ΔΕΙΚΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ

ΔΕΙΚΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ  

  Από: TASOS στις 15/11/2007 4 μμ.

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΟ FOROYM,KAI ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ,ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑΚΙΑ ΕΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ.ΕΙΜΑΙ ΕΥΤΥΧΗΣ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ TIGER 1050 ΚΑΙ ΣΤΑ 6000ΧΛΜ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΕΙΚΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ.(ΕΔΕΙΧΝΕ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΜΠΑΡΕΣ ΕΝΩ ΗΤΑΝ ΓΕΜΑΤΟ ΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΚΛΠ).ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΗΛΙΟΦΙΛ ΜΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΔΕΙΚΤΗ,ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΜΙΣΙΟ,ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΙΧΕ ΑΜΕΣΗ ΕΝΔΕΙΞΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΜΙΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΟΤΑΝ ΓΕΜΙΖΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΑΜΕΣΑ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2,5-7ΧΛΜ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΔΕΙΞΗ ΓΕΜΑΤΟΥ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ.ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ...
ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΚΑΚΙΑ ΑΛΛΑΞΑ ΤΑ ΠΙΣΩ ΣΤΙΣ 5000ΧΛΜ(ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ?? ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ)ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΝΑΝΑΙ ΑΛΛΑΖΩ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ 7500ΧΛΜ+???).ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΑΚΑΚΙΑ ΑΛΛΗΣ ΓΟΜΑΣ Η' ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΑΡΚΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕΤΑΒΑΛΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ ΦΡΕΝΩΝ?
ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΥ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΟΥ ΠΟΥΘΕΝΑ ΕΚΤΟΣ ΗΛΙΟΦΙΛ ΑΛΛΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΠΧ ΧΟΥΦΤΕΣ,ΚΑΓΚΕΛΑ,ΦΩΤΑ ΞΕΝΟΝ.ΚΛΠ
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΣΥΜΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΠΟΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΖΙ.

 

  Από: Aragorn στις 15/11/2007 7:46 μμ.

Κατα αρχας καλως ηρθες, εαν κοιταξεις καλυτερα θα βρεις τις απαντησεις για τον δεικτη αλλα και τα αξεσουαρ,μιας και οι συμφουριτες εχουν τοποθετηθει αναλογα. τωρα για τα φρενα ΕΙΔΙΚΑ για τα μπροστινα μου φαινεται εντελως ΑΠΙΘΑΝΟ να χρειαζεσαι τακακια,εκτος και εαν τα χλμ τα εχεις κανει μονο μεσα σε πιστα,και στα λεω εγω εκ πειρας μιας και εχουμε την ιδια μοτοσυκλετα με 11000χλμ η δικια μου εκ των οποιων τα 500 ειναι στην πιστα των σερρων και ακομη δεν εχω αλλαξει τακακια εμπρος

ΔΕΙΚΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ Κ.Α.  

  Από: TASOS στις 16/11/2007 10:51 πμ.

ΚΑΤΑΤΑΡΧΗΝ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ , ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΔΕΙΚΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ,ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ ΣΤΟ FORUM ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ firmware update,ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΤΗΝ ΗΛΙΟΦΙΛ ΣΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΔΕΙΚΤΗ ΥΠΕΘΕΣΑ ΟΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΛΛΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ,ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΤΣΙ Η ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ,ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ.ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ{(ΧΤΥΠΟΥΣΕ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΣ,ΠΙΘΑΝΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΓΡΑΣΙΑ) ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΓΛΥΤΩΣΑ ΤΟ ΞΥΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ,ΤΕΛΙΚΑ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΣΤΗΝ ΗΛΙΟΦΙΛ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΧΤΥΠΗΣΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΕΙΣΘΗΚΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΡΕΛΑΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ}ΟΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΠΑΩ ΝΑ ΤΟΝ ΞΑΝΑΒΑΛΟΥΝ ΘΑ ΡΩΤΗΣΩ ΣΧΕΤΙΚΑ.
ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΚΑΚΙΑ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΣΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ ΗΤΑΝ ΛΙΓΟ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ,ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΣΕ ΠΙΣΤΑ,ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΛΜ. ΣΤΗ @$%%^^ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗ ΑΘΗΝΑ,ΟΠΟΤΕ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ,ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ 5000ΧΛΜ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΙΣΩ,ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΤΑ 2000 ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ ΣΕ ΕΘΝΙΚΕΣ.

