[quote="nikosdk":3d7r46il]
sprint900"lookasgti"Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας.Δινω απαντησεις:1)Ναι εξαερωση εχω κανει ,2)το ψυγειο ειναι ομοιομορφα ζεστο αλλα οταν εχει ανεβει η θερμοκρασια και εν κινησει πιανω και τις δυο μεριες του ψυγειου τοτε βλεπω οτι το μισο ειναι κατακαυτο και το αλλο μισο ισα-ισα χλιαρο,3)οταν βαζω υγρο απο το δοχειο πληρωσης οταν ειναι κρυα το δεχεται,4) οταν την πηγα στον Σακη που το κοιταξε μου ειπε ειναι το μοντελο χωρις θερμοστατη.αρα δεν εχει θερμοστατη(μου ειπε οτι αυτο δεν ειναι κακο).Παντως ρε παλικαρια τοσοι τεχνιτες κανενας δεν σκεφτηκε οτι το ψυγειο ενδεχομενως ειναι βουλομενο;;;τους το εχω εξηγησει αναλυτικα το προβλημα...Δεν ξερω αν παιζει σαν πιθανο προβλημα αλλα ο κουμπαρος μου που ειναι ο ανθρωπος βεβαια μηχανικος αυτοκινητων μου ειπε οτι μπορει να ειναι και απο την αντλια νερου που απο το ζορισμα(πανω απο τα 130χλμ δηλαδη) μπορει η φτερωτη να παθαινει διαστολη κανα χιλιοστο και να ζοριζεται να στειλει την απαιτουμενη ποσοτητα νερου στο ψυγειο.τι λετε εσεις;;;;;"
Τώρα φίλε μπορούμε να σου απαντήσουμε που καταλάβαμε τι ακριβώς έχεις , αν το ψυγείο χάνει θερμοκρασία όταν πιάνεις τα ζορίσματα ψηλά , μερικώς έχει δίκιο ο κουμπάρος σου και μπορεί να συμβαίνει αυτό που λέει με την φτερωτή που είτε πατινάρει η κάτι άλλο συμβαίνει έχουν πάθει τα πτερύγια ψώρωση και δεν επαρκεί η κυκλοφορία του νερού , αλλά φίλε μάλλον 90% έχεις ξανά κάψει φλάντζα η έχεις κάποιο κρακ στο καπάκι που νορμάλ δεν δημιουργεί πρόβλημα , αλλά μόλις ανέβει η θερμοκρασία κάνει ατμοαπόφραξη , έτσι το λέμε το καυτό καυσαέριο που εισχωρεί στο κύκλωμα ψύξεως από τον κύλινδρο που έχει στο σημείο του το πρόβλημα η φλάντζα η έχει κάνει κρακ το καπάκι , σταματάει την κυκλοφορία του νερού και αστραπιαία όλα βράζουν και δημιουργείτε ατμός που σκάει την τάπα του ψυγείου η το δοχείο διαστολής .
Φυσικά σταματά η κυκλοφορία του νερού το μισό ψυγείο παγώνει και το άλλο μισό από το ελάχιστο νερό μένει ζεστό .
Και πολύ πιθανό θεωρώ αν δεν πήγε για πλάνισμα την πρώτη φορά το καπάκι να έχει πέτσικο και ναι μεν να μην καίει την φλάντζα την μεταλλική αλλά με το ανέβασμα της θερμοκρασίας να αφήνει το αέριο των κυλίνδρων να περνά στο κύκλωμα ψύξεως .
Άσε το ψυγείο ήσυχο , αν ελέγξεις την τρόμπα νερού και είναι άψογη που μάλλον θα είναι , καπάκι κεφαλής έξω και έλεγχος για κρακ η πετσικάρισμα .
Θεωρώ βέβαια ότι τα συνεργεία που πήγες της δευτέρες φορές , είδαν αν το καπάκι θέλει πάτημα αν έχει λασκάρει καθότι είναι και λίγο μυστήριο στο σφίξιμο από την μαμά TRIUMPH .
Εύχομαι καλό ξεμπέρδεμα .
"
Εφοσον δεν εχει θερμοστατη, αν το ψυγειο ειναι βουλωμενο ειναι πολυ πιθανο λογω οτι γυριζει λιγο νερο να βραζει και χωρις να εχει σκασει φλατζα. Δεν διαφωνω σε οσα λες για την κεφαλη, αντιθετως και εγω τα ιδια σκεφτηκα. Απλα ισως θα επρεπε να κοιταξει πρωτα την αντλια και να καθαρισει το ψυγειο, και μετα να συνεχισει για την επιδιορθωση της κεφαλης. Το ψυγειο καθαριζεται με 5-10 ευρω και η τρομπα θελει απλα ελεγχο. Δεν ειναι καιρος για τζαμπα λυσιματα(αν και το σωστο θα ηταν να λυθει μιας και τοσες φορες που εβρασε το νερο στανταρ εχει παρει μεντα)[/quote:3d7r46il]
Φίλε μου σε μια δημοκρατία ότι θέλει ο καθένας γράφει , φυσικά και έχει θερμοστάτη η μοτοσυκλέτα από το εργοστάσιο , και μάλιστα σύγχρονο που ανοίγει στου 103 βαθμούς , κανένας σημερινός κινητήρας εσωτερικής καύσης δεν βγαίνει χωρίς θερμοστάτη , υδρόψυκτος εννοείτε .
Το να βγάλεις το θερμοστάτη απαγορεύεται δια ρόπαλου . Κάποτε παλιά που οι θερμοστάτες άνοιγαν στους 70-80 βαθμούς σε παλιούς κινητήρες που είχαν την τάση το καλοκαίρι να βράζουν τους βγάζαμε , κακώς βέβαια και τον χειμώνα τους ξανά βάζαμε αλλά άλλοι κινητήρες τότε άλλες αποδώσεις , άλλα χρόνια γενικά .
Άμα βάλεις μια φορά μπροστά με ανοιχτή την τάπα του ψυγείου και κοιτάξεις βλέπεις αν αρχίζει αμέσως η κυκλοφορία του νερού , αν αρχίζει δηλαδή να κινείτε το αντιψυκτικό μίγμα νερού παραλφού αμέσως δεν εχει θερμοστάτη , όταν κινείτε αφού ζεσταθεί το μοτέρ εχει και στο 95% αν έχει κρακ η φλάντζα η το καπάκι , αν δηλαδή βγάζει φυσαλίδες αέρα η όχι στο ψυκτικό υγρό , αν βγάζει έχει κρακ η καμένη φλάντζα .
Αυτά όμως πρέπει να τα δει κάποιος που ξέρει , αν δεν ξέρει μπορεί κάνοντας καμιά στραβή ακόμα και να πάθει εγκαύματα τρίτου βαθμού .
Διαβάζοντας ένα δυο πόστα , ένας άσχετος με τα μηχανικά , ακόμα και γιατρός να είναι δεν μπορεί να γίνει μηχανικός , πιστεύω να έγινα αντιληπτός .
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.