Πρόβλημα μίζας σε Tiger 800XC

Πρόβλημα μίζας σε Tiger 800XC  

  Από: M_Monk στις 07/08/2014 2:50 μμ.

Παίδες καλησπέρα, αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα με τον τίγρη μου: Όταν είναι ζεστό το μηχανάκι δεν παίρνει μπροστα. Ειναι μοντέλο του 2011 και απο τα 10000km παρατήρησα ότι η μίζα είχε αρχίσει να χάνει την δυναμή της. Έτσι έκανα συντηρητική χρήση αυτής. Τώρα τελευταία όμως δεν επαιρνε μπροστά ούτε κρύο. Η μίζα δουλευε κανονικά αργά όμως! Τώρα το μηχανάκι έχει φτάσει στα 28000κμ. Δεν το πήγα στον επίσημο αντιπρόσωπο αλλά σε συγγενικό μου πρόσωπο (μάστορας με πολύ καλή φήμη στην περιοχή και με μεγάλη εμπειρία) αφού το μηχανάκι είναι εκτός εγγύησης. Ξεκινήσαμε με αλλαγή μπαταρίας μιας και στην μέτρηση που έγινε αυτή ήταν πεσμένη. Δεν πήρε μπρός. Εν συνεχεία αλλάξαμε καρβουνάκια στη μίζα και δουλεψε κανονικά ακόμα και ζεστό. Στην πρώτη βόλτα όμως πάλι ζεστό δεν έπαιρνε μπροστά. Ο ξαδερφός μου μου πρότεινε να τσεκάρουμε το κόμπλερ της μίζας, Όπου και το μηχανάκι λύθηκε για να το δούμε.Όταν το λύσαμε είδαμε τα πηνία να είναι μαυρισμένα.Όπως φαίνεται και στην παρακάτω εικόνα. Ο σφόνδυλός που περιστρέφεται είναι σφηνωμένος και δεν βγαίνει εύκολα, γεγονός που μου έδωσε χρόνο να τσεκάρω το φορουμ, και να δώ ότι η εταιρία απλά αλλάζει την μίζα. Δεδομένου ότι την ίδια μίζα (με διαφορετικό κωδικό όμως) την φοράνε κατι σκουτεράκια τύπου BURGMAN και Leonardo (πολυ πιο μικρές οι συμπιέσεις τους απο αυτές του τίγρη ) είναι δεδομένο οτι θα ξαναχαλάσει! Επίσης θέλω να ρωτήσω εαν κάποιος απο εσάς έχει αχοληθεί και με το κόμπλερ και να μου πε την γνώμη του! Δεδομένου οτι το μηχανάκι μου είναι χαρτί απο άποψη συντήρησης δεν μπορώ να διανοηθώ ότι θα υπάρχει σενάριο τόσο αρνητικό που θα βγάλει σε αχρηστία το μηχανάκι μου. Παρακαλώ πολύ οπως με συμβουλέψετε για την σωτηρία του τίγρη μου![imgShack]https://imageshack.com/i/iqBz2PCWj[/imgShack]

https://imageshack.com/i/iqBz2PCWj

Re: Πρόβλημα μίζας σε Tiger 800XC  

  Από: voyager1970 στις 07/08/2014 7:38 μμ.

Φίλε Chris,

Το θέμα αυτό μπορείς να το δείς αναλυτικά στο post: "Επισκευή του μοτέρ μίζας!".

Όντος το ίδιο "ζημιάρικο" μοτέρ μίζας (με ένα δόντι διαφορά στον άξονα) έχει το BURGMAN, αλλά αυτό το "σκουτεράκι" έχει δικύλινδρο κινητήρα 650κ.κ. και με σχέση συμπίεσης 11,1:1 που είναι ίδια με το κινητήρα του Tiger 800..!!

Στο κόμπλερ της μίζας πιθανόν να έγκειται η "πηγή του κακού" (την ίδια ακριβώς έχουν τα steet striple και δεν έχουν θέμα), αλλά πολύ δύσκολα θα παραδεχτεί κάτι τέτοιο η Triumph.

