Διπλές εξατμισεις σε TIGER 1050

Διπλές εξατμισεις σε TIGER 1050  

  Από: giorgosvl στις 17/11/2011 2:28 μμ.

Καλησπερα σε ολους.τις τελευταιες μερες εχω μπει στο τρυπακι να αλλαξω την εξατμιση του τιγρη μου.Φοραει ηδη μια ZARD ψηλη και ελεγα να βαλω μια διπλη χαμηλη οχι που δεν ειμαι ευχαριστημενος αλλα για λογους αισθητικης.Πιστευω οτι θα δειξει πιο ''αγριο''.Υστερα απο μια σχετικη ερευνα σε racetech kai raceguns και σε ερωτηση μου αν μπορουν να μου φτιαξουν διπλες εξατμισεις απο carbon η μεν racetech μου ειπε οτι σε λιγοτερο απο ενα μηνα θα ειναι σε θεση να εχει και η δε raceguns οτι σε 2 μερες θα μπορει να μου τη στειλει αφου εχει ηδη τελικα carbon ετοιμα.Σε κουβεντα που ειχα με το μηχανικο μου τηλεφωνισαμε στη DYNOJET της οποιας εχει και δυναμομετρο και συνεργαζεται.Ρωτησαμε αν μπορουμε να παρουμε 2 τελικα carbon AKRAPOVIC και να τα ενωναμε με λαιμο για το tiger και αν θα δουλευαν σωστα.Μας απαντησαν οτι λογικα θα δουλευαν αλλα οποια εξατμιση διπλη βαλω στο μηχανακι εξαιτιας του διχαλου που θα κανει πλεον στο λαιμο θα χασει πολυ στα χαμηλα και θα τα δινει ολα στα ψηλα πραγμα που δεν το θελω με τιποτα μιας και ολη του η ομορφια πιστευω ειναι εκει.Πιστευετε οτι αξιζει μια διπλη εξατμιση απο αυτες που ανεφερα η αν μια πατεντα με akrapovic θα λειτουργουσε;θελει καποια ειδικη χαρτογραφιση μετα το μηχανακι για να αποδοσει εξισου καλα;

Re: Διπλές εξατμισεις σε TIGER 1050  

  Από: Native στις 17/11/2011 3:17 μμ.

Ολα αυτα είναι πατέντες, οπως και αυτο που θα σου πώ αλλά, κατα την γνώμη μου, αν θες την καλυτερη δυνατη αποδοση απο το μοτερ, παρε τους λαιμους που βγάζει η remus για μονό τελικό, οι οποιοι δεν εχουν καταλυτη και βάλε εκει οτι τελικό θές μετα, ισως και το δικο σου να κανει μια χαρα, αρκει να βγάλεις το διάφραγμα που εχει μέσα.

Επισης στα τελικά θα προτιμουσα κατι σε τιτανιο, τα carbon, εκτος απο εμφάνιση, δεν τα θεωρω καλύτερα.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Διπλές εξατμισεις σε TIGER 1050  

  Από: giorgosvl στις 17/11/2011 3:47 μμ.

Νομιζω πως οι λαιμοι της remus ειναι αρκετα τσιμπημενοι και γενικα οι λαιμοι.Διπλες δεν θα εβαζες σε καμια περιπτωση;το carbon προσωπικα το θεωρω αρκετα καλο δεν ειμαι και ειδικος αλλα μετραει και η εμφανιση στην αποψη μου.αν εβαζα λαιμους racetech που εχουν μια πιο λογικη τιμη η αν στη μαμισια εκοβα το καταλυτη;το διαφραγμα απο το τελικο μου πως θα μπορουσα να το αφαιρεσω;

Re: Διπλές εξατμισεις σε TIGER 1050  

  Από: acratosa στις 17/11/2011 3:50 μμ.

υγ. τι θα την κάνεις τη ZARD, αν επιτρέπεται?

Re: Διπλές εξατμισεις σε TIGER 1050  

  Από: Native στις 17/11/2011 3:58 μμ.

Μπορεις να κοψεις και τους λαιμους που εχεις αλλα θα τους χαλασεις και μπορει να τους χρειαστεις καποια στιγμη. Οσο αφορα το carbon ειναι και θέμα γουστου-επιλογης. Οι διπλες εξατμισεις δεν προσφερουν μεγαλυτερη δυναμη, απο κει και περα ειναι μονο θέμα αισθητικης. Στο δικο σου τελικο δεν ξερω πως θα βγάλεις το διαφραγμα, αλλα εχει ξαναειπωθει εδω μεσα για την zard.

topic1062-12.html?hilit=zard%20%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%86%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%BC%CE%B1#p11091
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Διπλές εξατμισεις σε TIGER 1050  

  Από: giorgosvl στις 17/11/2011 5:27 μμ.

acratosa"υγ. τι θα την κάνεις τη ZARD, αν επιτρέπεται?"

Θα την πουλησω!αλλα τωρα πλεον το σκεφτομαι για την αντικατασταση της με αυτα που ακουω.

