Πρώτο Σέρβις

Πρώτο Σέρβις  

  Από: panosem στις 05/08/2014 11:14 μμ.

Πήγα σήμερα το Explorer μου για το 1ο σέρβις από Πειραιά που το πήρα το μηχανάκι.
Εντυπώσεις, καλές, από την άποψη, προσοχής της μοτοσυκλέτας.
Κόστος όσο μου είπε απ το τηλέφωνο. Λάδια + φ. λαδιού στα 85€ +10€ βαλβολίνες.
Εργασία 0€. αυτό με παραξένεψε.
Συγκριτικά με το νέο Adv της Bmw, εκεί το 1ο σέρβις συγγενή του πήγε 165€.......

Τώρα για το επόμενο μου το ρύθμισε σε ενδιάμεσα χλμ. Μπορώ εγώ να πάω και να του πω να το αλλάξει για τις 16.000χλμ, όπως ορίζει το service manual ?
μου έδωσε και έναν κατάλογο με τις τιμές για τα επόμενα σέρβις..των 16.000 χλμ, με αλλαγή Λάδια-Φ.Λαδιού-Φ.αέρα-Μπουζί, εργασία 185€..........

με προβλημάτισε ιδιαίτερα, αν αναλογιστούμε πως ενός μηχανικού θα του πάρει 2 ώρες Μαξιμούμ για να κάνει το σέρβις αυτό....

Re: Πρώτο Σέρβις  

  Από: CK1 στις 06/08/2014 9:36 πμ.

Παναγιώτη στα πόσα χλμ έκανες το 1ο service και για πότε σου ρύθμισε το επόμενο? Aν και δεν ξέρω τα διαστήματα service που ορίζει ο κατασκευαστής για το Explorer, εμένα στο 800 λέει service κάθε 10000χλμ. Παρόλα αυτά επείδη αλλάζω λάδια ενδιάμεσα δλδ κάθε 5000χλμ ο Κώστας στον Πειραιά μου το ρυθμίζει κάθε 5000χλμ. Μπορείς να του ζητήσεις να στο ρύθμισει σε όσα ακριβώς χλμ θες για να σου βγάλει την ένδειξη για service.

Για το σέρβις των 16000 που λες τα 185ευρω δεν μου φαίνονται παράλογα. Αν τώρα έδωσες σχεδόν 100 για λάδια, φίλτρο και βαλβολίνες χωρίς εργασία πρόσθεσε και 3 μπουζί, 1 φιλτρο αερα και εργασία (νομίζω ακόμα οτι ρυθμίζει βαλβίδες κ ψεκασμό) και βγαίνουν τα 185.

Re: Πρώτο Σέρβις  

  Από: panosem στις 06/08/2014 11:48 πμ.

Στα 850 το πήγα.
Στο Explorer είναι κάθε 16.000. Το ότι προτείνουν ΌΛΟΙ οι μηχανικοί ενδιάμεση αλλαγή είναι καθαρά για εισπρακτικούς λόγους. το ίδιο έκανα και στο Vstrom που είχα, και εν καιρό κατάλαβα ότι ήταν πετάμενα λεφτά. Εφόσον τσεκάρει κάποιος τη στάθμη συχνά, δε χρειάζεται ενδιάμεσες αλλαγές. Αφού ο κατασκευαστής μας λέει κάθε 16.000, άρα είναι δοκιμασμένες αυτές οι αντοχές.

Για το 2ο σέρβις ίσως να μην το έθεσα σωστά.
185€ ΜΌΝΟ τα εργατικά..+150 περίπου τα αναλώσιμα.

Για Φ.Αέρος έχει βάλει κάποιος κανένα K&N, Pipercross, κλπ?
Και σκέφτομαι απ το επόμενο να μπω στη διαδικασία αγοράς λαδιών από μόνος μου. Και να τα πηγαίνω εκεί. 30€ διαφορά σχεδόν...

Re: Πρώτο Σέρβις  

  Από: panosem στις 25/07/2015 11:38 μμ.

