Street triple και Ιαπωνοιταλικος ανταγωνισμος ¶
Από: redfoot στις 02/12/2007 1:46 μμ.
Τους τελευταίους μήνες βρίσκομαι σε φάση αναζήτησης γυμνού μοντέλου
το μάτι μου έπεσε πάνω στην τρικύλινδρη και δε λέει να ξεκολλήσει..
Πανέμορφη, ροπάτη, ελαφριά, ξεχωριστή, με νορμάλ τιμή και γονίδια daytona είναι ενας συνδυασμός που αν μη τι άλλο με εξιτάρει.
ωστόσο οι " φωνές της λογικής " αντιλέγουν και προκαλουν προβληματισμο:
-ανταλλακτικά ακριβά και καθυστερημένα
-μεταπώληση ιδιαιτέρως επίπονη αν όχι αδυνατη..
-σερβις τσιμπημένο ( σε σχεση με τους Ιάπωνες) και μόνο εξειδικευμένο
Για το συγκεκριμένο μοντέλο ακούω για
-έλλειψη abs
- μικρό κόψιμο τιμονιού (μειον μεσα στην πολη)
- αμορτισερ μη ρυθμιζόμενο- μαλακο πιρούνι και βεβαια
-προστασία απο αερα σχεδον ανυπαρκτη εστω και με το μασκάκι.
Οπως είναι φυσικό αναρωτιέμαι αν πραγματικά αξίζει η αγορά της σε σχεση με τον ιαπωνικο-ιταλικό ανταγωνισμο και με βάση τις αναγκες και επιθυμιες μου που είναι:
- πρωτίστως η οδηγική απόλαυση(δεν εννοω σουζες ,endo και τα συναφή ) οι ροπες με ενδιαφερουν περισσοτερο οι τελικες λιγοτερο
- 70% κινηση στην πολη και 30% αποδρασεις σε ακτινα 20-200 χιλιομετρων κατα προσεγγιση . Προορίζεται δηλαδη για μικρα, μονοημερα/διημερα ταξιδια με αντιστοιχες αναγκες φορτωσης.
θα ήθελα αν μπορείτε να μου καταθέσετε αντικειμενικές και εμπεριστατωμένες αποψεις
οι εναλλακτικες σκεψεις αφορουν κυριως το GSR 600 (δυνατο, φτηνο,μοντερνο), Hornet 600 (ευχρηστο, δυνατο, χαιτεκ εμφανιση) και λιγοτερο το fazer 600 (κυριως λόγω ελλειψης δυναμης χαμηλα).
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά