Tiger 800 ρελαντι

Tiger 800 ρελαντι  

  Από: Σπυριδων στις 24/08/2013 4:15 μμ.

Γεια σε ολους.Βαζοντας μπροστα το μηχανακι τεταρτη το πρωι,δεν μπορουσε να κρατησει το ρελαντι με τιποτα.Μου εσβησε 4 με 5 φορες.Αντι να παει το στροφομετρο στις 1100 στρ πηγαινε στις 800 και μετα εσβηνε.Εκανα μια αποσταση γυρω στα 3,5χιλ μεχρι το συνεργειο με πολλες στροφες ωστε να μην σβησει ο κινητηρας και το εσβησα στο συνεργειο.Μολις το ξαναεβαλα μπροστα για να το δουμε,δουλευε κανονικα.Μεχρι σημερα δεν εχει προβλημα.Ο μηχανικος μου ειπε οτι ειναι προβλημα βενζινης και να βαλω 100αρα βενζινη για 3-4 ντεποζιτα ωστε να καθαρισει.Εχω παρατηρησει οτι οταν το βαζω μπροστα το πρωι που ειναι κρυο,το στροφομετρο δεν πηγαινει στις 1800 στροφες και μετα αμεσως στις 1300 και σιγα σιγα στις 1100,αλλα στις 1300 και μετα στις 1100 οπου δουλευει κανονικα.Το ολο θεμα ειναι οτι σε αλλα μηχανακια που ειχα(τρανσαλπ 700,χμαχ 250,καρναμπυ 200) ενω εβαζα βενζινη οπου ναναι δεν ειχα το παραμικρο θεμα.Μονο στο πηγασο 650 και στο καπονορτ ειχα προβληματακια.Βαζω βενζινη σε μονο ενα βενζιναδικο(ελιν).Εχει κανενας αλλος το ιδιο προβλημα,γιατι δεν μου φαινεται θεμα βενζινης.

Re: Tiger 800 ρελαντι  

  Από: Panos69 στις 26/08/2013 3:03 μμ.

Έχεις κάνει όλες τις αναβαθμίσεις της ECU; Το συνεργείο που αναφέρεις είναι εξουσιοδοτημένο;

Αυτό υπήρχε ως παιδική ασθένεια αλλά θεωρώ ότι έχει λυθεί.

triumph-revised-engine-calibration-tiger-800-tiger-800-abs-t3921.html

Επίσης για τις 1800 στροφές δεν θυμάμαι αν τις φτάνει μέχρι να ζεσταθεί ακόμα και τον χειμώνα. Αλλά μπορεί να μην θυμάμαι καλά. Από την άλλη μεριά τώρα το καλοκαίρι μπορεί να μην χρειάζεται να το κάνει κιόλας.

Re: Tiger 800 ρελαντι  

  Από: Σπυριδων στις 26/08/2013 11:19 μμ.

Panos69"Έχεις κάνει όλες τις αναβαθμίσεις της ECU; Το συνεργείο που αναφέρεις είναι εξουσιοδοτημένο;

Αυτό υπήρχε ως παιδική ασθένεια αλλά θεωρώ ότι έχει λυθεί.

triumph-revised-engine-calibration-tiger-800-tiger-800-abs-t3921.html

Επίσης για τις 1800 στροφές δεν θυμάμαι αν τις φτάνει μέχρι να ζεσταθεί ακόμα και τον χειμώνα. Αλλά μπορεί να μην θυμάμαι καλά. Από την άλλη μεριά τώρα το καλοκαίρι μπορεί να μην χρειάζεται να το κάνει κιόλας."

Ναι εχω το τελευταιο update.Το συνεργειο ειναι εξειδικευμενο.Μπορει να ειναι κατι τυχαιο,αλλα δεν το νομιζω.Την τεταρτη εχω ραντεβου να το κοιταξουν.Στο αγγλικο το φορουμ λενε οτι θελει καθαρισμα και λαδωμα με ειδικο σπρει ενα οργανο stepper motor shaft που ειναι κατω απο το φιλτρο αερος και δεν ξερω τι ειναι.Ετσι λυνεται το προβλημα.Θα το κοιταξουμε την τεταρτη

Re: Tiger 800 ρελαντι  

  Από: bubal13 στις 27/08/2013 1:10 πμ.

