Tiger 800XC προβληματα μετα απο 10000κμ

Tiger 800XC προβληματα μετα απο 10000κμ  

  Από: Paulo Christopher στις 17/05/2012 8:12 μμ.

Καλησπερα σας ειμαι καινουργιος στο φορουμ, εχω παρει to XC και μετα απο 9700κμ και διαβαζοντας το φορουμ σας εχω παρατηρησει τα εξης:
Τα λαστιχα που το προμηθευε η εταιρια εχουν σταματησει να λειτουργουν...(σχετικα λογικο αλλα λιγο νωρις μου φαινεται για 12 μηνων λαστιχο)πλεον χορευω την λιμνη των κυκνων σε οποιαδηποτε ταχυτητα
Το μηχανακι σβηνει παρα την αναβαθμιση που του εκανα τον σεμπτεμβρη,και μαλιστα προσφατα ειχα πτωση απο αυτο και θα ηθελα να ξερω τι μπορω να κανω γι αυτο.(μιας και μου στραβωσε το καγκελο)
Το πισω αμορτισερ οταν πεφτει σε γουβα κανει εναν ημιμεταλλικο ήχο
Η βαση στηριξης του πηρουνιου στο πανω μερος εχει βγαλει γρασο.(μιλώ για το σημειο στο οποίο περιστρεφεται το τιμόνι)
Επισης το καντραν οταν κανεις αλλαγες στο μενου κολλαει.
Επισης σε καποια χιλιομετρα και σε καποια ταχυτητα κανει ενα περιεργο θορυβο σαν παλιοlada που τριζουν τα πλαστικα του..
Την δευτέρα θα το πάω για service

Σας εχουν εμφανιστει ολα αυτα τα προβληματα?τα καλυπτει η εγγυηση περα απο τα λαστιχα,
Ειμαι ενας πολυ ηρεμος ανθρωπος ετοιμος να εκραγει απο τα νευρα του.
Σας ευχαριστω πολυ για την προσοχή σας

Re: Tiger 800XC προβληματα μετα απο 10000κμ  

  Από: bonnie στις 17/05/2012 9:38 μμ.

εκτος απο τα λαστιχα, ολα τα υπολοιπα στα καλυπτει η εγγυηση αν υπαρχει οντως προβλημα.
περνα απο καποιο εξουσιοδοτημενο συνεργειο, ανεφερε του ακριβως τα θεματακια κ ελπιζω να βρεθει μια λυση...

το οτι σβηνει το μηχανακι.. μαλλον καποιος δεν ρυθμισε σωστα το προγραμα...
ανεφερε κ το θεμα με την πτωση λογω αυτου... πιθανως να σε καλυπτει με καποιο τροπο...

το πισω αμορτισερ ισως θελει ρυθμισμα (σφιξιμο? )

στο μπροστινο.. τσιμουχα μου μυριζεται...


το καντραν κ αυτο θεμα ηλεκτρονικο, ρυθμιζεται ευκολα νομιζω... μαζι με το προγραμμα θα στο τσεκαρουν αυτο..

μην εκνευριζεσαι, δεν ειναι καιροι για νευρα, με λιγη υπομονη κ ΕΠΙΜΟΝΗ κ ηρεμια πανω απ ολα, ολα λυνονται...

στριβω, αρα υπαρχω...

Re: Tiger 800XC προβληματα μετα απο 10000κμ  

  Από: θεμης στις 17/05/2012 10:40 μμ.

κατ αρχην καλησπερα....

Δευτερον το ποστ σου στο "ανακληση tiger 800" ειναι ακυρο.... με τρομαξες λιγο...λεω τι βγηκε????


Τωρα στο προβλημα....Ουδεν προβλημα θεωρω...απλα εισαι λιιιιγο ατυχος....φτου φτου μεχρι τωρα(6000) ολα καλα....

Κανε ενα κοπο κ οταν πας για σερβις ανεφερε τα παντα κ προσπαθησε να ειναι μπροστα σε οτι κανουνε ωστε να τσεκαρεις κ οτι μπορεις να πιασεις....κ να εισαι κ σιγουρος πως ασχοληθηκαν....

Τωρα για την πτωση μακαρι να βρεις λυση....ελπιζω να το δεχτουν...




αυτα απο μενα.....

Re: Tiger 800XC προβληματα μετα απο 10000κμ  

  Από: Σπυριδων στις 18/05/2012 12:01 πμ.

