Triumph Thruxton SE 2010

Triumph Thruxton SE 2010  

  Από: dimchrist στις 13/01/2010 3:03 μμ.

Η Triumph θα κατασκευάσει την Thruxton SE σε περιορισμένη παραγωγή για το 2010, όπως έχει κάνει για την Speed Triple και την Daytona 675.


Οι επεμβάσεις στην old-skool café racer της βρετανικής εταιρείας είναι μόνο αισθητικές, διατηρώντας το κλασικό ύφος του μοντέλου, και περιλαμβάνουν καινούργια λευκή βαφή "crystal white" με μία κεντρική κόκκινη ρίγα που διατρέχει κατά μήκος τη μοτοσυκλέτα (σε ρεζερβουάρ και κάλυμμα σέλλας), πλαίσιο βαμμένο επίσης κόκκινο, μικρό αδιαφανές ζελατινάκι και νέα αυτοκόλλητα.
Η σπόρ εμφάνιση τονίζεται περισσότερο με το μασκάκι οργάνων στον ίδιο χρωματισμό και τον εξ’ολοκλήρου μαύρο βαμμένο κινητήρα.



Η μοτοσυκλέτα διαθέτει τον αερόψυκτο δικύλινδρο κινητήρα των 865 κυβικών, δεν έχει αλλάξει κάτι σε σχέση με τη κανονική έκδοση της μοτοσυκλέτας, με ιπποδύναμη 70 PS.
Ούτε στο ατσάλινο πλαίσιο υπάρχουν αλλαγές εκτός από τη βαφή του.



Παρόλο που μηχανικά παραμένει όμοια, είναι ακόμη περισσότερο θελκτική, ένα όνειρο για πολλούς.




Η μοτοσυκλέτα θα είναι στην Ελλάδα τον ερχόμενο Ιούνιο και η τιμή της θα είναι 10.990€.

http://blog.ebike.gr
http://www.motomag.gr
http://www.cityauto.gr
www.triumphmotorcycles.com/greece

Triple Way

Re: Triumph Thruxton SE 2010  

  Από: Sprinter στις 13/01/2010 4:53 μμ.

Πολλα τα λεφτά για μια συλλογή από όμορφα φτηνοσίδερα... Γιατί έχω την εντύπωση πώς η Τ με τη ρετρο σειρά της πιάνει κώλους πολύ περισσότερο από τα μοντέρνα μοντέλα τους ?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Triumph Thruxton SE 2010  

  Από: grgasteus στις 13/01/2010 5:30 μμ.

εγώ έχω την εντύπωση οτι πιάνει κώλους γενικότερα ! ! !
και όπου να΄ναι θα πιάσει και τον δικό μου ! ! !
..κοίτα...δεν το έχω πάρει ακόμα, αλλά...

Re: Triumph Thruxton SE 2010  

  Από: doohan στις 13/01/2010 5:34 μμ.

.............
[size=200:29gvu26k]ΚΑΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:41, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Triumph Thruxton SE 2010  

  Από: bonnie στις 13/01/2010 5:57 μμ.

ok, ειναι πολυ ομορφο, αν κ εγω παραμενω οπαδος των black edition γενικως..
ειδα προσφατα απο κοντα στην Τ κ το συλλεκτικο- limited scrambler / steve McQueen, λαδί ματ.. δεν ξερω τιμη.. αλλα πειραζει που δεν μου αρεσε καθολου? ηταν σαν ψευτικο, σαν πλαστικο.. ηταν παραγγελια...
το καινουριο αυτο thruxton δεν ειναι κακο.. αλλα η τιμη ειναι λιγο αποτρεπτικη... γνωμη μου!
στριβω, αρα υπαρχω...

Re: Triumph Thruxton SE 2010  

  Από: Sprinter στις 13/01/2010 6:10 μμ.

grgasteus"εγώ έχω την εντύπωση οτι πιάνει κώλους γενικότερα ! ! !
και όπου να΄ναι θα πιάσει και τον δικό μου ! ! !"


