ΜΠΟΥΚΩΜΑΤΑ ΣΤΙΣ 2.500-3.000 (με χαλαρη επιταχυνση) ¶
Από: DIMITRIS στις 10/02/2025 3:39 μμ.
Καλησπερα σας.
Αγορασα Tιger 1050 , 09 με προγραμμα (Κολλια) προ 2 μηνων. Απο την αρχη που το πηρα μεταξυ 2.000-3.000 εκανε κοψιματα, σαν να εχανε την παροχη το γκαζι.
Μετα απο πολλες επισκεψεις σε μηχανικους και εξουσιοδοτημενα συνεργεια(τα οποια δεν θα ηθελα να κατονομασω), αποφασισα να καταργισω κατοπιν της συμβουλης του τελευταιου εξουσιοδοτημενου, το προγραμμα και να το επαναφερω σε μαμα κατασταση με μοναδικη "βελτιωση" την mivv την οποια δεν θελησα να αλλαξω σε μαμα.
Εχοντας αλλαξει τα παρακατω:
Αλλαγμενη εισαγωγη / πολλαπλασιαστες / πλαστικοποιηση του ντεποζιτου γιατι ειχε πιασει ελαφρως σκουρια / αλλαγη του κομμενου φιλτροκουτιου με κλειστο / και μετα απο 1 εβδομαδα παραμονης στον μηχανικο ωστε να ρυθμιστει, (ΥΓ. να σημειωσω οτι το φιλτρο βενζινης μου ανεφερε οτι το ελεγξε και δουλευει κανονικα + οτι τα μπουζι τα βλεπει μια χαρα) , το προβλημα παραμενει.
Και μαλιστα στην ιδια εκταση που υπηρχε ενω ειχε το προγραμμα! (δηλαδη και 25 αλογα κατω και καμια βελτιωση)
Φανταστειτε μεταξυ 2.500 και 3.500 χιλιαδες στροφες, επιταχυνοντας ομαλα ειναι σαν να βηχει η μηχανη, δηλαδη δεν ειναι κατι το οποιο αγνοεις και πας παρακατω, ποσο μαλλον για εμενα που το εχω σαν κυριο οχημα. Απο την αλλη αν επιταχυνω πιο εντονα δεν παρουσιαζει προβλημα.
Παραλαμβανοντας την μηχανη απο το συνεργειο και χωρις να εχω την διαθεση να συνεργαστω περαιτερω καθως καταλαβα οτι υπαρχει η ορεξη αλλα μαλλον λειπει η τεχνογνωσια για το συγκεκριμενο ζητημα (συνεργειο το οποιο εχετε πολλοι σας σε εκτιμηση αλλα στην περιπτωση μου δυστυχως δεν δοθηκε λυση) , μου προτεινε να αλλαζα την εξατμιση απο mivv σε arrow, καθως ενδεχεται στις συγκεκειμενες στροφες του προβληματος να μπερδευεται η ροη των καυσαεριων με την συγκεκριμενη εξατμιση.
Εχει αντιμετωπισει κανεις κατι παρομοιο?
Επισης αν δεν παω σε εξουσιοδοτημενο πλεον, εχουν τις απαραιτητες προσβασεις στα προγραμματα της Τ?
Ευχαριστω εκ των προτερων!
Καθε συμβουλη δεκτη!
Αγορασα Tιger 1050 , 09 με προγραμμα (Κολλια) προ 2 μηνων. Απο την αρχη που το πηρα μεταξυ 2.000-3.000 εκανε κοψιματα, σαν να εχανε την παροχη το γκαζι.
Μετα απο πολλες επισκεψεις σε μηχανικους και εξουσιοδοτημενα συνεργεια(τα οποια δεν θα ηθελα να κατονομασω), αποφασισα να καταργισω κατοπιν της συμβουλης του τελευταιου εξουσιοδοτημενου, το προγραμμα και να το επαναφερω σε μαμα κατασταση με μοναδικη "βελτιωση" την mivv την οποια δεν θελησα να αλλαξω σε μαμα.
Εχοντας αλλαξει τα παρακατω:
Αλλαγμενη εισαγωγη / πολλαπλασιαστες / πλαστικοποιηση του ντεποζιτου γιατι ειχε πιασει ελαφρως σκουρια / αλλαγη του κομμενου φιλτροκουτιου με κλειστο / και μετα απο 1 εβδομαδα παραμονης στον μηχανικο ωστε να ρυθμιστει, (ΥΓ. να σημειωσω οτι το φιλτρο βενζινης μου ανεφερε οτι το ελεγξε και δουλευει κανονικα + οτι τα μπουζι τα βλεπει μια χαρα) , το προβλημα παραμενει.
Και μαλιστα στην ιδια εκταση που υπηρχε ενω ειχε το προγραμμα! (δηλαδη και 25 αλογα κατω και καμια βελτιωση)
Φανταστειτε μεταξυ 2.500 και 3.500 χιλιαδες στροφες, επιταχυνοντας ομαλα ειναι σαν να βηχει η μηχανη, δηλαδη δεν ειναι κατι το οποιο αγνοεις και πας παρακατω, ποσο μαλλον για εμενα που το εχω σαν κυριο οχημα. Απο την αλλη αν επιταχυνω πιο εντονα δεν παρουσιαζει προβλημα.
Παραλαμβανοντας την μηχανη απο το συνεργειο και χωρις να εχω την διαθεση να συνεργαστω περαιτερω καθως καταλαβα οτι υπαρχει η ορεξη αλλα μαλλον λειπει η τεχνογνωσια για το συγκεκριμενο ζητημα (συνεργειο το οποιο εχετε πολλοι σας σε εκτιμηση αλλα στην περιπτωση μου δυστυχως δεν δοθηκε λυση) , μου προτεινε να αλλαζα την εξατμιση απο mivv σε arrow, καθως ενδεχεται στις συγκεκειμενες στροφες του προβληματος να μπερδευεται η ροη των καυσαεριων με την συγκεκριμενη εξατμιση.
Εχει αντιμετωπισει κανεις κατι παρομοιο?
Επισης αν δεν παω σε εξουσιοδοτημενο πλεον, εχουν τις απαραιτητες προσβασεις στα προγραμματα της Τ?
Ευχαριστω εκ των προτερων!
Καθε συμβουλη δεκτη!