Hello to triumph forum hellas.

Hello to triumph forum hellas.  

  Από: zulga στις 08/12/2011 6:23 μμ.

Καλησπέρα σε όλη την κοινότητα. Λέγομαι Αποστόλης και είμαι ένας κάτοχος μιας Honda cbr 600 rr και με πήραν λίγο τα χρόνια να το κυκλοφορώ για πρώτη μηχανή. Πόνεσαν λίγο και οι μέσες κτλ… Έτσι αποφάσισα εκτός από το να αλλάξω μηχανή και μάρκα αλλά και κατηγορία (κάπου εδώ εμφανίζεστε εσείς) και δεν κρύβω πως μέσα στο target group μου είναι και το tiger 1050. Η αλήθεια είναι ότι έχουν εξαφανιστεί από τους δρόμους της Αθήνας εδώ και καιρο…Μαλλον λόγο του γνωστού προβλήματος με τα πιστόνια.
Never mind η ερώτηση μου είναι πολύ απλή. Ειλικρινά είμαι ένας άνθρωπος που βάζω έβαζα και θα βάζω μόνο 100αρα.(Μια σύντομη παρένθεση για το topic που έχει γίνει σε σχέση με τα πιστόνια, θα ήθελα να θυμίσω περιπτώσεις αμαξιών που έσπαγαν για τον ίδιο ακριβώς λόγο 1)golf gti 2) Ibiza cupra dsg και πολλά ακόμα. Σε όλα η ιδία λύση ι χρήση 100αρας η αναπρογραμματισμος) Που συνήθως κάνω 1000-2000 πιο νωρίς τα service κτλ. Θα έχω πρόβλημα ποτέ? Αξίζει η συγκεκριμένη μηχανή κάτω από την σωστή φροντίδα? (Παρακαλώ αντικειμενικές απαντήσεις ελπίζω δεν έχει κάνεις να κερδίσει κάτι από έμενα παινεύοντας η όχι το tiger)
Συνεχίζοντας θα ήθελα να πω πως η χρήση της μηχανής θα είναι καθημερινές μετακινήσεις (δουλεία κτλ) και επίσης ελπίζω να κάνω πολύ ταξίδια.

Συγγνώμη για το κουραστικό μου post και σας ευχαριστώ.

Re: Hello to triumph forum hellas.  

  Από: tharis στις 08/12/2011 6:38 μμ.

Καλως ηρθες Αποστολη και καλα χιλιομετρα να χεις με οτι καβαλας!

Οσων αφορα το Tiger νομιζω κανεις δε μπορει να σου εγγυηθει αν το προβλημα εξαλιφεται με 100αρα. Σιγουρα θα εχεις λιγοτερες πιθανοτητες βλαβης παρολα αυτα νομιζω οτι εχουμε ηδη και περιπτωσεις με σπασμενα πιστονια και χρηση 100αρας. Εσυ για καινουργιο Tiger σκεφτεσαι ή μεταχειρισμενο?

Αν δε θες να παρεις το ρισκο ίσως θα μπορουσες να κοιταξεις και το 800αρι αν κι εγω δε θα τα συγκρινα..!
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Hello to triumph forum hellas.  

  Από: acratosa στις 08/12/2011 7:01 μμ.

επειδη μολις προχτες μου εκλεψαν τον Τιγρη μεσα από πυλωτη, η σκεψη μου ειναι:
οτι κι αν παρεις, να εχεις λουκετα δισκοφρενου, κουλουρε, κι οτι αλλο σε φωτισει ο θεος για να το προστατεψεις.
Επισης, βαλε σοβαρο συναγερμο κι οχι τον DATATOOL (μαμίσιος).

υγ.Ακριβως την ιδια χρηση του εκανα. Ειναι μια μηχανή σκετη μαγεια, αλλά Νομιζω οτι υποφερει πραγματικά μεσα στην πολη, ακομα κι αν βρεις μια Συγγρου ή μια Αττικη να το τρεξεις..

