Δοκιμασμένες κλειδαριές δισκόφρενου?

Δοκιμασμένες κλειδαριές δισκόφρενου?  

  Από: thanostc στις 20/02/2014 9:04 μμ.

Καλησπέρα σε όλους!

Σκέφτομαι να αγοράσω κλειδαριά δισκόφρενου και κατά προτίμηση με συναγερμό!

Είμαι μεταξύ ΧΕΝΑ ΧΧ14 και ABUS Detecto...

Έχει δοκιμάσει κανείς κάποια απο τις δύο για να με συμβουλέψει για συμβατότητα στην XC?


Ευχαριστώ!

Re: Δοκιμασμένες κλειδαριές δισκόφρενου?  

  Από: sprint900 στις 20/02/2014 9:28 μμ.

hanostc"Καλησπέρα σε όλους!

Σκέφτομαι να αγοράσω κλειδαριά δισκόφρενου και κατά προτίμηση με συναγερμό!

Είμαι μεταξύ ΧΕΝΑ ΧΧ14 και ABUS Detecto...

Έχει δοκιμάσει κανείς κάποια απο τις δύο για να με συμβουλέψει για συμβατότητα στην XC?


Ευχαριστώ!"


Η xena εκτός του ότι σαν κλειδαριά είναι παντελώς της πλάκας , σε κάνα δυο εβδομάδες τα φτύνει ο συναγερμός .
Η abus είναι κορυφαία αλλά όχι σε αυτό το σχήμα , πάρε μια σαν αυτή της φωτώ χωρίς συναγερμούς και περιττές φανφάρες και κλείδωνε το μηχανάκι σου , οσο ποιο χοντρός πείρος τόσο ποιο καλή , 90-100€ .



Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Δοκιμασμένες κλειδαριές δισκόφρενου?  

  Από: thanostc στις 20/02/2014 9:46 μμ.

Έχεις δίκιο.. και με αυτό αφόσον ανοίγει με αυτο το τρόπο είναι ουσιαστικά universal για όλες τις δισκόπλακες!!!



Σε ευχαριστώ πολύ!!

Re: Δοκιμασμένες κλειδαριές δισκόφρενου?  

  Από: Polymhxanos στις 20/02/2014 10:38 μμ.

Γενικά τις κλειδαριές δισκόφρενου, μην τους δίνετε και πολύ σημασία. Είναι καλές, επειδή μεταφέρονται πολύ εύκολα, και εκεί που θα σταματήσεις για λίγο, θα αποτρέψουν ένα τυχαίο πιτσιρικά ερασιτέχνη κλέφτη, να σου πάρει το μοτό για βολτούλα.

Ο σοβαρός επαγγελματίας κλέφτης όμως, ΓΕΛΑΕΙ με τις κλειδαριές δισκόφρενου, και μια τέτοια θα τον καθυστερήσει τόσο όσο να ξεβιδώσει τις 5 ή 6 βίδες του δίσκου, να γυρνάει τρελλά ο δίσκος και να φύγει κύριος, δλδ σχεδόν καθόλου. Δεν θα ασχοληθεί ΚΑΝ με την κλειδαριά. Ακόμα και να μην λύνουν οι βίδες του δίσκου, το αλουμινένιο κέντρο, κόβεται σαν βούτυρο.

Προτιμήστε καλής ποιότητας γερό πέταλο, που μπλοκάρει όλον τον τροχό, και όχι μόνο ένα δίσκο ή σφυρήλατη αλυσίδα και λουκέτο υψηλής ποιότητας σκληρυμένο ατσάλι, που δεν κόβονται χωρίς τροχό, και μπορείς να δέσεις και την μοτοσυκλέτα σε γερό στήριγμα π.χ. γερό δέντρο, κολόνα ΔΕΗ κ.ο.κ.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Δοκιμασμένες κλειδαριές δισκόφρενου?  

  Από: sprint900 στις 21/02/2014 4:43 μμ.

Polymhxanos"Γενικά τις κλειδαριές δισκόφρενου, μην τους δίνετε και πολύ σημασία. Είναι καλές, επειδή μεταφέρονται πολύ εύκολα, και εκεί που θα σταματήσεις για λίγο, θα αποτρέψουν ένα τυχαίο πιτσιρικά ερασιτέχνη κλέφτη, να σου πάρει το μοτό για βολτούλα.

Ο σοβαρός επαγγελματίας κλέφτης όμως, ΓΕΛΑΕΙ με τις κλειδαριές δισκόφρενου, και μια τέτοια θα τον καθυστερήσει τόσο όσο να ξεβιδώσει τις 5 ή 6 βίδες του δίσκου, να γυρνάει τρελλά ο δίσκος και να φύγει κύριος, δλδ σχεδόν καθόλου. Δεν θα ασχοληθεί ΚΑΝ με την κλειδαριά. Ακόμα και να μην λύνουν οι βίδες του δίσκου, το αλουμινένιο κέντρο, κόβεται σαν βούτυρο.

