Κιβώτιο Sprint 1050 ST

Κιβώτιο Sprint 1050 ST  

  Από: vassat στις 28/05/2009 10:54 μμ.

Όπως έχω γράψει σε topic για τους νέους χρήστες είμαι κάτοχος του μοντέλου τίτλου το οποίο αγοράστηκε μετ/νο(24.400χλμ). Έχοντας κάνει τα πρώτα μου χλμ έχω να παρατηρήσω το έξης όσον αφορά την λειτουργία του κιβωτίου στα ανεβάσματα: με εντελώς κλειστό γκάζι η επόμενη ταχύτητα αρνείται πεισματικά να μπει!! Πρόκειται για ιδιαιτερότητα στη δική μου μότο ή έχει παρατηρηθεί και σε άλλους κατόχους; Βελτιώνεται;
Υπόψιν ότι μόλις την πήρα άλλαξα το λάδια με Mobil.

Re: Κιβώτιο Sprint 1050 ST  

  Από: Sprinter στις 29/05/2009 2:42 μμ.

Δηλαδή άμα δε κλείνεις γκάζι μπαίνει?

Να πάς να στο κοιτάξουν (δηλαδή καθάρισμα δίσκων και ρύθμιση συμπλέκτη) και να δούν την κατάσταση των συνδέσμων του λεβιέ. Παίζει, αν δε θέλεις να ανοιγεις και να καθαρίζεις δίσκους με το πρώτο, να βγάλεις τα Mobil 1, να τα κρατήσεις αεροστεγώς, να αλλάξεις σε Motul 300V, να τα αφήσεις 1000-2000 χλμ (αν είναι να τα κάνεις γρήγορα) να δείς πώς πάνε οι αλλαγές και να ξαναβάλεις τα Mobil.

Και αν σου πεί μηχανικός 'ολα έτσι κάνουν' να αλλάξεις μηχανικό και να 'ρθεις να σου δώσε μια βόλτα το δικό μου να δείς πώς είναι....

Τι μοντέλο δε μας είπες?

PS. A τώρα είδα το άλλο post σου. E δε πιστεύω να σου πεί κάνας Σάκης η Φίλιππας οτι ολα έτσι κάνουν γιατι θα περάσω από κεί
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Κιβώτιο Sprint 1050 ST  

  Από: vassat στις 29/05/2009 10:17 μμ.

O Σάκης μου είπε να το "δουλέψω" λίγο... Πράγματι σήμερα ήταν βελτιωμένο. Ελπίζω να βελτιωθεί περισσότερο.
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
Β.Σ.

Re: Κιβώτιο Sprint 1050 ST  

  Από: Sprinter στις 30/05/2009 7:02 πμ.

Για τον ίδιο λόγο στο είπε. Αν το μηχανάκι είχε κάτσει καιρό, παίζει να είναι λίγο κολλημένοι οι δίσκοι. Η συμβουλή μου είναι ούτως ή άλλως να κάνεις την επόμενη αλλαγή λαδιών σχετικά γρήγορα.

Α, και δε χρειάζεται να κλείνεις το γκάζι τελείως για τα ανεβάσματα. Ενα τσίκ φτάνει.

Αν θές να ρωτήσεις τίποτ' άλλο, εδώ είμαστε.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Κιβώτιο Sprint 1050 ST  

  Από: vassat στις 30/05/2009 8:35 μμ.

Η βασική χρήση της μοτ/τας από τον προηγούμενο κάτοχο γίνονταν καλοκαίρι(διαδρομή Θεσ/κη - Χαλκιδική). Όλο τον χειμώνα ήταν κουκουλωμένη με την μπαταρία εκτός (ένεκα Datatool), οπότε φαντάζομαι ότι η συμπεριφορά αυτή είναι αναμενόμενη, πάντως όταν έχει ζεσταθεί το κιβώτιο είναι βούτυρο.
Σε κάθε περίπτωση πάντως θα ακολουθήσω την προτροπή για αλλαγή λαδιών με Motul και στην συνέχεια ξανά Mobil, αλήθεια ποια Motul να ζητήσω;
ΒΣ

Re: Κιβώτιο Sprint 1050 ST  

  Από: Sprinter στις 30/05/2009 9:12 μμ.