να εισαι καλα.
Α

Re: Hello to triumph forum hellas.  

  Από: zulga στις 08/12/2011 7:15 μμ.

Καλησπέρα φιλέ thari.
Ενδιαφέρομαι για αγορά μεταχειρισμένου, είναι πολύ μεγάλο ρίσκο και προς το καλό και προς το κακό.
Και θα σου εξηγήσω αμέσως τι εννοώ:
Αν αγοράσω το tiger με πχ 20.000 Χλμ δεν θα γνωρίζω τι συντήρηση έχει κάνει ας λέει και αλλαγή πιστονιών στο book service αλλά αν αγορά την μηχανή με πχ 30.000 Χλμ ίσως να μην έβγαλε πρόβλημα μέχρι τότε άρα στα δικά μου χεριά με την σωστή κατά την γνώμη μου πάντα συντήρηση να μην βγάλει και ποτέ της.
Η αλήθεια είναι ότι έχει πέσει πολύ στον ανταγωνισμό και ότι είμαι αρκετά προβληματισμένος. Μόνο το 1050 με ενδιαφέρει.

Re: Hello to triumph forum hellas.  

  Από: zulga στις 08/12/2011 7:24 μμ.

acratosa"επειδη μολις προχτες μου εκλεψαν τον Τιγρη μεσα από πυλωτη, η σκεψη μου ειναι:
οτι κι αν παρεις, να εχεις λουκετα δισκοφρενου, κουλουρε, κι οτι αλλο σε φωτισει ο θεος για να το προστατεψεις.
Επισης, βαλε σοβαρο συναγερμο κι οχι τον DATATOOL (μαμίσιος).

υγ.Ακριβως την ιδια χρηση του εκανα. Ειναι μια μηχανή σκετη μαγεια, αλλά Νομιζω οτι υποφερει πραγματικά μεσα στην πολη, ακομα κι αν βρεις μια Συγγρου ή μια Αττικη να το τρεξεις..

να εισαι καλα.
Α"



Καλή δύναμη και εύχομαι να βρεθεί η μηχανή σου το συντομότερο!! Σε ευχαριστώ

Re: Hello to triumph forum hellas.  

  Από: dimchrist στις 08/12/2011 7:54 μμ.

Καλώς ήρθες.
Σε περίπτωση βλάβης, καλή ώρα όπως λες τα πιστόνια, καλύπτεσαι από την εγγύηση. Σε περίπτωση που σου συμβεί μετα την εγγύηση περίπτωση πιστωνιών τότε σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπία υπαρχει το λεγόμενο goodwill και στα αντικαταστούν χωρίς χρέωση ανταλλακτικών. Μέχρι στιγμής δεν έχει βρεθεί περίπτωση να μην έχει καλυφθεί για πιστόνια (βέβαια έπρεπε να πιεστεί αρκετές φορές η κατάσταση) αλλά μετά από τις τελευταίες τους ανακοινώσεις περί βενζίνης (κτλ.) ίδωμεν...
Δεν έχουν εξαφανιστεί τα Tiger 1050, απλά η αγορά έχει κάτσει και έχει βγει και το καινούριο 800 οπότε πολλοί πήγαν προς τα εκεί. Άσε που η έκδοση XC βγαίνει μόνο για το 800.
Όπως και να έχει στο δρόμο το Tiger 1050 παραμένει κορυφαίο στην κατηγορία του.
Καλή συνέχεια στην επιλογή σου.

Triple Way

Re: Hello to triumph forum hellas.  

