[quote="motolover@@":teb9cilw]Α και κάτι άλλο. Υπάρχει η δυνατότητα να τοποθετηθεί διακόπτης για να κλείνουν τα φώτα κατά την εκκίνηση και κατά τη διάρκεια της μέρας? Και πάλι ευχαριστώ!
[/quote:teb9cilw]
Σε ένα ανορθωτή που είναι φτιαγμένος να είναι συνέχεια τα φώτα ανοιχτά όπως του μοντέλου σου αυτό θα μπορούσε να δημιουργήσει πρόβλημα .
Στα περισσότερα μηχανάκια 10-20ετιας αν είχες τα φωτά κλειστά επειδή είχαν διακόπτη που τα άνοιγε έκλεινε κατά βούληση ο ανορθωτής σήκωνε μεγαλύτερη θερμοκρασία και καιγόταν όταν ήταν κλειστά τα φώτα και η συμβουλή των ηλεκτρολόγων ήταν τα φώτα πάντα ανοιχτά !
Στο δικό σου το μοντέλο δεν είχα την ευτυχία να το έχω και να το μετρήσω με τα μάτια μου , άλλα πολύ πιθανόν να ισχύει κάτι τέτοιο .
Στο δικό μου που το ζω από το 2000 και έχει γαϊδούρι ανορθωτή , μάλιστα τον καιρό του αναφερόταν σαν πρόβλημα ότι υπερφορτώνει την μπαταρία , όταν έχει κλειστά τα φώτα υπερφόρτωνε την μπαταρία μεν και ήθελε κάθε τρις και λίγο συμπλήρωμα υγρά άρα την ζεσταίνει επικίνδυνα ενώ με αναμμένα τα φώτα δε , δεν χρειάζεται σχεδόν συμπλήρωμα και η φόρτιση και οι τάσεις είναι κανονικές και φορτώνει όσο χρειάζεται και δεν υπερφορτώνει .
Το πρόβλημα αυτό είναι πολύ ποιο έντονο σε όλες της μοτοσυκλέτες όταν ξεκινάς με άδεια μπαταρία και την φορτώνει η μοτοσυκλέτα σε ένα συνεχές μεγάλο ταξίδι , εκεί της αλλάζει τα φώτα σε αμπέρ , γιαυτό ποτέ δεν αφήνουμε την μπαταρία να αποφορτιστεί τελείως , πάντα η φορτιστής συντήρησης αν υπάρχει δυνατότητα και γκαράζ η φόρτωμα της μπαταρίας στο σπίτι από κατάλληλο φορτιστή η στον ηλεκτρολόγο αφού την βγάλουμε από το μηχανάκι αν κάθισε πολύ χρόνο και αποφορτίστηκε .
Δεν μπορώ να καταλάβω τι νομίζετε ότι θα κερδίσετε έχοντας τα φώτα κλειστά , όταν ακόμα και στο ρελαντί το μηχανάκι σας φορτώνει την μπαταρία έτσι όπως το έχει ο κατασκευαστής , σίγουρα όμως όχι πάντως στην ασφάλεια στο να σε βλέπουν οι άλλοι δηλαδή την μέρα με τα φώτα αν τα ξεχάσετε κλειστά .
Τα φώτα σου και έτσι όπως είναι κλείνουν αυτόματα κατά την διάρκεια της εκκίνησης , δεν χρειάζονται διακόπτη .
Άλλοι είναι οι λόγοι που δημιουργούν πρόβλημα στα μοντέλα σας και όχι τα συνεχώς αναμμένα φώτα που είναι στάνταρ ασφαλείας σε όλες της μοτοσυκλέτες σήμερα .
Ψάξε το προτού βάλεις χέρι , ένα βολτόμετρο να βλέπεις την ομαλή φόρτιση και να προλάβεις τυχόν πρόβλημα είναι κατά την γνώμη μου πολύ ποιο απαραίτητο αξεσουάρ .
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.