Στο 47% η συμμετοχή της ινδικής Bajaj στην ΚΤΜ ¶
Από: HelenKoR στις 06/04/2012 11:07 πμ.
Κυρίαρχος σε πωλήσεις ευρωπαίος κατασκευαστής το πρώτο δίμηνο του 2012
Αργά αλλά σταθερά ροκανίζει η ινδική Bajaj Auto το ποσοστό των Αυστριακών στην ΚΤΜ, αυξάνοντας διαρκώς τις δικές της μετοχές. Πρόσφατα αγόρασε ένα επιπλέον 6,3%, αυξάνοντας τη συμμετοχή της λίγο πάνω από το 47%. Η προοπτική φυσικά είναι, να συνεχίσει την ίδια τακτική μέχρι τουλάχιστον να αποκτήσει το πάνω χέρι.
Ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσυκλετών της Ινδίας, η Bajaj, είναι και ο δεύτερος μεγαλύτερος εταίρος στην ΚΤΜ. Την πλειοψηφία των μετοχών κατέχουν ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Stefan Pierer και ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου Rudolf Knuenz. Οι δύο τους έχουν κάτι παραπάνω από το 51% της εταιρείας.
Όμως παρότι διευρύνει διαρκώς τη συμμετοχή της, η Baja Auto δηλώνει μέσω του διευθύνοντα συμβούλου της Rajiv Bajaj, ότι δεν σκοπεύει στην πλειοψηφία των μετοχών. Στην Αυστρία όμως, λίγοι δείχνουν να πιστεύουν ότι δεν θα καταλήξει στην Ινδία η πορτοκαλί εταιρεία.
Η «φιλική επίθεση» της Bajaj ξεκίνησε το 2007. Τότε είχε αγοράσει αρχικά ένα ποσοστό 14,5%. Στη συνέχεια αύξησε σταδιακά τη συμμετοχή της, καθώς η KTM χρειαζόταν κεφάλαια προκειμένου να αποκτήσει πρόσβαση στην τεράστια ινδική αγορά, αλλά και για να εξελίξει νέα μοντέλα.
Τα μακροχρόνια σχέδια, σύμφωνα με διαρροές, είναι να μετακομίσει όλο το εργοστάσιο στην Ινδία, ώστε να μειωθεί το κόστος κατασκευής και να γίνουν πιο ανταγωνιστικά τα δίτροχά της στην παγκοσμιοποιημένη αγορά.
Το πρώτο προϊόν της συνεργασίας τους, το KTM 125 Duke, αποδείχθηκε μεγάλη επιτυχία. Τώρα αναμένεται η συνέχεια με μεγαλύτερα μοντέλα, ένα με 200cc και ένα με 350cc.
Το ένα στα 8 KTM που πουλήθηκαν πέρσι, είχε κατασκευαστεί από την Bajaj. Το ποσοστό αναμένεται το 2015 να φτάσει το 50%, δηλαδή σε 3 χρόνια τα μισά ΚΤΜ θα φτιάχνονται στην Αυστρία και τα μισά στην Ινδία.
Επιπρόσθετα, η KTM ελπίζει να πωλήσει 25.000-30.000 μοτοσυκλέτες μόνον στην Ινδία. Το νούμερο αυτό πρόκειται, αν όλα πάνε καλά με τα εταιρικά σχέδια, να εκτοξευθεί στις 200.000 μοτοσυκλέτες το 2015.
Για όσους πάντως αμφιβάλλουν για το πόσο χρήσιμη είναι η ινδική εταιρεία, ας διαβάσουν και αυτό: τον Ιανουάριο και το Φεβρουάριο του 2012 η ΚΤΜ ήταν ο κατασκευαστής με τις περισσότερες πωλήσεις μοτοσυκλετών στην Ευρώπη! Πούλησε 8.400 μονάδες μέσα στο πρώτο αυτό δίμηνο, προσπερνώντας την BMW που εκτιμάται ότι πούλησε γύρω στις 8.250 μονάδες.
