Παρατηρήσεις σε tiger 800XC μετά απο 1,5 μήνα μαζί του!

Παρατηρήσεις σε tiger 800XC μετά απο 1,5 μήνα μαζί του!  

  Από: thanostc στις 11/08/2013 7:17 μμ.

Λοιπόν μετά απο 1,5 μήνα απο την αγορά της tiger 800XC θα ήθελα να σας αναφέρω 2-3 παρατηρήσεις μιας και δεν έχω πρότερη εμπειρία απο μηχανές και ούτε απο τεχνικά θέματα!

1. Μερικές φορές χρειάστηκε να σταματήσω λίγο απότομα οπότε και σταμάτησα τη μηχανή με 3η η 4η ταχύτητα στο κιβώτιο και σταματημένος πλέον δεν κατέβαιναν ευκολα οι ταχύτητες προς νεκρά και χρειάστηκε η να ανεβάσω ταχύτητα και μετά να φτάσω κατεβαίνοντας στη νεκρά η ακόμα και κατεβάζοντας απο 4η σε 3η η και απο 3η σε 2α να μην αλλάζει το νούμερο της ταχύτητας που έχω στο καντράν και κάνοντας λίγο μπροστά τη μηχανή να αλλάζει τελικά το νούμερο..

2. Εν κινήσει (με 6η -5η ταχύτητα και ~100km) ακούω απο τον κινητήρα τον ήχο του και διακρίνω ένα ήχο σαν να μπερδεύεται κάποιο ξύλαράκι στις ακτίνες της ρόδας σαν ένα γρύλισμα απο ελατήριο θα το έλεγα....είναι η φυσιολογική λειτουργία του κινητήρα?

Τέλος
3. Η πρώτη ταχύτητα σκορτσάρει γενικώς? Διότι δίνοντας λίγο γκαζάκι για να ξεκινήσω νοιώθω το μπροστινό σύστημα σαν να τρέμει και να ρετάρει στιγμιαία μέχρι να αναπτύξω αρκετή ταχύτητα και στροφές...


Σας ευχαριστώ και συγνώμη για το μακροσκελές!

Re: Παρατηρήσεις σε tiger 800XC μετά απο 1,5 μήνα μαζί του!  

  Από: sprint900 στις 11/08/2013 7:49 μμ.

Φίλε μου ότι μηχανάκι και να είχες το ίδιο θα σου παρουσίαζε αν δεν στρώσεις εσύ το οδήγημα σου .
Απόλυτα φυσιολογικό αυτό που κάνει το σασμάν , της ταχύτητες της κατεβάζουμε συγχρόνως με την ελάττωση της ταχύτητας όπως σχεδόν όταν επιταχύνουμε .
Το νούμερο στο καντράν άστο να λέει ότι θέλει ούτε καν να το κοιτάς , απλά προσπάθα να καταλαβαίνει το πόδι αν η ταχύτητα μπήκε η όχι από την διαδρομή του λεβιέ , αλλα σε λίγο αυτό θα σου γίνει απολυτή μηχανική συνήθεια από την επανάληψη.
Τον ήχο ας τον ακούσει ο μηχανικός σου για να τον αξιολογήσει .
Ο όποιος μηχανικός σου θα δει και το ρουλεμάν του λαιμού αν έχει μπόσικα για το ξεκίνημα που λες και θα το σφίξει ανάλογα .
Όλοι μας κανένας δεν γεννήθηκε μαθημένος και οδηγός με πείρα τον πρώτο καιρό βλέπαμε κάποια πράγματα που τώρα ούτε καν τα σκεπτόμαστε βουνό .
Απλά πρόσεχε τους οδηγούς των γιωταχή που καιροφυλακτούν στην πρώτη ευκαιρία να μας ξαπλώσουν κάτω , εκεί εστίασε τη προσοχή σου .
Καλώς ήρθες στην οικογένεια των μοτοσυκλετιστών και με ένα τόσο όμορφο και χρηστικό μηχανάκι .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Παρατηρήσεις σε tiger 800XC μετά απο 1,5 μήνα μαζί του!  