Δε συμφωνώ. Οι τιμές στα μοντέρνα ειναι μέσα στα πλαίσια της αγοράς και του ανταγωνισμού. Σε τουτα δω, πουλάει μόνο φάτσα με μινιμουμ επένδυση. Ενας συρφετός φτηνιάρικων περιφεριακών, μια απτή ποιότητα κατασκευής κάκιστη, ενας κινητήρας low tech ίδιος εδώ και 20 χρόνια, made in Thailand, επένδυση μηδέν. Ολα αυτά θα ήταν μια χαρά αν κόστιζαν ας πουμε 6-7000 max (και με το ζόρι). Αλλα 11????
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Triumph Thruxton SE 2010  

  Από: bonnie στις 13/01/2010 6:26 μμ.

μα στα SE κ καλα, αλλαζουν μονο τα εξωτερικα... πλαστικα κ τετοια..
οκ.. ισως θα μπορουσε να δωσει λιγη ιπποδυναμη παραπανω ωστε να ειναι ανταξιο του τιτλου του SE.. αλλα συνηθως ετσι γινεται απ οτι ξερω..

@ spinter..
αν κ , να σου πω κατι? κραζεις λιγο τα περιφερειακα, την ποιοτητα κατασκευης, κλπ... εμενα το μηχανακι μου-δοξα τον αλλαχ- δεν εχει παθει τιποτα, χτυπα ξυλο.. δυσκολα γρατζουνιεται, το μασκακι εχει λυγισει στη μεση κ επανηλθε χωρις ιχνος γρατζουνιας, δεν υπαρχει ιχνος σκουριας... ο κινητηρας μου ειναι σκυλι.. οκ... τι καλυτερο μπορω να θελω απο ενα κλασικο μηχανακι? κ σιγουρα δεν το πληρωσα και 11.000ευρω!!
στριβω, αρα υπαρχω...

Re: Triumph Thruxton SE 2010  

  Από: grgasteus στις 13/01/2010 6:57 μμ.

Sprinter"
grgasteus"εγώ έχω την εντύπωση οτι πιάνει κώλους γενικότερα ! ! !
και όπου να΄ναι θα πιάσει και τον δικό μου ! ! !"


Δε συμφωνώ. Οι τιμές στα μοντέρνα ειναι μέσα στα πλαίσια της αγοράς και του ανταγωνισμού. Σε τουτα δω, πουλάει μόνο φάτσα με μινιμουμ επένδυση. Ενας συρφετός φτηνιάρικων περιφεριακών, μια απτή ποιότητα κατασκευής κάκιστη, ενας κινητήρας low tech ίδιος εδώ και 20 χρόνια, made in Thailand, επένδυση μηδέν. Ολα αυτά θα ήταν μια χαρά αν κόστιζαν ας πουμε 6-7000 max (και με το ζόρι). Αλλα 11????"


πλάκα μου κάνεις οτι είναι στα πλαίσια του ανταγωνισμού ! ! !
8500€ για street triple ενώ ο ανταγωνισμός είναι κοντά στα 7000€, και είναι και χωρίς immobilizer. Εγώ πάλι triumph θα έπερνα αλλά να λέμε και του στραβού το δίκιο.
Τώρα για το Thruxton, απλά υπερτιμημένο.....κατα τη γνώμη μου
..κοίτα...δεν το έχω πάρει ακόμα, αλλά...

Re: Triumph Thruxton SE 2010  

  Από: Sprinter στις 13/01/2010 7:03 μμ.

Μια χαρα ειναι οι τιμές της Τ, δε κάνω πλάκα.. Αν δεν ήταν, καταρχήν δε θα πουλαγε... Κάνε μια καλή επισκόπηση του ανταγωνισμού και μετά μας λές. Βάλε μεσα και το στρητ αλλα και το Tiger, το speed και το Σπριντ. Αν στον ανταγωνισμό του στρητ βάζεις τα διάφορα ευνουχισμένα 600άρια τετρακύλινδρα τύπου CBF τότε κάνεις λάθος συγκρίσεις.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Triumph Thruxton SE 2010  

  Από: Sprinter στις 13/01/2010 7:09 μμ.

bonnie"μα στα SE κ καλα, αλλαζουν μονο τα εξωτερικα... πλαστικα κ τετοια..
οκ.. ισως θα μπορουσε να δωσει λιγη ιπποδυναμη παραπανω ωστε να ειναι ανταξιο του τιτλου του SE.. αλλα συνηθως ετσι γινεται απ οτι ξερω..

