καλησπερα σε ολους

καλησπερα σε ολους  

  Από: doustiger1050 στις 16/09/2012 1:20 μμ.

καλησπερα!
μπηκα στην παρεα σας γιατι ετοιμαζομε σε λιγους μηνες να αγορασω μια triumph tiger 1050 και θελω να ειμαι απολυτος ενημερομενος γυρο απο την μηχανη που μου εχει παρει τα μυαλα!!!!
για αρχη θα ηθελα να μαθω τι θα πρεπει να προσεξω στην μηχανη γιατι δε θα ειναι ζελατινα αλλα απο μαγαζι με μεταχειρισμενες!
η βοηθεια σας θα ειναι πολυτιμη για μενα και ζητω προκαταβολικα συγνωμη για την ορθογραφια μ αλλα ποτε δεν ειχαμε καλες σχεσεις
θα εφιερωσω οσο περισωτερο χρονο μπορω στα θεματα του φορουμ γιατι η καθε πληροφορια για μενα ειναι συμαντικη!
σας ευχαριστω προκαταβολικα!!!

Re: καλησπερα σε ολους  

  Από: johnygalan στις 16/09/2012 1:38 μμ.

Καλώς ήρθες και με το καλό να το αποκτήσεις
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"

Re: καλησπερα σε ολους  

  Από: tharis στις 16/09/2012 1:47 μμ.

Καλως ηρθες στο forum !
Θα βρεις πολλα θεματα για το Tiger να διαβασεις κι απο κει και περα οτι χρειαστεις εδω ειμαστε!
Καλο διαβασμα λοιπον και ευχομαι να την αποκτησεις!
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: καλησπερα σε ολους  

  Από: doustiger1050 στις 16/09/2012 2:28 μμ.

καλος σας βρηκα!
εχω περιπου 2 ωρες που διαβαζω θεματα στο φορουμ και πραγματικα εχω μαθει αρκετα πραγματα!
αυτο που με εχει προβληματισει ομως ειναι το θεμα με τα πιστονια και πραγματικα μπερδευτικα με τοσες διαφορετικες αποψεις!
ποια ειναι τα τελευταια νεα γιαυτο το θεμα?

Re: καλησπερα σε ολους  

  Από: tharis στις 16/09/2012 2:53 μμ.

Τα τελευταια νεα ειναι οτι χρησιμοποιειται πλεον προγραμμα για λιγοτερα οκτανια και οτι οποιος ειχε προβλημα καλυπτοταν απ την αντιπροσωπια ασχετως εγγυησης.. Εχω και καιρο να ακουσω καποιον με προβλημα ειναι η αληθεια. Εσυ τι μοντελο κοιτας ?
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: καλησπερα σε ολους  

  Από: doustiger1050 στις 16/09/2012 4:31 μμ.

εγω κοιταζω για tiger1050 απο 2007-2010 αλλα με προβληματισε πολυ αυτο το θεμα με τα πιστονια και αν τελικα η αλλαγη γινεται δωρεαν καθε φορα η οχι

Re: καλησπερα σε ολους  

  Από: NikosV στις 17/09/2012 1:40 μμ.

πουλαω το δικο μου χωρις πιστονοπαθεια !!



η γνωμη μου ειναι να μην παρεις καποιο το οποιο ειχε βγαλει προβλημα με τα πιστονια γιατι ακομα κανενας δεν εχει καταληξει απο που προερχεται το προβλημα , καθως σε πολους εχει ξαναπαρουσιαστει δευτερη και τριτη φορα ..

με το καλο να το παρεις .. πολυ καλο μηχανακι ..
http://mototriumphhellas.blogspot.com/

Re: καλησπερα σε ολους  

  Από: xaotikos στις 17/09/2012 4:53 μμ.

NikosV"πουλαω το δικο μου χωρις πιστονοπαθεια !!



η γνωμη μου ειναι να μην παρεις καποιο το οποιο ειχε βγαλει προβλημα με τα πιστονια γιατι ακομα κανενας δεν εχει καταληξει απο που προερχεται το προβλημα , καθως σε πολους εχει ξαναπαρουσιαστει δευτερη και τριτη φορα ..

με το καλο να το παρεις .. πολυ καλο μηχανακι .. "

Έτσι ακριβώς!!
Πέρα από τους άτυχους με τα πιστόνια (φτου φτου σκόρδα) το μηχανάκι προσφέρει ατελειώτες συγκινήσεις και αξιοπιστία που πραγματικά δεν την περίμενα!
Θα σου πρότεινα να μην το πάρεις από μαγαζί αλλά από ιδιώτη ο οποίος το έχει προσέξει (service book, προσωπικός έλεγχος, έλεγχος σε μάστορα κλπ, δεν το έχει πολυπειράξει μηχανικά) και δεν του έχει βγάλει πρόβλημα στα πιστόνια ή τα έχει αλλάξει αλλά η τιμή του είναι αρκετά καλή!
Προσωπικά δεν εμπιστεύομαι τα μαγαζιά και προτιμώ να βρω έναν σωστό ιδιώτη (λίγο πολύ καταλαβαίνεις τι παίζει) που προσέχει το μηχανάκι του. Δόξα το θεό 2 φορές πήρα μτχ από ιδιώτη και τις 2 μου βγήκε Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Ο.

