Δεν εχουν προβληματα δηλ να κοψουν καδενα,αυτο σημβαινει δυσκολα ουτος η αλλος,ισως και γιατι δεν υπαρχουν και πολλα που να εχουν κανει πανω απο 40-50000 χιλιομετρα,(εγω 34000+ κατι)θα μου πεις,λιγα ειναι?ΟΧΙ αλλα ουτε πολλα κιολας...
Θα ποσταρω φωτο,μολις μπορεσω(ειναι αποθηκευμενες...μακρια)για να δεις γιατι τις αλλαζα...
Συνιστω παντως να ελεγχεται τακτικα ο τεντωτηρας,ειναι ενα σημαδι αν παιζει να παρουσιαστει προβλημα.
Στα 675 που βρεθηκε κολλημενος τεντωτηρας ειχαν και το πιο ενοχλητικο θορυβο-συντωνισμο.
ΔΕΝ ΚΡΟΤΑΛΙΖΕ Η ΚΑΔΕΝΑ ΕΠΕΙΔΗ ΚΟΛΛΗΣΕ Ο ΤΕΝΤΩΤΗΡΑΣ ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΑΛΛΑ Ο
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΑΔΕΝΑΣ Γ..... ΤΟΥΣ ΤΕΝΤΩΤΗΡΕΣ
T595"ripletech"ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΩ ΤΕΝΤΩΤΗΡΑΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΑΓΩΝΙΑΡΙΚΟ ..."
Μήπως φταίει αυτό ακριβώς; Ο "αγωνιάρικος" συνήθως δεν είναι τίποτε παραπάνω από μια βίδα με κόντρα παξιμάδι που πατάει την γλύστρα χωρίς να της δίνει κανέναν τζόγο. Ο "πολιτικός" τεντωτήρας, λόγω του ελατηρίου ή του υδραυλικού κυκλώματος είναι λίγο πιο ενδοτικός και σε πολιτική χρήση είναι καλύτερος. Άσε που δεν θέλει ρύθμιση κάθε τρεις και λίγο. Όπως κάθε τι το "αγωνιστικό", έτσι και ο τεντωτήρας προϋποθέτει και αγωνιστικού τύπου συντήρηση."
Με προλαβες,επειδη λοιπον εκαναν ΠΟΛΛΑ,ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ 675 συντονισμο στις 4000 στρ μερικα και στις
6500 τα περισσοτερα(βασικα σχεδον ολα το κανουν σε ενα βαθμο,απλα πρεπει να ξερεις λιγα πραγματα κιολας για να το αναγνωρισεις... )οι περισσοτεροι εβαζαν αγωνιστικο τεντωτηρα νομιζωντας οτι ελυναν το προβλημα.το μονο που καταφερναν ηταν να παρατεντωσουν την καδενα τους ,κατι που ομολογουμενως εκανα πειραματικαγια δοκιμη,φυσικα Δεν λυθηκε το προβλημα,οποτε αυτο που κανω ειναι να την αφηνω αρκετα λασκα" μην κροταλιζει αλλα και να μην !@##$$$%% κιολας στον συντονισμο....
Αγωνιστικου τυπου συντηρηση σημαινει ελεγχο καθε 10000-15000 χιλιομετρα πρακτικα,σε ενα"φυσιολογικο μηχανακι"
Επισης ενδοτικος δεν πρεπει να ειναι ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΦΑΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ,μαλλον εννοεις "υπολογισμενης προφορτισης ελατηριο τεντωτηρα"ε?αν ηταν ενδωτικος,τι θα γινοταν οταν κατεβαζες πχ απο 4 σε 1 με το μοτερ να "κοντραρει" σαν τρελο....χμ ναι καταλαβες....
Α,Επισης ο αγωνιστικος/χειροτεντωμενος τανυστηρ(ουαχα)τοποθετηθηκε ΜΕΤΑ την δευτερη καδενα,
ΚΑΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΟΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ(ΚΑΡΦΩΜΕΝΕΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΣΤΑ ΠΙΣΤΟΝΙΑ ΚΤΛ)
ΑΛΛΑ ΤΟ ΡΙΣΚΑΡΕΙΣ?ΑΛΛΟΣΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΩ ΝΑ ΣΠΑΡΑΖΕΙ....