ΑΡΥΘΜΙΕΣ !!!

ΑΡΥΘΜΙΕΣ !!!  

  Από: pan0s78 στις 17/06/2011 7:26 μμ.

Μια βοήθεια παιδιά αν ξέρει κάποιος (φυσικά και από δευτέρα θα ρωτήσω και σε συνεργείο!)

Ο τιγράκος μου, τώρα με τις ζέστες όταν είναι σε κίνηση, και ζεστένεται το μοτέρ αρκετά, παρουσιάζει τάσεις να σβήσει. όταν δηλαδή από κάποια ταχύτητα βάζω νεκρά και σταματάω πέφτουν οι στροφές κάτω από τις φυσιολογικές που έχει το ρελαντί για 1-2 δευτερόλεπτα και μετά επανέρχεται στο κανονικό.

Χθες σε πολύ όμως κίνηση έσβησε μία μόνο φορά, και κοίταξα τα λάδια του από το παραθυράκι και είχε για μισό εκατοστό περίπου αφρό (υγρασία μάλλον στο καρτερ ???). Πάντως η στάθμη λαδιού είναι σε κανονικά επίπεδα.

Επιπλέον κάτι που παρατήρησα είναι πως όταν το κάνει αυτό, τα σκασίματα στην εξάτμιση (όταν ανοίγει λίγο ο δρόμος) είναι πιο έντονα και πιο συχνά και σε χαμηλότερες στροφές (στις 3,000 αντί για τις 4,000 που τα κάνει συνήθως).

Τέλος κάτι ακόμα που παρατήρησα είναι ότι το παραπάνω έχει να κάνει και με την βενζίνη (όταν έβαλα από ένα συγκεκριμένο βενζινάδικο το "ζεσταμα" αυτό ήταν εντονότερο).

καμια ιδέα κανείς ???
Τα μανιτάρια είναι πιο χρήσιμα από το κράνος ?

Re: ΑΡΥΘΜΙΕΣ !!!  

  Από: Ecobill στις 17/06/2011 7:59 μμ.

Καλησπέρα
Τα σκασίματα στη εξάτμιση μου τα κάνει και εμένα,Οσο περισσότερο γράφω χλμ και ανοίγει ο κινητήρας, τα σκασίματα είναι πιο συχνά και πιο..."τενεκεδάτα"
Για τα σβησίματα, το παρατήρησα και εγώ αλλά είναι καθαρά θέμα βενζίνης.
Τώρα που ζέστανε ο καιρός, την "ακουσα" με την θερμοκρασία (στην αίσθηση κι όχι στις ενδείξεις) σε σημείο όταν βρέχει και σταματάω στο φανάρι, θολώνει η ζελατίνα και το κοντέρ.Μόλιε ξεκινάω όλα καλα.Μέχρι και τα κλειδιά ζεματάνε.
Αυτό μάλλον είναι γιατί όλη η ζέστη από την μηχανή ανεβαίνει ακριβώς μπροστά από το ντεπόζιτο σε σχέση με τους φίλους με τα 1050 που είναι πιο κόμπακτ τα όργανα μπροστά.
Κατα τ άλλα καλά που λέμε....

Re: ΑΡΥΘΜΙΕΣ !!!  

  Από: tharis στις 17/06/2011 8:25 μμ.

To θεμα με τις αριθμιες στο ρελαντι ειναι γνωστο απο τον 1050. Θελουν ρυθμισμα οι πεταλουδες. Πιθανον να εχεις παρομοιο θεμα κι εσυ.
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: ΑΡΥΘΜΙΕΣ !!!  

  Από: Sprinter στις 17/06/2011 10:07 μμ.

Ο πολύς αφρός φίλε είναι συνήθως ένδειξη υπερπλήρωσης του κάρτερ. Ο λίγος είναι φυσιολογικός. Δες αν σου έχουν βάλει περισσότερο λάδι από όσο πρέπει. Για το άλλο, πήγαινε σε σοβαρό συνεργείο να σου ρυθμίσουν το TPS και το ρελαντί σωστά.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΑΡΥΘΜΙΕΣ !!!  