Μιας και πάω για το ετήσιο. Μια ερώτηση αν ξέρει κάποιος. Μπροστά φοράει τις δαγκάνες τις 4 πίστονες της nissin με δίσκους των 305mm.
και ενώ έχω μόλις 8.300 χλμ τα μπροστά τακάκια φαγώθηκαν. Απ ότι έμαθα στην αντιπροσωπεία το ζεύγος μπροστά έχει 120€.
Αν είναι κάθε χρόνο να δίνω μόνο για τακάκια 120, την κάτσαμε, και με μόλις 8000 χλμ.

Καμιά άλλη πρόταση έχουμε που να ταιριάζει στις δαγκάνες αυτές. Γιατί με μια πρόχειρη ματιά από εξωτερικό Brembo βρίσκω με 37*2=74€. 50€ κάτω δεν τα λες και λίγα.

Re: Απ: Πρώτο Σέρβις  

  Από: nfeel στις 26/07/2015 12:01 πμ.

Εγώ μαζί με το ετήσιο άλλαξα το πίσω τακάκι μόνο που είχε φαγωθεί στα μόλις 5.000 χιλιόμετρα, 45ε.
Πάρε τηλ και ρώτα στο Σάκη τι επιλογές έχεις.

Re: Απ: Πρώτο Σέρβις  

  Από: voyager1970 στις 26/07/2015 7:54 μμ.

nfeel"Εγώ μαζί με το ετήσιο άλλαξα το πίσω τακάκι μόνο που είχε φαγωθεί στα μόλις 5.000 χιλιόμετρα, 45ε.
Πάρε τηλ και ρώτα στο Σάκη τι επιλογές έχεις."


Φίλε nfeel,

Το ότι φαγώθηκαν τόσο γρήγορα τα τακάκια του πίσω δικόφρενου (5.000km) δεν είναι φυσιολογικό, εκτός εάν μόνιμα το πας "τέζα" και δουλεύεις πολύ έντονα το ποδόφρενο ή ακουμπάς κατά λάθος το ποδόφρενο ενώ κινείσαι !
Εξακολουθείς να τα «τρως» τόσο σύντομα;;

Re: Πρώτο Σέρβις  

  Από: nfeel στις 02/08/2015 2:20 πμ.

Η αλήθεια είναι πως προσπαθώ να τα δουλεύω ισομερώς τα φρένα,μάλλον το τσιγκλάω περισσότερο το πίσω τελικά,χωρίς να το καταλάβω.Το μπροστά είχε ψωμιά ακόμα..

Re: Πρώτο Σέρβις  

  Από: voyager1970 στις 04/08/2015 3:58 μμ.

Φίλε nfeel,

Μια λύση είναι να ρυθμίσεις το λεβιέ του ποδόφρενου λίγο πιο χαμηλά, έτσι ώστε να μην το πατάς/ ακουμπάς κατά λάθος.

Επίσεις, θα πρέπει να προσπαθείς να φρενάρεις και με την βοήθεια του κιβωτίου κατεβάζοντας ταχύτητα. Αυτό σημένει προσοχή στο τέντωμα της αλυσιδας και στην σωστή λίπανση της.
Όμως επ'ουδενί μην φορέσεις πιο σκληρά τακάκια, γιατί έτσι θα “λιώσεις/ χαρακώσεις” την δισκόπλακα σου.

Re: Πρώτο Σέρβις  

  Από: panosem στις 04/08/2015 9:19 μμ.

Λοιπόν... 1 έτος συμβίωσης με τον μεγάλο τίγρη....
Αφού έκανα και το ετήσιο σέρβις, περιληπτικά. Έκανα 8500χλμ, (δυστυχώς μόνο τόσα, γιατί λόγω εγκυμοσύνης της γυναίκας περιορίστηκαν οι βόλτες...)

Όσον αφορά τη μηχανή.... Απίστευτα δυνατή. Καλή κατανάλωση για 1200 και 137 άλογα.. ο ετήσιος μετρητής κατανάλωσης νομίζω γράφει 6,2. Με τα μισά χλμ σε διαδρομή κοντινή σπίτι δουλειά, με πολλές 1ες-2ες αλλαγές.
Κάπου 1 λίτρο παραπάνω απ το Vstrom... Άρα τίποτα.