Re: Διπλές εξατμισεις σε TIGER 1050  

  Από: giorgosvl στις 17/11/2011 5:30 μμ.

Native"Μπορεις να κοψεις και τους λαιμους που εχεις αλλα θα τους χαλασεις και μπορει να τους χρειαστεις καποια στιγμη. Οσο αφορα το carbon ειναι και θέμα γουστου-επιλογης. Οι διπλες εξατμισεις δεν προσφερουν μεγαλυτερη δυναμη, απο κει και περα ειναι μονο θέμα αισθητικης. Στο δικο σου τελικο δεν ξερω πως θα βγάλεις το διαφραγμα, αλλα εχει ξαναειπωθει εδω μεσα για την zard.

topic1062-12.html?hilit=zard%20%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%86%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%BC%CE%B1#p11091"

Σε ευχαριστω πολυ Native για την απαντηση σου και τη βοηθεια σου.μια τελευταια ερωτηση...αυτη τη πατεντα με τις akrapovic πως τη βλεπεις;και αυτο που ειπα στην αρχη για τα χαμηλα με διπλη ισχυει η ειναι κουταμαρες;αν καποιος φοραει διπλη ας μας πει και τη γνωμη του.

Re: Διπλές εξατμισεις σε TIGER 1050  

  Από: nafpaktios στις 17/11/2011 7:10 μμ.

Φοραω διπλες remus απο μπροστα φιλε και πιστευω οτι ειναι καλη επιλογη και σε θεμα εμφανισης και αποδοσης απλα θα πρεπει να ψαχτεις λιγο με το προγραμμα μετα.Η λυση που σου προτεινει ο native πιστευω ειναι ιδανικη (λαιμοι και μονη remus) και πιο οικονομικη.Τωρα για acrapovic carbon τις ειχα σε προηγουμενη μοτο και δεν εχο να πο τα καλυτερα αφου καποια στιγμη χασαν την γυαλαδα τους και η μια μαλιστα τρυπησε,οι remus μετα απο δυο χρονια ειναι σαν καινουριες!Αυτα...
If it works don't fix it!!!

Re: Διπλές εξατμισεις σε TIGER 1050  

  Από: giorgosvl στις 17/11/2011 7:29 μμ.

nafpaktios"Φοραω διπλες remus απο μπροστα φιλε και πιστευω οτι ειναι καλη επιλογη και σε θεμα εμφανισης και αποδοσης απλα θα πρεπει να ψαχτεις λιγο με το προγραμμα μετα.Η λυση που σου προτεινει ο native πιστευω ειναι ιδανικη (λαιμοι και μονη remus) και πιο οικονομικη.Τωρα για acrapovic carbon τις ειχα σε προηγουμενη μοτο και δεν εχο να πο τα καλυτερα αφου καποια στιγμη χασαν την γυαλαδα τους και η μια μαλιστα τρυπησε,οι remus μετα απο δυο χρονια ειναι σαν καινουριες!Αυτα..."

Εσυ τι εχεις κανει με το προγραμμα;αυτο ειναι το θεμα μου με τις διπλες πλεον γιατι ημουν αποφασισμενος να τις βαλω...

Re: Διπλές εξατμισεις σε TIGER 1050  

  Από: giorgosvl στις 17/11/2011 7:31 μμ.

Υπαρχει καποιος που να φοραει διπλες racetech evo gp η να εχει αποψη γι αυτες;;;

Re: Διπλές εξατμισεις σε TIGER 1050  

  Από: nafpaktios στις 17/11/2011 7:40 μμ.

Μετα τα πιστονια που αλλαξα μου βαλλαν αυτο το καινουριο για τα χαμηλα οκτανια και το εχουν ψοφησει λιγο!Δε ξερω κωδικο να σου πω πριν παντως ειχα αυτο για την arow μιας και δε βγαζει για remus η triumph και σε συνδιασμο με το memjet που φοραγα φυσαγε το μηχανακι.Βαλτες και πηγαινε στο Σακη θα σε βοηθησει.
If it works don't fix it!!!

Re: Διπλές εξατμισεις σε TIGER 1050  

  Από: ReYeS στις 11/10/2012 1:31 πμ.

Λοιπον Ασ τα παρουμε απο την αρχη απλα και ωραια.....

Στην περιπτωση που μπουν διπλες εξατμισεις στο τιγρακι.....

εκτως οτι η ομορφια ειναι ακρος αντικιμενικο θεμα και κατα την αποψη μου ειναι χαλια μιαζει με TDM ΕΙΔΙΚΑ με της ρεμους της powercone η triumph βγαζει ενα διακλαδωτη και στο σημειο κατω απο το σταν χοριζει σε αριστερι και δεξια της εξατμησεις....
μεχρι εκει ολα καλα....

και τωρα εχουμε και λεμε.....τι τελεικα βαζουμε.....