  Από: thanostc στις 11/08/2013 7:54 μμ.

sprint900"Φίλε μου ότι μηχανάκι και να είχες το ίδιο θα σου παρουσίαζε αν δεν στρώσεις εσύ το οδήγημα σου .
Απόλυτα φυσιολογικό αυτό που κάνει το σασμάν , της ταχύτητες της κατεβάζουμε συγχρόνως με την ελάττωση της ταχύτητας όπως σχεδόν όταν επιταχύνουμε .
Το νούμερο στο καντράν άστο να λέει ότι θέλει ούτε καν να το κοιτάς , απλά προσπάθα να καταλαβαίνει το πόδι αν η ταχύτητα μπήκε η όχι από την διαδρομή του λεβιέ , αλλα σε λίγο αυτό θα σου γίνει απολυτή μηχανική συνήθεια από την επανάληψη.
Τον ήχο ας τον ακούσει ο μηχανικός σου για να τον αξιολογήσει .
Ο όποιος μηχανικός σου θα δει και το ρουλεμάν του λαιμού αν έχει μπόσικα για το ξεκίνημα που λες και θα το σφίξει ανάλογα .
Όλοι μας κανένας δεν γεννήθηκε μαθημένος και οδηγός με πείρα τον πρώτο καιρό βλέπαμε κάποια πράγματα που τώρα ούτε καν τα σκεπτόμαστε βουνό .
Απλά πρόσεχε τους οδηγούς των γιωταχή που καιροφυλακτούν στην πρώτη ευκαιρία να μας ξαπλώσουν κάτω , εκεί εστίασε τη προσοχή σου .
Καλώς ήρθες στην οικογένεια των μοτοσυκλετιστών και με ένα τόσο όμορφο και χρηστικό μηχανάκι .

"



Σε ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες απαντήσεις και καλώς σας βρήκα!

Re: Παρατηρήσεις σε tiger 800XC μετά απο 1,5 μήνα μαζί του!  

  Από: thanostc στις 11/08/2013 7:57 μμ.

sprint900"Φίλε μου ότι μηχανάκι και να είχες το ίδιο θα σου παρουσίαζε αν δεν στρώσεις εσύ το οδήγημα σου .
Απόλυτα φυσιολογικό αυτό που κάνει το σασμάν , της ταχύτητες της κατεβάζουμε συγχρόνως με την ελάττωση της ταχύτητας όπως σχεδόν όταν επιταχύνουμε .
Το νούμερο στο καντράν άστο να λέει ότι θέλει ούτε καν να το κοιτάς , απλά προσπάθα να καταλαβαίνει το πόδι αν η ταχύτητα μπήκε η όχι από την διαδρομή του λεβιέ , αλλα σε λίγο αυτό θα σου γίνει απολυτή μηχανική συνήθεια από την επανάληψη.
Τον ήχο ας τον ακούσει ο μηχανικός σου για να τον αξιολογήσει .
Ο όποιος μηχανικός σου θα δει και το ρουλεμάν του λαιμού αν έχει μπόσικα για το ξεκίνημα που λες και θα το σφίξει ανάλογα .
Όλοι μας κανένας δεν γεννήθηκε μαθημένος και οδηγός με πείρα τον πρώτο καιρό βλέπαμε κάποια πράγματα που τώρα ούτε καν τα σκεπτόμαστε βουνό .
Απλά πρόσεχε τους οδηγούς των γιωταχή που καιροφυλακτούν στην πρώτη ευκαιρία να μας ξαπλώσουν κάτω , εκεί εστίασε τη προσοχή σου .
Καλώς ήρθες στην οικογένεια των μοτοσυκλετιστών και με ένα τόσο όμορφο και χρηστικό μηχανάκι .

"


Απλά αυτό που με ανησυχεί είναι μέχρι να τη συνηθίσω και να στρώσω απόλυτα την οδηγική μου συμπεριφορά προς το μηχανάκι.. μην του δημιουργήσω πρόβλημα τώρα που είναι καινούργιο...

Re: Παρατηρήσεις σε tiger 800XC μετά απο 1,5 μήνα μαζί του!  

  Από: tharis στις 11/08/2013 8:35 μμ.

