να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?

να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: lucifsg στις 03/02/2011 5:55 πμ.

παιδια γραφτηκα στο forum με σκοπο να μαθω τι παιζει με το 1050. πουλαω αυριο το ζ750 μου (που μηχανικα ηταν αστερι) με σκοπο να παω σε κατι πιο ψηλο και ανετο αλλα να χει και τα γκαζια/φρενα του. Το μονο που ειδα στο δρομο και μ αρεσε ηταν το 1050. στο συνεργειο μου (του ζ750) δουλευει ενα παλικαρι που ηταν στη triumph παλια μου ειπε τα χειροτερα για αντιπροσωπεια service κλπ... Μπαινω εδω μεσα πρωτο πραγμα που διαβαζω ειναι οτι εχουν προβλημα με τα πιστονια τους τα tiger. μπορειτε να μου πειτε τι να προσεξω σε μια πιθανη αγορα ? απο φρενα πως ειναι ? απο συνεργεια τι παιζει μονο της αντιπροσωπειας ? κρατηματα αναρτησεις ? εχω μπερδευτει με κατι που πηρε το ματι μου για βενζινη (οτι καιει σχεδον και πετρελαιο). ειναι ανετο για το συνεπιβατη αλλα και τον οδηγο ? δε το εχω καν οδηγησει ποτε ...

Και τελος η προσωπικη σας αποψη που το εχετε ποια ειναι, θα το ξαναπαιρνατε ? μηπως να κοιταγα και τιποτα αλλο γιατι απ ο,τι καταλαβαινω μηχανολογικα και απο θεμα service δεν ειναι και εγγυηση η απλα ο κοσμος μεγαλωνει το προβλημα που του παρουσιαζεται ?

ps: βασικο που ξεχασα. τι διαφορες εχουν τα μοντελα καθε χρονιας ? παιζει να βγει ανανεωμενο 1050 το 2011 που να διαφερει απ τα προηγουμενα ?

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Sprinter στις 03/02/2011 8:15 πμ.

Αν ψάξεις εδώ μέσα θα βρείς τις περισσότερες απαντήσεις. Το μόνο που δε θα βρείς γιατί είναι σχετικά νέο είναι πως λόγω εμπορικής πολιτικής των Εγγλέζων, τα 2 πιο αναγνωρισμενα απ' τους κατόχους συνεργεία στην Αθήνα με τεράστια εμπειρία, δεν είναι πια επισήμως εξουσιοδοτημένα ενώ αυτό με τη μεγαλύτερη αναλογία αρνητικών κριτικών είναι. Αγνοώ τι σημαίνει αυτό (επίσημο vs ανεξάρτητο) στην πράξη.

Τα 'επίσημα' συνεργεια στην ΑΘήνα είναι πλέον 4, συμπεριλαμβανομένων 1 αυτού του εισαγωγέα, 2 του συνεργείου με τις χειρότερες κριτικές και 3 ενός καινούργιου αγνώστου ποιότητας.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Aris. στις 03/02/2011 10:35 πμ.

Για να μπηκες σε φορουμ τραιουμφ να ρωτησεις για τραιουμφ μαλλον την γουσταρεις καργα...

Απο περιεργια,συμφωνα με την τσεπη σου και την προτιμηση σου, ποιες αλλες μηχανες εχεις στα υποψην ?
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: lucifsg στις 03/02/2011 12:19 μμ.

Sprinter"Αν ψάξεις εδώ μέσα θα βρείς τις περισσότερες απαντήσεις. Το μόνο που δε θα βρείς γιατί είναι σχετικά νέο είναι πως λόγω εμπορικής πολιτικής των Εγγλέζων, τα 2 πιο αναγνωρισμενα απ' τους κατόχους συνεργεία στην Αθήνα με τεράστια εμπειρία, δεν είναι πια επισήμως εξουσιοδοτημένα ενώ αυτό με τη μεγαλύτερη αναλογία αρνητικών κριτικών είναι. Αγνοώ τι σημαίνει αυτό (επίσημο vs ανεξάρτητο) στην πράξη.

Τα 'επίσημα' συνεργεια στην ΑΘήνα είναι πλέον 4, συμπεριλαμβανομένων 1 αυτού του εισαγωγέα, 2 του συνεργείου με τις χειρότερες κριτικές και 3 ενός καινούργιου αγνώστου ποιότητας."


Αν ειναι στην εγγυηση η μηχανη πρεπει να γινονται στα εξουσιοδοτημενα τα service ? Στη πραξη δε σημαινει αυτο οτι δεν υπαρχει καλο service ? Μπορω να εχω τα στοιχεια εστω σε pm των 2 πιο αναγνωρισμενων συνεργειων για να παω εκει να μου το κοιταξουν αν αποφασισω να παρω ?

Δεν εχω βρει κατι ακομα για φρενα κρατημα αναρτησεις εδω . Μονο στο moto.gr θετικα σχολια για κρατημα στριψιμο φρενα , αρνητικα για αναρτησεις.

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Sprinter στις 03/02/2011 12:22 μμ.

lucifsg"

Αν ειναι στην εγγυηση η μηχανη πρεπει να γινονται στα εξουσιοδοτημενα τα service ? "


Οχι σύμφωνα με το νόμο.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: lucifsg στις 03/02/2011 12:24 μμ.

Aris."Για να μπηκες σε φορουμ τραιουμφ να ρωτησεις για τραιουμφ μαλλον την γουσταρεις καργα...

Απο περιεργια,συμφωνα με την τσεπη σου και την προτιμηση σου, ποιες αλλες μηχανες εχεις στα υποψην ?"


Δεν ειμαι και ερωτευμενος ακομα . Απλα το δα στο δρομο μ αρεσε , εψαξα λιγο δεν ειδα να υπαρχει και τιποτα αλλο στην ιδια κατηγορια που να εχει ασφαλεια παραπανω ανεση απο ενα ζ750 και γκαζια. Αν μου περισσευαν 4-5κ θα πηγαινα για multistrada 1200 με κλειστα ματια . Αλλα ουτε για ducati ξερω τι παιζει απο θεμα service.

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: mixalakis στις 03/02/2011 12:58 μμ.

Sprinter"Αν ψάξεις εδώ μέσα θα βρείς τις περισσότερες απαντήσεις. Το μόνο που δε θα βρείς γιατί είναι σχετικά νέο είναι πως λόγω εμπορικής πολιτικής των Εγγλέζων, τα 2 πιο αναγνωρισμενα απ' τους κατόχους συνεργεία στην Αθήνα με τεράστια εμπειρία, δεν είναι πια επισήμως εξουσιοδοτημένα ενώ αυτό με τη μεγαλύτερη αναλογία αρνητικών κριτικών είναι. Αγνοώ τι σημαίνει αυτό (επίσημο vs ανεξάρτητο) στην πράξη.

Τα 'επίσημα' συνεργεια στην ΑΘήνα είναι πλέον 4, συμπεριλαμβανομένων 1 αυτού του εισαγωγέα, 2 του συνεργείου με τις χειρότερες κριτικές και 3 ενός καινούργιου αγνώστου ποιότητας."


Δηλαδή Νίκο ο Σάκης δεν είναι πλέον εξουσιοδοτημένος;;;;;;
Ούτε ο Ευθυμίου;;;;;

Μου φαίνεται απίστευτο!!!

Δηλαδή θα μείνει η Τ με τον Καλαμοβρακά, τον Πιερράκο και τα επίσημα:

Η πιο αυτοκαταστροφική εταιρία του πλανήτη! Τώρα με το 800σάρι που λογικά θα γίνει χαμός, παρόλη την κρίση, ήταν η ευκαιρία να γίνει το μπαμ για την Τ και να καθιερωθεί στην συνείδηση του κόσμου. Όμως φαίνεται ότι κάποιοι το έχουν χάσει εκεί μέσα.
Πέρα από τις φήμες για τα πιστόνια που οργιάζουν, ήρθε και το τελικό χτύπημα με την εξουσιοδότηση!!!

Ειλικρινά σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να πάω στο 800σάρι τιγράκι, αλλά τώρα αποκλείεται!!!!!!!!

