Διακόπτης συμπλέκτη Tiger1050 ¶
Από: evkou στις 31/01/2012 2:28 μμ.
Από: evkou στις 31/01/2012 2:28 μμ.
Από: vagos1435 στις 31/01/2012 9:05 μμ.
Από: evkou στις 03/02/2012 1:21 μμ.
vagos1435"Το μονο που μπορει να γινει εαν κολλησει ο διακοπτης του συμπλεκτη ειναι να μην παιρνει μπροστα.
Εαν παρει μπροστα και να κολλησει ο διακοπτης δεν θα σβησει το μηχανακι.
Εαν ηταν ετσι θα εσβηνε καθε φορα που τραβας συμπλεκτη,
οποτε μην ανυσηχεις."
Από: gran tiger στις 03/02/2012 4:02 μμ.
evk"vagos1435"Το μονο που μπορει να γινει εαν κολλησει ο διακοπτης του συμπλεκτη ειναι να μην παιρνει μπροστα.
Εαν παρει μπροστα και να κολλησει ο διακοπτης δεν θα σβησει το μηχανακι.
Εαν ηταν ετσι θα εσβηνε καθε φορα που τραβας συμπλεκτη,
οποτε μην ανυσηχεις."
Φίλε μου δεν είναι έτσι, το μηχανάκι έσβηνε πάνω σε τυχαίες αλλαγές ταχυτήτων στο κιβώτιο, πήγα αμέσως στο συνεργείο του Σάκη Κόντη (περιφερειακός πολυγώνου) όπου εκεί εντοπίστηκε το πρόβλημα και ο μηχανικός μου συνέστησε τα παραπάνω οπότε να ανησυχείς γιατί είναι αρκετά σοβαρό (φαντάζομαι τα ίδια θα σου πεί και ο μηχανικός σου). Το πρόβλημα παρουσιάστηκε μετά απο 3 χρόνια χρήσης και 19.000Km, με τη χρήση του WD40 δεν ξαναείχα πρόβλημα αλλά το παρακολουθώ. Η βαλβίδα έχει ενα μηχανικό διακόπτη απο την κάτω πλευρά και απελευθερώνεται εύκολα απο το τιμόνι οπότε ο καθαρισμός της είναι εύκολος."
Από: vagos1435 στις 03/02/2012 4:33 μμ.
Από: evkou στις 03/02/2012 7:16 μμ.
vagos1435"Ισως στο tiger να ειναι διαφορετικο(εχω speed).Εχω λυσει αυτο το διακοπτακι και εγω και το εχω καθαρισει.
Ο διακοπτης αυτος δεν αφηνει την μιζα να δουλεψει εαν δεν τραβαμε τον συμπλεκτη.
Απο την στιγμη που παρει μπροστα λογικα απενεργοποιειται γιατι αλλιως καθε φορα που δουλευαμε τον συμπλεκτη θα εσβηνε.
Θεωρω οπως και εσυ,πολυ επικινδυνο να σβηνει ο κινητηρας σε πορεια αλλα νομιζω πως δεν φταιει ο διακοπτης γιατι κοβει την μιζα και οχι το μοτερ.
Στην δικια μου μηχανη εαν πατησεις την μιζα χωρις τραβηγμενο συμπλεκτη η μιζα δεν γυρναει καθολου.Για αυτο θεωρησα πως το προβλημα σου δεν ειναι απο εκει.
Μηπως εγιναν και αλλες εργασιες παραλληλα που μπορει να διορθωσαν το προβλημα;
Π.χ. ρυθμιση ρελαντι η vτιζας συμπλεκτη;
Ελπιζω να εχω δικιο γιατι εαν εχεις εσυ(η ο κοτσιδας), θεωρω μεγαλο λαθος της Τ, ενα διακοπτακι που τρωει νερα και σκονες εαν κολλησει να σβησει το μοτερ σε πορεια.
Τωρα να ειναι τοσο διαφορετικο συστημα στον τιγρη απο το speed; Δεν ξερω αλλα δεν νομιζω.
Την επομενη φορα που θα παω στον Σακη θα τον ρωτησω και εγω."
Από: gran tiger στις 05/02/2012 5:22 μμ.
evk"vagos1435"Ισως στο tiger να ειναι διαφορετικο(εχω speed).Εχω λυσει αυτο το διακοπτακι και εγω και το εχω καθαρισει.
Ο διακοπτης αυτος δεν αφηνει την μιζα να δουλεψει εαν δεν τραβαμε τον συμπλεκτη.
Απο την στιγμη που παρει μπροστα λογικα απενεργοποιειται γιατι αλλιως καθε φορα που δουλευαμε τον συμπλεκτη θα εσβηνε.
