Triumph Tiger 800

Triumph Tiger 800  

  Από: Costas στις 30/12/2010 9:14 μμ.

Ένα thread για να συζητάμε για το μικρότερο τιγράκι της σειράς.
Tiger 800

Tiger 800

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: Cpt. Haddock στις 03/01/2011 9:48 πμ.

Πηγα την προηγούμενη εβδομαδα στην Ηλιοφιλ (Μιχαλακοπούλου) και τα είδα απο κοντά.

Ανεβηκα και στο 800 και στο 800xc. Δεν ειχα χρονο για test ride (αυτη τη βδομαδα θα ειναι κλειστα λογω απογραφής)

Για το 800:

Οπτικα:
- Τραβηκτικο στο βλέμμα, οχι τόσο εντυπωσιακό όσο το xc, αλλα όχι τόσο φτωχο όσο δέιχνει το bmw f6550gs μπροστά στο f800gs. Οι διαφορές στην Τ ειναι μικρές
- Λειπει πολύ το φτερό μπροστά και χάνει το μηχανακι πόντους. Πιστεύω οτι όλοι θα θέλουν να το προσθέσουν πληρώνοντας τα περίπου 90 ευρω (μιλάω για το φτερό στη μασκα, κατω απο τα φωτα)
- Δεν μοιαζει τόσο πολυ με bmw (όχι όσο μας φαινεται στις φωτο) και δείχνει πιο μεγαλο απ' οτι ειναι πραγματικα

'Αλλα:
- Πολύ άνετη σελα
- Μου φάνηκε πολύ ελαφρύ και εύκολο (αν και το συγκεκριμένο ήταν της "βιτρινας" χωρις πολλά υγρα )
- Ωραιο τιμονι
- Ωραιος πινακας οργανων με ευκολα κομβία αλλαγής ενδείξεων και σαν προσβαση και σαν αισθηση (κανουν "κλικ")
- Σωστα μαρσπιε και χειριστήρια
- Πολυ ανετη και χαμηλη σελα συνεπιβατη (τέρμα οι γκρινιες του 1050 )

- Βαλαμε μπρος ενα, εχει γαμάτο ήχο, τον κλασσικο συριχτικό του 3πλ, καμια σχεση με τον ηχο που βγαζει η μπεμπα

Η τιμή του ειναι 8990 χωρις το ΑΒΣ, δλδ με το ΑΒΣ και φτεραααααα κλπ εξτρα, το 10χιλιαρο το πλησιάζει επικινδύνως

Γενικώς δειχνει πολύ καλή κατασκευη και πιστεύω οτι στην κατηγορία του (ονοφφ μεσαια με 19αρη τροχο μπροστα) ειναι μαλλον το καλυτερο που υπαρχει, αλλα όχι το φτηνότερο.
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:46, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: Sprinter στις 03/01/2011 12:50 μμ.

Εμένα αυτή η ιδέα του πλαισίου - υποπλαισίου - μασπιέ επιβάτη - στήριξη μάσκας όλα κολλημένα ένα σώμα, με χαλάει πολύ. Μυστήριος είμαι?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: Cpt. Haddock στις 03/01/2011 12:54 μμ.

Ρητορική ερωτηση
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: Sprinter στις 03/01/2011 12:57 μμ.

Δεν απαντάς επί του θέματος
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: gpal στις 03/01/2011 2:11 μμ.

Γειά σας και καλή χρονιά

Είδα το 800 το απλό στη βιτρίνα της αντιπροσωπείας. Τι με "χαλάει":
1) Το πλαίσιο που μοιάζει με σωλήνες νερού και που είναι εμφανές απ'άκρη σ'άκρη.
2) Τα πλαστικά του ιδίως κάτω από το ρεζερβουάρ που είναι ματ και πιθανολογώ με τον ήλιο θα ασπρίζουν
3) Το πεντάλ του φρένου που ενώ είναι μηχανάκι δρόμου είναι αγκαθωτό και για μπότα off
4) Γενικά αποπνέει μια συνολική εικόνα φτηνιάρικη σε σχέση με το 1050.

Μου άρεσε η ένδειξη για το λάδι στο κάτω μέρος της μηχανής.
Μοιάζει λίγο με μηχανάκι ROBOCOP
Bέβαια δεν το δοκίμασα, ίσως εκεί να είναι το μυστικό της (μέλλουσας) επιτυχίας του, οψόμεθα

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: Sprinter στις 03/01/2011 2:12 μμ.

Εγγλέζικο φόρουμ για τα Tiger 800

http://www.tiger800.co.uk/index.php
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: Panos69 στις 03/01/2011 2:13 μμ.