Για να καταλάβεις, αν και έχω βρει το επόμενο μηχανάκι που θέλω να πάρω και είμαι πολύ κοντά στο να κάνω το βήμα, όταν σκέφτομαι ότι πρέπει να δώσω τον τιγράκο με πιάνει κατάθλιψη!!

edit: Είσαι και πατριώτης, να το είχες πει νωρίτερα ίσως τα λέγαμε στην Λάρισα.

Re: καλησπερα σε ολους  

  Από: doustiger1050 στις 17/09/2012 5:16 μμ.

το θεμα μ για να το αγορασω απο ιδιωτη ειναι τα μετριτα!ναι μεν εχω μαζεψει χρηματα αλλα δε ξερω αν θα μπορεσω να παρω ενα μικρο δανειο για να αγορασω απο ιδιωτη!
εκτος απο τα service τι αλλο θα πρεπει να προσεξω ιδιαιτερα και εννοω υπαρχει κατι που να προδηδει οτι το μηχανακι ειναι σκιζμενο η οτι δεν εχει κανει πιστινοθεραποια?

Re: καλησπερα σε ολους  

  Από: NikosV στις 17/09/2012 5:34 μμ.

doustiger1050"το θεμα μ για να το αγορασω απο ιδιωτη ειναι τα μετριτα!ναι μεν εχω μαζεψει χρηματα αλλα δε ξερω αν θα μπορεσω να παρω ενα μικρο δανειο για να αγορασω απο ιδιωτη!
εκτος απο τα service τι αλλο θα πρεπει να προσεξω ιδιαιτερα και εννοω υπαρχει κατι που να προδηδει οτι το μηχανακι ειναι σκιζμενο η οτι δεν εχει κανει πιστινοθεραποια?"


θα με συγχωρησουν οι συνφορουμητες αλλα εγω θεωρω οτι το μηχανακι εχει σκιστει λιγο παραπανω εαν βλεπω πανω αφτερ μαρκετ εξατμισεις, φιλτροτετοια, dynojetια, σταμπιλιζατερια, χωρις καθρεφτες, φιμε ιστοριες κλπ ...


οχι οτι δεν ισχυει και το αντιθετο αλλα κατα το πληστον ετσι ειναι ..

θα προτιμησω ενα που ειναι νορμαλ και ας εχει 2-3 γρατζουνιες απο τα υπολοιπα
(π.χ. βρισκεις ενα με τα κερατα του σε αφτερ μαρκετ επανω και 9.000χλμ και ενα μαμισιο με 25.000 πιο θα παρεις ?? )

οσο για το πως θα βρεις αν εχει πιστονοπαθεια .. δεν ξερω .. λογικα ο μηχανικος θα καταλαβει ..
http://mototriumphhellas.blogspot.com/

Re: καλησπερα σε ολους  

  Από: xaotikos στις 17/09/2012 5:39 μμ.

Κοίταξε, υπάρχουν στο internet γενικότερα οδηγοί για το τι πρέπει να κοιτάξεις σε ένα μεταχειρισμένο, πολύ αναλυτικοί.
Για παράδειγμα δεν μπορείς να ανοίξεις τον κινητήρα αλλά μπορείς να διακρίνεις μεγάλες φθορές (οι οποίες είναι και ακριβές) ή μικρότερες (που ίσως μαρτυρούν και παραμελημένη μηχανή).

Για παράδειγμα, αν έβλεπα ένα μηχανάκι με αρκετές γρατζουνιές ή παράξενα βαψίματα ή αυτοκόλητα σε περίεργα σημεία θα φοβόμουνα για στούκο. Βασικό έλεγχο σε αναρτήσεις, γρανάζια κλπ και τι χρόνο ζωής έχουν. Έλεγχο επίσης για τυχόν πειραγματα σε ηλεκτρονικά κυκλώματρα και γενικώς περίεργες καλωδιώσεις.

Προσωπικά δεν θα έπαιρνα μτχ μηχανή που έχει πειραχτεί ο κινητήρας (όχι απλή αλλαγή προγράμματος πχ για aftermarket εξάτμιση) το οποίο ίσως να μην έχει δημιουργήσει πρόβλημα στον κινητήρα αλλά προσωπικά μου λέει κάποια πράγματα για την χρήση της.

Για τα πιστόνια, δυστηχώς δεν μπορείς να καταλάβεις κάτι, πέρα του αν το αφήσεις να δουλέψει κάμποση ώρα δεν θα πρέπει να βγάζει λευκό καπνό από την εξάτμιση καίγοντας λαδι, εκτός αν ο μάστορας κάτσει να κάνει μετρήσεις που το θεωρώ extreme (αν ψάξεις, περιγράφεται καλύτερα στο forum η πιστονοπάθια).

