Ρε παιδια..... τις ειδατε τις σειρες;
Πρωτα απ'ολα οι ανθρωποι ζητησαν απο την ΚΤΜ μηχανες και δεν τους τις εδωσαν γιατι πιστευαν πως δεν ηταν ικανοι να βγαλουν το ταξιδι!
Μετα πηγαν στην BMW που τους εδωσε τις 1150 , για την πρωτη σειρα, το long way round. Στην 2η φυσικα τους εδωσε το νεοτερο μοντεολο , το 1200.
Το συντριπτικα μεγαλυτερο μερος τους ταξιδιου στο round , το εκαναν οι 2 τους με τον καμεραμαν σε μια 3η bmw. Σε μερικα σημεια απλα ηταν αδυνατο να περασει μηχανη, ακομα και τα τζιπ, και τα φορτωσαν ολα σε φορτηγα ντοπιων. Στο down ηταν πολυ περισσοτερο μαζι με τα τζιπ και ηταν πιο πολυ προσανατολισμενο να δουν αξιοθεατα, να επισκεφτουν χωρια που ειχαν γινει σφαγες, κτλ - γι'αυτο και το down κατα γενικη ομολογια ειναι υποδεεστερο του round.
Γενικα ομως σας φαινονται πολυ ευκολα αυτα,ε; Για εσας δηλαδη θα αξιζε μονο αν ησασταν ολομοναχοι και φτανατε μεχρι πχ το Κιεβο;
Και"τα λεφτα να πεφτουν απο την οποια bmw" τι σας πειραξαν; Τοσοι και τοσοι εχουν κανει παρομοια ταξιδια, ολοι χρειαστηκαν σπονσορες! Κι οταν αρχιζεις τετοιο project γινεσαι συνεργος πια με τον βασικο προμηθευτη σου (τη BMW εδω) δεν αγοραζεις απλα κατι και αντε γεια!
Και το "GS που ειναι πολυ ψοφιμι σε σχεση με το Γατο" που κολλαει; Παει ο γατος εκει που παει το GS; Οχι βεβαια, και το αντιστροφο - αλλο η μια μηχανη, αλλο η αλλη. Εχετε μπερδευτει μου φαινεται απο την ελλαδα που 9/10 τις εχουν
και τις 2 για την καφετερια κι εχετε ξεχασει τι κανει για τι!
Και τελος παντως ξεκολλατε μ'αυτο το κομπλεξ με τις BMW! Διαχωριστε το μαλακα που γουσταρει τον ελικα μ'αυτον που γουσταρει το οχημα!
FYI, ειχα το Duke II για 4 χρονια και ποτε BMW, μη νομιζετε πως ευλογαω τα γενια μου.