300V racing. Μην τα κρατήσεις πολύ όμως.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Κιβώτιο Sprint 1050 ST  

  Από: vassat στις 30/05/2009 9:31 μμ.

Όχι πολύ σημαίνει: max 2000χλμ ή ακόμα λιγότερο;
ΒΣ

Re: Κιβώτιο Sprint 1050 ST  

  Από: vassat στις 30/05/2009 10:07 μμ.

Sorry, τώρα (ξανά)είδα τα προηγούμενα posts. Θα τα κρατήσω περί τα 1500χλμ. Παρεμπιπτόντως αυτή η αλλαγή πως θα εξυπηρετήσει τον σκοπό του 'μαλακώματος' του κιβωτίου; (απάντηση ας δοθεί αν δεν είναι μακροσκελής, η εμπειρία πάντα είναι επαρκής αιτιολογία)
ΒΣ

Re: Κιβώτιο Sprint 1050 ST  

  Από: Sprinter στις 30/05/2009 10:51 μμ.

Θα καθαρίσει τους δίσκους να γλιστράνε αν το πρόβλημά σου προέρχεται από κεί. Το 300V υποτίθεται πώς είναι καλό για αυτές τις δουλειές. Το 300V επίσης μου κάνει το κιβώτιο μούρλια αλλά αν το βάλω δεν το κρατάω πολύ (βλέπε άλλα θρέντς για το θέμα αυτό).
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Κιβώτιο Sprint 1050 ST  

  Από: sprint900 στις 30/05/2009 11:20 μμ.

vassa"O Σάκης μου είπε να το "δουλέψω" λίγο... Πράγματι σήμερα ήταν βελτιωμένο. Ελπίζω να βελτιωθεί περισσότερο.
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
Β.Σ."


Αν το δοκίμασε φίλε ο Σάκης και σου είπε δούλεψε το θα βελτιωθεί , σου είπε ότι είσαι κουλομαρία και να στρώσης το χέρι πόδι και αντανακλαστικά σου ώστε να αλλάζεις ταχύτητες προτού στραβώσεις καμιά φουρκέτα . Με το γάντι , βέβαια .

Στην μαγική γλώσσα των μηχανικών που πρέπει και την δουλειά τους να κάνουν και να κρατήσουν την πελατεία .

Σαράντα φορές να αλλάξεις σαράντα είδη λαδιών το σασμαν θα είναι το ίδιο εκτός αν κάνεις 30-40.000 κμ .

Το λέω μισό αστεία μισό σοβαρά , αλλα λέγοντας ότι εγώ είμαι η πρώτη κουλομαρια !!! Για να μην παρεξηγηθώ αλλα δεν μου αρέσει να τα μασάω .



Σαράντα χρόνια να καθόταν η μηχανή δεν κολλάει τίποτα μέσα της , αν έχει λάδια .

Αν κολλήσουν οι δίσκοι , δεν βάζει ταχύτητα , δεν αποσυμπλέκει , αν πάρει ταχύτητα πατινάρανε με πέντε δέκα πατήματα στρώσανε αν υποτεθεί ότι κολλάγανε . Πρέπει να ανοίξουν όλοι οι δίσκοι για να μπει ταχύτητα .

Με τον τροχό στον αέρα βάζεις ταχύτητα αν κρατιέται εύκολα με το χέρι η ρόδα , φυσικά μόλις ζεσταθούν λίγο τα λαδιά και μαρσάρεις και κρατιέται , το ξεχνάς . Προσοχή μην Πέσει απο το στάντ , μαρσαρισμένη , θα φτάσει Λάρισα , θέλει κράτημα .