Μεχρι στιγμης στο δικο μου,το απλο 800 σε 4300χιλ δεν εχει βγαλει το παραμικρο.Η αναρτηση ειναι εξαιρετικη και δεν κανει σβυσιματα ο κινητηρας,εκτος απο ενα κενο που εχει στο ξεκινημα και θελει λιγο ποιο πολυ γκαζι.Βεβαια αυτο το μαθαινεις και δεν ειναι προβλημα.Τα οργανα δουλευουν μια χαρα.Δεν πρεπει να εχεις κατι σοβαρο.Τα λαστιχα πρωτης τοποθετησης που βαζουν πολλες εταιριες μπορει να ειναι λιγοτερο ανθεκτικα,μην το θεωρεις προβλημα.Αφου εισαι σε εγγυηση πηγαινε να στο φτιαξουν τσαμπα.Ευχομαι να ειναι κατι πολυ απλο και γρηγορο.

Re: Tiger 800XC προβληματα μετα απο 10000κμ  

  Από: john doufexis στις 18/05/2012 9:44 πμ.

20000+ χλμ κ δεν μου εκει κανει κιχ το μοτορι, ουτε καν για το σβησιμο που ελεγαν, οσο για τα λαστιχα θα συμφωνησω με το παλικαρι αλλα, σε ταξιδι κ αφου εχουν ζεσταθει στα στροφιλικια ειδικα την διαδρομη μεχρι Σπετσες οφειλω να ομολογησω οτι ειναι κατι παραπανω απο καλα, μεσα στην πολη κ ειδικα αν εχει ψιλοριξει βροχα το βλεπω λγκ να σου κανει νερα αφου γινεται σαπουνι ο δρομος. Για οοοολα τα υπολοιπα να πας στο συνεργειο να τους τριξεις τα δοντια κ να εισαι μπροστα σε οτι δουλεια ειναι να γινει !!!! (αν θες κ σε βολευει καλο θα ηταν να το πηγαινες στον Σακη)
Βρε θα αργησεις και θα σου κρυωσει η μπριτζολα !!!!

Re: Tiger 800XC προβληματα μετα απο 10000κμ  

  Από: Panos69 στις 18/05/2012 2:15 μμ.

Το σβήσιμο στο ρελαντί το έχω κι εγώ στο 800 για ένα χρόνο περίπου με μικρά διαλλείματα παρά τις αναβαθμίσεις επί αναβαθμίσεων και τις γνωματεύσεις ειδικών και μη...

Πόσες φορές έχω ακούσει το γνωστό "Τί να ξέρουν αυτοί; Θα στο φτιάξω εγώ μέχρι αύριο-μεθαύριο!".

Προφανώς το πρόβλημα δεν έχει σε όλους την ίδια αιτία αν και τα συμπτώματα μοιάζουν.

Το πρώτο βήμα για την επίλυση είναι να αποφασίσει η Triumph να ασχοληθεί σοβαρά. Είναι πλέον επικίνδυνο!

Επίσης:
α/ Υπάρχει γνωστό πρόβλημα με τα ρουλεμάν/παξιμάδια κλπ στο λαιμό και υπάρχει κάποια ροδέλα που υποτίθεται ότι το διορθώνει.
β/ Υπάρχει γνωστό πρόβλημα με το κεντρικό σταντ που βρίσκει στο ψαλίδι και το σημαδεύει κιόλας.
γ/ Υπάρχει γνωστό πρόβλημα (όχι για όλα τα μοτέρ) με ένα ελατήριο στο κιβώτιο.

Για όλα αυτά, το site της Triumph σε προειδοποιούσε όταν έβαζες το VIN σου (τώρα καταργήθηκε αυτή η δυνατότητα ) ότι πρέπει να επικοινωνήσεις ΑΜΕΣΑ για αποκατάσταση.

Το ΑΜΕΣΑ πρέπει να ήταν αγγλικό χιούμορ γιατί όσο κι αν επικοινωνείς ΑΜΕΣΑ, η απάντηση είναι: "Να παραγγείλουμε τα ανταλλακτικά και μετά βλέπουμε και μετά θα σε πάρουμε τηλέφωνο σε τρία τέρμενα...".

Re: Tiger 800XC προβληματα μετα απο 10000κμ  

  Από: Panos69 στις 18/05/2012 4:34 μμ.

bonnie"

το οτι σβηνει το μηχανακι.. μαλλον καποιος δεν ρυθμισε σωστα το προγραμα...
ανεφερε κ το θεμα με την πτωση λογω αυτου... πιθανως να σε καλυπτει με καποιο τροπο...

"


Αν είναι ίδια περίπτωση με την δικιά μου κάτι άλλο φταίει.

bonnie"

μην εκνευριζεσαι, δεν ειναι καιροι για νευρα, με λιγη υπομονη κ ΕΠΙΜΟΝΗ κ ηρεμια πανω απ ολα, ολα λυνονται...