  Από: Panos69 στις 19/06/2011 1:24 πμ.

Κύριοι έχω κι εγώ το ίδιο θέμα με το ρελαντί.

Η πτώση του ρελαντί για λίγο, είναι η αρχή αν κρίνω από το δικό μου.

Μετά αρχίζουν τα σβησίματα γιατί απλά δεν κρατάει ρελαντί. Την έπαθα προχτές το βράδυ που βιαζόμουν κιόλας και δεν είχα χρόνο για τέτοια. Σβήσιμο σε κάθε φανάρι, ακόμα και στις αλλαγές ταχυτήτων, δύσκολα να ξαναπάρει μπροστά κλπ κλπ.

Μου φαίνεται ότι όλα αρχίζουν όταν ζεσταθεί αρκετά. Κάτι ζεσταίνεται (όχι ο κινητήρας αν κρίνω από την ένδειξη) και αρχίζει τα περίεργα.

Δεν το κάνει όταν είναι κρύο.

Περισσότερα σε κανά 10ήμερο που θα επιστρέψω και θα το πάω για έλεγχο. Θα δούμε και τις πεταλούδες. Το έχω ακούσει και αλλού.

Re: ΑΡΥΘΜΙΕΣ !!!  

  Από: tharis στις 19/06/2011 12:21 μμ.

Το ιδιο πραγμα με αρυθμιες και σβησιματα εχει τυχει να παθω κι εγω με αλλο οχημα. Το προβλημα ηταν τελικα η ηλεκτρονικη και τα προβληματα αρχιζαν μολις ζεσταινοταν λιγο μες την πολη.. Χαρακτηριστηκα δεν το παρουσιαζε το χειμωνα, αλλα απο Απριλη - Μαη που αρχιζαν οι ζεστες.. Φυσικα πηρε μπουλο κ αντικατασταθηκε με αλλη..

Το 800αρι σε ποιο σημειο την εχει ? Μηπως ειναι καπου πανω απ το μοτερ ? Αν ειναι εφυκτο δοκιμασε να την κρυωσεις εκεινη την ωρα που παρουσιαζει τα προβληματα και δες αν διορθωνεται.
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: ΑΡΥΘΜΙΕΣ !!!  

  Από: Panos69 στις 30/06/2011 2:50 μμ.

Ενημέρωση!

Το πρόβλημα (που σε μένα είναι συχνότατο σβήσιμο λόγω πτώσης των στροφών στο ρελαντί) οφείλεται σε κάποιο πρόβλημα με το λογισμικό ή τον χάρτη της ECU.

Αναμένεται αναβάθμιση που θα βγει σε 2-3 εβδομάδες. Στο μεταξύ, αντιμετωπίστηκε από την αντιπροσωπεία με κάποια αλλαγή ρύθμισης στην περίπτωσή μου. Αναμείνατε νεώτερα. Θα δοκιμάσω και θα σας πω.

Re: ΑΡΥΘΜΙΕΣ !!!  

  Από: pan0s78 στις 01/07/2011 6:24 μμ.

Μου είπαν ότι είναι θέμα βενζίνης. Πράγματι βγαίνει νέο πρόγραμμα με το οποίο όπως μου είπαν θα λυθεί το πρόβλημα. Ψαχτείτε με βενζινάδικά πάντως. Από ένα συγκεκριμένο (Aegean) το κάνει ελάχιστα εώς καθόλου, ενώ από ένα διπλανό (ΕΤΕΚΑ) το κάνει συνέχεια !
Τα μανιτάρια είναι πιο χρήσιμα από το κράνος ?
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:50, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: ΑΡΥΘΜΙΕΣ !!!  

  Από: tharis στις 01/07/2011 7:52 μμ.

pan0s78"Μου είπαν ότι είναι θέμα βενζίνης. "


Τελικα ειναι ευαισθητα τα Τ στην βενζινη γενικα ..
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..