Ούτε αλλάζει συμπεριφορά το σασμαν με μόνιμες αλλαγές μάλιστα με το να αλλάξεις λάδια για 1500κμ , εκτός αν βάλεις συμπυκνωμένη σμυριγδαλοιφή , αλλα μετα θα σφυρίζει σαν τσοπάνος ... Αλίμονο , στο περιβόητο στρώσιμο της καινούργιας μηχανής εντάξει τα υποτίθεται σφιχτά εξαρτήματα εξομαλύνουν της ακραίες συναρμογές και γλυκαίνουν .

Αν δεν ταιριάζει στο μηχανάκι ένα λάδι , αν και για να το συνιστά το εργοστάσιο κάτι ξέρει παραπάνω απο τον καθένα βάζεις αυτό που ταιριάζει .

Μα ο ένας μηχανικός θα μου πεις λέει τα τάδε η τα δείνα , ναι ανάλογα πιο του κάνει καλύτερη έκπτωση να βγάζει παραπάνω , θα μου πεις μας κλέβουν , όχι όλα είναι καλα λάδια και μας τα δίνουν σε τιμές που θα τα αγοράζαμε στο βενζινάδικο .

Αλλα αυτοί βέβαια τα περνούν χοντρικά και δικαιούνται για τα κεφάλαια που έχουν στοκ να βγάλουν κάποιο κέρδος .

Προσωπικές βέβαια απόψεις με το συμπάθιο .
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Κιβώτιο Sprint 1050 ST  

  Από: Sprinter στις 02/06/2009 6:35 πμ.

Αστο το παιδί ρε να αλλάξει τα λαδάκια. Καλό θα κάνουνε, κακό όχι. Μεταχειρισμένο μηχανάκι είναι, δεν ξέρεις τι έχει περάσει. Και οι δίσκοι μαζεύουνε βρώμα, και το χέρι-πόδι συνηθίζει. Θα φτιάξει σε λίγο, είτε το λαδάκι βοηθήσει είτε ο εγκέφαλός του ε΄τε και τα δύο. Δε κάνεις για ψυχολόγος
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Κιβώτιο Sprint 1050 ST  

  Από: sprint900 στις 03/06/2009 11:15 πμ.

Sprinter"Αστο το παιδί ρε να αλλάξει τα λαδάκια. Καλό θα κάνουνε, κακό όχι. Μεταχειρισμένο μηχανάκι είναι, δεν ξέρεις τι έχει περάσει. Και οι δίσκοι μαζεύουνε βρώμα, και το χέρι-πόδι συνηθίζει. Θα φτιάξει σε λίγο, είτε το λαδάκι βοηθήσει είτε ο εγκέφαλός του ε΄τε και τα δύο. Δε κάνεις για ψυχολόγος "


Έτσι όπως το θέτεις φίλε συμφωνώ απόλυτα , έχεις δίκιο δεν κάνω για ψυχοπλάκωμα , ίσως επειδή έχω μαμά ψυχολόγο , χα χαχαχ χα αχ αχ χα χα ......

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Κιβώτιο Sprint 1050 ST  

  Από: Dennis G. στις 03/06/2009 6:50 μμ.

Φίλε vassat μπορώ να σε καταλάβω πλήρως.....

το πώς νιώθεις....

Έχω το ίδιο πρόβλημμα, το οποίο το τελευταίο καιρό έχει επιδεινωθεί.
Έχω φτάσει τα 17.000 χλμ και τα τελευταία 5.000χλμ έχει αρχίσει και μου κάνει τρελλά κόλπα.

