Tiger 900i-ρελαντί και λάστιχα? ¶
Από: Douglas στις 18/11/2009 12:38 πμ.
α)Το ρελαντί πως μπορώ να το ρυθμίσω?Υπάρχει κάπου ρυθμιστής?Σε δύο προηγούμενες μηχανές μου π.χ. υπήρχε ρυθμιστής από την δεξιά μεριά του κινητήρα,κάτω από το τεπόζιτο όπου τον γύριζες δεξιά κι ανέβαινε το ρελαντί.τον γύριζες αριστερά κι έπεφτε.Κάτι ανάλογο στο Tiger παίζει?Θέλω να το ανεβάσω λίγο γιατί στο ξεκίνημα με πρώτη ή στην κίνηση στην πόλη με χαμηλές στροφές έχω παρατηρήσει ότι αν δεν κρατάω ψηλά τις στροφές(>3000)κομπιάζει πολύ και πάει να σβήσει.Θέλω να το ψάξω στα πιο απλά πρώτα προτού αρχίσω να ψάχνω για πρόβλημα στον ψεκασμό και άλλα μπερδευτικά.
β)Θα αλλάξω επίσης λάστιχα και είμαι ανάμεσα στα Metzeler Tourance EXP και Pireli Scorpion Trail.Κόστος φαντάζομαι είναι παρόμοιο,πιο πολύ με ενδιαφέρει να επιλέξω τα πιο ασφάλτινα με καλύτερο κράτημα στο δρόμο αφού η χρήση που κάνω είναι 95% on-5%off.