Προφόρτιση ανάρτησης και τάση μπαταρίας

Προφόρτιση ανάρτησης και τάση μπαταρίας  

  Από: motolover@@ στις 06/08/2014 11:30 πμ.

Καλημέρα!

Πριν λίγες μέρες αγόρασα τον Τίγρη και αναρωτιέμαι αν και πότε πρέπει να πειράξω την προφόρτιση της πίσω ανάρτησης. Μόνο όταν προγραμματίζω ταξίδι με συνεπιβάτη ή αποσκευές? Όχι για λίγα χιλιόμετρα ε? Πρακτικά τί γίνεται, η ανάρτηση γίνεται πιο μαλακή ή πιο σκληρή? Αν δεν το κάνω καθόλου τί μπορεί να συμβεί?
Επίσης πήρα ένα πολύμετρο για να μετράω την τάση της μπαταρίας αν την αφήσω ακίνητη για κάποιο διάστημα π.χ. αν μείνει για 10 μέρες ακίνητη και δεν αποσυνδέσω την μπαταρία θα υπάρξει πρόβλημα?

Ευχαριστώ!

Re: Προφόρτιση ανάρτησης και τάση μπαταρίας  

  Από: motolover@@ στις 06/08/2014 11:39 πμ.

Α και κάτι άλλο. Υπάρχει η δυνατότητα να τοποθετηθεί διακόπτης για να κλείνουν τα φώτα κατά την εκκίνηση και κατά τη διάρκεια της μέρας? Και πάλι ευχαριστώ!

Re: Προφόρτιση ανάρτησης και τάση μπαταρίας  

  Από: voyager1970 στις 08/08/2014 1:23 μμ.

Φίλε motolover@@,

1) Για την ρύθμηση της πίσω ανάρτησης δες τις σχετικές οδηγείες στο owner's manual (σελ.95-97)Η "μαμίσια ανάρτηση" εάν την μαλακώσεις θα δείς διαφορά, αλλά θα είναι ουσιαστικά on-off (μαλακό-σκληρό). Δηλαδή, δεν θα μπορείς να δεις διαφορά στις ενδιάμεσες ρυθμήσεις (δεν είναι Ohlins, WP, κλπ.)!

2) Για την μπαταρία. Εάν έχεις συναγερμό και συχνά την αφήνεις 10μέρα σε απραξία, είναι βέβαιο πως η μπαταρία σου δεν θα βγάλει την χρονιά! Πάρε ένα φορτιστή/ συντηρητή και σύνδεσε τον με την μπαταριά όταν έχεις τον Τιγράκο σε ακινησία.

3) "Υπάρχει η δυνατότητα να τοποθετηθεί διακόπτης για να κλείνουν τα φώτα κατά την εκκίνηση και κατά τη διάρκεια της μέρας."
Τα φώτα σου σβήνουν αυτόματα κάθε φορά που πατάς την μίζα.
Για διακόπτη δεν στο συνηστώ...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΠΡΩΙ & ΒΡΑΔΙ!!!

Re: Προφόρτιση ανάρτησης και τάση μπαταρίας  

  Από: Polymhxanos στις 14/08/2014 4:49 μμ.

Εδώ είχα γράψει πως βάζουμε διακόπτη φώτων σε street triple 675.

diakoptis-twn-gia-street-triple-675f-t2331.html

Ανάλογη θα είναι η λογική στο δικό σου, αλλά ενδέχεται να έχουν άλλα χρώματα τα καλώδια, θέλει το reverse engineering του το θέμα.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Προφόρτιση ανάρτησης και τάση μπαταρίας  

  Από: sprint900 στις 16/08/2014 3:50 μμ.

[quote="motolover@@":teb9cilw]Α και κάτι άλλο. Υπάρχει η δυνατότητα να τοποθετηθεί διακόπτης για να κλείνουν τα φώτα κατά την εκκίνηση και κατά τη διάρκεια της μέρας? Και πάλι ευχαριστώ! [/quote:teb9cilw]

Σε ένα ανορθωτή που είναι φτιαγμένος να είναι συνέχεια τα φώτα ανοιχτά όπως του μοντέλου σου αυτό θα μπορούσε να δημιουργήσει πρόβλημα .
Στα περισσότερα μηχανάκια 10-20ετιας αν είχες τα φωτά κλειστά επειδή είχαν διακόπτη που τα άνοιγε έκλεινε κατά βούληση ο ανορθωτής σήκωνε μεγαλύτερη θερμοκρασία και καιγόταν όταν ήταν κλειστά τα φώτα και η συμβουλή των ηλεκτρολόγων ήταν τα φώτα πάντα ανοιχτά !
Στο δικό σου το μοντέλο δεν είχα την ευτυχία να το έχω και να το μετρήσω με τα μάτια μου , άλλα πολύ πιθανόν να ισχύει κάτι τέτοιο .
Στο δικό μου που το ζω από το 2000 και έχει γαϊδούρι ανορθωτή , μάλιστα τον καιρό του αναφερόταν σαν πρόβλημα ότι υπερφορτώνει την μπαταρία , όταν έχει κλειστά τα φώτα υπερφόρτωνε την μπαταρία μεν και ήθελε κάθε τρις και λίγο συμπλήρωμα υγρά άρα την ζεσταίνει επικίνδυνα ενώ με αναμμένα τα φώτα δε , δεν χρειάζεται σχεδόν συμπλήρωμα και η φόρτιση και οι τάσεις είναι κανονικές και φορτώνει όσο χρειάζεται και δεν υπερφορτώνει .
Το πρόβλημα αυτό είναι πολύ ποιο έντονο σε όλες της μοτοσυκλέτες όταν ξεκινάς με άδεια μπαταρία και την φορτώνει η μοτοσυκλέτα σε ένα συνεχές μεγάλο ταξίδι , εκεί της αλλάζει τα φώτα σε αμπέρ , γιαυτό ποτέ δεν αφήνουμε την μπαταρία να αποφορτιστεί τελείως , πάντα η φορτιστής συντήρησης αν υπάρχει δυνατότητα και γκαράζ η φόρτωμα της μπαταρίας στο σπίτι από κατάλληλο φορτιστή η στον ηλεκτρολόγο αφού την βγάλουμε από το μηχανάκι αν κάθισε πολύ χρόνο και αποφορτίστηκε .
Δεν μπορώ να καταλάβω τι νομίζετε ότι θα κερδίσετε έχοντας τα φώτα κλειστά , όταν ακόμα και στο ρελαντί το μηχανάκι σας φορτώνει την μπαταρία έτσι όπως το έχει ο κατασκευαστής , σίγουρα όμως όχι πάντως στην ασφάλεια στο να σε βλέπουν οι άλλοι δηλαδή την μέρα με τα φώτα αν τα ξεχάσετε κλειστά .
Τα φώτα σου και έτσι όπως είναι κλείνουν αυτόματα κατά την διάρκεια της εκκίνησης , δεν χρειάζονται διακόπτη .
Άλλοι είναι οι λόγοι που δημιουργούν πρόβλημα στα μοντέλα σας και όχι τα συνεχώς αναμμένα φώτα που είναι στάνταρ ασφαλείας σε όλες της μοτοσυκλέτες σήμερα .
Ψάξε το προτού βάλεις χέρι , ένα βολτόμετρο να βλέπεις την ομαλή φόρτιση και να προλάβεις τυχόν πρόβλημα είναι κατά την γνώμη μου πολύ ποιο απαραίτητο αξεσουάρ .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.