Επισκευή του μοτέρ μίζας! ¶
Από: voyager1970 στις 06/06/2014 9:50 μμ.
Μετά απο αρκετή έρευνα και επιμονή, κατάφερα με συνεργασία φίλου να γίνει εφικτή η επισκευή του μοτέρ της μιζας του τιγράκου μου (Tiger 800XC) .
Από την ημέρα της επισκευής, περίπου 2 μήνες - 3.000χλμ., η μίζα λειτουργεί άψογα.
Πληροφοριακά, το ίδιο μοτέρ μίζας φοράει το street triple. Ομως, τo ίδιο μοτέρ μίζας φοράει και το Suzuki Burgman 650, με την μοναδική διαφορά ότι είναι ένα δόντι λιγότερο στο γρανάζι μετάδοσης. Ψάχνοντας, έμαθα πως και στα Burgman η μίζα τους είναι ζημίαρα μια και σε αρκετούς κατόχους τους έχει παρουσιάσει το ίδιο πρόβλημα!
Ομως, για μια διαβολική συμπτωση, η Suzuki Ελλας, δίνει ως ανταλακτικό τα καρβουνάκια της μίζας (μάλλον το καταλάβανε νωρίς το πρόβλημα... αλλά για ανάκληση - κουβέντα)!
Οπότε, σε περίπτωση που κάποιος φίλος θέλει να επισκευάσει την μίζα του (και δεν τον καλύψει η αντιπροσωπεία), μπορεί να πάει στην Suzuki και να αγοράσει το σχετικό σετ αντ/κου (part No.31175-14F00) με κόστος γύρω στα 60~70 € ! Οπου η αγορά καινούριας μίζας απο Triumph είναι γυρω στα 450~500 €.
Προϋπόθεση βέβαια είναι να γνωρίζει τι κάνει! Διαφορετικά, καλό θα είναι να πάει σε ένα ειδικό να του κάνει την δουλειά.
Τέλος, μετά απο αρκετή αναζήτηση και έρευνα, το συγκεκριμένο πρόβλημα στα Tiger 800 είθισται να εμφανίζεται σε χρήστες που κυκλοφορούν μέσα στην πόλη και κάνουν συχνές στάσεις - ιδιαίτερα τις θερμές εποχές. Επιπρόσθετα, η συμπιεση των 800 κ.ε. σε σχέση με το speed triple και το Burgman, είναι σαφώς μεγαλύτερη με αποτέλεσμα να επιδεινώνει την φθορά στην μίζα.
Τα καρβουνάκια της μίζας φθείρονται λόγο κακής/ φτηνής σχεδίασης (πολύ μικρά σε μέγεθος) σε σχέση με αντίστοιχες της Mitsuba που είναι αθάνατες (υπόψιν είναι και σε αυτήν μεγαλομέτοχος η Honda Motors... τυχαίο;;;)!!!