 

  Από: ΘΩΜΑΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ στις 16/11/2007 11:09 πμ.

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ
ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΔΕΙΚΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΕΓΩ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΙΓΡΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΕΙΣ ΣΒΗΣΤΟ ΓΙΑ 2 - 3 ΛΕΠΤΑ ΑΦΟΥ ΒΑΛΕΙΣ ΒΕΝΖΙΝΗ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ.ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΙΓΡΗ. .
ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΚΑΚΙΑ ΟΥΤΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΟΥΝ ΤΟΣΟ ΝΩΡΙΣ ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ Π.Χ. ΝΑ ΠΕΦΤΕΙ Η ΜΑΝΕΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΚΤΛ.
ΚΑΙ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΚΡΟΖΩΙΑ ΣΤΑ ΤΑΚΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΡΕΝΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. ΚΑΙ Ο ΤΙΓΡΗΣ ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟΣΗ ΡΟΠΗ. . !!

 

  Από: TASOS στις 16/11/2007 11:25 πμ.

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ,ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΚΑΚΙΑ ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΓΡΑΨΩ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΩΣ ΠΑΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ....ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΙΚΤΗ ΤΩΡΑ,Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΕΧΕΙ ΤΥΧΗ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΒΗΣΤΟΣ ΚΑΙ 2 ΩΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΕΜΙΣΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΙΞΕΙ ΓΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΔΩ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΓΕΜΙΣΜΑΤΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

 

  Από: mixalakis στις 16/11/2007 11:29 πμ.

Δε νομίζω να το έχουμε συζητήσει εδώ το θέμα του δείκτη της βενζίνης.
Είναι όμως ένα θέμα που έχει αναπτυχθεί πολύ σε διεθνή φόρουμ, κυρίως σε ότι αφορά τον υπολογιστή που σου λέει τα χιλιόμετρα που απομένουν με την βενζίνη που έχεις. Υποτίθεται ότι η Triumph θα ή έχει κάνει update το software, πάντως στο δικό μου tiger που το πήρα 12/10/07 θέλει κάποια ώρα για να πάρει χαμπάρι ότι γέμισε το ρεζερβουάρ.
Όσο για τα τακάκια, θα πρότεινα να μην το πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία για service!

 

  Από: Tpap στις 21/11/2007 3:37 μμ.

Τα ιδια και εγω με τα πισω τακακια...
Ειμαι σχεδον απολυτα πεπεισμενος οτι ακουμπανε ακομη και οταν δεν πατας, γι αυτο και η προωρη φθορα..
Φυσικα τα αλλαζω μονος και οχι της μαρκας αλλα απο εμποριο.
Πεταχθητε απο το brake shop στην καλλιροης κ συζητηστε λιγο με τον τυπο θα σας δωσει λυσεις..
3 ζευγαρια μεχρι τις 14000χλμ

 

  Από: Sprinter στις 22/11/2007 11:10 πμ.

Αν ακουμπάνε περισότερο από όσο πρέπει είναι εύκολο να το διαπιστώσεις (ζεσταίνεται πολύ ο δίσκος χωρίς την χρήση φρένων) και πρέπει να διορθωθεί γιατί βλέπω τους δίσκους να τα φτύνουν πρίν της ώρας τους. Πήγαινε σε μια καλή ευθεία και σταμάτα μόνο με τα μπροστινά ή το πισινό. Δές αν ο άλλος (άλλοι) δίσκος έχει ζεσταθεί πολύ. Λίγο ζέσταμα είναι φυσιολογικό.

