Σήμερα άλλαξα εξάτμιση στον τίγρη μου.

Σήμερα άλλαξα εξάτμιση στον τίγρη μου.  

  Από: mostradamos στις 17/04/2015 10:03 μμ.

Να σημειώσω ότι ο λόγος που προχώρησα στν αλλαγή του τελικού ήταν καθαρά ψυχολογικός.Δλδ όταν κινούμαι μέσα στην πόλη θέλω να ακούγομαι λίγο (χωρίς να σπάω @@@) και να κάνω αισθητή την παρουσία μου για λόγους ασφαλείας.
Κατέληξα στην αγορά της REMUS HEXACONE από τιτάνιο.Αρκετά φτηνότερη από την ARROW αν την πάρεις από ebay Γαλλίας (είχε και δωρεάν μεταφορικά).Το κόστος βγήκε λίγο κάτω από 500 ευρώ.
Το τελικό δεν χρειάζεται εκ νέου χαρτογράφηση και την αλλαγή την κάνει κάποιος μόνος του αν πιάνουν στοιχειωδώς τα χέρια του.
Πλέον ο τίγρης μπουμπουνίζει αλλά χωρίς να σηκώνει τη γειτονιά στο πόδι.Βέβαια δεν έβγαλα σιγαστήρα ακόμα.Αν τον βγάλω μάλλον θα αγριέψουν τα πράγματα.Είμαι περίεργος πλέον αν έχει κάποια αξιοσημείωτη επίπτωση στην κατανάλωση (μάλλον θα τσιμπήσει προς τα πάνω)
Παρακάτω σας έχω φωτογραφίες.Η διαφορά του μαμά τελικού με το καινούριο τελικό είναι σημαντική και από άποψη μεγέθους αλλά και βάρους.



Re: Σήμερα άλλαξα εξάτμιση στον τίγρη μου.  

  Από: epistimon στις 17/04/2015 11:12 μμ.

καλοφορετη και καλα χιλιομετρα να εχεις .πολυ ωραια μπραβο

Re: Σήμερα άλλαξα εξάτμιση στον τίγρη μου.  

  Από: sprint900 στις 17/04/2015 11:26 μμ.

Με γειά , ένας σοφός λόγος να αλλάξει κάποιος την εξάτμιση της μαμάς , με την πολλή κομψή και όμορφη που αγόρασες εσύ φίλε .
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Σήμερα άλλαξα εξάτμιση στον τίγρη μου.  

  Από: voyager1970 στις 18/04/2015 11:48 πμ.

Φίλε Κυριάκο καλορίζικη!

Δεν συνιστώ να βγάλεις το σιγαστήρα μια και ο θόρυβος θα αυξηθεί δραματικά και κυρίως σε υψηλές στροφές. Σε ταξίδι θα θες ωτοασπίδες μια και σε παρατεταμένη χρήση γίνεται κουραστικό (ιδιαίτερα για τον συνεπιβάτη) !

Από θέμα κατανάλωση, θα αυξηθεί κυρίως από τις «ξερογκαζιές» που θα κάνεις στα φανάρια, μια και στη αρχή είναι πειρασμός!

«Το τελικό δεν χρειάζεται εκ νέου χαρτογράφηση». Εδώ φίλε κάνεις λάθος.
Στο μενού του προγράμματος που έχουν τα Triumph συνεργεία (εξουσιοδοτημένα), υπάρχει η επιλογή για τελικό aftermarket. Καλό θα ήταν να πας να στο «φορτώσουν»… σε 2-λεπτά.

Re: Σήμερα άλλαξα εξάτμιση στον τίγρη μου.  

  Από: jou στις 18/04/2015 12:46 μμ.

καλοφόρετη και καλά χιλιόμετρα
πάνε να αλλάξεις και χάρτη και είσαι ok

Re: Σήμερα άλλαξα εξάτμιση στον τίγρη μου.  

  Από: Tigris3 στις 18/04/2015 2:07 μμ.

Πολύ όμορφη!! Καλοφόρετη!

Re: Σήμερα άλλαξα εξάτμιση στον τίγρη μου.  

  Από: grgasteus στις 21/04/2015 9:21 πμ.

Πολύ όμορφη , ελπίζω να ανταποκριθεί στις προσδοκίες σου
..κοίτα...δεν το έχω πάρει ακόμα, αλλά...

Re: Σήμερα άλλαξα εξάτμιση στον τίγρη μου.  

  Από: CK1 στις 21/04/2015 9:40 πμ.

Αλλάγη στην κατανάλωση με την προυπόθεση ότι δεν θα αλλάξεις στυλ οδήγησης δεν θα έχεις παρά μόνο αν αλλάξεις την χαρτογράφηση. Εμένα με την mivv δεν είχε διαφορά στην κατανάλωση. Μόλις πέρασα το πρόγραμμα τσίμπησε περίπου μισό λίτρο.

Re: Σήμερα άλλαξα εξάτμιση στον τίγρη μου.  

  Από: jimstag στις 21/04/2015 11:17 πμ.

CK1"Αλλάγη στην κατανάλωση με την προυπόθεση ότι δεν θα αλλάξεις στυλ οδήγησης δεν θα έχεις παρά μόνο αν αλλάξεις την χαρτογράφηση. Εμένα με την mivv δεν είχε διαφορά στην κατανάλωση. Μόλις πέρασα το πρόγραμμα τσίμπησε περίπου μισό λίτρο."


+0.5 λτ!!!!πω ρε CK! Αυτό είναι σχεδόν 8% !!! Μήπως την γουργουρίζεις παραπάνω (γιατί ο ήχος της mivv είναι δύναμη)?

Κ εγώ αυτή θέλω να φορέσω μόλις καταφέρω να γεμίζω τον κουμπαρα
Change before you have to!

Re: Σήμερα άλλαξα εξάτμιση στον τίγρη μου.  

  Από: CK1 στις 27/04/2015 9:57 πμ.

jimstag"
CK1"Αλλάγη στην κατανάλωση με την προυπόθεση ότι δεν θα αλλάξεις στυλ οδήγησης δεν θα έχεις παρά μόνο αν αλλάξεις την χαρτογράφηση. Εμένα με την mivv δεν είχε διαφορά στην κατανάλωση. Μόλις πέρασα το πρόγραμμα τσίμπησε περίπου μισό λίτρο."


+0.5 λτ!!!!πω ρε CK! Αυτό είναι σχεδόν 8% !!! Μήπως την γουργουρίζεις παραπάνω (γιατί ο ήχος της mivv είναι δύναμη)?

Κ εγώ αυτή θέλω να φορέσω μόλις καταφέρω να γεμίζω τον κουμπαρα "


Φίλε Δημήτρη δυστυχώς δεν άλλαξα στυλ οδήγησης, ούτε διαδρομή οδήγησης. Καθημερινά κινούμε Βούλα-Ψυχικό (μέσω Καρέα) και πίσω. Πριν το πρόγραμμα έιχα περιπου 5,5-5,7 κατανάλωση και τώρα είμαι σταθερά στο 6. Έχω μηδενίσει το όργανο κάμποσες φορές και προσπάθησα να την πάω χαλαρά αλλά μετά απο μερικές μέρες πάλι στο 6 κατέληξα. Εντάξει δεν είναι τράγικο κατά την γνώμη μου. Η αξία του οτί σταμάτησα να κάνω σαν μηχανή του ποπ-κορν στην κατηφόρα του Καρέα: Ανεκτίμητη!