Φίλε Γιάννη
1. Για το snorkel χαρακτηριστικά μπορείς να δεις το ακόλουθα βιντεο για να δεις πως γίνεται.
https://www.youtube.com/watch?v=NAaczFYrjgg
https://www.youtube.com/watch?v=yZo9JFPcnPw
Καλό είναι να μην το αφαιρέσεις τελείως το snorkel γιατί αλλάζεις πολύ την ροή εισαγωγής του αέρα και την αναλογία αέρα/ καυσίμου.
2. Για το ελατήριο του τεντωτήρα της καδένας είναι κάτι πολύ σύνηθες όταν ο κινητήρας είναι κρύος. Μετά από λίγα χλμ (ή λεπτά) λειτουργίας επανέρχεται στην σωστή του κατάσταση. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε κατάλοιπα λιπαντικού τα οποία μέχρι να ανέβει στην σωστή θερμοκρασία λειτουργίας του λαδιού (80~90°C) εμποδίζουν το έμβολο του τεντωτήρα να έχει την σωστή ανταπόκριση και ακούς τον θόρυβο της καδένας.
Βέβαια, εάν η τάση του ελατηρίου έχει «πέσει»… καλό είναι κάποια στιγμή να το αλλάξεις. Χωρίς αυτό να σου επηρεάζει άμεσα την αξιοπιστία του κινητήρα ή την απόδοσή του.
Θα σου συνιστώσα να έλξεις προσεκτικά εάν δεν βάλεις το ανταλλακτικό του κατασκευαστή.
H παρατεταμένη τάση στο ελατήριο του τεντωτήρα της καδένας, μπορεί να έχει αντίθετα αποτελέσματα. Δηλαδή, σε απότομες επιταχύνσεις να μην αφήνει την μερική ελευθερία στην τάση της καδένα με αποτέλεσμα την ταχεία φθορά της καδένας, η οποία σε παρατεταμένη χρήση μπορεί να φτάσει την φθορά και στα γρανάζια-οδηγούς των εκκεντροφόρων.