Προτιμήστε καλής ποιότητας γερό πέταλο, που μπλοκάρει όλον τον τροχό, και όχι μόνο ένα δίσκο ή σφυρήλατη αλυσίδα και λουκέτο υψηλής ποιότητας σκληρυμένο ατσάλι, που δεν κόβονται χωρίς τροχό, και μπορείς να δέσεις και την μοτοσυκλέτα σε γερό στήριγμα π.χ. γερό δέντρο, κολόνα ΔΕΗ κ.ο.κ."


Διαφωνώ κομμάτι , οι βίδες των δισκοφρένων έχουν κόλλα για να μην ξεβιδώνουν εύκολα , όχι για τους κλέφτες αλλά για ασφάλεια από το εργοστάσιο , αν δεν της ζεστάνεις το ποιο πιθανό είναι να χαλάσεις κάποια και να θέλει δρέπανο για να ξεβιδωθεί .
Και να λύσουν οι βίδες ο δίσκος κοντράρει επειδή είναι εφαρμοστός στα κέντρα και ξανά τον εμποδίζει να φύγει καβάλα , πρέπει να λύσει και δαγκάνα στο 95% των μοτοσυκλετών .
Και τι εννοείς το αλουμινένιο κέντρο κόβεται σαν βούτυρο αν δεν λύσουν οι βίδες , με τι θα το κόψει με laser ;
Συνήθως βγάζουν ολόκληρη την ρόδα γιατί δεν μπορούν να λύσουν , κόψουν το abus , αυτό βεβαία προϋποθέτει πολύτιμο χρόνο που ο κλέφτης συνήθως δεν έχει , εκτός αν η μηχανή είναι σε ένα γκαράζ που δεν βλέπουν και ο άτυχος ιδιοκτήτης αισθανόμενος και ασφάλεια κλειδώνει μόνο το τιμόνι.
Τα πέταλα όλα ανοίγουν ακόμα και από μένα που δεν είμαι κλέφτης σε χρόνο μηδέν .
Βεβαία οι επαγγελματίες κλέφτες , ειδικά οι άτεχνοι μεν αλλά πολύ θρασείς , γύφτοι και αλβανοί της παίρνουν σηκωτές σε ένα βαν και ψάξε βρες τους .
Όχι ότι δεν έχουμε φυσικα και ελληνικά μπουμπούκια και μάλιστα με συνεργεία , αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα .
Η αλυσίδα σπάει οσο σκληρή και να είναι , το ποιο σίγουρο αλλά πολύ βαρύ και δύσχρηστο ογκώδες συρματόσκοινο της abus που ξανά αν δεν περάσει από σκελετό πράγμα πολύ δύσκολο σε σημερινή μοτοσυκλέτα , βρίσκεις την ρόδα και το δέντρο , με την μηχανή να λείπει .
Τελς πα είναι να μην σου τύχει .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Δοκιμασμένες κλειδαριές δισκόφρενου?  

  Από: Polymhxanos στις 21/02/2014 4:59 μμ.

Με ένα καλής ποιότητας alen λύνουν μια χαρά. Εγώ τόσα χρόνια, θέρμανση δεν έχω χρειαστεί ποτέ.

Τι θα πει, κοντράρει γιατί είναι εφαρμοστός; Αν φύγουν οι βίδες, ο δίσκος θα μένει ακίνητος στην θέση του κανονικότατα, και η ρόδα θα γράφει χιλιόμετρα του καλού καιρού.

Τέσπα, όλα κόβονται, καλή σφυρήλατη αλυσίδα όμως μόνο με τροχό, και πάλι με φασαρία πολύ και ώρα, μάλλον δεν έχεις προσπαθήσει να κόψεις τέτοια, απλά εργαλεία, ούτε καν γραντζουνάνε το μέταλο.

Τα κέντρα κόβονται σαν βούτυρο με ψαλίδι-κόφτη

αρκεί να έχει το κατάλληλο άνοιγμα για το κάθε μπράτσο τους.

Γενικά το νόημα είναι, οι κλειδαριές των δισκόφρενων, είναι για κανά πολύ ερασιτέχνη και για μια στιγμούλα που θα μπούμε στο φούρνο να πάρουμε τυρόπιτα...
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Δοκιμασμένες κλειδαριές δισκόφρενου?  

  Από: sprint900 στις 21/02/2014 8:13 μμ.