Αν χρειαστεί να κατεβασεις ταχυτητες σταματημενος καθε φορα που κατεβαζεις μια πρεπει να αφηνεις ελαφρως τον συμπλεκτη για να κομπλαρει σωστα. Τοτε θα δεις να αλλαζει και το νουμερο στο καντραν. Για τα αλλα δυστυχώς δεν ξερω να σου απαντησω.. λογικα με την πρωτη δεν πρεπει να σκορτσαρει το μηχανακι εκτκς αν κανεις κατι πολυ λαθος..
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Παρατηρήσεις σε tiger 800XC μετά απο 1,5 μήνα μαζί του!  

  Από: PTiger800 στις 11/08/2013 8:42 μμ.

Σκορτσάρισμα, δε νομίζω στο 800. Δουλεύει παντού.

Ο θόρυβος που περιγράφεις, εμένα κάτι μου λέει, αλλά ξέρεις, δεν υπάρχει πιο δύσκολο πράγμα από το να περιγράψεις θόρυβο. Αυτό που λες και εγώ καταλαβαίνω ότι μου θυμίζει κάτι μπορεί να είναι κάτι εντελώς διαφορετικό...

Επίσης κατά την ταπεινή μου γνώμη και σε μηχανικό να πας και βόλτα να το πάει, αν ακούσει θόρυβο να με χ€σεις...
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: Παρατηρήσεις σε tiger 800XC μετά απο 1,5 μήνα μαζί του!  

  Από: thanostc στις 11/08/2013 8:59 μμ.

haris"Αν χρειαστεί να κατεβασεις ταχυτητες σταματημενος καθε φορα που κατεβαζεις μια πρεπει να αφηνεις ελαφρως τον συμπλεκτη για να κομπλαρει σωστα. Τοτε θα δεις να αλλαζει και το νουμερο στο καντραν. Για τα αλλα δυστυχώς δεν ξερω να σου απαντησω.. λογικα με την πρωτη δεν πρεπει να σκορτσαρει το μηχανακι εκτκς αν κανεις κατι πολυ λαθος.."



Προφανώς δεν δίνω τις απαραίτητες στροφές και αποσυμπλεκτάρω τελείως νωρίτερα απ' οτι πρέπει... στην πρώτη τι στροφές πρέπει ιδανικά να έχω?

Re: Παρατηρήσεις σε tiger 800XC μετά απο 1,5 μήνα μαζί του!  

  Από: PTiger800 στις 11/08/2013 9:57 μμ.

hanostc"Προφανώς δεν δίνω τις απαραίτητες στροφές και αποσυμπλεκτάρω τελείως νωρίτερα απ' οτι πρέπει"

Αυτό που σου λέει είναι ότι όταν είσαι σταματημένος, δεν χρειάζεται να δώσεις στροφές. Την ώρα που πιέζεις με το πόδι κάτω αφήνεις ελαφρά το συμπλέκτη. Όχι πλήρης αποσύμπλεξη, ας πούμε "μερική", ημιαποσύμπλεξη αν θέλεις.
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: Παρατηρήσεις σε tiger 800XC μετά απο 1,5 μήνα μαζί του!  

  Από: thanostc στις 12/08/2013 9:55 πμ.

PTiger800"
hanostc"Προφανώς δεν δίνω τις απαραίτητες στροφές και αποσυμπλεκτάρω τελείως νωρίτερα απ' οτι πρέπει"

Αυτό που σου λέει είναι ότι όταν είσαι σταματημένος, δεν χρειάζεται να δώσεις στροφές. Την ώρα που πιέζεις με το πόδι κάτω αφήνεις ελαφρά το συμπλέκτη. Όχι πλήρης αποσύμπλεξη, ας πούμε "μερική", ημιαποσύμπλεξη αν θέλεις."



Συγνώμη δεν έγινα κατανοητός, εγω με το παραπάνω αναφέρομαι στο σκορτσαρισμα που κάνει με την πρώτη ταχύτητα!

Που προφανώς δεν δίνω το κατάλληλο γκάζι και γιαυτό το κάνει αυτό...

Re: Παρατηρήσεις σε tiger 800XC μετά απο 1,5 μήνα μαζί του!  

