Συγκεκριμενα για το Street triple ετυχε να διαβαζω -σημερα- στο ομονυμο φορουμ για εναν κατοχο του, ο οποιος μενει και σε παραθαλασσια πολη της Αγγλιας (με οτι συνεπαγεται με αυτο...)εχοντας σχεδον 30.000 μιλια (48.000 χιλιομετρα) και σκοπευε να κανει το προβλεπομενο σερβις των 50.000 χλμ.
Ως παρατηρησεις οσων αφορα την λειτουργεια της μηχανης ειπε:
Everything's still going well and she still looks pretty darn good but there's definitely more engine noise now. By that I mean she rattles in neutral. Pull the clutch in and it's gone.
She's also a bit rougher and clunky at low revs, meaning that I need to stay in 1st gear for longerΜε λιγα λογια και.. Ελληνικα λεει πως ολα πανε καλα , αλλα σιγουρα το μοτερ κανει περισσοτερο θορυβο τωρα.
Ακουει -δηλαδη- ενα κροταλισμα/μεταλλικο θορυβο με νεκρά στο κιβωτιο και μολις παταει τον συμπλεκτη σταματαει. Επισεις , λεει , πως εχει πιο σκληρη και θορυβωδης λειτουργια στις χαμηλες στροφες και ετσι αναγκαζεται να κραταει την 1η και σε πιο υψηλες στροφες πριν την αλλαγη της.
Οχι οτι αυτο το παραδειγμα ειναι γενικο και οτι ολοι θα εχουν αυτα τα συμπτωματα , αλλα δεν βρισκεις και ευκολα κατοχο street triple που να εχει 50.000 χλμ , οσο να'ναι παιρνεις μια ιδεα για το τι σου επιφυλασσει το μελλον
Επαναλαμβανω πως δεν εχει κανει το σερβις ακομα και πολυ πιθανο να γινουν και τα προβληματακια που εχει , μετα απο αυτο.
================================================================================================
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.