Αν είχε ηλεκτρονική ανάρτηση θα είχε 16-17Κ αντί για 13Κ. Και εκεί μπαίνει σε άλλα χωράφια με πολλά περισσότερα άλογα από τον ανταγωνισμό. Μια χαρά είναι οι αναρτήσεις του για αυτό που είναι. Όταν η Triumph παρουσιάσει έναν εξ ολοκλήρου νέο τίγρη (γιατί ουσιαστικά από το 2007 κάνει μικρές βελτιώσεις στην ίδια πετυχημένη συνταγή) εκεί τότε ίσως να έχει νόημα (με το αντίστοιχο αντίτιμο πάντα!).
Το TS 2016 προς το παρόν δέχεται επεμβάσεις για να αντέξει στην αγορά ακόμα 2-3 χρόνια, σε σημεία τέτοια ώστε να μπορεί να αντιμετωπίσει και τον ανταγωνισμό του καλύτερα. Δύναμη ίδια από το μοτέρ αλλά με καλύτερη ροπή, βελτιωμένο κιβώτιο, slip assist clutch, πιο ελεύθερη εξάτμιση και αρκετά ηλεκτρονικά (traction, fly-by-wire, χάρτες απόδοσης, cruise control, κλπ). Ο εξοπλισμός επίσης αναβαθμίζεται με ρυθμιζόμενη ζελατίνα, καλύτερη προστασία από τα στοιχεία της φύσης, ένδειξη ταχύτητας στα όργανα, χούφτες και θερμαινόμενα grips στο βασικό εξοπλισμό.
Αυτό που θα ήθελα να του είχαν βάλει είναι φώτα ημέρας led. Έτσι θα φρέσκαραν λίγο και το μπροστά μέρος που παραμένει ουσιαστικά ίδιο πλην της αλλαγής φωτιστικών από projector πρόπερσι.
Προσωπικά μου αρέσει πολύ. Έτσι και αλλιώς από την αρχή μου άρεσε και αυτός είναι μια βελτιωμένη έκδοση του παλιού καλού τίγρη. Με αυτό που κάνουν πάντως οι Άγγλοι με κάθε φρεσκάρισμα, είναι να έχουν φτάσει το Tiger σε ένα υψηλό επίπεδο ποιότητας και ομοιογένειας, εκσυγχρονίζοντάς τον αλλά και βελτιώνοντας εκείνα ακριβώς τα σημεία που πρέπει (π.χ. φώτα πρόπερσι, κιβώτιο και ηλεκτρονικά τώρα, κοκ). Η τιμή του επίσης μπορώ να πω ότι είναι λογική (ειδικά συγκρινόμενη με Versys, Vstrom, κλπ.).
Δύο χρώματα διάβασα θα βγάλουν φέτος: τον ασημί που φαίνεται και στις φωτό και έναν μαύρο ματ με κίτρινες λεπτομέρειες!! Ε δείξτε μας καμιά φωτό ντε.....
Όπως καταλάβατε ψήνομαι άσχημα....