ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ TIGER ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΗΛΙΟΦΙΛ

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ TIGER ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΗΛΙΟΦΙΛ  

  Από: TASOS στις 16/10/2009 12:17 μμ.

Καλημέρα σε όλους ,διαβάζω το forum πολύ συχνά αλλά δυστυχώς δεν μπορώ πια να είμαι πιο ενεργός λόγω δουλειάς,θεωρώ όμως υποχρέωση μου και θα το έκανα ανεξάρτητα της έκβασης του προβλήματός μου, να ενημερώσω όλους τους φίλους και μη της TRIUMPH,για τα ακόλουθα.
Είμαι κάτοχος ενός tiger 1050 του 2007 και όλες η αλλαγές λαδιών και service έγιναν στην ΗΛΙΟΦΙΛ στους καθορισμένους χρόνους που η ΗΛΙΟΦΙΛ δίνει παρόλο που αυτοί (ως γνωστό) είναι πολύ μικρότεροι από αυτούς που γραφεί το βιβλίο συντήρησης,εδώ να αναφέρω ότι υπάρχουν όλες η σχετικές σφραγίδες στο βιβλίο συντήρησης που έχω καθώς και όλα τα επίσημα παραστατικά της ΗΛΙΟΦΙΛ.
Όλα πήγαιναν καλά, έως τον 10/2008 (η μηχανή είχε περίπου 17.000χλμ).τότε άρχισα να παρατηρώ αυξημένη κατανάλωση βενζίνης, αλλά και σε έναν συνηθισμένο έλεγχο της στάθμης του λαδιού παρατήρησα ότι αυτή ήταν οριακά στο χαμηλό σημείο του δείκτη, αμέσως συμπλήρωσα λαδί(Mobil 1t ),αλλά δυστυχώς 5 ημέρες αργότερα και μετά από περίπου 1500χλμ παρατήρησα ότι η ένδειξη ήταν και πάλι οριακή, αμέσως πήγα στην ΗΛΙΟΦΙΛ όπου συζητώντας το θέμα όσον αφορά την κατανάλωση μου είπαν ότι θα το δούμε στο επόμενο service με τις ρυθμίσεις των βαλβίδων και για το λαδί με καθησύχαζαν λέγοντας μου ότι είναι κάτι φυσιολογικό και μου πρότειναν μετά την αλλαγή τον λαδιών να κάνω ακριβώς 1000 χλμ και να το πάω να το μετρήσουν εκεί.
Πράγματι τον 11/2008 έγινε η αλλαγή λαδιών και γύρω στον Μάρτιο του 2009 συμπλήρωσα τα 1000χλμ(σχεδόν το σύνολο αυτών εντός της πόλης και με μικρές ταχύτητες, καθώς ο χειμώνας δεν επέτρεψε κάποια μεγαλύτερη εκδρομή).έτσι πήγα
στην ΗΛΙΟΦΙΛ οπού διαπιστώθηκε ότι η στάθμη ήταν βεβαία κοντά στο χαμηλό όριο του δείκτη, αλλά την θεώρησαν φυσιολογική και απλώς συμπλήρωσαν λάδι,
στο σημείο αυτό να αναφέρω ότι αμέσως μετά από την πιο πάνω αλλαγή λαδιών με έκπληξη μου διαπίστωσα ότι η στάθμη ήταν πολύ πιο πάνω από το ανώτερο επίπεδο. τότε.στην απορία μου για το πιο πάνω γεγονός, μου είπαν ότι είναι κάτι που συνηθίζεται να γίνεται ????τουλάχιστον στο συγκεκριμένο συνεργείο.(έχει αναφερθεί και από άλλους στο forum)

ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΜΟΥ, έφυγα αλλά φυσικά μετά από 1500χλμ περίπου και γύρω στον 4/2009 επισκέφθηκα ξανά το συνεργείο οπού και πάλι διαπιστώθηκε κατανάλωση λαδιού ,και πάλι συμπλήρωσαν λάδι, και πάλι με κάθισαν μιας και φοβόμουν κάτι σοβαρότερο( έχοντας πια βρει και στο internet παρόμοια περιστατικά, οπού σε μοντέλα του 2007 και γύρω στα 20000χλμ παρουσιάστηκαν σοβαρά προβλήματα. με τα πιστόνια),και χαρακτηριστικά μου είπαν να πηγαίνω οπότε θέλω να συμπληρώνουν λάδι.
Έτσι λοιπόν και αφού η μηχανή δεν καλύπτεται πια από την εγγύηση και αφού επισκέφθηκα την ΗΛΙΟΦΙΛ για συμπλήρωμα λαδιού άλλη μια φορά τον 8/2009 πριν
τις καλοκαιρινές διακοπές, πηγαίνω την μηχανή για service ton 9/2009 με 26500χλμ διαμαρτυρόμενος και πάλι για την κατανάλωση λαδιού, και βενζίνης αλλά και έναν ήχο όταν η μηχανή ανέβαζε στροφές(κάτι σαν μικρός κρότος επαναλαμβανόμενος που μόνο χωρίς κράνος το καλοκαίρι τον άκουσα. αλλά μπορεί να είναι και άσχετο μια και 99% φοράω κράνος και δεν μπορώ να έχω πλήρη άποψη)καθώς και μια αίσθηση μειωμένης απόδοσης και πάλι όμως δεν ήμουν απόλυτα βέβαιος.
Μια ημέρα μετά η ΗΛΙΟΦΙΛ που τόσους μήνες με καθησύχαζε μου λέει ότι μέτρησε την συμπίεση και η μηχανή έχει σίγουρα πρόβλημα στα ελατήρια,και από εκεί και πέρα μόνο ανοίγοντας την θα μπορούσε να μου πει περισσότερα..............πράγματι δυστυχώς οι φόβοι μου επιβεβαιώθηκαν και τελικά διαπίστωσε πρόβλημα τόσο σε ελατήρια και χιτώνια όσο και στα τρία πιστόνια.(η παρτίδα? των «πιστονιών από βούτυρο» που ακούμε).σε απαίτηση μου να μιλήσω με κάποιον ανώτερο μίλησα με τον υπεύθυνο εγγυήσεων(το όνομα είναι γνωστό σε όλους σχεδόν) ο οποίος έδειξε μια διάθεση να βοηθήσει αρχικά μειώνοντας το κόστος της όλης επισκευής στο μισό γιατί έτσι και αλλιώς είμαι εκτός εγγύησης..........??!!!αλλά τελικά και τονίζοντας εδώ χωρίς καμιά άλλη ενόχληση από εμένα πλήρωσα περίπου 550 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του service που θα έκανα και (αλλαγή λαδιών στο μπροστινό).
Τελειώνοντας να πω ότι είμαι ικανοποιημένος από την ΗΛΙΟΦΙΛ και τον υπεύθυνο ειδικότερα και τον ευχαριστώ, πάντα με βάση, όχι το τι θα έπρεπε να γίνεται αλλά δυστυχώς το τι συνηθίζεται να γίνεται σε όλες της αντιπροσωπείες.
Ναι, ξέρω ότι κανονικά θα έπρεπε να είχε γίνει ο έλεγχος τουλάχιστον συμπίεσης μέσα στην εγγυητή, ναι βλέπω μια προσπάθεια να βγει το θέμα μετά την εγγυητή και γενικά όσο πιο αργά τόσο λιγότερο θα διαμαρτυρηθεί ο οποιοσδήποτε κάτοχος ,ναι ίσως να ήμουν τυχερός που το παρατήρησα έστω και λίγους μήνες εντός εγγύησης., ναι ήμουν αποφασισμένος να κινηθώ δικαστικά και να δώσω δημοσιότητα στο θέμα και τους το έδωσα να το καταλάβουν..........αλλά τελικά αυτό που μου μένει είναι ότι παρά το πρόβλημα όλα τελείωσαν καλά χωρίς χρειασθεί να μπλέξω σε περαιτέρω διαδικασίες.
Υ.Γ. καλό θα είναι όλοι να είμαστε πιο επίμονοι και πιο συνεπής, σφραγίζοντας πάντα τα βιβλιάρια συντήρησης και κρατώντας πάντα της αποδείξεις από τα συνεργεία και σε οποία επίσκεψη στο συνεργείο με πιθανό πρόβλημα να ζητάμε παραστατικό εισόδου στο συνεργείο το οποίο αναγραφεί και τον λόγω της επίσκεψης μας(είναι υποχρεωμένοι από την εφορία να κρατούν βιβλίο εισερχομένων-εξερχομένων),γιατί μόνο έτσι δυστυχώς θα μπορούμε να αποδείξουμε οπού τυχόν χρειασθεί το ποτέ παρουσιάστηκε το οποίο μας πρόβλημα,(για τους πιο αποφασιστικούς υπάρχουν και τα εξώδικα)και αν όλο και πιο πολλοί λειτουργούμε έτσι τότε ίσως λείψουν επιστολές σαν και αυτή μιας και το αυτονόητο δεν θα είναι πια άξιο αναφοράς.

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ TIGER ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΗΛΙΟΦΙΛ  

  Από: Sprinter στις 16/10/2009 12:39 μμ.

Το 'χουμε πεί 10000 φορές εδώ μέσα, παραπάνω από ελάχιστη κατανάλωση λαδιών από τον 1050 είναι ύποπτη. Εσύ μιλάς για τεράστια.... Γιατί δεν επέμεινες (κυρίως από την στιγμή που ήξερες και τι παίζει με κάποια πιστόνια και διαβάζεις και το φόρουμ).

Η συμπεριφορά της μαμάς Τ σε αυτό το θέμα (των πιστονιών) ειναι απαράδεκτη. Στην δική σου περίπτωση, αν είναι ετσι που την περιγράφεις, ειναι απαράδεκτη κατα την γνώμη μου (ακόμα κι αν εσύ είσαι ευχαριστημένος με τον μποναμά....) και η συμπεριφορά της Ηλιοφίλ. Γι εμένα προσωπικά αυτός ειναι ενας από τους λόγους που δε πάω για service στον επίσημο διανομέα. Πεστο 'conflict of interest'....

ΥΓ. Ηξερα για κάποια μοντέλα του 08, δεν ήξερα και για 07
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ TIGER ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΗΛΙΟΦΙΛ  

  Από: TASOS στις 16/10/2009 12:59 μμ.

Φυσικά και επέμενα,αλλά όταν σου πετάν ότι η TRIUMPH δίνει ως αποδεκτή μια τεράστια κατανάλωση(μου διαφεύγει τώρα το πόσο ακριβώς) δεν μπορείς να κάνεις και πολλά. Η δική μου ήταν μέσα στα όρια αρκετά.
Όσα έγραψα είναι απολύτως αληθινά,και φυσικά νομίζω ότι καταλαβαίνει κάποιος ότι ευχαριστημένος είμαι που την γλίτωσα φθηνά κυριολεκτικά,και όχι από την εμφανή προσπάθεια μεθόδευσης από την ΗΛΙΟΦΙΛ.
Πάντως έχω την άποψη οτι και αλλού να πήγαινα για service δεν θα είχα και πολύ διαφορετική αντιμετώπιση.(αλλά δεν μπορώ να είμαι και κάθετος,κάθε μαγαζί και άνθρωπος αντιμετωπίζει και αντιμετωπίζεται διαφορετικά).

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ TIGER ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΗΛΙΟΦΙΛ  

  Από: Sprinter στις 16/10/2009 1:09 μμ.

TASOS"
Πάντως έχω την άποψη οτι και αλλού να πήγαινα για service δεν θα είχα και πολύ διαφορετική αντιμετώπιση.(αλλά δεν μπορώ να είμαι και κάθετος,κάθε μαγαζί και άνθρωπος αντιμετωπίζει και αντιμετωπίζεται διαφορετικά). "


Οχι, δεν έχεις δίκιο σ' αυτο το σημείο. Take my word for it.


Θα μπορούσες να επιμείνεις στο θέμα της μέτρησης της συμπίεσης άσχετα με την κατανάλωση λαδιών.
Για το θέμα της 'αποδεκτής' κατανάλωσης, αλλο ένα σημείο που φταίει ουσιαστικά ή μαμα, το μόνο που μπορείς να κάνεις αν η πολλή επιμονή και η φασαρία δεν φέρει αποτελέσματα ειναι εξώδικη πρόσκληση να σου δώσουν γραπτώς αυτά που λένε προφορικώς. Στην εξώδικη πρόσκληση περιγράφεις ακριβώς το πρόβλημά σου.

Απλως τα γράφω αυτά σαν συμβουλές πρός τους άλλους.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ TIGER ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΗΛΙΟΦΙΛ  

  Από: mixalakis στις 16/10/2009 2:39 μμ.

Δυστυχώς, παρόλο που η σημερινή κατάσταση δεν έχει καμία σχέση με την παλιότερη αντιπροσώπευση, η eliofil δεν στέκεται στο ύψος των περιστάσεων.
Εμένα με απασχολούν δύο θέματα. Το πρώτο είναι το γνωστό με τη ρύθμιση των πεταλούδων και την αστάθεια του ρελαντί ή τα πιθανά σβησίματα που προκαλεί και το δεύτερο είναι αυτό του συναγερμού, που ενώ ήταν προβληματικός, ποτέ δεν αντικαταστάθηκε.
Αφού ποτέ δεν πήρα επίσημη απάντηση από την αντιρποσωπεία μέσω του μηχανικού μου (Σάκης), έστειλα επιστολή τον περασμένο Ιούλιο. Αφού δεν έλαβα και πάλι καμία απάντηση, πήρα τηλέφωνο στην eliofil (τέλη Σεπτέμβρη) και μου έδωσαν άλλο email για να ξανστείλω την επιστολή.
Ακόμα δεν έχω πάρει καμία απάντηση...

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ TIGER ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΗΛΙΟΦΙΛ  

  Από: Cris στις 19/10/2009 10:29 πμ.

και μετά λέω εγώ για τα Aprilia!!!!
μια χαρά είμαι!!!!!!
αν και είμαι από τους πολύ πολύ τυχερούς και εκτός από κάτι βυχακια και λίγο πυρετούλι δεν εμφάνισε ΤΙΠΟΤΑ!

φτου φτου φτου!!!