@ spinter..
αν κ , να σου πω κατι? κραζεις λιγο τα περιφερειακα, την ποιοτητα κατασκευης, κλπ... εμενα το μηχανακι μου-δοξα τον αλλαχ- δεν εχει παθει τιποτα, χτυπα ξυλο.. δυσκολα γρατζουνιεται, το μασκακι εχει λυγισει στη μεση κ επανηλθε χωρις ιχνος γρατζουνιας, δεν υπαρχει ιχνος σκουριας... ο κινητηρας μου ειναι σκυλι.. οκ... τι καλυτερο μπορω να θελω απο ενα κλασικο μηχανακι? κ σιγουρα δεν το πληρωσα και 11.000ευρω!! "


Στο SE ΜΟΝΟ το χρώμα αλλάζει....

Μιλάω πρώτα, για χρήση φτηνων περιφεριακών και δεύτερο για low tech και ελλειψη επένδυσης σε RD. Αυτό σημαίνει πώς η Τ εχει προφανώς πολύ μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους σε αυτά από ότι στα μοντέρνα = πιάνει κώλους..

Το ότι εσένα σε καλύπτουν τα παραπάνω για τον τυπο τηε μηχανής και τη χρήση της, δε σημαίνει πώς δε σου πιάνει και τον κώλο με την τιμή..

Επίσης μιλάω για 'απτή' ποιότητα κατασκευής που ειναι αυτό που βλέπεις όταν κοιτάς από κοντά το μηχανάκι. Σου δίνει την εντύπωση φτηνοδουλειάς.. Αυτό δεν σημαίνει αναγκαστικά ότι δεν αντέχει.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Triumph Thruxton SE 2010  

  Από: grgasteus στις 13/01/2010 7:12 μμ.

αν συμπεριλάβω το CBF έχεις δίκιο, αν όμως βάλω το GSR600,το Z750, το Hornet, ακόμα και το FZ1 του 2009 το βρίσκει κανείς στα 10.000€ καινούργιο, όσο και το STR που τελικά θα πάρω.
Το CBF δεν ανήκει καν στην αυτή κατηγορία...πεταμένα λεφτά αλλά τα υπόλοιπα τα γλυκοκοιτάζει κανείς αν ου αρέσει αυτό το στυλ.
..κοίτα...δεν το έχω πάρει ακόμα, αλλά...

Re: Triumph Thruxton SE 2010  

  Από: jimdom στις 13/01/2010 7:50 μμ.

Sprinter"Μια χαρα ειναι οι τιμές της Τ, δε κάνω πλάκα.. Αν δεν ήταν, καταρχήν δε θα πουλαγε... Κάνε μια καλή επισκόπηση του ανταγωνισμού και μετά μας λές. Βάλε μεσα και το στρητ αλλα και το Tiger, το speed και το Σπριντ. Αν στον ανταγωνισμό του στρητ βάζεις τα διάφορα ευνουχισμένα 600άρια τετρακύλινδρα τύπου CBF τότε κάνεις λάθος συγκρίσεις."