Από άνεση, θα έλεγα λίγο σκληρό και άγριο... όχι τόσο άνετο όσο το GS.
από φρένα super..

Και από σέρβις... το ετήσιο μου πήγε 200€ [λάδια, φ. λαδιού (85€), και εμπρός τακάκια 120€...........(πολύ παράξενη αυτή η τιμή όταν τα Ferodo κοστίζουν 40€, και τα EBC κάπου στα 60€, και Brembo στα 75€)]

Ο Κώστας (Ιντερμότο) δεν μου χρέωσε εργασία. Γενικά η αντιπροσωπεία εκτιμά την αγορά του πελάτη, ρωτάνε για το οποιοδήποτε θέμα υπάρχει κλπ.

Όποιος σκέφτεται μια τέτοια αγορά θεωρώ είναι απ τις καλύτερες και κυρίως συμφέρουσα και ως προς το οικονομικό, εν σύγκρισή με τον ανταγωνισμό...

Re: Πρώτο Σέρβις  

  Από: dimchrist στις 05/08/2015 2:50 μμ.

panosem"εμπρός τακάκια 120€...........(πολύ παράξενη αυτή η τιμή όταν τα Ferodo κοστίζουν 40€, και τα EBC κάπου στα 60€, και Brembo στα 75€)]"

Πάλι καλά να λες γιατί παλιά (2006-2009) τα τακάκια της Triumph (τουλάχιστον για Daytona 675, Tiger 1050) έφταναν τα 170 ευρώ! Το καταλάβανε και τα ρίξανε. Πάντως δε σε δεσμεύει κανένας να βάλεις τα μαμά. Βάλε ότι σε βολεύει.

Το πρώτο σέρβις δεν είναι και τόσο αντιπροσωπευτικό. Στις 20,000 χλμ που χρειάζονται περισσότερες εργασίες συντήρησης θα δεις τι χρεώνουν. Σε γενικές γραμμές για αντιπροσωπία είναι αρκετά καλά.

Triple Way

Re: Πρώτο Σέρβις  

  Από: panosem στις 06/08/2015 10:30 μμ.

Ε ναι, δεν άλλαξα και τίποτα λάδια κ φ. λαδιού από τη συντήρηση. τα οποία άλλοι τα κάνουν ως ενδιάμεσο.
Ακόμα και τα λάδια τα χρεώνουν 20-30€ πάνω απ το εμπόριο. Οπότε πλέον ότι βγάλουν από εκεί. Αλλά βλέπεις τουλάχιστον από το επίσημο συνεργείο να σου παρέχει μια σιγουριά.

Re: Πρώτο Σέρβις  

  Από: sprint900 στις 07/08/2015 12:13 μμ.

panosem"Ε ναι, δεν άλλαξα και τίποτα λάδια κ φ. λαδιού από τη συντήρηση. τα οποία άλλοι τα κάνουν ως ενδιάμεσο.
Ακόμα και τα λάδια τα χρεώνουν 20-30€ πάνω απ το εμπόριο. Οπότε πλέον ότι βγάλουν από εκεί. Αλλά βλέπεις τουλάχιστον από το επίσημο συνεργείο να σου παρέχει μια σιγουριά."


Φυσιολογικό είναι φίλε να σου χρεώνουν παραπάνω το λάδι από ότι το κατάστημα πώλησης λαδιών στο συνεργείο .
Δεν μπορεί να σταθεί το συνεργείο με τιμές καταστήματος χοντρικής πώλησης λαδιού , άλλα να μην κάνουν , αυτό έχει σημασία .
Στα τακάκια τώρα φίλε , πολλοί στην κίνηση ειδικά στης σφήνες με βαρύ μηχανάκι δουλεύουν δυστυχώς ενστικτωδώς πολύ το πίσω φρένο , πράγμα όμως που στην δική σου μοτοσυκλέτα δεν είναι απαραίτητο , δούλευε άφοβα δυνατά το μπροστινό με το ABS δεν έχεις πρόβλημα .
Αλλά μην φρενάρεις με τον κινητήρα , είναι προτιμότερο να αλλάζεις τακάκια νωρίτερα σε κόστος .
Και μέσα στο forum αν ψάξεις υπάρχει αγγελία για φτηνά και ισάξια με τα εργοστασιακά τακάκια .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Πρώτο Σέρβις  

  Από: nfeel στις 07/08/2015 12:39 μμ.