  Από: tharis στις 08/12/2011 9:16 μμ.

zulga"Καλησπέρα φιλέ thari.
Ενδιαφέρομαι για αγορά μεταχειρισμένου, είναι πολύ μεγάλο ρίσκο και προς το καλό και προς το κακό.
Και θα σου εξηγήσω αμέσως τι εννοώ:
Αν αγοράσω το tiger με πχ 20.000 Χλμ δεν θα γνωρίζω τι συντήρηση έχει κάνει ας λέει και αλλαγή πιστονιών στο book service αλλά αν αγορά την μηχανή με πχ 30.000 Χλμ ίσως να μην έβγαλε πρόβλημα μέχρι τότε άρα στα δικά μου χεριά με την σωστή κατά την γνώμη μου πάντα συντήρηση να μην βγάλει και ποτέ της.
Η αλήθεια είναι ότι έχει πέσει πολύ στον ανταγωνισμό και ότι είμαι αρκετά προβληματισμένος. Μόνο το 1050 με ενδιαφέρει."


Αποστολη δυστυχως αυτα που λες νομιζω δεν εχουν και πολυ σημασια.. Τι εννοω..? οτι πρωτον ή σωστη συντηρηση σε τετοιου ειδους μηχανες ειναι κατι πολυ απλο, δηλαδη αλλαγη λαδιων στην ωρα τους. Και νομιζω αυτο το κανει η πλειοψηφια των κατοψων, ασε που εμεις τα αλλαζουμε και στα μισα χιλιομετρα! Το αν καποιος την παει ηρεμα και καποιος την σκιζει (εκτος ακραιων καταστασεων και στις δυο πλευρες) για μενα δε λεει τπτ. (Το μονο + εδω ειναι να χρησιμοποιει καποιος 100αρα που δεν μπορεις να το ξερεις οτι κι αν σου λεει. Δευτερον, τα χιλιομετρα δεν ειναι ενδεικτικο νουμερο για τη συγκεκριμενη βλαβη.. Αλλα σπανε στα 7-8000 και αλλα στα 40000km. Κατα τη γνωμη μου καποιο που εχει σπασει θα ξανασπασει σιγουρα! Καποιο που δεν εχει σπασει στα 40.000km ή θα σπασει αυριο ή ισως εισαι τυχερος και τυχει και δε σπασει ποτε!

Εγω στη θεση σου αν μου αρεζε το Τiger παντως θα το επαιρνα! Με το δεδομενο βεβαια οτι στη φαση που ειμαι δε θα κρατουσα μια μηχανη πανω απο 2 αντε 3 χρονια! Αν εσυ ψαχνεις μηχανη για να την κρατησεις 10 χρονια και να κανεις 200.000km ισως σε απογοητευσει στο μελλον. Καλη περιπτωση ειναι παντως τα μοντελα του 10' που εχουν 3 χρονια εγγυηση και τουλαχιστον για ενα αρκετα μεγαλο διαστημα θα εισαι καλυμενος και ισως να βρεθει καποτε και μια λυση!
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Hello to triumph forum hellas.  

  Από: zulga στις 08/12/2011 9:45 μμ.

haris"
zulga"Καλησπέρα φιλέ thari.
Ενδιαφέρομαι για αγορά μεταχειρισμένου, είναι πολύ μεγάλο ρίσκο και προς το καλό και προς το κακό.
Και θα σου εξηγήσω αμέσως τι εννοώ:
Αν αγοράσω το tiger με πχ 20.000 Χλμ δεν θα γνωρίζω τι συντήρηση έχει κάνει ας λέει και αλλαγή πιστονιών στο book service αλλά αν αγορά την μηχανή με πχ 30.000 Χλμ ίσως να μην έβγαλε πρόβλημα μέχρι τότε άρα στα δικά μου χεριά με την σωστή κατά την γνώμη μου πάντα συντήρηση να μην βγάλει και ποτέ της.
Η αλήθεια είναι ότι έχει πέσει πολύ στον ανταγωνισμό και ότι είμαι αρκετά προβληματισμένος. Μόνο το 1050 με ενδιαφέρει."


