Με τη μπέμπα στα Μέγαρα ¶
Από: dimchrist στις 16/11/2010 11:37 πμ.
Κλασσικά είχε πολύ κόσμο. Πέτυχα ως συνήθως το Θύμιο και αρκετούς άλλους γνωστούς.
Μέχρι εδώ όλα καλά ώσπου μου λέει ο Γιάννης ότι έχει test ride την μπέμπα 1000rr και με ψήνει να πάμε να δηλώσουμε συμμετοχή. Με τα πολλά καταφέραμε και τα πήραμε μετά από κανα τρίωρο.
Δύο μηχανάκια είχαν φέρει και τα δύο με τα ηλεκτρονικά βοηθήματα (abs, traction control, quickshifter) & σε αυτό που πήρα είχε επιπλέον εξάτμιση Akrapovic, ποδοστήρια με ανάποδα τις ταχύτητες και προγραμματισμένο στο mode race (τυχερός γιατί συνήθως το δίνουν στο sport). Ένα ολόκληρο 20 λεπτο με αφήσανε να παίξω με το θηρίο που τελικά ήταν πολύ πιο ομαλό και φιλικό από ότι περίμενα-άκουγα.
Με το που ανεβαίνω επάνω κούμπωσα σχετικά εύκολα. Η χώρος της σέλας ήταν πολύ άνετος και ευρύχωρος. Ο θόρυβος του μοτέρ συμπαθιτικός. Άρχισα να ανοίγω αλλά γρήγορα κατάλαβα ότι μέχρι τις 7κ τα πράγματα είναι πολύ πιο χαλαρά σε σχέση με το 675. Άναβα τσιγάρο… Δυστυχώς το μαμά γρανάζωμα δε βοηθούσε στα Μέγαρα. Ψηλά όμως ... τότε κατάλαβα ... έχουμε πάρτι εδώ! Στην ευθεία δεν προλάβες να σημαδέψεις από που θα περάσεις. Δεν μπορούσε να σε περάσει κανείς αν είχες σχετικά καλή εξοδο από την κ5. Το μηχανάκι όργωνε!
Και φτάνουμε στα φρένα της κ6 (μετά το τέλος της ευθείας). Τι ΦΡΕΝΑ ήταν αυτά??? Έπαθα πλάκα! Κορυφαία απόδοση.
Στις εισόδους των στροφών είχα ένα θέμα. Δεν μπορούσα να βρω εύκολα το apex & να του αλλάξω γραμμή με ακρίβεια είτε στο εσάκι (κ3-κ4) είτε μέσα στη στροφή.Μετά έμαθα ότι το μπροστινό του θα πήγαινε για σερβις μες στη βδομάδα αφού είχει 5000 χλμ σχεδόν όλα Μεγαρίσια.Μες στη στροφή όμως ήταν πολύ στεθερό και το πίσω δούλευε πολύ ομαλά.
Γενικώς η μπέμπα, σε σχετικά χαλαρούς ρυθμούς που γυρνούσα, μου φάνηκε αρκετά προβλέψιμη και ολοκληρωμένη χωρίς να με χαλάσει κάτι ουσιαστικό.Τα 20 χιλιάρικα που ζητάει (με τα αξεσουάρ που φορούσε) είναι όντως πολλά και δε νομίζω ακόμα και αν τα είχα να το έπαιρνα. Μάλλον θα τα έδεινα για track days.
Η επαλήθευση ήρθε μόλις ξανακαβάλησα το 675. Όποιες περίεργες σκέψεις πήγαν να δημιουργηθούν έφυγαν με το πήρε μπροστά ο τρικύλινδρος
Triple Way