Θεωρω οπως και εσυ,πολυ επικινδυνο να σβηνει ο κινητηρας σε πορεια αλλα νομιζω πως δεν φταιει ο διακοπτης γιατι κοβει την μιζα και οχι το μοτερ.
Στην δικια μου μηχανη εαν πατησεις την μιζα χωρις τραβηγμενο συμπλεκτη η μιζα δεν γυρναει καθολου.Για αυτο θεωρησα πως το προβλημα σου δεν ειναι απο εκει.
Μηπως εγιναν και αλλες εργασιες παραλληλα που μπορει να διορθωσαν το προβλημα;
Π.χ. ρυθμιση ρελαντι η vτιζας συμπλεκτη;
Ελπιζω να εχω δικιο γιατι εαν εχεις εσυ(η ο κοτσιδας), θεωρω μεγαλο λαθος της Τ, ενα διακοπτακι που τρωει νερα και σκονες εαν κολλησει να σβησει το μοτερ σε πορεια.
Τωρα να ειναι τοσο διαφορετικο συστημα στον τιγρη απο το speed; Δεν ξερω αλλα δεν νομιζω.
Την επομενη φορα που θα παω στον Σακη θα τον ρωτησω και εγω."
Φίλε συνωνόματε (Βαγγέλη φαντάζομαι) όταν έφτασα στον Κόντη το πρώτο πράγμα που έλεγξε είναι η βαλβίδα (στη συνέχεια θα κοίταγε την ηλεκτρονική) οπότε ήμουν παρών στην επισκευή εξάλλου σε 5 λεπτά είχαμε τελειώσει, ούτε με χρέωσε τίποτα. Με ποιο τρόπο επηρεάζει η βαλβίδα τον κινητήρα μετά την αρχική εκκίνηση δεν γνωρίζω αλλά θα ρωτήσω τον Σάκη να μάθω, πάντως το ίδιο έχει συμβεί και με VSTROM1000 και αναφέρω πάλι οτι ο κινητήρας έσβηνε πάνω στην αλλαγή της ταχύτητας με τη χρήση της μανέτας και χωρίς το φαινόμενο να έχει κάποια συγκεκριμμένη συχνότητα."
Από: evkou στις 06/02/2012 3:27 μμ.
evk"vagos1435"Ισως στο tiger να ειναι διαφορετικο(εχω speed).Εχω λυσει αυτο το διακοπτακι και εγω και το εχω καθαρισει.
Ο διακοπτης αυτος δεν αφηνει την μιζα να δουλεψει εαν δεν τραβαμε τον συμπλεκτη.
Απο την στιγμη που παρει μπροστα λογικα απενεργοποιειται γιατι αλλιως καθε φορα που δουλευαμε τον συμπλεκτη θα εσβηνε.
Θεωρω οπως και εσυ,πολυ επικινδυνο να σβηνει ο κινητηρας σε πορεια αλλα νομιζω πως δεν φταιει ο διακοπτης γιατι κοβει την μιζα και οχι το μοτερ.
Στην δικια μου μηχανη εαν πατησεις την μιζα χωρις τραβηγμενο συμπλεκτη η μιζα δεν γυρναει καθολου.Για αυτο θεωρησα πως το προβλημα σου δεν ειναι απο εκει.
Μηπως εγιναν και αλλες εργασιες παραλληλα που μπορει να διορθωσαν το προβλημα;
Π.χ. ρυθμιση ρελαντι η vτιζας συμπλεκτη;
Ελπιζω να εχω δικιο γιατι εαν εχεις εσυ(η ο κοτσιδας), θεωρω μεγαλο λαθος της Τ, ενα διακοπτακι που τρωει νερα και σκονες εαν κολλησει να σβησει το μοτερ σε πορεια.
Τωρα να ειναι τοσο διαφορετικο συστημα στον τιγρη απο το speed; Δεν ξερω αλλα δεν νομιζω.
Την επομενη φορα που θα παω στον Σακη θα τον ρωτησω και εγω."
Φίλε συνωνόματε (Βαγγέλη φαντάζομαι) όταν έφτασα στον Κόντη το πρώτο πράγμα που έλεγξε είναι η βαλβίδα (στη συνέχεια θα κοίταγε την ηλεκτρονική) οπότε ήμουν παρών στην επισκευή εξάλλου σε 5 λεπτά είχαμε τελειώσει, ούτε με χρέωσε τίποτα. Με ποιο τρόπο επηρεάζει η βαλβίδα τον κινητήρα μετά την αρχική εκκίνηση δεν γνωρίζω αλλά θα ρωτήσω τον Σάκη να μάθω, πάντως το ίδιο έχει συμβεί και με VSTROM1000 και αναφέρω πάλι οτι ο κινητήρας έσβηνε πάνω στην αλλαγή της ταχύτητας με τη χρήση της μανέτας και χωρίς το φαινόμενο να έχει κάποια συγκεκριμμένη συχνότητα."