Αποστολη δυστυχως αυτα που λες νομιζω δεν εχουν και πολυ σημασια.. Τι εννοω..? οτι πρωτον ή σωστη συντηρηση σε τετοιου ειδους μηχανες ειναι κατι πολυ απλο, δηλαδη αλλαγη λαδιων στην ωρα τους. Και νομιζω αυτο το κανει η πλειοψηφια των κατοψων, ασε που εμεις τα αλλαζουμε και στα μισα χιλιομετρα! Το αν καποιος την παει ηρεμα και καποιος την σκιζει (εκτος ακραιων καταστασεων και στις δυο πλευρες) για μενα δε λεει τπτ. (Το μονο + εδω ειναι να χρησιμοποιει καποιος 100αρα που δεν μπορεις να το ξερεις οτι κι αν σου λεει. Δευτερον, τα χιλιομετρα δεν ειναι ενδεικτικο νουμερο για τη συγκεκριμενη βλαβη.. Αλλα σπανε στα 7-8000 και αλλα στα 40000km. Κατα τη γνωμη μου καποιο που εχει σπασει θα ξανασπασει σιγουρα! Καποιο που δεν εχει σπασει στα 40.000km ή θα σπασει αυριο ή ισως εισαι τυχερος και τυχει και δε σπασει ποτε!

Εγω στη θεση σου αν μου αρεζε το Τiger παντως θα το επαιρνα! Με το δεδομενο βεβαια οτι στη φαση που ειμαι δε θα κρατουσα μια μηχανη πανω απο 2 αντε 3 χρονια! Αν εσυ ψαχνεις μηχανη για να την κρατησεις 10 χρονια και να κανεις 200.000km ισως σε απογοητευσει στο μελλον. Καλη περιπτωση ειναι παντως τα μοντελα του 10' που εχουν 3 χρονια εγγυηση και τουλαχιστον για ενα αρκετα μεγαλο διαστημα θα εισαι καλυμενος και ισως να βρεθει καποτε και μια λυση!"


Μάλιστα ευχαριστώ ξανά για τις συμβουλές σου. Ελπίζω να κατασταλάξω κάποια στιγμή!!!

Re: Hello to triumph forum hellas.  

  Από: Tigris3 στις 08/12/2011 10:16 μμ.

Καλώς ήρθες Αποστόλη. Η εξαφάνιση από τους δρόμους πλέον δεν ισχύει μόνο για το Tiger, αλλά για όλες τις μηχανές μεγαλού κυβισμού. Κυκλοφορώ καθημερινά και πλέον σπάνια συναντάς μηχανάκι πάνω από 800 κυβικά. Πάνω σε αυτό, έχε υπόψη σου ότι καθημερινή κίνηση στην πόλη δεν είναι και ό,τι οικονομικότερο να γίνεται με το 1050. Σχετικά με το θέμα για τα πιστόνια, ναι έχουν σπάσει κάποια μηχανάκια αλλά σκέψουν ότι έχουν πουληθεί μερικές χιλιάδες που δεν έχουν πάθει ποτέ τίποτα (και δεν νομίζω όλοι να βάζουν αυστηρά 100άρα στα μηχανάκια τους και ειδικά με τις τωρινές τιμές βενζίνης).
Αν το γουστάρεις εμφανισιακά, οδήγησέ το. Αν το οδηγήσεις το πιθανότερο είναι να το γουστάρεις ακόμα περισσότερο. Σε αυτή την περίπτωση αν το άγχος που έχεις για την αξιοπιστία του είναι τόσο υπερβολικό που δε θα σε αφήσει να το χαρείς, πας παρακάτω. Διαφορετικά θα αποκτήσεις ένα μηχανάκι όμορφο, γρήγορο, με εντελώς διαφορετικό τρόπο απόδοσης μοτέρ σε σχέση με το 600RR, με υπέροχο ήχο, ικανό στήσιμο και άνετο.

Re: Hello to triumph forum hellas.  

  Από: mixalakis στις 09/12/2011 1:26 πμ.

Φίλε καλωσήρθες!