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Sprinter στις 03/02/2011 1:04 μμ.

mixalakis"
Η πιο αυτοκαταστροφική εταιρία του πλανήτη! Τώρα με το 800σάρι που λογικά θα γίνει χαμός, παρόλη την κρίση, ήταν η ευκαιρία να γίνει το μπαμ για την Τ και να καθιερωθεί στην συνείδηση του κόσμου. Όμως φαίνεται ότι κάποιοι το έχουν χάσει εκεί μέσα.
"


Κανείς δεν είναι χαζός η τρελός. Απλώς δεν είναι υποχρεωτικό οι πολιτικές της μαμάς εταιρείας να ταιριάζουν στην Ελλάδα. Τώρα να μου πείς, δε μπορούν να προσαρμόσουν τις πολιτικές τους σε κάθε αγορά? Προφανώς δεν βρίσκουν το λόγο να ασχοληθούν ιδιαίτερα ή ο τοπικός τους συνεργάτης τους πληροφορεί λάθος.

Υπ 'οψιν πως ολοι οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές τα ίδια κάνουνε.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: lucifsg στις 03/02/2011 1:14 μμ.

ρε παιδια μεχρι και γω που ειμαι εκτος χορου με triumph ξερω οτι ο αντιπροσωπος το παιζει , εχει φραγκα απ αλλου και πιθανως κανει ξεπλυμα χρηματος.

τι ειναι αυτο με την εξουσιοδοτηση ? θα μου δωσει καποιος τηλ/ονομα/διευθυνση απο τα 2 καλα συνεργεια που λετε ????

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Sprinter στις 03/02/2011 1:20 μμ.

Τα ονόματα ειπώθηκαν παραπάνω. Εδώ μέσα θα βρείς τόπικ με όλα τα συνεργεία.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Cpt. Haddock στις 03/02/2011 1:32 μμ.

mixalakis"
Sprinter"Αν ψάξεις εδώ μέσα θα βρείς τις περισσότερες απαντήσεις. Το μόνο που δε θα βρείς γιατί είναι σχετικά νέο είναι πως λόγω εμπορικής πολιτικής των Εγγλέζων, τα 2 πιο αναγνωρισμενα απ' τους κατόχους συνεργεία στην Αθήνα με τεράστια εμπειρία, δεν είναι πια επισήμως εξουσιοδοτημένα ενώ αυτό με τη μεγαλύτερη αναλογία αρνητικών κριτικών είναι. Αγνοώ τι σημαίνει αυτό (επίσημο vs ανεξάρτητο) στην πράξη.

Τα 'επίσημα' συνεργεια στην ΑΘήνα είναι πλέον 4, συμπεριλαμβανομένων 1 αυτού του εισαγωγέα, 2 του συνεργείου με τις χειρότερες κριτικές και 3 ενός καινούργιου αγνώστου ποιότητας."


Δηλαδή Νίκο ο Σάκης δεν είναι πλέον εξουσιοδοτημένος;;;;;;
Ούτε ο Ευθυμίου;;;;;

Μου φαίνεται απίστευτο!!!

Δηλαδή θα μείνει η Τ με τον Καλαμοβρακά, τον Πιερράκο και τα επίσημα:

Η πιο αυτοκαταστροφική εταιρία του πλανήτη! Τώρα με το 800σάρι που λογικά θα γίνει χαμός, παρόλη την κρίση, ήταν η ευκαιρία να γίνει το μπαμ για την Τ και να καθιερωθεί στην συνείδηση του κόσμου. Όμως φαίνεται ότι κάποιοι το έχουν χάσει εκεί μέσα.
Πέρα από τις φήμες για τα πιστόνια που οργιάζουν, ήρθε και το τελικό χτύπημα με την εξουσιοδότηση!!!

Ειλικρινά σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να πάω στο 800σάρι τιγράκι, αλλά τώρα αποκλείεται!!!!!!!! "


Οπως σου ειπε κι ο Σπριντερ, μην κοιτας τι γινεται στην Ελλαδα. Σε όλες τις σοβαρες χωρες ετσι ειναι για τις πιο πολλες εταιρίες.

