Νέο εργοστάσιο για την Triumph

Νέο εργοστάσιο για την Triumph  

  Από: HelenKoR στις 23/03/2012 5:14 μμ.

H Triumph σχεδιάζει την κατασκευή μοτοσυκλετών στην Ινδία. Ήδη έχει υπογράψει προσύμφωνο (ΜoU) με μία τοπική κυβέρνηση για την αγορά της απαιτούμενης έκτασης.

Η βρετανική εταιρεία ανακοίνωσε την πρόθεσή της να μπει στην ινδική αγορά πέρσι τον Ιούνιο. Θέλει να εκμεταλλευτεί την αλματώδη αύξηση των πωλήσεων μεγάλων μοτοσυκλετών στη 2η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη. Στην Ινδία πωλούνται ετησίως περί τα 10 εκατομμύρια δίκυκλα!

Το νέο εργοστάσιο θα κτιστεί στην πόλη Kolar, στα νοτιοανατολικά σύνορα της επαρχίας Κarnataka, κοντά στην Bangalore και θα εξυπηρετείται από το λιμάνι της πόλης Chennai. Στην ίδια περιοχή κατασκευάζει η Honda το τρίτο της ινδικό εργοστάσιο. Η Triumph διαθέτει ήδη ένα εργοστάσιο στο Hinckley της Βρετανίας και ένα στο Chοnbouri της Ταϊλάνδης.

Καταρχήν θα γίνεται εκεί μόνον συναρμολόγηση μοτοσυκλετών (Bonneville, Street Triple, Speed Triple και Daytona 675) που θα φτάνουν σε κομμάτια από την Βρετανία και την Ταϊλάνδη και θα προορίζονται για την ινδική αγορά.

Στη συνέχεια, όμως, και ανάλογα με τη ζήτηση, θα επεκταθεί και στην παγκόσμια αγορά, αρχικά συναρμολογώντας και αργότερα κατασκευάζοντας μοτοσυκλέτες.

Η Τriumph θα προσφέρει 7 μοντέλα στην ινδική αγορά από τις κατηγορίες Roadster/Supersport, Adventure/Touring, Modern Classics and Cruisers. Η κατασκευή των νέων εγκαταστάσεων αναμένεται να πάρει ένα χρόνο.

Πηγή: http://www.newsbeast.gr
I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.

Re: Νέο εργοστάσιο για την Triumph  

  Από: starsailor στις 23/03/2012 5:29 μμ.

Το διαβασα και εγω...βεβαια ολα ειναι θεμα χαμηλοτερων εργατικων (και η ΚΤΜ το ιδιο εκανε πρωτη)...Εμενα βεβαια δεν μου αρεσει καθολου αυτη η εξελιξη ...στο τελος θα γινει οπως η Jaguar που απο καθαρα βρετανικη εταιρεια τωρα ανηκει στην Tata.Θα μου πεις θα αγοραζουμε φτηνοτερα μοτοσυκλετες ....δεν ξερω ομως αν η ποιοτητα θα ειναι η ιδια και γενικα τι επιτωσεις θα εχει μακροπροθεσνμα αυτη η κινηση.

HelenKoR"H Triumph σχεδιάζει την κατασκευή μοτοσυκλετών στην Ινδία. Ήδη έχει υπογράψει προσύμφωνο (ΜoU) με μία τοπική κυβέρνηση για την αγορά της απαιτούμενης έκτασης.

Η βρετανική εταιρεία ανακοίνωσε την πρόθεσή της να μπει στην ινδική αγορά πέρσι τον Ιούνιο. Θέλει να εκμεταλλευτεί την αλματώδη αύξηση των πωλήσεων μεγάλων μοτοσυκλετών στη 2η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη. Στην Ινδία πωλούνται ετησίως περί τα 10 εκατομμύρια δίκυκλα!

Το νέο εργοστάσιο θα κτιστεί στην πόλη Kolar, στα νοτιοανατολικά σύνορα της επαρχίας Κarnataka, κοντά στην Bangalore και θα εξυπηρετείται από το λιμάνι της πόλης Chennai. Στην ίδια περιοχή κατασκευάζει η Honda το τρίτο της ινδικό εργοστάσιο. Η Triumph διαθέτει ήδη ένα εργοστάσιο στο Hinckley της Βρετανίας και ένα στο Chοnbouri της Ταϊλάνδης.

Καταρχήν θα γίνεται εκεί μόνον συναρμολόγηση μοτοσυκλετών (Bonneville, Street Triple, Speed Triple και Daytona 675) που θα φτάνουν σε κομμάτια από την Βρετανία και την Ταϊλάνδη και θα προορίζονται για την ινδική αγορά.

Στη συνέχεια, όμως, και ανάλογα με τη ζήτηση, θα επεκταθεί και στην παγκόσμια αγορά, αρχικά συναρμολογώντας και αργότερα κατασκευάζοντας μοτοσυκλέτες.