Από: vagos1435 στις 06/02/2012 5:04 μμ.
evk"Λες στα 5 λεπτα λεπτα που κράτησε η επισκευή παρουσία μου να έλεγξε ηλεκτρονική και να μη το πήρα χαμπάρι??, προφανώς δεν θες να δεχτείς οτι αναλυτικά περιέγραψα, καταντάει κουραστικό και δεν θα ασχοληθώ άλλο, κάνε το κόπο και ρώτα τον Σάκη και καλές βόλτες"
Από: evkou στις 06/02/2012 7:10 μμ.
evk"Λες στα 5 λεπτα λεπτα που κράτησε η επισκευή παρουσία μου να έλεγξε ηλεκτρονική και να μη το πήρα χαμπάρι??, προφανώς δεν θες να δεχτείς οτι αναλυτικά περιέγραψα, καταντάει κουραστικό και δεν θα ασχοληθώ άλλο, κάνε το κόπο και ρώτα τον Σάκη και καλές βόλτες"
vagos1435"Νομιζω πως αναφερεσαι σε εμενα(αν και το τελευταιο post δεν ειναι δικο μου.)
Εαν διαβαζοντας το δευτερο post μου καταλαβες οτι δεν θελω να δεχτω οτι περιγραφεις,καταλαβες λαθος.
Και σιγουρα δεν ειναι κουραστικο ενα thread μιας σελιδας με πεντε-εξι ποσταρισματα,την γνωμη μας σου λεμε.
Καλα χιλιομετρα και σε εσενα φιλε μου."
Από: gran tiger στις 08/02/2012 10:28 μμ.
evk"evk"Λες στα 5 λεπτα λεπτα που κράτησε η επισκευή παρουσία μου να έλεγξε ηλεκτρονική και να μη το πήρα χαμπάρι??, προφανώς δεν θες να δεχτείς οτι αναλυτικά περιέγραψα, καταντάει κουραστικό και δεν θα ασχοληθώ άλλο, κάνε το κόπο και ρώτα τον Σάκη και καλές βόλτες"vagos1435"Νομιζω πως αναφερεσαι σε εμενα(αν και το τελευταιο post δεν ειναι δικο μου.)
Εαν διαβαζοντας το δευτερο post μου καταλαβες οτι δεν θελω να δεχτω οτι περιγραφεις,καταλαβες λαθος.
Και σιγουρα δεν ειναι κουραστικο ενα thread μιας σελιδας με πεντε-εξι ποσταρισματα,την γνωμη μας σου λεμε.
Καλα χιλιομετρα και σε εσενα φιλε μου."
Σαφώς αναφέρομαι στο τελευταίο post και αυτό γιατί όταν πηγαίνεις σε αναγνωρισμένο τεχνικό Triumph, του περιγράφεις το πρόβλημα, μπροστά μου και χωρίς ενδοιασμό βγάζει τη βαλβίδα του συμπλέκτη την καθαρίζει με wd40, φεύγω και εδώ και 3 μήνες δεν έχω πρόβλημα προφανώς δεν μπορουν να υπάρχουν πολλές απόψεις περί την αιτία της βλάβης.
Το περιστατικό αυτό είναι τυχαίο οπότε δεν μπορεί να είναι λόγος ανάκλησης μοντέλου και εξάλλου η βαλβίδα μπορεί καλωδιακά να παρακαμφθεί, ενέργεια που την πρότεινε ο Σάκης.
Μετά απ όλα αυτά δεν μπορεί να φταίει ούτε η ηλεκτρονική ούτε τα μπουζί ούτε τα ζαντολάστιχα ούτε οι αναρτήσεις."
Από: LevelOne στις 13/02/2012 9:21 πμ.
Από: vagos1435 στις 13/02/2012 1:39 μμ.
LevelOne"Η βαλβιδα του συμπλεκτη εκτος απο την εκκινηση του κινητηρα παιζει ρολο και στη σωστη λειτουργια του ρελαντι κατα την οδηγηση(μεσω του εγκεφαλου).Σε καμια περιπτωση δεν προτεινω την καταργηση της γιατι μετα δεν θα δουλευει σωστα το ρελαντι και το βενζινομετρο.
Φιλιππος(μηχανικος του Σακη για οσους δεν με ξερουν μιας και εχω καιρο να ποσταρω)."