"


Επειδή τον καταλαβαίνω πολύ καλά τον φίλο για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει αφού αντιμετωπίζω τα ίδια, από ποιό σημείο και μετά θεωρείται δικαιολογημένος ο εκνευρισμός;

Το σβήσιμο του κινητήρα ανάμεσα στις αλλαγές θεωρείται αρκετό ή όχι;
Ένας χρόνος άλυτου προβλήματος θεωρείται αρκετός η όχι;
Υπομονή και επιμονή ενός χρόνου για την λύση του προβλήματος είναι αρκετές ή όχι;
Τα 10.000 Ευρώ που κάθονται στο συνεργείο είναι αρκετά ή όχι;

Φιλικά Πάνος

Re: Tiger 800XC προβληματα μετα απο 10000κμ  

  Από: Native στις 18/05/2012 5:10 μμ.

καλησπέρα,

Για τα λαστιχα, κοιταξε λιγο και την ημερομηνια κατασκευής τους,αν ε'ιναι πάνω απο 2+ ετών είναι στα ορια...επισης οσο ζεσταίνει ο καιρος οι δρόμοι γλυστρανε περισσότερο!

Για το σβήσιμο, μπορει να θ'ελουν και οι πεταλούδες ρύθμιση, ασε που δεν είμαι και πολυ σίγουρος οτι σου περάσαν το βελτιωμένο πρόγραμμα...εσυ είσαι?

το αμορτισέρ, τσέκαρε για σφιξίματα μοχλικό, και γενικα βάσεις.

Το γράσο μπορει να ειναι απο το ρουλεμαν του τιμονιού, φυσιολογικο θα έλεγα μιας και βάζουν αρκετο.

το καντραν αν σου αλλαξουν προγραμμα μπορει να στρώσει, μπορει και οχι. Επέμεινε αν δεν στρώσει για αλλαγή, είναι κακακριβα τα ρημάδια 1000+ euro!

Τα τριξίματα κι εμενα μου σπάνε τα νευρα.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: Tiger 800XC προβληματα μετα απο 10000κμ  

  Από: Tigris3 στις 18/05/2012 6:11 μμ.

Πάντως από ό,τι καταλαβαίνω τελικά ωραία μηχανάκια τα Triumph, ο καλύτερος ήχος μοτοσυκλέτας, δεν είσαι άλλος ένας μέσα στη μάζα καθώς δεν κυκλοφορούν τόσα πολλά, βρετανική κουλτούρα και έτσι, καλές τιμές, αλλά όλο και με κάτι θα ασχολείσαι, όλο και κάποιο πρόβλημα θα σε βασανίζει ή θα σε αγχώνει, έτσι γιατί όλα έχουν ένα τίμημα τελικά. Τα 1050 έχουν τα δικά τους θέματα, τα 800 διαβάζω τα δικά τους, όλο και κάτι θα παίξει και με το 1200, για να μην βαριόμαστε.
Και άντε εντάξει όλα αυτά, αλλά από υποστήριξη τι γίνεται! Είναι δίπλα μας η αντιπροσωπεία (αγγλική και τοπική), ή μετά την απομάκρυνση από το ταμείο "δε σε είδα, δε σε ξέρω";

Και όταν τελικά τα πουλήσουμε, θα ξαναπάρουμε Triumph; Δεν ξέρω για εσάς, αλλά νομίζω ότι δεν κάνουν και πολλά πράγματα για να έχουν πιστούς και επαναλαμβανόμενους πελάτες (είτε γιατί δε θέλουν/μπορούν να λύσουν τα προβλήματα, είτε γιατί η υποστήριξη δεν είναι αυτή που θα πρεπε να είναι). Και αν είσαι και καμιά εταιρεία με πωλήσεις άλλων μεγεθών (π.χ. Honda, Yamaha) έχεις θεωρώ και την πολυτέλεια να "χάσεις" μερικούς πελάτες λόγω ατοπημάτων σου. Αν είσαι όμως εταιρεία σαν την Triumph που πόσα μηχανάκια πια να πουλάει συγκριτικά με τους άλλους, ε τότε μάλλον δεν πρέπει να αφήνεις προβλήματα και θέματα αναπάντητα!

Re: Tiger 800XC προβληματα μετα απο 10000κμ  

  Από: Billy στις 18/05/2012 6:43 μμ.

Και το speed triple 1050 φοράει αλλά δεν έχει βγάλει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα.Εκτός από το ''ιδιότροπο'' κιβώτιο και λίγο λαδάκι που πίνει,δεν έχω διαβάσει για κανένα συχνό κουσούρι,ούτε εδώ ούτε στο Rat Net.Aλλά και το δικό μου στα λίγα χμ που το έχω,τίποτα.