Συμφωνω οι τιμες στα μοντερνα ειναι μια χαρα!
Το τριπλ που γνωριζω ειναι στις ιδιες τιμες με τον βασικο αντιπαλο(Ζ750) με πολυ καλυτερη ποιοτητα κατασκευης και εναν κινητηρα που εχει κατασκευαστει απο την αρχη σχετικα προσφατα(αυτο σημαινει επενδυση!
Τωρα για τα κλασσικα προσωπικα δεν μου αρεσουν αλλα πιστευω οτι ολες οι εταιριες κανουν το ιδιο!
χωρις καμια ιδιαιτερη επενδυση κ σχεδον με ανυπαρκτη εξελιξη πουλανε ακριβα......λες το οτι ειναι ακριβα να ειναι ο μοναδικος λογος που πουλανε????λεω εγω τωρα

screw u guys,i am going home...
See ain't nothing stopping me, I feel like ain't nothing after me

Re: Triumph Thruxton SE 2010  

  Από: semitar στις 14/01/2010 7:07 μμ.

Πολυ ομορφοι οι καινουργιοι χρωματισμοι...
Ως ιδιοκτητης thruxton εχω να πω οτι η μηχανη εχει καταπληκτικη αισθηση ειτε παρατηροντας την ειτε οδηγωντας την.Φθηνια δεν μπορεσα να εντοπισω οπτικα ουτε εγω ουτε οσοι σταματουν να τη χαζεψουν μοτοσυκλετιστες εμπειροι και μη.Και γενικοτερα, η αισθηση που μου δινει μεχρι τωρα,γιατι 1 μηνα και κατι την εχω ειναι το αντιθετο της φτηνιας.Επισης χαιρομαι να μου πιανουν τον κωλο οταν προκειται για κατι που δεν το παιρνω απλα επειδη το εχει κι ο γειτονας,εχει φθηνα ανταλλακτικα,παει τον κωλο του...και αλλα συναφη, αλλα με συγκινει και με κανει να χανω τον υπνο μου ανυπομονωντας για ακομη μια βολτα.Η μηχανη αυτη ειναι για λιγους και αυτο ειναι προφανες.Αλλη θα την βρουν μαπα,ρετρο και φτηνοσιδερα οπως λεει ο φιλαρακος πιο πανω και αλλοι θα ψαχνουν δικαιολογιες για να παθαινουν την πλακα τους με δαυτην οπως εγω!Περι ορεξεως κολοκυθοπιτα...

Re: Triumph Thruxton SE 2010  

  Από: bonnie στις 14/01/2010 7:17 μμ.

semitar"Πολυ ομορφοι οι καινουργιοι χρωματισμοι...
Ως ιδιοκτητης thruxton εχω να πω οτι η μηχανη εχει καταπληκτικη αισθηση ειτε παρατηροντας την ειτε οδηγωντας την.Φθηνια δεν μπορεσα να εντοπισω οπτικα ουτε εγω ουτε οσοι σταματουν να τη χαζεψουν μοτοσυκλετιστες εμπειροι και μη.Και γενικοτερα, η αισθηση που μου δινει μεχρι τωρα,γιατι 1 μηνα και κατι την εχω ειναι το αντιθετο της φτηνιας.Επισης χαιρομαι να μου πιανουν τον κωλο οταν προκειται για κατι που δεν το παιρνω απλα επειδη το εχει κι ο γειτονας,εχει φθηνα ανταλλακτικα,παει τον κωλο του...και αλλα συναφη, αλλα με συγκινει και με κανει να χανω τον υπνο μου ανυπομονωντας για ακομη μια βολτα.Η μηχανη αυτη ειναι για λιγους και αυτο ειναι προφανες.Αλλη θα την βρουν μαπα,ρετρο και φτηνοσιδερα οπως λεει ο φιλαρακος πιο πανω και αλλοι θα ψαχνουν δικαιολογιες για να παθαινουν την πλακα τους με δαυτην οπως εγω!Περι ορεξεως κολοκυθοπιτα..."


λιγοι ειμαστε οι classic εδω .. χιχιχι
να το χαιρεσαι κ να το αγαπας το μοτορι σου, νιωθω ακριβως οπως κ εσυ!
στριβω, αρα υπαρχω...

Re: Triumph Thruxton SE 2010  

  Από: gran tiger στις 14/01/2010 7:52 μμ.

αραγε περα απο το GUZZI υπαρχει ανταγωνισμος για το ανωτερω μηχανακι?????/