Χθές βγήκα Αττική οδό από έξοδο Ν.Ηρακλείου ..... και μέχρι 200 μέτρα πρίν την έξοδο για Λαμία
δεν είχα καταφέρει να ξεκουμπώσω την πρώτη και να βάλω είτε δευτέρα είτε νεκρά.
Μου έσπασαν τα νεύρα, σταμάτησα, έσβησα την μηχανή και την κούνησα μπρός πίσω και ως δια μαγείας
ξεκούμπωσε.
Έχω παρατηρήσει ότι σε γοργό ανέβασμα στροφών κυρίως πρώτης μουλαρώνει και αρνείται
πεισματικά να αλλάξει.
Επίσης σε κίνηση, όταν ζεσταθεί κάθομαι σαν τον μαλάκα και κρατάω τον συμπλέκτη πατημένο στα φανάρια υπό τα βλέμματα των άλλων που με κοιτούν με απορία γιατί έχω ταχύτητα.
Αύριο έχω ραντεβού με τον γιατρό ( Σάκης ) και ελπίζω να βρεί γιατρικό, γιατί έχει αρχίσει και με εκνευρίζει αφάνταστα.
Όπως αναφέρει και ο Νίκος ( Sprinter ), δεν νομίζω ότι είναι θέμα λεβιέ, πιστεύω ότι κολλάνε οι δίσκοι μεταξύ τους. Υπάρχουν στιγμές που μόλις πιάσω τον συμπλέκτη η στροφές αργούν αδικαιολόγητα πάρα πολύ να πέσουν και τότε σχεδόν πάντα κολλάει το κιβώτιο.
Anyway, πιστεύω ότι μέχρι την Παρασκευή θα έχει λύσει τον γρίφο αυτόν Ο Σάκης με τον Φίλιππα.

Καλά χλμ

Re: Κιβώτιο Sprint 1050 ST  

  Από: Sprinter στις 03/06/2009 7:03 μμ.

να σου καθαρίσουν τους δίσκους.

Κοιτάχτε ρε παιδιά. Μηχανικός δεν ειμαι. Είμαι ανθρωπος απλώς που μπορεί να βάλει το 2 σύν το 2 και να κάνει το 4 και επίσης έχω και καλή μνήμη για ότι κατα καιρούς ακουω ή διαβάζω και μπορώ να σκέφτομαι και συνδυαστικά. Οταν γράφω κάτι εδώ, είτε το λέω εκ πείρας είτε έχω αρκετά αξιόπιστες πληροφορίες σπό άλλους χρήστες ή μηχανικούς. Μπορεί σε καποιους πιο mechanically inclined όπως προφανώς ο Sprint900 να ακούγεται περίεργο αλλά παίζει το θέμα των δίσκων. Καποιοι σε ξένο φόρουμ μιλήσαν για χρήση λάθους λιπαντικού στη συναρμολόγηση του συμπλέκτη από το εργοστάσιο σε μερικά batches που με τον χρόνο δημιουργεί προβληματα.

Τώρα, επειδή πολλές φορές προβλήματα που ακούγονται ίδια όταν τα περιγράφουν κάποιοι αποδεικνύονται ότι δεν είναι, δεν θα εσπευδα να πώς πως το πρόβλημά σου Διονύση είναι ίδιο με του άλλου φίλου. Μπορεί να είναι μπορεί και όχι, μπορεί να είναι και απλώς θέμα σωστής χρήσης. Απλώς καλό είναι αν τα θέματα επιμένουν από κάπου να αρχίζει κανείς, και το καθάρισμα των δίσκων και αλλαγή μάρκας λαδιών είναι μια καλή και όχι ιδιαίτερα ακριβή αρχή.

Είμαι σίγουρος πώς υπάρχει ο σωστός τρόπος να καθαριστούν οι δίσκοι (Brake cleaner??) και τα παιδιά στο συνεργείο θα τον ξέρουν.

Ενα είναι το σίγουρο. Δεν το κάνουν όλα άρα διορθώνεται.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Κιβώτιο Sprint 1050 ST  

  Από: vassat στις 03/06/2009 8:43 μμ.

Dennis G."

Anyway, πιστεύω ότι μέχρι την Παρασκευή θα έχει λύσει τον γρίφο αυτόν Ο Σάκης με τον Φίλιππα.

"

Αγαπητέ Διονύση εύχομαι επίλυση των προβλημάτων (μας). Αν είναι εύκολο postαρε την ετυμηγορία του γιατρού.
ΒΣ