Re: Tiger 800XC προβληματα μετα απο 10000κμ  

  Από: Tigris3 στις 18/05/2012 7:50 μμ.

Billy"Και το speed triple 1050 φοράει αλλά δεν έχει βγάλει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα.Εκτός από το ''ιδιότροπο'' κιβώτιο και λίγο λαδάκι που πίνει,δεν έχω διαβάσει για κανένα συχνό κουσούρι,ούτε εδώ ούτε στο Rat Net.Aλλά και το δικό μου στα λίγα χμ που το έχω,τίποτα."


Από ότι λένε στο αγγλικό forum, το θέμα βασικά είναι με τον 1050 κινητήρα. Αναφέρουν προβλήματα με πιστόνια σε Tiger και σε Sprint. Απλά έχουν πουλήσει αρκετά περισσότερα Tiger οπότε και το μοντέλο "ακούγεται" περισσότερο σαν πιθανό σε βλάβη. Και εγώ στον Τίγρη 21Κ χλμ έχω και όλα ΟΚ μέχρι στιγμής, αλλά όλο αυτό που ακούγεται τόσο καιρό πια, με κάνει να προβληματίζομαι.

Re: Tiger 800XC προβληματα μετα απο 10000κμ  

  Από: Panos69 στις 18/05/2012 8:01 μμ.

Tigris3" ... αλλά όλο αυτό που ακούγεται τόσο καιρό πια, με κάνει να προβληματίζομαι."


Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να προβληματίζεται κανείς προκαταβολικά.

Πολύς κόσμος δεν έχει πρόβλημα.

Το νους να έχετε απλά.

Προβληματιστείτε αν εμφανιστεί πρόβλημα γιατί τότε θα αρχίσουν τα δύσκολα

Re: Tiger 800XC προβληματα μετα απο 10000κμ  

  Από: memis στις 19/05/2012 9:54 μμ.

Συμφωνώ.... Ψυχραιμία θέλει το θέμα... Και όπως είπε γνωστός μηχανικός επί τέτοιων θεμάτων... Μερικές φορές - μερικά προβλήματα μας γίνονται ΕΜΜΟΝΕΣ !!! (χωρίς στην ουσία να είναι προβλήματα).

Για ένα από τα προβλήματα που έχει ο φίλος με το TIGER 800 που αφορά το μεταλλικό ήχο (από αμορτισέρ), επειδή με απασχολεί και εμένα - ύστερα από πολύ ψάξιμο σε ξένα forum με παρόμοιο πρόβλημα - όλοι έχουν καταλλήξει ότι είναι τελικά το χτύπημα της αλυσίδας στο κάτω μέρος του ψαλιδιού - χωρίς να υπάρχει γιατρειά - και χωρίς λόγο ανησυχίας.

Στη δικιά μου επιβεβαιώνεται αυτό, μιας και μου το κάνει όταν πέφτω σε λακούβες - ανωμαλίες με ανοιχτό γκάζι. Όταν είμαι με κλειστο γκάζι, δεν ακούγεται καθόλου. Εσάς ???

Re: Tiger 800XC προβληματα μετα απο 10000κμ  

  Από: Paulo Christopher στις 21/05/2012 9:34 μμ.

Μου κάνει εντύπωση ο ήχος που ακουγεται στο αμορισέρ με κλειστό γκαζι ίσα ισα το αντίθετο θα επρεπε να γινόταν.
Παίδες πήγα στο συνεργείο που βρίσκεται στην περιοχή μου...και θα σας ενημερώσω σύντομα για το τι έχει γίνει μιας και πέρασα μονο το πρόγραμμα.
το μοναδικο πράγμα που μου έκανε τρομερή εντύπωση ήταν το κόστος του service που χωρίς τα τακάκια εφτανε στα 185 ευρώ.Πολλά μου φαίνονται για μηχανή!!!!
Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω εαν έχει βάλει κανένας Κ&Ν ελευθέρας φίλτρο?Πως ακούγεται και πως αποδίδει στο μηχανακι τόσο απο επίδοση όσο και απο κατανάλωση..

Re: Tiger 800XC προβληματα μετα απο 10000κμ  

  Από: TAKS στις 23/05/2012 7:53 πμ.

Εχω βαλει εγω/
Λοιπον απο αποδοση το μηχανακι εγινε πιο (νευρικο)αρπαζει καλυτερα.
Απο ηχο ακομη πιο μπασο (με arow)
Αξιζει!!!