταξω μπρος brembo μερια, αυτος ειναι ο κωδικος της τρομπας (RCS19) που κανει στον Τιγρη?
money cant buy me love

Re: TIGER1050 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΡΕΝΑ - SOS  

  Από: TheFace στις 04/11/2014 8:01 μμ.

patapios"Exεις ΑΒS... εχω παθει ακριβως το ιδιο

Φιλε voyager1970 ....κοκκαλωσε αν καταλαβα καλα εννοει ΔΕΝ πατιοταν οποτε δεν νομιζω οτι εχει να κανει με αυτα που λες


Στραβο πισω δισκακι abs μου εκανε ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο προβλημα.

Δεν θες να μαθεις ποσο εχει "


Ναι, αυτο εννοω... δεν πατιοταν.
Λες ρε φιλαρακι να τη βγαλω με ενα δισκακι abs?
Ευχαριστημενος να σου πω θα ειμαι, γιατι αν για παραδειγμα δεις ενα στραβο δισκακι, ειναι φως φαναρι... το αλλαζεις και ηρεμησες. Ολα τα αλλα μου φαινονται ψιλοφλου και ψιλοαβεβαια να σου πω την αληθεια μου.
Kαλα που το ειπες να χω το νου μου να το τσεκαρω κι αυτο. (αν και ο κοντης θα το εκανε απο μονος του πιστευω)

ΥΓ. Ποσα δηλαδη θελουν για ενα (κωλο)δισκακι?
money cant buy me love

Re: TIGER1050 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΡΕΝΑ - SOS  

  Από: voyager1970 στις 04/11/2014 10:19 μμ.

Φίλε TheFace,

Με αυτά που διάβασα απο τις περιγραφές σας για βλάβη του ABS είναι όντος γεγονός μεν αλλά ανησυχητικό και παράξενο δε. Δεν είμαι ειδικός, αλλά πόσο στραβό να έχει γίνει το δισκάκι του ABS και ο αισθητήρας να μπερδεύεται και να μπλοκάρει τόσο πολύ την τρόμπα; Δεν θα έπρεπε να έβγαζε μια έδειξη βλάβης του ABS στο κατράν;;!!

Για την τρόμπα της Βrembo, το RCS19 είναι μοντέλο που το έχω δει να το φοράνε σε 1050, και εάν δεν κάνω λάθος στο προτείνει η Βrembo.

Οσο για δισκάκι ABS (Pulser Ring) καινούριο πρέπει να έχει γύρω στα 170~200€. Αλλά παίζουν και μεταχειρισμένα σε ανάλογα καταστήματα αντ/κων.

Re: TIGER1050 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΡΕΝΑ - SOS  

  Από: patapios στις 04/11/2014 10:22 μμ.

Στραβο μιλαμε για χιλιοστα ....μην περιμενεις να το δεις με το ματι.

Θα στο βγαλει ο κοντης να το δει στον παγκο ....και αν εχει μεταχειρισμενο θα σου παει κανα 100αρικο.

Μεχρι τοτε γνωμη μου ειναι να βγαλεις την φισα του abs για να μην δουλευει το abs και σκοτωθεις αδικα

Re: TIGER1050 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΡΕΝΑ - SOS  

  Από: TheFace στις 15/11/2014 12:24 πμ.

patapios"Στραβο μιλαμε για χιλιοστα ....μην περιμενεις να το δεις με το ματι.

Θα στο βγαλει ο κοντης να το δει στον παγκο ....και αν εχει μεταχειρισμενο θα σου παει κανα 100αρικο.

Μεχρι τοτε γνωμη μου ειναι να βγαλεις την φισα του abs για να μην δουλευει το abs και σκοτωθεις αδικα"


Καλησπερα φιλε!

Ερωτηση: Οταν αντιμετωπισες το προβλημα με το φρενο στο εκανε περιοδικα ή αρκετες φορεσ μεχρι να αλλαξεις το δισκακι?
money cant buy me love

Re: TIGER1050 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΦΡΕΝΑ - SOS  

  Από: patapios στις 15/11/2014 12:01 μμ.

Μου το εκανε οποτε γουσταρε.... με το που το πηρα πρεφα εβγαλα την φισα για να μην σκοτωθω (που παραλιγο την πρωτη φορα) και asap το πηγα για αντικατασταση .

Το μονο διαφορετικο ηταν οταν μου το εκανε μετα αναβε το λαμπακι του abs και το απενεργοποιουσε αυτοματα μεχρι το επομενο σβησιμο του κεντρικου διακοπτη