Polymhxanos"Με ένα καλής ποιότητας alen λύνουν μια χαρά. Εγώ τόσα χρόνια, θέρμανση δεν έχω χρειαστεί ποτέ.

Τι θα πει, κοντράρει γιατί είναι εφαρμοστός; Αν φύγουν οι βίδες, ο δίσκος θα μένει ακίνητος στην θέση του κανονικότατα, και η ρόδα θα γράφει χιλιόμετρα του καλού καιρού.

Τέσπα, όλα κόβονται, καλή σφυρήλατη αλυσίδα όμως μόνο με τροχό, και πάλι με φασαρία πολύ και ώρα, μάλλον δεν έχεις προσπαθήσει να κόψεις τέτοια, απλά εργαλεία, ούτε καν γραντζουνάνε το μέταλο.

Τα κέντρα κόβονται σαν βούτυρο με ψαλίδι-κόφτη

αρκεί να έχει το κατάλληλο άνοιγμα για το κάθε μπράτσο τους.

Γενικά το νόημα είναι, οι κλειδαριές των δισκόφρενων, είναι για κανά πολύ ερασιτέχνη και για μια στιγμούλα που θα μπούμε στο φούρνο να πάρουμε τυρόπιτα..."


Φίλε μου σε όλα τα συνεργία όταν λύνουν δισκόφρενα ζεσταίνουν της βίδες γιατί έτσι πρέπει , το πρόβλημα δεν είναι η ποιότητα των alen αλλά το ότι χαλούν οι βίδες που δεν έχουν την σκληρότητα των alen .
Όταν λύσεις της βίδες με τον δίσκο ανάμεσα στα τακάκια στην δαγκάνα και την ρόδα στην μοτοσυκλέτα ο δίσκος στο 95% δεν μπορεί να βγει από την πατούρα που τον κεντράρει στον αφαλό και η ρόδα δεν θα μπορέσει να γυρίσει , οσο χρειάζεται τουλάχιστον για να περπατήσει η μοτοσυκλέτα .
Τώρα σε αντίθεση με εσένα εγώ δεν ποστάρω δημόσια το πώς κόβονται πανεύκολα με τουλάχιστον άλλους τρις τρόπους εκτός από τροχό οι αλυσίδες γιατί δεν εισαι της δουλειάς σαν έμενα και αυτό φαίνεται πανεύκολα από αυτά που γραφείς , σπουδαγμένος δηλαδή στα μέταλλα και την κατεργασία τους .
Και δεν θέλω να διδάξω πιθανούς κλέφτες που μπορεί να δουν το πόστο , όπως εσύ αν έστεκε αυτό που ποστάρεις , καθότι όπου υπάρχει abus δισκοφρένου σε κλεμμένη μοτοσυκλέτα βρίσκουν την λυμένη ρόδα στο 90% η τους την έχουν πάρει σηκωτή .
Και μην λες σε ένα εφαρμοστή μηχανολόγο που έχει από το1972 εμπειρία σε τεχνικά έργα πως θα κόψει μια καδένα η αν έχει πιάσει κόφτη , οξυγόνο , τροχό , πλάσμα , αργκέ και όλα τα σχετικά εργαλεία κοπής .
Εκτός αν έχεις και εσύ σαν έμενα τόρνο στο σπίτι σου να κάνεις το κέφι σου .
Τα κέντρα αν εννοείς τα θρος των floating δίσκων φίλε μου και πιστεύεις ότι μπορείς να τα κόψεις με τα ψαλίδια που ποστάρισες κάνεις ένα πολύ μεγάλο λάθος δεν κόβονται με τίποτα με τέτοια εργαλεία , για την ακρίβεια επάνω στην μοτοσυκλέτα είναι παρά πολύ δύσκολο να κοπούν χώρια ότι δεν είναι αλουμίνιο αλλά σίδηρος με επιφανειακή προστασία να μην σκουριάζει .
Και τα abus που ποστάρισα δεν κόβονται με κόφτη γιατί ακριβώς δεν χωρεί να μπει ο κόφτης εκεί που είναι και να τα κόψει .
Δεν είναι δυνατον και στο σινεμά που θα πάμε να ψάχνουμε δέντρο και να κουβαλάμε καδένα η συρματόσκοινο για να δέσουμε την μοτοσυκλέτα , δυστυχώς και το λουκέτο δίσκου και το πολύ ποιο εύκολο στην παραβίαση πέταλο έχουν το μειονέκτημα ότι με το λύσιμο του τροχού εξουδετερώνονται , αν και το πέταλο σπάει πάρα πολύ ποιο γρήγορα από την ώρα που θες για λύσιμο τροχού , αλλά είπαμε δεν το λέμε δημόσια το πώς .
Άμα με το καλό συναντηθούμε σε κανένα καφέ και τα πουμε από κοντά , θα καταλάβεις .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Δοκιμασμένες κλειδαριές δισκόφρενου?  