Την περασμένη εβδομάδα έκανα test ride στη Μιχαλακοπούλου.

Έμεινα πολύ ικανοποιημένος από την αίσθηση του κινητήρα, το ζύγισμα, την άνεση και αυτό που οπτικά μπορούσα να εκτιμήσω ως ποιότητα κατασκευής.

Εξοικιώθηκα πανεύκολα μέσα στα πρώτα λίγα μέτρα.

Μου φάνηκε φιλική και άνετη μηχανή. Δεν εντόπισα κάτι (στο μικρό αυτό διάστημα) που να με ενοχλεί ή να με προβληματίζει εκτός από το συμπλέκτη που πιάνει αρκετά ψηλά αν και αυτό είναι θέμα συνήθειας περισσότερο.

Βέβαια με ABS ξεκινάμε από τα 10.000 περίπου + τουλάχιστον συναγερμό και κάγκελα.

Για να δούμε... Ο στόχος είναι να το πάρω. Θα τα καταφέρω όμως;

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: Sprinter στις 03/01/2011 2:16 μμ.

gpal"Γειά σας και καλή χρονιά

Είδα το 800 το απλό στη βιτρίνα της αντιπροσωπείας. Τι με "χαλάει":
1) Το πλαίσιο που μοιάζει με σωλήνες νερού
"


Δεν έχεις ξαναματαδεί ατσάλινο σωληνωτό περιμετρικό πλαίσιο?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: Panos69 στις 03/01/2011 2:25 μμ.

Sprinter"Εμένα αυτή η ιδέα του πλαισίου - υποπλαισίου - μασπιέ επιβάτη - στήριξη μάσκας όλα κολλημένα ένα σώμα, με χαλάει πολύ. Μυστήριος είμαι?"


Δεν είσαι μυστήριος. Είναι κάτι που με προβληματίζει κι εμένα.

Ειδικά για τα μαρσπιέ, δεν ξέρω αν σε τυχόν πτώση, θα επηρεάζεται το υποπλαίσιο...

Από την άλλη μεριά (ο μη γένοιτο!) το χαλύβδινο πλαίσιο "έρχεται" πιο εύκολα αν χρειαστεί... (μακριά από μας!).

Διορθώστε με αν κάνω λάθος!

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: Sprinter στις 03/01/2011 2:28 μμ.

Δεν έχω τίποτα με το πλαίσιο, με όλα τα πράμματα κολλημένα πάνω του έχω.

Τεσπα, αμα 'χα λεφτα θα τσίμπαγα ένα XC, ενα Street Triple R κι ενα Thruxton. Αλλά δεν έχω μία οπότε τσιμπάω ενα ......
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: Polymhxanos στις 03/01/2011 3:53 μμ.

Αυτό με το μη διαιρούμενο πλαίσιο είναι σαφέστατα φάουλ. Ακόμα και σε μια χαζοπτώση δλδ, στραβώνει βάση μαρσπιέ, θα θέλει καλίμπρα για μια βάση;

Προφανώς το κάνανε για οικονομία, αλλά είναι φάουλ ασυγχώρητο...
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: Panos69 στις 14/01/2011 11:23 πμ.

Και μερικές photo από ένα Tiger 800 μετά από πτώση δεξιά (με χαμηλή ταχύτητα).

http://www.visordown.com/the-grapevine/ ... 15492.html

Οι φωτό είναι κάτω κάτω και ανοίγουν σε slideshow σε μεγάλο μέγεθος κάνοντας κλικ πάνω τους.

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: mixalakis στις 14/01/2011 11:29 πμ.

Δεν φαίνεται να έχει πάρει το υποπλαίσιο. Έτσι δεν είναι;

Re: Triumph Tiger 800  

  Από: Panos69 στις 14/01/2011 11:47 πμ.

mixalakis"Δεν φαίνεται να έχει πάρει το υποπλαίσιο. Έτσι δεν είναι;"


Έτσι μου φαίνεται κι εμένα.

Ερώτηση. Το φάγωμα της βάσης του μαρσπιέ (μου φαίνεται ότι έχουν φαγωθεί φάλτσο οι γωνίες εκεί που περιστρέφεται το μαρσπιέ) πώς θα διορθωθεί;

Αν η βάση του μαρσπιέ ήταν βιδωτή π.χ. ψηλά στο υποπλαίσιο θα μπορούσε κάποιος να αλλάξει την βάση αν τον ενδιαφέρει τόσο πολύ το εμφανισιακό. Τώρα τί επιλογές υπάρχουν;