Για ποιο λόγο να μην φρενάρεις με τον κινητήρα Κώστα?

Re: Πρώτο Σέρβις  

  Από: sprint900 στις 07/08/2015 2:19 μμ.

nfeel"Για ποιο λόγο να μην φρενάρεις με τον κινητήρα Κώστα?"


Αν απευθύνεσαι σε εμένα φίλε μου , δεν έχει σημασία που με λένε Γιώργο , άλλωστε εγώ σε προέτρεψα να μην φρενάρεις με τον κινητήρα , είναι ότι όταν χρησιμοποιείς για φρένο τον κινητήρα αποδίδει από την ανάποδη έργο σαν να επιταχύνεις με αυτόν .

Όποτε μακροχρόνια έρχεται πάρα πολύ ακριβότερα η επισκευή του σε σχέση με τα επιπλέον τακάκια που θα επιβαρύνεσαι για να κάνουν αυτή την δουλειά .

Όλοι ξέρουμε ότι κάποια μηχανάκια στα 100.000κμ είναι διαμάντια και ορισμένα στα 50.000κμ έχουν αρχίσει να τα φτύνουν , βέβαια δεν είναι μόνο η χρήση του κινητήρα για φρενάρισμα αλλά κάθε ένα πράγμα , το αν το ζεσταίνεις από κρύο σταδιακά , αν δεν το ζορίζεις με μεγάλη σχέση με χαμηλά της στροφές η το ανάποδο να τον δουλεύεις πάντα σε πολλή ψηλά της στροφές και όχι κοντά στην ροπή του , αν αλλάζεις τα λάδια στην ώρα τους , αν τον έστρωσες σωστά τον κινητήρα , παίζει τον ρόλο του στα ποσοστά που αναλογούν στην φθορά του κινητήρα .

Να συμπληρώσω και κάτι άλλο , πιθανόν το εργοστάσιο από την πίεση του ανταγωνισμού να δίνει για σέρβις 16.000κμ εννοείτε και στα λάδια τουλάχιστον αλλά όπως είδες στα 8.500κμ έχεις τερματίσει τα τακάκια , αν το λοιπόν τα ξανά τερματίσεις και φας τον δίσκο ο λογαριασμός είναι πολλή ακριβότερος .

Αν τώρα ξέρεις να ελέγχεις την μηχανή μόνος σου όπως δηλώνεται κάποιοι χωρίς να θέλω να σας προσβάλω εγώ χάνω τον χρόνο μου τώρα πληκτρολογώντας .

Αλλά βλέπω κάτι ερωτήσεις σε νηπιακό επίπεδο πάνω στα μηχανικά και γνώμη μου είναι ότι καλό είναι να την βλέπει ο μηχανικός στα μισά και όχι στα πολλά 16.000κμ , εκει του λες ήρθα για μια ματιά δεν ειναι ωρα να αλλάξω λάδια .

Δεν είναι γιατρός σε νοσοκομείο ο μηχανικός να πληρώνεται από το κράτος για να κάνει την δουλειά του , ιδιώτης είναι σαν εμάς και από κάπου πρέπει αν βγάλει και αυτός για αν ζήσει και για να αποσβέσει όλα αυτά που χρειάζονται διαγνωστικά , εργαλεία , νοίκι , ασφάλεια , εφορία , ελπίζω να καταλαβαίνεις τι προσπαθώ να πω , άλλο η αισχροκέρδεια και άλλο το δικαίωμα στον καθένα από εμάς να μην δουλεύει τσάμπα .


Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Πρώτο Σέρβις  

  Από: panosem στις 07/08/2015 9:10 μμ.

Το δικό μου πρόβλημα είναι ότι φαγώθηκαν τα μπροστινά τακάκια....!!!

Αυτό είναι που με ανησυχεί.. άντε στο πίσω να ξεχάσεις το πόδι, στο μπροστά τι να ξεχάσεις???