Η Τriumph θα προσφέρει 7 μοντέλα στην ινδική αγορά από τις κατηγορίες Roadster/Supersport, Adventure/Touring, Modern Classics and Cruisers. Η κατασκευή των νέων εγκαταστάσεων αναμένεται να πάρει ένα χρόνο.

Πηγή: http://www.newsbeast.gr"
the steps we take all leave footprints...

Re: Νέο εργοστάσιο για την Triumph  

  Από: PTiger800 στις 23/03/2012 6:09 μμ.

starsailor"Θα μου πεις θα αγοραζουμε φτηνοτερα μοτοσυκλετες ...."


Όντως ίσως να ισχύει αυτό, πλην όμως επειδή η ιστορία είναι μπάλα και γυρίζει, για να αγοράζουμε φτηνά ή ακριβά μοτοσυκλέτες ή οτιδήποτε άλλο πρέπει να έχουμε λεφτα. Για να έχουμε λεφτά πρέπει να δουλεύουμε. Έλα όμως που οι δουλειές πάνε στην Ινδία, το Πακιστάν, την Κίνα κ.λπ.
Η Ευρώπη σιγά σιγά και η Ελλάδα σαφώς πιο γρήγορα, "χάνει" τον παραγωγικό της ιστό. Δεν παράγει πρωτογενώς τίποτα. Για να φάει εισάγει, για να ντυθεί εισάγει, για να οδηγήσει εισάγει. Αυτό σημαίνει ότι προς το παρόν διοικεί την παραγωγή.
Σε λίγο, που δεν θα είναι ούτε αυτό συμφέρον, θα πάει και η διοίκηση στην Ινδία, στο Πακιστάν και στην Κίνα.
Και τότε τελικά η Ευρώπη θα μείνει νηστική, ξεβράκωτη και.... πεζή.

Και τότε...
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: Νέο εργοστάσιο για την Triumph  

  Από: Billie στις 23/03/2012 8:03 μμ.

Μετά θα ξαναγυρίσουν οι δουλείες στην Ευρώπη, γιατί η τότε Ευρώπη θα είναι στην θέση που είναι τώρα η Ασία και τούμπαλιν. Αλλά και πάλη πεζή θα πηγαίνουμε (άντε και με κανα ποδήλατο)
"Facts do not cease to exist because they are ignored" Aldous Huxley

Re: Νέο εργοστάσιο για την Triumph  

  Από: crazyumpire στις 24/03/2012 5:38 μμ.

PTiger800"
starsailor"Θα μου πεις θα αγοραζουμε φτηνοτερα μοτοσυκλετες ...."


Όντως ίσως να ισχύει αυτό, πλην όμως επειδή η ιστορία είναι μπάλα και γυρίζει, για να αγοράζουμε φτηνά ή ακριβά μοτοσυκλέτες ή οτιδήποτε άλλο πρέπει να έχουμε λεφτα. Για να έχουμε λεφτά πρέπει να δουλεύουμε. Έλα όμως που οι δουλειές πάνε στην Ινδία, το Πακιστάν, την Κίνα κ.λπ.
Η Ευρώπη σιγά σιγά και η Ελλάδα σαφώς πιο γρήγορα, "χάνει" τον παραγωγικό της ιστό. Δεν παράγει πρωτογενώς τίποτα. Για να φάει εισάγει, για να ντυθεί εισάγει, για να οδηγήσει εισάγει. Αυτό σημαίνει ότι προς το παρόν διοικεί την παραγωγή.
Σε λίγο, που δεν θα είναι ούτε αυτό συμφέρον, θα πάει και η διοίκηση στην Ινδία, στο Πακιστάν και στην Κίνα.
Και τότε τελικά η Ευρώπη θα μείνει νηστική, ξεβράκωτη και.... πεζή.

Και τότε... "


Συμφωνω...και προσθετω και κατι ακομα..
το οτι καποιος (Triumph)στελνει να συρναμολογηθουν οι μηχανες του και να του κοστισει πιο φτηνα....
δεν σημαινει οτι θα εχει και ''μεγαλη'' μειωση στην τιμη πωλησης..ισως και καθολου
VANITAS VANITATUM ET OMNIA VANITAS
Veni...Vedi....WC...

Re: Νέο εργοστάσιο για την Triumph  

  Από: PTiger800 στις 24/03/2012 7:12 μμ.

crazyumpire"το οτι καποιος (Triumph)στελνει να συρναμολογηθουν οι μηχανες του και να του κοστισει πιο φτηνα....
δεν σημαινει οτι θα εχει και ''μεγαλη'' μειωση στην τιμη πωλησης..ισως και καθολου"


Από μικρό κι από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια...

Προφανώς η οποιαδήποτε εταιρία δεν μπαίνει στα έξοδα για να βολέψει τη δικιά μας τσέπη, αλλά τη δικιά της. Άρα ή μπαινει στα έξοδα για να κρατήσει την τιμή ή για να αυξήσει το περιθώριο κέρδους (διατηρώντας ή αυξάνοντας την τιμή παράλληλα).

Τρελέ ευχαριστώ για την συμπλήρωση
...metal under tension, begging you to touch and go...