Για το θέμα των πιστονιών θα βρεις εδώ μέσα σελίδες ατελείωτες!
Το βασικότερο σημείο όμως είναι ότι μέχρι τώρα δεν έχουμε ακούσει ούτε μία περίπτωση που να πλήρωσε κανείς τα πιστόνια του, άσχετα από εγγυήσεις κτλ.

Re: Hello to triumph forum hellas.  

  Από: PTiger800 στις 09/12/2011 10:40 πμ.

acratosa"Νομιζω οτι υποφερει πραγματικά μεσα στην πολη, ακομα κι αν βρεις μια Συγγρου ή μια Αττικη να το τρεξεις.."


Θα συμφωνήσω με τον Αντρέα, με μία παρατήρηση όμως. Ο Αντρέας προερχόταν απο scooter αν δεν κάνω λάθος και μετά πήγε στο 1050. Εγώ έχω παρόμοι ιστορικό : από 125 πήγα στο 800. Ε λοιπόν ώρες ώρες έχω την εντύπωση ότι και το 800 υποφέρει μέσα στην πόλη. Άλλες φορές όμως θεωρώ ότι είμαι εγώ που υποφέρω γιατί δεν είμαι ακόμα αυτός που πρέπει για το μηχανάκι. Δηλαδή το μηχανάκι ξεπερνάει δυσανάλογα τις δικές μου δυνατότητες. Και λέω δυσανάλογα γιατί θεωρώ ότι πάντα θα με ξεπερνάει.
Εσύ από την άλλη μεριά ξεκινάς από 600άρι μηχανάκι. Άρα είσαι περισσότερο συνηθισμένος και σε βάρος και σε γκάζι. Η μετάβαση πιστεύω ότι δεν θα είναι ιδιαίτερα δύσκολη.
Δεν έχεις όμως παρά να κάνεις ένα test ride το 1050 σε ώρα αιχμής για να δεις αν υποφέρει κατά τη δική σου γνώμη ή όχι.
Δε σου λεώ να το πάρεις με άδειο δρόμο γιατί τότε νομίζω ότι δεν θα ξαναέχεις δίλημμα.
Τέλος ως άλλος "ειδικός" ας καταθέσω και εγώ τη μ@λ@κία μου :
Η πόλη δεν απαιτεί πάνω απο 600κυβικά (μην πω και 400 και με αφορίσουνε στο forum). Δηλαδή μέσα στην πόλη ...το πολύ πολύ να ξεκ@υλώσεις σε κάνα φανάρι και μέχρι εκεί. Το γκάζι των 600 σου επιτρέπει να την κάνεις γρήγορα από δυσκολίες άρα είσαι κομπλέ. Τώρα αν αποφασίσεις να ταξιδέψεις αλλάζει το πανηγύρι. Θες κάτι παραπάνω, το οποίο μεταφράζεται σε άνεση. Δηλαδή και οποιοδήποτε 600άρι θα κάνει ταξίδι με αξιοπρεπή ταχύτητα αλλά θα το αισθάνεσαι διαρκώς στο όριο, διαρκώς τερματισμένο και έτσι θα είσαι και εσύ, αντί να απολαμβάνεις τη βολτούλα σου. Εκτός βέβαια και αν δε σε πειράζει να μετριάσεις την ταχύτητά σου.
Α... όσο για τα πιστόνια... δεν έχω ιδέα.
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: Hello to triumph forum hellas.  

  Από: zulga στις 09/12/2011 4:21 μμ.

PTiger800"
acratosa"Νομιζω οτι υποφερει πραγματικά μεσα στην πολη, ακομα κι αν βρεις μια Συγγρου ή μια Αττικη να το τρεξεις.."