ασ υποθεσουμε λοιπον οτι βαλουμε οποιοδιποτε τελεικο σε τιτανιο......
τα αποτελεσματα εχουν ως εξεις...
Α)Μελανιασμα του δεξιου καζανακιου σε θεση οδηγησεις δηλαδη το καζανακι που ειναι απο την μερια του γκαζιου.
(ΛΟΓΟΣ του οτι περνανε τα καυσαερια απο των διακλαδωτη ευθεια και καταληγουν ολα σχεδων και εαν θελετε ποσοστο 70 με 30% απο το δεξιο τελεικο.
Β)ΥΠΑΡΧΕΙ μεγαλη περιπτωση μετα απο καποια χλμ να πεταει πισω μαυρο καπνο Η ΝΑ πεταει μικρα κοματια του υαλοβαμβακα
Γ)Σοβαρο σκασιμο με το κλεισειμο του γκαζιου....σε επικινδινο σημειο για το αριστερο τελεικο....(θα σας πω σε αλλο ποστ τι εχει παθει φιλος)
Δ)μη σωστη λειτουργια του κινητηρα. λογο εκπομπης καυσαεριων.
Ε)Μεγαλη διαφορα στα ψιλα και ΟΧΙ στης χαμηλες στροφες της μηχανης μας....δηλαδη.....την διαφορα θα την καταλαβουμε μετα τα 200 που η μηχανη θα ''κρεμαει'' με το ανοιγμα του γκαζιου....(ειναι λαθος που λενε οτι δεν θα δουλευει χαμηλα το ξανα λεω.)
Ζ)Μετα απο καποια χλμτρα θα θελει στανταν ρυθμηση Κυλιδρων.
Η)Πρεπει να μπει προγραμα και να γινει χαρτογραφισει που θα δινει τον σωστο ψεκασμο στα μπεκ οστε να δουλευει λιγο καλητερα απο το μαμα προγραμα....αλλα ποτε δεν θα δουλευει σωστα γιατι πολυ απλα σε συνομηλεια με την Power comander Που εχω δεν προβλεπει 2 τελεικα.
Οποιες αλλες πλροφοριες θελει καποιος στην διαθεση του.
ααααααααα και στο διναμομετρο............με εναλαγες χαρτον........η διαφορες ηταν ανηπαρκτες........δεν πυστευω ρε μαγκες οτι αξιζει μονο και μονο για την ομορφια οπως λετε να κανετε ολοι αυτη την διαδικασια......

ξερω οτι θα βγουν καποιοι να πουν το αντιθετω.οτι εχω εχω διπλες και εχω δει διαφορα και τετοια.....
πραγματικα δεν με νιαζει.......χαχαχα την αποψη μου εγραψα με της αρκετες χιλιαδες ωρες που εχω φαει ασ γινει σεβαστη.....Thanks.
Tiger 1050 black

Re: Διπλές εξατμισεις σε TIGER 1050  

  Από: epistimon στις 11/10/2012 10:41 πμ.

να ξερεις οτι ποτε μια διπλη εξατμηση δεν θα εχει την ιδια αποδοση με μια μονη.αν αυτο δεν σε απασχολη και τοσο τοτε βαλτες.ειναι λογικο να χασει την αποδοση της η μηχανη με τις διπλες γιατι τα καυσαερια χοριζονται ανομια σε δυο τελικα και δεν εχουν τη συμπιεση που εχει σε ενα τελικο.με οσα προγραματα και αν δοκιμασεις δεν θα καταφερεις να εχεις την ιδια αποδοση οπως πριν.αν βγαλεις και τον καταλυτη τοτε θα χασεις κιαλλη συμπιεση στα χαμηλα.αν πας σε χειροποιητες διπλες ζητα τις διατομες της σωληνας να ειναι μεχρι 45 mm αλλιος σε μονη μεχρι 50mm.καλη επιτυχεια σε οτι και αν δοκιμασεις

Re: Διπλές εξατμισεις σε TIGER 1050  

  Από: ReYeS στις 14/10/2012 4:14 μμ.

epistimon"να ξερεις οτι ποτε μια διπλη εξατμηση δεν θα εχει την ιδια αποδοση με μια μονη.αν αυτο δεν σε απασχολη και τοσο τοτε βαλτες.ειναι λογικο να χασει την αποδοση της η μηχανη με τις διπλες γιατι τα καυσαερια χοριζονται ανομια σε δυο τελικα και δεν εχουν τη συμπιεση που εχει σε ενα τελικο.με οσα προγραματα και αν δοκιμασεις δεν θα καταφερεις να εχεις την ιδια αποδοση οπως πριν.αν βγαλεις και τον καταλυτη τοτε θα χασεις κιαλλη συμπιεση στα χαμηλα.αν πας σε χειροποιητες διπλες ζητα τις διατομες της σωληνας να ειναι μεχρι 45 mm αλλιος σε μονη μεχρι 50mm.καλη επιτυχεια σε οτι και αν δοκιμασεις"



Απλα κι ωραια ΣΩΣΤΟΣ!!!!!
Tiger 1050 black