  Από: acratosa στις 21/02/2014 8:28 μμ.

Προσθέτω τη συμβουλή ενός φίλου:
Το 70% των μηχανών ειναι χωρίς λουκέτο/ασφάλεια κλπ. Ο ερασιτέχνης/κλεφτράκος κλπ αμα δει κατι μπελαλίδικιο, θα το αφήσει και θα παει πιο κατω για να βρει άλλο μηχανακι από το εν λόγω 70%.
Προσωπικά, χρησιμοποιώ 3-4 βαριά συστήματα ασφαλείας -ως παθών- και πάλι τρέμει το φυλλοκάρδι μου. Το σίγουρο -με όσα έχω διαβασει- ειναι οτι όλα λύνονται/σπάνε, αλλά το θέμα ειναι να καταστήσεις την κλοπή τόσο επιπονη στον κλέφτη, ώστε να βαρεθεί ή να το ξανασκεφτεί και να παει παρακατω..
Και επίσης η προσωπική μου εμπειρία λέει : "κλειστό γκαραζ" (που και παλι δεν ειμαστε σίγουροι, βλ. το πρόσφατο Post eklaph-triumph-tiger-1050-abs-2011-t5935.html )

Άμα φέρει μαζί του τον Cyclops από τους Χ-ΜΕΝ για να μου κόψει τα σίδερα/λουκέτα, μαγκιά του.. Τι να πούμε!

Re: Δοκιμασμένες κλειδαριές δισκόφρενου?  

  Από: sprint900 στις 21/02/2014 8:51 μμ.

Έμενα μου έχουν κλέψει δυο , το πρώτο ειδικά ένα GS1000E το 81 είχα βάλει δεύτερο συναγερμό μέσα στο φίλτρο του αέρα να βραχυκυκλώνει της πλατίνες με άλλο καλώδιο , αλλά δυστυχώς μου το πήραν σηκωτό μέσα από γκαράζ .
Άβυσσος το κύκλωμα των κλεφτρονιών , ειδικά σε μια χώρα υπό διάλυση όπως η δική μας τώρα .
Και αν ακούγονται κάποιες επιτυχίες είναι ότι γίνονται τόσες πολλές κλοπές που όλο και κάποιον πιάνουν .
Ευτυχώς τώρα πια η γραία μου δεν είναι πια στόχος , στα νιάτα της τα triumph δεν τα έκλεβαν , φοβόντουσαν λέει μην μείνουν στο δρόμο , λολ .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Δοκιμασμένες κλειδαριές δισκόφρενου?  

  Από: voyager1970 στις 21/02/2014 9:53 μμ.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΛΗ ΚΛΕΙΔΑΡΙΑ ΤΟΥ ΤΙΜΟΝΙΟΥ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΙΑ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΗ ΚΛΕΙΔΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΤΟΝ "ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ-ΚΛΕΦΤΡΟΝΙ".
ΕΑΝ ΟΜΩΣ ΕΡΘΟΥΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, ΤΟ ΠΕΡΝΟΥΝ "ΣΗΚΩΤΟ" ΣΕ ΧΡΟΝΟ dt ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΖΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΦΟΡΤΗΓΟ ΤΟΥΣ.

ΒΕΒΑΙΑ. ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΜΕΝΟ ΜΕ ΑΛΥΣΙΔΑ-ΚΟΥΛΟΥΡΑ heavy-duty ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΙΧΗ ΚΛΕΙΔΑΡΙΑ (ABUS GRANIT) ΓΥΡΟ ΑΠΟ ΚΟΛΟΝΑ, ΔΕΝΤΡΟ, Η ΑΓΚΥΡΑ-ΣΤΡΙΦΟΝΙ ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ, ΤΟΤΕ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΟΥΘΟΥΝ... ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΜΟΤΟ.

ΓΕΝΙΚΑ ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΧΟΡΟ ΣΤΗΝ ΜΟΤΟ/ΤΑ ΣΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΗ Η ΚΛΕΙΔΑΡΙΑ ΤΥΠΟΥ "ΠΕΤΑΛΟ" ΟΠΟΥ ΤΗΝ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΟΧΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΡΟΥΝΙ ΚΑΙ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΕΝΤΕΛΟΣ Ο ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΣ. ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΜΟΤΟ/ΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΝΟΥΝ ΜΟΝΟ "ΣΗΚΩΤΗ". ΕΠΙΣΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΖΗΜΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΛΕΙΔΑΡΙΑ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟΥ.