μεταβαση απο vstrom σε tiger 1050 ¶
Από: zorro στις 17/03/2015 12:57 πμ.
Από: zorro στις 17/03/2015 12:57 πμ.
Από: bananas1990 στις 17/03/2015 10:11 πμ.
Από: brother στις 17/03/2015 11:35 πμ.
zorr"καλησπερα σε ολους ζηταω συγγνωμη αν εχει ξανα γραφτει απλα δεν το βρηκα καπου θελω να ακνω μεταβαση απο vbstrom 650 σε tiger 1050 θελω να μου πειτε τα κατα αυτης της μηχανης σε σχεση με το δικο μου καπου διαβασα για πιστονια και διαφορα αλλα εσεις πιστευετε οτι αξιζει κατι τεοιο η να κοιταξω σε αλλο μηχανακι...ειναι ωραιο ομως το βλεπω και μου τρεχουν τα σαλια...."
Από: Tigris3 στις 17/03/2015 5:28 μμ.
Από: gpal στις 17/03/2015 9:22 μμ.
Tigris3"Μην κολλάς στα πιστόνια. Είναι θέμα ατυχίας αν σου κάτσει όπως θα μπορούσε να συμβεί και σε οποιαδήποτε άλλο μοντέλο (και μάρκα). Μερικά πράγματα παίρνουν λίγο υπερβολικές διαστάσεις πολλές φορές και δημιουργείται ρετσινιά. Ότι είναι προϊόν μαζικής παραγωγής έχει και ένα ποσοστό που θα προκύψει ελαττωματικό. Έτσι είναι για όλες τις εταιρείες. Σκέφτομουν και εγώ το ίδιο σαν και σένα και για το Tiger και για το αμάξι που πήρα: σπάνε, χαλάνε, κάνουν, δείχνουν. Αν η συντήρηση είναι ΟΚ, δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα.
Όσο για τη βενζίνη, έβαζα και εγώ super αμόλυβδη για 5000χλμ όπου δεν το άντεξα άλλο και γύρισα στην απλή. Ε από τότε έχω 46Κ χλμ και το μηχανάκι δεν έχει κάνει κιχ (μοντέλο 2009, όχι ότι λέει κάτι αυτό).
"
Από: Native στις 18/03/2015 2:48 μμ.