Γενικά με τα τακάκια να ξέρετε: οργανικά (kevlar κλπ) = μαλακότερα, προοδευτικότερα, ησυχότερα, τρώνε λιγότερο τους δίσκους αλλά λιγότερο αρχικό δάγκωμα, μειωμένη σχετικά απόδοση και φαγώνονται γρήγορα.

Μεταλλικά, ημιμεταλικά (sintered, metalic κλπ) το ανάποδο από τα παραπάνω. Οσο πιο μεταλικά τόσο σκληρότερα.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

 

  Από: spypetr στις 22/11/2007 8:28 μμ.

Τακάκια FERODO, που είναι λίγο πιο σκληρά απ' τα nissin και κατά συνέπεια κρατάν περισσότερο.
Είναι και πολύ φθηνά.

 

  Από: psychotheotheo στις 29/11/2007 4:12 μμ.

TASOS"ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ,ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΚΑΚΙΑ ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΓΡΑΨΩ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΩΣ ΠΑΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ....ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΙΚΤΗ ΤΩΡΑ,Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΕΧΕΙ ΤΥΧΗ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΒΗΣΤΟΣ ΚΑΙ 2 ΩΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΕΜΙΣΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΙΞΕΙ ΓΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΔΩ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΓΕΜΙΣΜΑΤΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. "


Εγώ θα σου πρότεινα να το δώσεις σου και να πα να πάρεις ένα 990 adventure που δεν έχει και δείκτη, για να σου φύγει και το άγχος.

 

  Από: Costas στις 29/11/2007 4:18 μμ.

Είπαμε να δοκιμάσει διάφορες λύσεις ο άνθρωπος,αλλά η παρακμή έχει και τα όριά της

 

  Από: stoupi στις 22/01/2008 8:06 πμ.

Εγώ παιδιά στον νέο Τίγρη μου (Ιαν 2008), γέμισα το ρεζερβουάρ και μετά απο 160 Km (πολιανά Kms) άναψε το [color=yellow:1m8zgj7s]λαμπάκι!!!! Αυτό τώρα είναι λογισμικό ή πάω για δείκτη; Να πάρω καλύτερα [color=red:1m8zgj7s]RX8 για οικονομικότερο όχημα;
[size=150:quxslwvd]3 > 4

 

  Από: mixalakis στις 22/01/2008 11 πμ.

Τι κατανάλωση σου γράφει το trip computer;
Επίσης πόσα χιλιόμετρα σου λέει ότι μπορείς να κάνεις ακόμα με τη βενζίνη που έχεις;

Και εμένα ανάβει το λαμπάκι εκεί γύρω στα 180 χιλιόμετρα, με μέση κατανάλωση 7.5 λίτρα/100χλμ και δείχνει ότι απομένουν άλλα 60 χιλιόμετρα.

Με αυτήν την κατανάλωση πρέπει να έχει κάψει 13.5 λίτρα, άρα έχει ακόμα 6.5 λίτρα στο ρεζερβουάρ. Άρα θα έπρεπε λογικά να λέει ότι απομένουν άλλα 86 χλμ και όχι 60. Αυτό γίνεται προφανώς για λόγους ασφαλείας ώστε να μην μένεις. Έχω κάνει μια φορά 15 χλμ με τον υπολογιστή να δείχνει 0 χλμ να απομένουν. Άλλωστε και όταν ανάβει το λαμπάκι έχει ακόμα δύο μπάρες στον δείκτη βενζίνης.

Γενικά είναι μια μοτοσυκλέτα που στην πόλη ανεβαίνει πολύ η κατανάλωσή της (φτάνει εύκολα τα 8 λίτρα /100 χλμ), αλλά στον ανοιχτό δρόμο είναι κάτω από τα 6 λίτρα ακόμα και αν την πιέσεις αρκετά.