  Από: PTiger800 στις 12/08/2013 10:41 πμ.

hanostc"αναφέρομαι στο σκορτσαρισμα που κάνει με την πρώτη ταχύτητα!"


Αντελήφθην!!!

Μάλλον έχεις δίκιο για τις στροφές λοιπόν, δίνεις πολύ λίγες ή αφήνεις πολύ το συμπλέκτη. Μία προειδοποίηση από έναν παθόντα (εμένα). Διορθωσέ το γρήγορα γιατί εμένα έτσι μου έχει πέσει δύο τρεις φορές, επειδή τελικά μετά το σκορτσάρισμα δεν έφυγε, έσβησε.
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: Παρατηρήσεις σε tiger 800XC μετά απο 1,5 μήνα μαζί του!  

  Από: CK1 στις 12/08/2013 11:04 πμ.

hanostc"Λοιπόν μετά απο 1,5 μήνα απο την αγορά της tiger 800XC θα ήθελα να σας αναφέρω 2-3 παρατηρήσεις μιας και δεν έχω πρότερη εμπειρία απο μηχανές και ούτε απο τεχνικά θέματα!

1. Μερικές φορές χρειάστηκε να σταματήσω λίγο απότομα οπότε και σταμάτησα τη μηχανή με 3η η 4η ταχύτητα στο κιβώτιο και σταματημένος πλέον δεν κατέβαιναν ευκολα οι ταχύτητες προς νεκρά και χρειάστηκε η να ανεβάσω ταχύτητα και μετά να φτάσω κατεβαίνοντας στη νεκρά η ακόμα και κατεβάζοντας απο 4η σε 3η η και απο 3η σε 2α να μην αλλάζει το νούμερο της ταχύτητας που έχω στο καντράν και κάνοντας λίγο μπροστά τη μηχανή να αλλάζει τελικά το νούμερο..

2. Εν κινήσει (με 6η -5η ταχύτητα και ~100km) ακούω απο τον κινητήρα τον ήχο του και διακρίνω ένα ήχο σαν να μπερδεύεται κάποιο ξύλαράκι στις ακτίνες της ρόδας σαν ένα γρύλισμα απο ελατήριο θα το έλεγα....είναι η φυσιολογική λειτουργία του κινητήρα?

Τέλος
3. Η πρώτη ταχύτητα σκορτσάρει γενικώς? Διότι δίνοντας λίγο γκαζάκι για να ξεκινήσω νοιώθω το μπροστινό σύστημα σαν να τρέμει και να ρετάρει στιγμιαία μέχρι να αναπτύξω αρκετή ταχύτητα και στροφές...


Σας ευχαριστώ και συγνώμη για το μακροσκελές!"




1. Όπως ακριβώς είπαν και τα παιδιά παραπάνω, κατεβάσματα παράλληλα με το φρενάρισμα και όχι όταν έχεις σταματήσει. Έτσι και τα τα φρένα δεν ¨λιώνεις" αφού βοήθας με το κινήτηρα στην επιβράδυνση και οι ταχύτητες κατεβαίνουν ομαλά. Προσοχή όμως στο πότε κατεβάζεις για να αποφύγεις τυχόν μπλοκάρισμα πίσω. Τώρα αν τύχει και σταματήσεις απότομα και μείνεις με 4-5η τότε σε κάθε κατέβασμα άφηνε λίγο το συμπλέκτη.
2. Κοιταξέ το.
3. Απλά θέμα συνήθειας και συγχρονισμού γκάζι-συμπλέκτη είναι. Γενικά ο συμπλέκτης στα 800 πιάνει "ψηλά" και ίσως θέλει λίγο παραπάνω γκαζάκι. Όταν το μάθεις θα ξεκινάς και με 2α!

Re: Παρατηρήσεις σε tiger 800XC μετά απο 1,5 μήνα μαζί του!  

  Από: thanostc στις 12/08/2013 11:43 πμ.

PTiger800"
hanostc"αναφέρομαι στο σκορτσαρισμα που κάνει με την πρώτη ταχύτητα!"


Αντελήφθην!!!