Eχοντας κανει τα τελευταια update δις και εχοντας ηρεμησει για καμια βδομαδα μετα το καθενα.... ξανα τα ιδια, αρρυθμια ρελαντι - σβησιμο αναμεσα στις αλλαγες, παω τελικα στο σακη και μου καθαριζει και βαζει σπρευ επαφων στην αποληξη του συμπλεκτη στη μανετα. αποτελεσμα :εστρωσε για κανα 2 μηνες αλλα ξαναπαρουσιαστηκε προχθες.
θα παω αυριο αντιπροσωπεια να δω για το καθαρισμα του stepper motor shaft????? και θα επανελθω

Re: Tiger 800 ρελαντι  

  Από: Panos69 στις 27/08/2013 5:14 μμ.

bubal13"Eχοντας κανει τα τελευταια update δις και εχοντας ηρεμησει για καμια βδομαδα μετα το καθενα.... ξανα τα ιδια, αρρυθμια ρελαντι - σβησιμο αναμεσα στις αλλαγες, παω τελικα στο σακη και μου καθαριζει και βαζει σπρευ επαφων στην αποληξη του συμπλεκτη στη μανετα. αποτελεσμα :εστρωσε για κανα 2 μηνες αλλα ξαναπαρουσιαστηκε προχθες.
θα παω αυριο αντιπροσωπεια να δω για το καθαρισμα του stepper motor shaft????? και θα επανελθω "


Είναι ένα βηματικό μοτέρ που ελέγχεται από την ECU και ανοίγει τις πεταλούδες στα σώματα ψεκασμού όσο χρειάζεται ώστε να έχεις ρελαντί όταν βέβαια δεν έχεις ανοίξει το γκάζι.

Το ίδιο κάνει για να ανεβάσει τις στροφές του ρελαντί όσο ο κινητήρας είναι κρύος κλπ.

Υποτίθεται ότι ο μηχανισμός του που ανοίγει τις πεταλούδες πιάνει βρωμιά κλπ και κολλάει με αποτέλεσμα οι πεταλούδες να μην ανοίγουν όσο πρέπει στο ρελαντί, να πέφτουν οι στροφές στο ρελαντί και τελικά να σβήνει.

http://advrider.com/forums/showpost.php ... ount=15098

Re: Tiger 800 ρελαντι  

  Από: Σπυριδων στις 28/08/2013 11:28 μμ.

Τελικα το προβλημα ηταν απο κακη βενζινη.Ανοιξαμε το μηχανακι και τα σωματα ειχαν ενα δακτυλο μαυριλα.Τα καθαρισαμε και το στροφομετρο,οταν το βαλαμε μπροστα,τιναχτικε στις 1800στρ κατευθειαν,το ρελαντι απο τις 1000 στρ εχει παει στις 1150 και δουλευει με δυναμη.Ολα καλα στο τελος,αλλα πρεπει να βρω ενα καλο βενζιναδικο που να μην ειναι κλεφταρας

Re: Tiger 800 ρελαντι  

  Από: Harrys στις 05/09/2013 4:41 μμ.

Γεια σας παδιά και εγώ είχα κανα μήνα (από αρχές Αυγούστου) το θέμα με το ρελαντί, και μόλις έπαιρνε μπρος το μηχανάκι έκανα γκαζιές να κρατηθεί το ρελαντί. Όταν ξεκίναγε ήταν οκ.
2-3 φορές που ήταν εντελώς κρύο (καλοκαριάτικα πάντα) μου έσβησε εν κινήσει
μόλις ξεκίνησα. Στο σέρβις των 20000 km το πήγα στο Σάκη και σήμερα δουλεύει σωστά. Αν εμφανιστεί πάλι θα το αναφέρω να δούμε τι γίνεται..

Re: Tiger 800 ρελαντι  

  Από: Minakias στις 24/09/2013 1:48 πμ.