Θα συμφωνήσω με τον Αντρέα, με μία παρατήρηση όμως. Ο Αντρέας προερχόταν απο scooter αν δεν κάνω λάθος και μετά πήγε στο 1050. Εγώ έχω παρόμοι ιστορικό : από 125 πήγα στο 800. Ε λοιπόν ώρες ώρες έχω την εντύπωση ότι και το 800 υποφέρει μέσα στην πόλη. Άλλες φορές όμως θεωρώ ότι είμαι εγώ που υποφέρω γιατί δεν είμαι ακόμα αυτός που πρέπει για το μηχανάκι. Δηλαδή το μηχανάκι ξεπερνάει δυσανάλογα τις δικές μου δυνατότητες. Και λέω δυσανάλογα γιατί θεωρώ ότι πάντα θα με ξεπερνάει.
Εσύ από την άλλη μεριά ξεκινάς από 600άρι μηχανάκι. Άρα είσαι περισσότερο συνηθισμένος και σε βάρος και σε γκάζι. Η μετάβαση πιστεύω ότι δεν θα είναι ιδιαίτερα δύσκολη.
Δεν έχεις όμως παρά να κάνεις ένα test ride το 1050 σε ώρα αιχμής για να δεις αν υποφέρει κατά τη δική σου γνώμη ή όχι.
Δε σου λεώ να το πάρεις με άδειο δρόμο γιατί τότε νομίζω ότι δεν θα ξαναέχεις δίλημμα.
Τέλος ως άλλος "ειδικός" ας καταθέσω και εγώ τη μ@λ@κία μου :
Η πόλη δεν απαιτεί πάνω απο 600κυβικά (μην πω και 400 και με αφορίσουνε στο forum). Δηλαδή μέσα στην πόλη ...το πολύ πολύ να ξεκ@υλώσεις σε κάνα φανάρι και μέχρι εκεί. Το γκάζι των 600 σου επιτρέπει να την κάνεις γρήγορα από δυσκολίες άρα είσαι κομπλέ. Τώρα αν αποφασίσεις να ταξιδέψεις αλλάζει το πανηγύρι. Θες κάτι παραπάνω, το οποίο μεταφράζεται σε άνεση. Δηλαδή και οποιοδήποτε 600άρι θα κάνει ταξίδι με αξιοπρεπή ταχύτητα αλλά θα το αισθάνεσαι διαρκώς στο όριο, διαρκώς τερματισμένο και έτσι θα είσαι και εσύ, αντί να απολαμβάνεις τη βολτούλα σου. Εκτός βέβαια και αν δε σε πειράζει να μετριάσεις την ταχύτητά σου.
Α... όσο για τα πιστόνια... δεν έχω ιδέα."



Καλησπέρα φίλε ptiger800.

Έχω νομίζω την λύση στο πρόβλημα σου. Για να ξεπεράσεις κάθε φοβία για την μηχανή σου όπως κάθε ενδιαφέρομενος.


http://www.superbikeschool.co.gr/

Είναι κάποια σεμινάρια για οδήγηση μηχανής. Δίαβασε το site τους και θα σου λυθούν πολλές απορίες. Δεν θέλω να φανεί ότι κάνω διαφήμιση παρακαλώ αλλά είναι τα μοναδικά λεφτά που έδωσα για τα μαθήματα και τα ευχαριστήθηκα όσο τίποτα άλλο.

Για το θέμα πόσο υποφέρει ένα 1000 μέσα στην πόλη έχω να σου απαντήσω αντικειμενικά λιγότερο από τι το 600 που έχω τώρα ( λόγο full cover fairing's κτλ). Όπως και να το κάνουμε το γυμνό ελευθερώνει καλύτερα θερμότητα στην ατμόσφαιρα! Και ένα ακόμα πάντα μα πάντα προγραμματίζω την διαδρομή μου να έχει ανοιχτά κομμάτια να σηκώνω λίγο χιλιόμετρα για να δροσίζεται το moter.

Re: Hello to triumph forum hellas.  

  Από: tharis στις 09/12/2011 6:31 μμ.

Αλλο πραγμα "υποφερει η μηχανη στην πολη" κι αλλο "υποφερεις εσυ με την μηχανη στην πολη" ..
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..