Σχετικά με το μαγαζί ή όχι, προτιμώ από ιδιώτη γιατί μπορώ σχετικά να κρίνω από τον κάτοχο περίπου τι στυλ είναι. Με την κουβέντα μπορείς συνήθως να πάρεις μια ιδέα για την χρήση της μηχανής. Στο μαγαζί ναι μεν σου κάνουν ευκολίες (αν και πληρώνεις κάτι παραπάνω) αλλά είναι ένα απρόσωπο μηχανάκι.

Re: καλησπερα σε ολους  

  Από: xaotikos στις 17/09/2012 5:44 μμ.

NikosV"
θα με συγχωρησουν οι συνφορουμητες αλλα εγω θεωρω οτι το μηχανακι εχει σκιστει λιγο παραπανω εαν βλεπω πανω αφτερ μαρκετ εξατμισεις, φιλτροτετοια, dynojetια, σταμπιλιζατερια, χωρις καθρεφτες, φιμε ιστοριες κλπ ...
"


Εκτός από από την aftermarket εξάτμιση την οποία πλέον θεωρώ must στα περισσότερα μηχανάκια (για καλύτερη λειτουργία του κινητήρα, μείωση θερμότητας κλπ κλπ σε σχέση με τα εκτρώματα που βάζουν για να περνάνε τους ελέγχους) και την οποία θεωρώ + σε μια αγγελία, συμφωνώ 100% με το σκεπτικό σου

Re: καλησπερα σε ολους  

  Από: NikosV στις 17/09/2012 5:50 μμ.

και εγω εχω αλλαξει εξατμιση για αυτους τους λογους ..




(την ΤΟR .. διακριτικος )
http://mototriumphhellas.blogspot.com/

Re: καλησπερα σε ολους  

  Από: Tigris3 στις 17/09/2012 7:27 μμ.

Ισχύει και το εξής: η εξωτερική εμφάνιση συμβαβίζει (στο 99% των περιπτώσεων) και με την μηχανική κατάσταση. Αυτό σημαίνει πως είναι δύσκολο ένα μηχανάκι με θέματα στο κομμάτι της εμφάνισης να είναι διαμάντι στο μοτέρ. Όποιος προσέχει το μηχανάκι του, το προσέχει σε όλα τα επίπεδα και το αντίστροφο! Δύσκολο να είναι χάλι εξωτερικά, αλλά να είχε σχολαστική συντήρηση. Και παίζει επίσης ρόλο και η εμπειρία του κατόχου.

Re: καλησπερα σε ολους  

  Από: tharis στις 17/09/2012 7:38 μμ.

xaotikos"
NikosV"
θα με συγχωρησουν οι συνφορουμητες αλλα εγω θεωρω οτι το μηχανακι εχει σκιστει λιγο παραπανω εαν βλεπω πανω αφτερ μαρκετ εξατμισεις, φιλτροτετοια, dynojetια, σταμπιλιζατερια, χωρις καθρεφτες, φιμε ιστοριες κλπ ...
"


Εκτός από από την aftermarket εξάτμιση την οποία πλέον θεωρώ must στα περισσότερα μηχανάκια (για καλύτερη λειτουργία του κινητήρα, μείωση θερμότητας κλπ κλπ σε σχέση με τα εκτρώματα που βάζουν για να περνάνε τους ελέγχους) και την οποία θεωρώ + σε μια αγγελία, συμφωνώ 100% με το σκεπτικό σου "


Ενα μηχανακι που δεν εχει καθρεφτες, εχει φιμε κι αλλα εφε και δε ξερω γω τι που λες και συ δε σημαινει οι ειναι σκισμενο. Οι περισσοτεροι ιδιωκτητες που φορτωνουν εξτρα τη μηχανη τους το κανουν απ την καυλα τους και πιθανον να την προσεχουν και παραπανω. Τωρα αν εχει πανω παραλληλους εγκεφαλους και πειραγματα στο μοτερ και λοιπα τετοια σημαινει οτι ο ιδιωκτητης την ψαχνει με την αποδοση της μηχανης του και πιθανον να το "σκιζει" και λιγο που λεμε αλλα αυτο παλι δε σημαινει απαραιτητα οτι δε την συντηρει και σωστα και αναλογως του πως της φερεται. Το σκισιμο δλδ ειναι λιγο παρεξηγημενη εκφραση.. Το θεμα ειναι αν η μηχανη ειναι καλοσυντηρημενη και οχι σκισμενη.

Το πιο σωστο ειναι αυτο που ειπε ο xaotikos. Να κανεις κουβεντα με τον ιδιωκτητη και απο κει σιγουρα θα καταλαβεις ποσο σοβαρος ειναι και κατα ποσο προσεχει τη μοτο του. Αν σου λεει μα μου φιλαρακι το εργαλειο ειναι πενα και ξυριζει κλπ εεε κλαυτα χαραλαμπε!

Κι εγω παντως μετα και απο προσωπικη εμπειρια θα αγοραζα μηχανη μονο απο ιδιωτη για τον παραπανω λογο που ανεφερα κυριως, εκτος ελαχιστον εξαιρεσαιων καταξιωμενων εμπορων/συνεργειων που αγαπουν το αντικειμενο και σεβονται τον πελατη και τα οποια ειναι συνηθως γνωστα..
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..