Είδες ο Ινδός;
Πηγή
Αργά αλλά σταθερά ροκανίζει η ινδική Bajaj Auto το ποσοστό των Αυστριακών στην ΚΤΜ, αυξάνοντας διαρκώς τις δικές της μετοχές. Πρόσφατα αγόρασε ένα επιπλέον 6,3%, αυξάνοντας τη συμμετοχή της λίγο πάνω από το 47%. Η προοπτική φυσικά είναι, να συνεχίσει την ίδια τακτική μέχρι τουλάχιστον να αποκτήσει το πάνω χέρι.
Ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσυκλετών της Ινδίας, η Bajaj, είναι και ο δεύτερος μεγαλύτερος εταίρος στην ΚΤΜ. Την πλειοψηφία των μετοχών κατέχουν ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Stefan Pierer και ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου Rudolf Knuenz. Οι δύο τους έχουν κάτι παραπάνω από το 51% της εταιρείας.
Όμως παρότι διευρύνει διαρκώς τη συμμετοχή της, η Baja Auto δηλώνει μέσω του διευθύνοντα συμβούλου της Rajiv Bajaj, ότι δεν σκοπεύει στην πλειοψηφία των μετοχών. Στην Αυστρία όμως, λίγοι δείχνουν να πιστεύουν ότι δεν θα καταλήξει στην Ινδία η πορτοκαλί εταιρεία.
Η «φιλική επίθεση» της Bajaj ξεκίνησε το 2007. Τότε είχε αγοράσει αρχικά ένα ποσοστό 14,5%. Στη συνέχεια αύξησε σταδιακά τη συμμετοχή της, καθώς η KTM χρειαζόταν κεφάλαια προκειμένου να αποκτήσει πρόσβαση στην τεράστια ινδική αγορά, αλλά και για να εξελίξει νέα μοντέλα.
Τα μακροχρόνια σχέδια, σύμφωνα με διαρροές, είναι να μετακομίσει όλο το εργοστάσιο στην Ινδία, ώστε να μειωθεί το κόστος κατασκευής και να γίνουν πιο ανταγωνιστικά τα δίτροχά της στην παγκοσμιοποιημένη αγορά.
Το πρώτο προϊόν της συνεργασίας τους, το KTM 125 Duke, αποδείχθηκε μεγάλη επιτυχία. Τώρα αναμένεται η συνέχεια με μεγαλύτερα μοντέλα, ένα με 200cc και ένα με 350cc.
Το ένα στα 8 KTM που πουλήθηκαν πέρσι, είχε κατασκευαστεί από την Bajaj. Το ποσοστό αναμένεται το 2015 να φτάσει το 50%, δηλαδή σε 3 χρόνια τα μισά ΚΤΜ θα φτιάχνονται στην Αυστρία και τα μισά στην Ινδία.
Επιπρόσθετα, η KTM ελπίζει να πωλήσει 25.000-30.000 μοτοσυκλέτες μόνον στην Ινδία. Το νούμερο αυτό πρόκειται, αν όλα πάνε καλά με τα εταιρικά σχέδια, να εκτοξευθεί στις 200.000 μοτοσυκλέτες το 2015.
Για όσους πάντως αμφιβάλλουν για το πόσο χρήσιμη είναι η ινδική εταιρεία, ας διαβάσουν και αυτό: τον Ιανουάριο και το Φεβρουάριο του 2012 η ΚΤΜ ήταν ο κατασκευαστής με τις περισσότερες πωλήσεις μοτοσυκλετών στην Ευρώπη! Πούλησε 8.400 μονάδες μέσα στο πρώτο αυτό δίμηνο, προσπερνώντας την BMW που εκτιμάται ότι πούλησε γύρω στις 8.250 μονάδες.
Είδες ο Ινδός;
Πηγή
I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.