Tiger vs Tiger...................... ¶
Από: Sprinter στις 21/01/2011 11:43 πμ.
Για να ακούσουμε γνώμες (ιδιαιτέρως απ' αυτούς που έχουν οδηγήσει και τα δύο).
Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
Από: Sprinter στις 21/01/2011 11:43 πμ.
Από: Native στις 21/01/2011 12:35 μμ.
Από: denthnpalevw στις 21/01/2011 3:50 μμ.
Native"Αντε να αρχίσει να λέει πάλι ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του....
Δύσκολο να βρείς κάποιον που έδωσε το 1050 να πάρει 800...τρελός είναι? (Τουλάχιστον για την ώρα, σε κανα 6μηνο βλέπουμε)
Γιατί μόνο τότε θα μπορέσει κάποιος να γράψει αντικειμενικές(σχετικό και πάλι) και αξιόλογες εντυπώσεις...
Με ένα test ride δεν βλέπεις και πολλά.
"
Από: Sprinter στις 21/01/2011 4:48 μμ.
denthnpalevw"μαλλον Ξηνεται λιγο ο sprinter για φασαριες... μονο φασαριες θα προκαλεσει το συγκεκριμενο θεμα. "
Από: tharis στις 21/01/2011 5:28 μμ.
Από: gran tiger στις 21/01/2011 8:34 μμ.
haris"Πολυς ντορος εγινε για τις γατες μου ρε παιδια ...
Αν και νομιζω ειχαμε συμφωνησει οτι 1050 και 800 παιζουν σε διαφορετικες κατηγοριες, οποτε διαλεγεις κυριως βαση των αναγκων σου, εγω, χωρις να εχω οδηγησει κανενα απ τα δυο, θα πηγαινα σιγουρα για το 1050 λογω του πιο street προσανατολισμου του. Για το 800 θα το σκεφτομουν μονο για το XC και εφοσων θα εκανα συχνη χρηση στο χωμα φυσικα..
Πιστευετε οτι εχει καποια πλεονεκτηματα το 800 στο δρομο εναντι του 1050 εκτος της πιο χαμηλης θεσης συνεπιβατη? "
Από: mixalakis στις 21/01/2011 10:43 μμ.
Native"Αντε να αρχίσει να λέει πάλι ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του....
Δύσκολο να βρείς κάποιον που έδωσε το 1050 να πάρει 800...τρελός είναι? (Τουλάχιστον για την ώρα, σε κανα 6μηνο βλέπουμε)
"
Από: tharis στις 22/01/2011 1:11 πμ.
gran tiger"
3 χιλιαρικα....."
Από: johnygalan στις 22/01/2011 12:57 μμ.
Sprinter"
τι θα συζητάμε? Ποιό είναι το καλύτερο αντιγατικό? "
Από: mixalakis στις 22/01/2011 1:21 μμ.
haris"
Συμφωνω και με το mixalaki οτι ενας λογος να προτιμησεις το 800 ειναι οι περισσοτερες offroad δυνατοτητες
κατα τα αλλα ... ? Για ενα ταξιδακι νομιζω και τα δυο φορτωνονται σε παρομοιο επιπεδο.. Αεροδυναμικα ομως το 1050 μου φαινεται καλυτερο."
Από: vagtyrp στις 22/01/2011 6:12 μμ.
Από: Sprinter στις 22/01/2011 10:19 μμ.
Από: mixalakis στις 23/01/2011 11:10 πμ.
vagtyrp"το 800 θα το επέλεγα μόνο αν με ενδιέφερε το χώμα και για οικονομικούς λόγους επιπλέον μιας κια κοστίζει πολύ λιγότερο από ένα ktm990 για παράδειγμα. το 800 το ασφάλτινο για μένα είναι περιτό από τη στιγμή που υπάρχει το 1050, εκτός και αν είναι μία μετάβαση προς το 1200 και παράλληλη κατάργηση του 1050 από την παραγωγή.
όσον αφορά τις ταξιδιωτικές ικανότητες των δύο μοντέλων πιστεύω ότι και μόνο βλέποντας το 800 από κοντά, είναι μέρα με την νύχτα. προστασία από τον αέρα στο 800 δεν υπάρχει, ενώ για το συνεπιβάτη πιθανώς να είναι λίγο καλύτερα στο 800, και αυτό μόνο αν υπάρχει μικρή διαφορά ύψους από το οδηγό. η κοπέλα μου είναι 165εκοτοστά και δεν έχει κανένα πρόβλημα πίσω μου σε οποιαδήποτε ταχύτητα. ( εγώ είμαι 181 ). το μόνο παράπονο που την ενόχλησε μόνο μία φόρα μέχρι στιγμής είναι το μήκος της σέλας που δεν της επέτρεψε να κουνηθεί λιγάκι, μετά από 5 ώρες συνεχούς οδήγησης, αλλά με μία στάση 10 λεπτών το πρόβλημα λύθηκε.
"
Από: gran tiger στις 23/01/2011 6:08 μμ.
Sprinter"Υποψιάζομαι πως στην πόλη το 800 θα είναι μακράν καλύτερο."