Στήν δεύτερη φορά που μου παρουσίασε ζημιά η μίζα, αποφάσισα και έκανα την επισκευή της και μέχρι στιγμής λειτουργεί. Παράλληλα, επειδή εντοπίσαμε με τον μηχανικό μου έναν ανεπαίσθητο θόρυβο από το κόμπλερ της μίζας, αποφάσισα και άλλαξα προληπτικά το σετ των γραναζιών/ σφόνδυλοι και το sprag clutch.
Μετά την εξάρμοση αυτών, τα έλεγξα προσεκτικά και δεν εντόπισα κανένα σημάδι φθοράς/ εκδοράς.
Ο θόρυβος μετά την επισκευή εξαλείφθηκε (κόμπλερ και μοτέρ της μίζας).

Re: Πρόβλημα μίζας σε Tiger 800XC  

  Από: M_Monk στις 22/10/2014 9:14 μμ.

Φίλε voyager1970,

Το πρόβλημα με την μίζα επιλλύθηκε με την αντικαταστασή της και με μια μικρή ψιλό μετατροπή στο ελατήριο του κόμπλερ ώστε να βοηθήσει την όλη κατάσταση. Παρατήρησα απο την εικόνα που ανέβασες ότι τα πηνία σου στο πάνω μέρος έχουν μαυρίσει, κάτι που είχαν και τα δικά μου! Βλέπε εικόνα παρακάτω. Μετά απο 1000κμ απο την αντικατάσταση της μίζας έμεινα απο πηνία! Αύριο που θα το ''ανοίξει'' ο μάστορας θα έχω περισσοτερες λεπτομέρειες. Εσένα σου έχει εμφανίσει τίποτα παρόμοιο?

Re: Πρόβλημα μίζας σε Tiger 800XC  

  Από: voyager1970 στις 22/10/2014 10:07 μμ.

M_Monk"Φίλε voyager1970,

Το πρόβλημα με την μίζα επιλλύθηκε με την αντικαταστασή της και με μια μικρή ψιλό μετατροπή στο ελατήριο του κόμπλερ ώστε να βοηθήσει την όλη κατάσταση. Παρατήρησα απο την εικόνα που ανέβασες ότι τα πηνία σου στο πάνω μέρος έχουν μαυρίσει, κάτι που είχαν και τα δικά μου! Βλέπε εικόνα παρακάτω. Μετά απο 1000κμ απο την αντικατάσταση της μίζας έμεινα απο πηνία! Αύριο που θα το ''ανοίξει'' ο μάστορας θα έχω περισσοτερες λεπτομέρειες. Εσένα σου έχει εμφανίσει τίποτα παρόμοιο?

"


Φίλε Χρήστο

Καταρχήν η φωτό που έβαλες για κάποιο λογο δεν μπορώ να την δω!
Εμπάς η περιπτώση, έχω δεί και σε άλλα Tiger800 και street triple ένα στέλεχος του πηνίου να είναι μαυρισμένο, χωρίς να τα πηνία αυτά να έχουν κάποιο πρόβλημα.

Οταν λές "μια μικρή ψιλό μετατροπή στο ελατήριο του κόμπλερ" τι ακριβώς εννοείς;;!! Χρησιμοποίησες από άλλο μοντέλο ελατήριο του κόμπλερ (sprag clutch);; Και έν ναι, με ποιό σκεπτικό;;

Τα πηνία σαν βλάβη δεν έχουν άμεση σχέση με την μίζα. Ο λόγος είναι πως την στιγμή που ενεργοποιείται η μίζα αυτά δεν είναι ενεργά!
Μήπως ο μάστορας σου έκανε κανένα λαθάκι;; Μήπως κάποιος στο παρελθόν έχει κάνει κάποια "ψιλό μετατροπή" στα ηλεκτρικά;;

Προσωπικά ποτέ δεν είχα θέμα με τα πηνία του Tigerάκου μου. Πληροφοριακά είσαι ο Πρώτος που αναφέρει τέτοια βλάβη σε Tiger 800!

Re: Πρόβλημα μίζας σε Tiger 800XC  

  Από: Tiger81 στις 24/08/2015 2:11 μμ.

Πήρα μεταχειρισμένο το Tiger 800xc του 2011 πριν μερικούς μήνες. Όταν ήταν ζεστό δεν έπαιρνε μπρος με την πρώτη (σαν να μην έδινε καθόλου ρεύμα). Είχε ήδη αλλαχτεί από τον προηγούμενο η μίζα μέσα στην εγγύηση. Στα πλαίσια του good will της εταιρείας αλλάχτηκε ξανά η μίζα (πλήρωσα μόνο 30 ευρώ για την αλλαγή σε πρώην εξουσιοδοτημένο συνεργείο στη Λάρισα). Το πρόβλημα εμφανίστηκε ξανά 2 φορές στις τελευταίες 100 εκκινήσεις. Δεν ξέρω τι να πω...
kick out the jams

Re: Πρόβλημα μίζας σε Tiger 800XC  

  Από: voyager1970 στις 26/08/2015 6:15 μμ.

Φίλε Γιάννη

Για ρίξε μια ματιά σε σχετικό post που έχουμε αναφερθεί αναλυτικά για το θέμα αυτό.
Board index ‹ Μοτοσυκλέτες ‹ Τεχνικά θέματα ‹ Tiger 800 & 800xc ‹ Αλλαγή μίζας

Ρώτα εάν η μίζα που φοράς είναι made in Japan (κωδ.428000-5540) ή είναι made in Thailand (κωδ.428000-5542), κάτι που δυστηχώς δεν μπορείς να το δεις εξωτερικά μια και η ταμπέλα «βλέπει» προς το μοτέρ.

Υποψιάζομαι πως δεν έχουν βάλει την «βελτιωμένη» έκδοση (made in Taiwan).

Re: Πρόβλημα μίζας σε Tiger 800XC  

  Από: Tiger81 στις 01/09/2015 11:36 πμ.

Δυστυχώς από Αθήνα ο μόνος κωδικός που μου είπαν είναι ο κωδικός της Triumph Τ131112... Ο Νίκος ο Ζαφάρας μου είπε ότι το μόνο που μπορεί να σκεφτεί είναι ότι μπορεί να μην έχει γίνει update στο πρόγραμμα του εγκεφάλου που χρειάζεται για ολοκληρωμένη λύση. Τι λέτε? Θα πάω να κάνω το update να δούμε αν θα βγάλω άκρη...
kick out the jams

Re: Πρόβλημα μίζας σε Tiger 800XC  

  Από: voyager1970 στις 01/09/2015 12:24 μμ.

Φίλε Γιάννη,

O Νίκος Ζαφάρας είναι ο τεχνικός Διευθυντής της ΗΛΙΟΦΙΛ για την Triumph. Οπότε νομίζω πως πρέπει να το πας άμεσα (σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο) και να γίνει το update στο πρόγραμμα της ηλεκτρονικής.

Re: Πρόβλημα μίζας σε Tiger 800XC  

  Από: Tiger81 στις 25/09/2015 7:32 μμ.

Μετα απο συζητησεις με μαστορες δεν αγγιζω τον εγκεφαλο γιατι η μονη αλλαγη που κανει το προγραμμα ειναι μειωση ιπποδυναμης. Μπριτς. Πλέον μάλιστα έμαθα πως δεν αλλάζουν με βάση το good will εκτός εγγύησης τη μίζα, ή τουλάχιστον είναι η πρώτη φορά που αρνήθηκαν σε πελάτες κάτι τέτοιο. Υποψιάζομαι ότι μου δώσαν Japan μίζα. Αν το πρόβλημα σοβαρέψει θα την ανοίξω να δω...
kick out the jams

Re: Πρόβλημα μίζας σε Tiger 800XC  

  Από: Giwrgisr στις 04/10/2017 2:22 μμ.

Παιδιά καλησπέρα,αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα,παίρνωντας τηλέφωνο τον κοντη μου είπε πως τα καρβουνάκια που θα βαλω να ναι απο το BURGMAN ΤΟ 200 ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ 650,γνωρίζετε κάτι παραπάνω?Eίμαι 10 ημέρες τώρα χωρίς μηχανή και δεν ξέρω τι να κάνω,να παραγγείλω από το e-moto που βρήκα καρβουνάκια από το 650 που γράφεις voyager1970 ???Σας ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά και συγνώμη που ρωτώ και έχω ποστάρει παντού το ερώτημα μου!!απλά δε μου χει τύχει κάτι ανάλογο και έχω αγχωθεί!!!

Re: Πρόβλημα μίζας σε Tiger 800XC  

  Από: voyager1970 στις 04/10/2017 8:41 μμ.

Giwrgisr"Παιδιά καλησπέρα,αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα,παίρνωντας τηλέφωνο τον κοντη μου είπε πως τα καρβουνάκια που θα βαλω να ναι απο το BURGMAN ΤΟ 200 ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ 650,γνωρίζετε κάτι παραπάνω?Eίμαι 10 ημέρες τώρα χωρίς μηχανή και δεν ξέρω τι να κάνω,να παραγγείλω από το e-moto που βρήκα καρβουνάκια από το 650 που γράφεις voyager1970 ???Σας ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά και συγνώμη που ρωτώ και έχω ποστάρει παντού το ερώτημα μου!!απλά δε μου χει τύχει κάτι ανάλογο και έχω αγχωθεί!!!"


Φίλε Γιώργη

Είναι ΤΟ πιο πολύ πικρό κομμάτι για το συγκεκριμένο μοντέλο.

Το να σου αλλάξει ο Κόντης τα "καρβουνάκια" Ο ΙΔΙΟΣ... χωρίς να κάνει κάποιες στοιχειώδεις ηλεκτρολογικές μετρήσεις στην συγκεκριμένη μίζα (φθαρμένος συλλέκτης, έλεγχος ρότορα, κλπ.) ... έχω τις ΣΟΒΑΡΕΣ αμφιβολίες!!! ΜΑΛΛΟΝ έχει κάποιον ηλεκτρολόγο και του την επισκευάζει και αυτός μετά την τοποθετεί!

ΜΗΝ προχωράς σε ΚΑΜΙΑ παραγγελία για καρβουνάκια, μια και το κόστος είναι πολύ μικρό.
ΑΣΕ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΣΥ.
Αυτός είναι υπεύθυνος για την επισκευή και τον καταλληλότερο τρόπο για την αποκατάσταση της βλάβης.
Εάν μπλεχτείς εσύ, είναι πολύ πιθανό να σου "πετάξει" το "μπαλάκι"... "ΕΣΥ μου το έδωσες το ανταλλακτικό - τα καρβουνάκια".
ΟΧΙ φίλε Γιώργη. Μην μπαίνεις σε αυτήν την διαδικασία.

Την "πατέντα" αυτή, την ξεκίνησα (μάλλον πρωτοπόρος στην Ελλάδα), με την βοήθεια φίλου ηλεκτρολόγου. Το αποτέλεσμα όμως δεν κράτησε για πολύ καιρό (όπως είχα αναφέρει σε σχετικό post).
Είμαι την άποψης να προχωρήσεις σε πλήρη αντικατάσταση της μίζας με την τελευταία έκδοση, που σύμφωνα με την αντιπροσωπία εξαλείφει το πρόβλημα δια παντός!... Το κόστος... ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ (600 Ευρώ +)!
Όχι πως δεν το είχα ακούσει αυτό και παλιότερα από τους ιδίους!!!

Καλή συνέχεια, υπομονή, ψυχραιμία και προπαντός... Κοινή Λογική