Οδικά κιγκλιδώματα: Η νόμιμη εκτέλεση ¶
Από: galileos στις 09/01/2012 8:47 πμ.
Οδικά κιγκλιδώματα: Η νόμιμη εκτέλεση
Η διαμαρτυρία Ισπανών μοτοσικλετιστών ενάντια στις επικίνδυνες μπαριέρες
Η φωτογραφία που βλέπετε ήταν ο τρόπος διαμαρτυρίας μιας ομάδας Ισπανών μοτοσικλετιστών ενάντια στα σημερινά κιγκλιδώματα, ή αλλιώς guardrails, που είναι υπεύθυνα για τον σοβαρό και συχνά θανατηφόρο τραυματισμό πολλών μοτοσικλετιστών και όχι μόνο.
Ο Ευρωπαϊκός νόμος δεν προβλέπει στην κατασκευή των κιγκλιδωμάτων κάποια μέτρα ή σχεδιασμό που να τα κάνει πιο ασφαλή για μοτοσικλετιστές σε πιθανή σύγκρουση. Tα φράγματα που βλέπουμε να οριοθετούν τους δρόμους είναι κατασκευασμένα έχοντας υπόψη την απορρόφηση κινητικής ενέργειας μόνο στην περίπτωση του οχήματος, όχι όμως ενός ανθρώπου όπως ένας μοτοσικλετιστής και αποτελούν έναν ακόμα κίνδυνο για αυτόν, και μάλιστα πολύ μεγάλο. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που έχουν τραυματιστεί και οδηγοί άλλων μέσων όπως αυτοκινήτων από την ανεπάρκεια των σημερινών κατασκευών.Ένα γνωστό παράδειγμα είναι και η περίπτωση του πιλότου Formula 1, Robert Kubica, που κατά την διάρκεια rally όπου οδηγούσε τον Φεβρουάριο τραυματίστηκε σοβαρά από την οδική μπαριέρα που κυριολεκτικά έκοψε το αυτοκίνητο μέχρι το εσωτερικό σε μια σύγκρουση.
Μέχρι τώρα έχουμε δει εναλλακτικού σχεδιασμού κιγκλιδώματα πιο “φιλικά προς τους μοτοσικλετιστές” σε αρκετές χώρες του εξωτερικού, αλλά πάντα για μικρές χιλιομετρικές αποστάσεις και σε μεμονωμένες περιοχές. Αυτό συμβαίνει γιατί χωρίς την νομική πρόβλεψη για κάτι τέτοιο, η εφαρμογή υψηλότερων μέτρων ασφαλείας για τους πολίτες υπόκειται στην κρίση, συνείδηση και συνειδητοποίηση της κάθε τοπικής αυτοδιοίκησης και οδικών αρχών.
Ελπίζουμε μια μέρα να δούμε την εφαρμογή πιο επαρκών μέτρων οδικής ασφαλείας και στην χώρα μας, για όλους τους πολίτες πρώτα και ύστερα για τα οχήματα. Αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση.
http://www.autofree.gr
Η διαμαρτυρία Ισπανών μοτοσικλετιστών ενάντια στις επικίνδυνες μπαριέρες
Η φωτογραφία που βλέπετε ήταν ο τρόπος διαμαρτυρίας μιας ομάδας Ισπανών μοτοσικλετιστών ενάντια στα σημερινά κιγκλιδώματα, ή αλλιώς guardrails, που είναι υπεύθυνα για τον σοβαρό και συχνά θανατηφόρο τραυματισμό πολλών μοτοσικλετιστών και όχι μόνο.
Ο Ευρωπαϊκός νόμος δεν προβλέπει στην κατασκευή των κιγκλιδωμάτων κάποια μέτρα ή σχεδιασμό που να τα κάνει πιο ασφαλή για μοτοσικλετιστές σε πιθανή σύγκρουση. Tα φράγματα που βλέπουμε να οριοθετούν τους δρόμους είναι κατασκευασμένα έχοντας υπόψη την απορρόφηση κινητικής ενέργειας μόνο στην περίπτωση του οχήματος, όχι όμως ενός ανθρώπου όπως ένας μοτοσικλετιστής και αποτελούν έναν ακόμα κίνδυνο για αυτόν, και μάλιστα πολύ μεγάλο. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που έχουν τραυματιστεί και οδηγοί άλλων μέσων όπως αυτοκινήτων από την ανεπάρκεια των σημερινών κατασκευών.Ένα γνωστό παράδειγμα είναι και η περίπτωση του πιλότου Formula 1, Robert Kubica, που κατά την διάρκεια rally όπου οδηγούσε τον Φεβρουάριο τραυματίστηκε σοβαρά από την οδική μπαριέρα που κυριολεκτικά έκοψε το αυτοκίνητο μέχρι το εσωτερικό σε μια σύγκρουση.
Μέχρι τώρα έχουμε δει εναλλακτικού σχεδιασμού κιγκλιδώματα πιο “φιλικά προς τους μοτοσικλετιστές” σε αρκετές χώρες του εξωτερικού, αλλά πάντα για μικρές χιλιομετρικές αποστάσεις και σε μεμονωμένες περιοχές. Αυτό συμβαίνει γιατί χωρίς την νομική πρόβλεψη για κάτι τέτοιο, η εφαρμογή υψηλότερων μέτρων ασφαλείας για τους πολίτες υπόκειται στην κρίση, συνείδηση και συνειδητοποίηση της κάθε τοπικής αυτοδιοίκησης και οδικών αρχών.
Ελπίζουμε μια μέρα να δούμε την εφαρμογή πιο επαρκών μέτρων οδικής ασφαλείας και στην χώρα μας, για όλους τους πολίτες πρώτα και ύστερα για τα οχήματα. Αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση.
http://www.autofree.gr
Ταξίδια χωρίς προορισμό ...