Μάλλον έχεις δίκιο για τις στροφές λοιπόν, δίνεις πολύ λίγες ή αφήνεις πολύ το συμπλέκτη. Μία προειδοποίηση από έναν παθόντα (εμένα). Διορθωσέ το γρήγορα γιατί εμένα έτσι μου έχει πέσει δύο τρεις φορές, επειδή τελικά μετά το σκορτσάρισμα δεν έφυγε, έσβησε."



Ωχ κρίμα... πως σου έπεσε όμως?

Re: Παρατηρήσεις σε tiger 800XC μετά απο 1,5 μήνα μαζί του!  

  Από: tharis στις 12/08/2013 2:19 μμ.

[quote="thanostc":1oqd3j09]
PTiger800"
hanostc"Προφανώς δεν δίνω τις απαραίτητες στροφές και αποσυμπλεκτάρω τελείως νωρίτερα απ' οτι πρέπει"

Αυτό που σου λέει είναι ότι όταν είσαι σταματημένος, δεν χρειάζεται να δώσεις στροφές. Την ώρα που πιέζεις με το πόδι κάτω αφήνεις ελαφρά το συμπλέκτη. Όχι πλήρης αποσύμπλεξη, ας πούμε "μερική", ημιαποσύμπλεξη αν θέλεις."



Συγνώμη δεν έγινα κατανοητός, εγω με το παραπάνω αναφέρομαι στο σκορτσαρισμα που κάνει με την πρώτη ταχύτητα!

Που προφανώς δεν δίνω το κατάλληλο γκάζι και γιαυτό το κάνει αυτό...[/quote:1oqd3j09]

Η πρωτη ειναι τοσο κοντη σε ολα τα οχηματα ωστε να δουλευει απ το "μηδεν". Μου φαινεται πολυ περιεργο να σκορτσαρει ακομα κι αν απλα αφησεις το συμπλεκτη και ξεκινησει και μετα ανοιξεις γκαζι πρεπει να τραβαει κανονικα (ενα παραπανω που ειναι τρικυλινδρο). Δεν εχω οδηγησει βεβαια 800 αλλα το 675 που ειναι και πιο πολυστροφο δε σκορτσαρει ουτε με 2α - 3η ..
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Παρατηρήσεις σε tiger 800XC μετά απο 1,5 μήνα μαζί του!  

  Από: PTiger800 στις 12/08/2013 4:04 μμ.

Χάρη, ως 800ρης, και ψάρι στα κυβικά που ήμουν όταν πηρα τον Τίγρη μου (και ακόμα είμαι ως ένα βαθμό), μου συνέβη αρκετές φορές να ξεκινήσω στα πρόθυρα του σβησίματος. Εντελώς οριακά, κυρίως από φόβο μην αρχίσουν να συμβαίνουν περίεργα πραγματα (παντηλίκια κ.λπ. )δεν έδινα αρκετό γκάζι με αποτέλεσμα να "δυσκολεύεται" ο κινητήρας να ανταπεξέλθει. Μάλλον αυτό συμβαίνει και στον φίλο και είναι θέμα εξοικίωσης με τη μοτοσυκλέτα.
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: Παρατηρήσεις σε tiger 800XC μετά απο 1,5 μήνα μαζί του!  

  Από: θεμης στις 12/08/2013 4:45 μμ.

Καλησπερα κ απο μενα/....

Συμφωνω με τα παιδια....

Τα εξτρα που θελω να σου πω ειναι οτι αυτο με τισ ταχυτητες μου το εκανε κ μενα(που δεν αλλαζει στην οθονη) ...Βεβαια μιλαω πατα με σωστη αλλαγη...δλδ αφηνα πρωτα συμπλεκτη ....Με τον καιρο εκλασε ο αισθητηρας που εχει κ δεν μου εδειχνε καθολου η εδειχνε οτι να ναι.....το κακο ηταν πως ενω ειχα νεκρα οταν κατεβαζα το σταντ εσβηνε γιατι διαβαζε ξερω γω 3.....αλλαχτηκε στην εγγυηση....

Το δευτερο ειναι με το ρουλεμαν που τελικα μετα απο 20000 χλμ επιτελους σφιχτηκε αφου "ενας" επισημος επεμενε πως δεν τρεχει τπτ.....ηταν σχεδον λυμενο....

Αυτα κ απο μενα....Γουελκαμ φιλε....