ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ TIGER ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΗΛΙΟΦΙΛ ¶
Από: TASOS στις 16/10/2009 12:17 μμ.
Είμαι κάτοχος ενός tiger 1050 του 2007 και όλες η αλλαγές λαδιών και service έγιναν στην ΗΛΙΟΦΙΛ στους καθορισμένους χρόνους που η ΗΛΙΟΦΙΛ δίνει παρόλο που αυτοί (ως γνωστό) είναι πολύ μικρότεροι από αυτούς που γραφεί το βιβλίο συντήρησης,εδώ να αναφέρω ότι υπάρχουν όλες η σχετικές σφραγίδες στο βιβλίο συντήρησης που έχω καθώς και όλα τα επίσημα παραστατικά της ΗΛΙΟΦΙΛ.
Όλα πήγαιναν καλά, έως τον 10/2008 (η μηχανή είχε περίπου 17.000χλμ).τότε άρχισα να παρατηρώ αυξημένη κατανάλωση βενζίνης, αλλά και σε έναν συνηθισμένο έλεγχο της στάθμης του λαδιού παρατήρησα ότι αυτή ήταν οριακά στο χαμηλό σημείο του δείκτη, αμέσως συμπλήρωσα λαδί(Mobil 1t ),αλλά δυστυχώς 5 ημέρες αργότερα και μετά από περίπου 1500χλμ παρατήρησα ότι η ένδειξη ήταν και πάλι οριακή, αμέσως πήγα στην ΗΛΙΟΦΙΛ όπου συζητώντας το θέμα όσον αφορά την κατανάλωση μου είπαν ότι θα το δούμε στο επόμενο service με τις ρυθμίσεις των βαλβίδων και για το λαδί με καθησύχαζαν λέγοντας μου ότι είναι κάτι φυσιολογικό και μου πρότειναν μετά την αλλαγή τον λαδιών να κάνω ακριβώς 1000 χλμ και να το πάω να το μετρήσουν εκεί.
Πράγματι τον 11/2008 έγινε η αλλαγή λαδιών και γύρω στον Μάρτιο του 2009 συμπλήρωσα τα 1000χλμ(σχεδόν το σύνολο αυτών εντός της πόλης και με μικρές ταχύτητες, καθώς ο χειμώνας δεν επέτρεψε κάποια μεγαλύτερη εκδρομή).έτσι πήγα
στην ΗΛΙΟΦΙΛ οπού διαπιστώθηκε ότι η στάθμη ήταν βεβαία κοντά στο χαμηλό όριο του δείκτη, αλλά την θεώρησαν φυσιολογική και απλώς συμπλήρωσαν λάδι,
στο σημείο αυτό να αναφέρω ότι αμέσως μετά από την πιο πάνω αλλαγή λαδιών με έκπληξη μου διαπίστωσα ότι η στάθμη ήταν πολύ πιο πάνω από το ανώτερο επίπεδο. τότε.στην απορία μου για το πιο πάνω γεγονός, μου είπαν ότι είναι κάτι που συνηθίζεται να γίνεται ????τουλάχιστον στο συγκεκριμένο συνεργείο.(έχει αναφερθεί και από άλλους στο forum)
ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΜΟΥ, έφυγα αλλά φυσικά μετά από 1500χλμ περίπου και γύρω στον 4/2009 επισκέφθηκα ξανά το συνεργείο οπού και πάλι διαπιστώθηκε κατανάλωση λαδιού ,και πάλι συμπλήρωσαν λάδι, και πάλι με κάθισαν μιας και φοβόμουν κάτι σοβαρότερο( έχοντας πια βρει και στο internet παρόμοια περιστατικά, οπού σε μοντέλα του 2007 και γύρω στα 20000χλμ παρουσιάστηκαν σοβαρά προβλήματα. με τα πιστόνια),και χαρακτηριστικά μου είπαν να πηγαίνω οπότε θέλω να συμπληρώνουν λάδι.
Έτσι λοιπόν και αφού η μηχανή δεν καλύπτεται πια από την εγγύηση και αφού επισκέφθηκα την ΗΛΙΟΦΙΛ για συμπλήρωμα λαδιού άλλη μια φορά τον 8/2009 πριν
τις καλοκαιρινές διακοπές, πηγαίνω την μηχανή για service ton 9/2009 με 26500χλμ διαμαρτυρόμενος και πάλι για την κατανάλωση λαδιού, και βενζίνης αλλά και έναν ήχο όταν η μηχανή ανέβαζε στροφές(κάτι σαν μικρός κρότος επαναλαμβανόμενος που μόνο χωρίς κράνος το καλοκαίρι τον άκουσα. αλλά μπορεί να είναι και άσχετο μια και 99% φοράω κράνος και δεν μπορώ να έχω πλήρη άποψη)καθώς και μια αίσθηση μειωμένης απόδοσης και πάλι όμως δεν ήμουν απόλυτα βέβαιος.
Μια ημέρα μετά η ΗΛΙΟΦΙΛ που τόσους μήνες με καθησύχαζε μου λέει ότι μέτρησε την συμπίεση και η μηχανή έχει σίγουρα πρόβλημα στα ελατήρια,και από εκεί και πέρα μόνο ανοίγοντας την θα μπορούσε να μου πει περισσότερα..............πράγματι δυστυχώς οι φόβοι μου επιβεβαιώθηκαν και τελικά διαπίστωσε πρόβλημα τόσο σε ελατήρια και χιτώνια όσο και στα τρία πιστόνια.(η παρτίδα? των «πιστονιών από βούτυρο» που ακούμε).σε απαίτηση μου να μιλήσω με κάποιον ανώτερο μίλησα με τον υπεύθυνο εγγυήσεων(το όνομα είναι γνωστό σε όλους σχεδόν) ο οποίος έδειξε μια διάθεση να βοηθήσει αρχικά μειώνοντας το κόστος της όλης επισκευής στο μισό γιατί έτσι και αλλιώς είμαι εκτός εγγύησης..........??!!!αλλά τελικά και τονίζοντας εδώ χωρίς καμιά άλλη ενόχληση από εμένα πλήρωσα περίπου 550 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του service που θα έκανα και (αλλαγή λαδιών στο μπροστινό).
Τελειώνοντας να πω ότι είμαι ικανοποιημένος από την ΗΛΙΟΦΙΛ και τον υπεύθυνο ειδικότερα και τον ευχαριστώ, πάντα με βάση, όχι το τι θα έπρεπε να γίνεται αλλά δυστυχώς το τι συνηθίζεται να γίνεται σε όλες της αντιπροσωπείες.
Ναι, ξέρω ότι κανονικά θα έπρεπε να είχε γίνει ο έλεγχος τουλάχιστον συμπίεσης μέσα στην εγγυητή, ναι βλέπω μια προσπάθεια να βγει το θέμα μετά την εγγυητή και γενικά όσο πιο αργά τόσο λιγότερο θα διαμαρτυρηθεί ο οποιοσδήποτε κάτοχος ,ναι ίσως να ήμουν τυχερός που το παρατήρησα έστω και λίγους μήνες εντός εγγύησης., ναι ήμουν αποφασισμένος να κινηθώ δικαστικά και να δώσω δημοσιότητα στο θέμα και τους το έδωσα να το καταλάβουν..........αλλά τελικά αυτό που μου μένει είναι ότι παρά το πρόβλημα όλα τελείωσαν καλά χωρίς χρειασθεί να μπλέξω σε περαιτέρω διαδικασίες.
Υ.Γ. καλό θα είναι όλοι να είμαστε πιο επίμονοι και πιο συνεπής, σφραγίζοντας πάντα τα βιβλιάρια συντήρησης και κρατώντας πάντα της αποδείξεις από τα συνεργεία και σε οποία επίσκεψη στο συνεργείο με πιθανό πρόβλημα να ζητάμε παραστατικό εισόδου στο συνεργείο το οποίο αναγραφεί και τον λόγω της επίσκεψης μας(είναι υποχρεωμένοι από την εφορία να κρατούν βιβλίο εισερχομένων-εξερχομένων),γιατί μόνο έτσι δυστυχώς θα μπορούμε να αποδείξουμε οπού τυχόν χρειασθεί το ποτέ παρουσιάστηκε το οποίο μας πρόβλημα,(για τους πιο αποφασιστικούς υπάρχουν και τα εξώδικα)και αν όλο και πιο πολλοί λειτουργούμε έτσι τότε ίσως λείψουν επιστολές σαν και αυτή μιας και το αυτονόητο δεν θα είναι πια άξιο αναφοράς.