καλησπέρα παιδια!!! Νεος και εγω στο forum και κάτοχος ενος tiger 800xc!!!
Εγω μέχρι τωρα δεν είχα κανένα θέμα με το ρελαντί, ούτε μου έσβησε ποτε στα 2000 χμ που έχω κάνει μέχρι τώρα!!!
Παρατήρησα όμως ότι όταν το βάζεις μπροστά κάνει ένα μικρό σκορτσάρισμα πάντα και ποτέ δεν έχω δει το στροφόμετρο να φτάνει μεχρι τισ 1800 στροφες που είπε ο φίλος πιο πάνω!!!!! Εμένα παέι κατευθείαν στις 1000 και μένει εκεί χωρίς ανεβοκατεβάσματα!!!!
Πιστεύετε ότι πρέπει να το κοιτάξω??? Στο συνεργείο που το πάω μου είπαν ότι είναι φυσιολογικό γιατί το μηχανάκι είναι ακόμα καινούργιο???
Εσείς τι λέτε???
Ευχαριστώ για τη βοήθεια πέδες!!!

Re: Tiger 800 ρελαντι  

  Από: Minakias στις 24/09/2013 1:49 πμ.

Σπυριδων"Γεια σε ολους.Βαζοντας μπροστα το μηχανακι τεταρτη το πρωι,δεν μπορουσε να κρατησει το ρελαντι με τιποτα.Μου εσβησε 4 με 5 φορες.Αντι να παει το στροφομετρο στις 1100 στρ πηγαινε στις 800 και μετα εσβηνε.Εκανα μια αποσταση γυρω στα 3,5χιλ μεχρι το συνεργειο με πολλες στροφες ωστε να μην σβησει ο κινητηρας και το εσβησα στο συνεργειο.Μολις το ξαναεβαλα μπροστα για να το δουμε,δουλευε κανονικα.Μεχρι σημερα δεν εχει προβλημα.Ο μηχανικος μου ειπε οτι ειναι προβλημα βενζινης και να βαλω 100αρα βενζινη για 3-4 ντεποζιτα ωστε να καθαρισει.Εχω παρατηρησει οτι οταν το βαζω μπροστα το πρωι που ειναι κρυο,το στροφομετρο δεν πηγαινει στις 1800 στροφες και μετα αμεσως στις 1300 και σιγα σιγα στις 1100,αλλα στις 1300 και μετα στις 1100 οπου δουλευει κανονικα.Το ολο θεμα ειναι οτι σε αλλα μηχανακια που ειχα(τρανσαλπ 700,χμαχ 250,καρναμπυ 200) ενω εβαζα βενζινη οπου ναναι δεν ειχα το παραμικρο θεμα.Μονο στο πηγασο 650 και στο καπονορτ ειχα προβληματακια.Βαζω βενζινη σε μονο ενα βενζιναδικο(ελιν).Εχει κανενας αλλος το ιδιο προβλημα,γιατι δεν μου φαινεται θεμα βενζινης."



καλησπέρα παιδια!!! Νεος και εγω στο forum και κάτοχος ενος tiger 800xc!!!
Εγω μέχρι τωρα δεν είχα κανένα θέμα με το ρελαντί, ούτε μου έσβησε ποτε στα 2000 χμ που έχω κάνει μέχρι τώρα!!!
Παρατήρησα όμως ότι όταν το βάζεις μπροστά κάνει ένα μικρό σκορτσάρισμα πάντα και ποτέ δεν έχω δει το στροφόμετρο να φτάνει μεχρι τισ 1800 στροφες που είπε ο φίλος πιο πάνω!!!!! Εμένα παέι κατευθείαν στις 1000 και μένει εκεί χωρίς ανεβοκατεβάσματα!!!!
Πιστεύετε ότι πρέπει να το κοιτάξω??? Στο συνεργείο που το πάω μου είπαν ότι είναι φυσιολογικό γιατί το μηχανάκι είναι ακόμα καινούργιο???
Εσείς τι λέτε???
Ευχαριστώ για τη βοήθεια πέδες!!!

Re: Tiger 800 ρελαντι  

  Από: john doufexis στις 24/09/2013 10:18 πμ.

μια χαρα ειναι οι στροφες σου, γτ στις 1800 που λεει ο αποπανω ειναι παααααααααααρα πολλες για ρελαντι,
Βρε θα αργησεις και θα σου κρυωσει η μπριτζολα !!!!