Γενικώς δε θα βρεις εξω τα δεκαδες μικρα συνεργεια του μαστρο-Νικου να ειναι εξουσιο ή quasi-εξουσιοδοτημενα. Η Στοκχόλμη έχει ενα σερβις Triumph που ειναι και σημείο πώλησης, ανταλλακτικών, μπουτικ, καφε κλπ.

Ολες οι εταιρίες αυτο κανουν λιγο πολυ (ειδικα στα αυτοκίνητα)
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: mixalakis στις 03/02/2011 1:37 μμ.

Sprinter"
mixalakis"
Η πιο αυτοκαταστροφική εταιρία του πλανήτη! Τώρα με το 800σάρι που λογικά θα γίνει χαμός, παρόλη την κρίση, ήταν η ευκαιρία να γίνει το μπαμ για την Τ και να καθιερωθεί στην συνείδηση του κόσμου. Όμως φαίνεται ότι κάποιοι το έχουν χάσει εκεί μέσα.
"


Κανείς δεν είναι χαζός η τρελός. Απλώς δεν είναι υποχρεωτικό οι πολιτικές της μαμάς εταιρείας να ταιριάζουν στην Ελλάδα. Τώρα να μου πείς, δε μπορούν να προσαρμόσουν τις πολιτικές τους σε κάθε αγορά? Προφανώς δεν βρίσκουν το λόγο να ασχοληθούν ιδιαίτερα ή ο τοπικός τους συνεργάτης τους πληροφορεί λάθος.

Υπ 'οψιν πως ολοι οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές τα ίδια κάνουνε."



Του το έχουμε σκίσει το ποστ του ανθρώπου, αλλά έχω περιέργεια.
Δηλαδή η απόφαση για κόψιμο εξουσιοδοτημένων ήταν από Αγγλία; Ήρθε αντιπροσωπεία από Αγγλία και τσέκαρε τα συνεργεία και δεν της άρεσαν; Ρώτησαν τον κόσμο;
Η Ελιοφίλ τι γνώμη είπε για τα συνεργεία της;

Δεν καταλαβαίνω. Σίγουρα κανείς δεν είναι χαζός, αλλά υπάρχει και ένα όριο στον παραλογισμό.

Και σε αυτό το φόρουμ και σε άλλα και στον δρόμο και γνωστοί κτλ με έχουν ζαλίσει με ερωτήσεις για τα σέρβις των triumph, το κόστος, τη συμπεριφορά, τη γνώση κτλ. Σε όλους έλεγα να μην ανησυχούν γιατί υπάρχει ο Σάκης.
Ακόμα και βλακείες της ελιοφίλ τις μπάλωνε ο άνθρωπος, συχνά όχι μόνο χωρίς κέρδος αλλά και με δικό του κόστος.

Έλεος, θα ρωτήσω να μάθω στα κεντρικά.

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Sprinter στις 03/02/2011 1:41 μμ.

mixalakis"
Δηλαδή η απόφαση για κόψιμο εξουσιοδοτημένων ήταν από Αγγλία; "


Η απόφαση για την ύπαρξη μόνο ολοκληρωμένων franchises σαν εξουσιοδοτημένα σημεία πώλησης και σερβις, ναι. Από πέρισυ παίζει το θέμα διεθνώς. Προφανώς απαιτείται να προσφέρουν και καφέ. Το σουβλάκι δεν ήταν αποδεκτό γιατί δεν υπάρχει στην Αγγλία.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: galileos στις 03/02/2011 1:46 μμ.

[quote="mixalakis":3gqavq2l]
Sprinter"
mixalakis"
Η πιο αυτοκαταστροφική εταιρία του πλανήτη! Τώρα με το 800σάρι που λογικά θα γίνει χαμός, παρόλη την κρίση, ήταν η ευκαιρία να γίνει το μπαμ για την Τ και να καθιερωθεί στην συνείδηση του κόσμου. Όμως φαίνεται ότι κάποιοι το έχουν χάσει εκεί μέσα.
"


Κανείς δεν είναι χαζός η τρελός. Απλώς δεν είναι υποχρεωτικό οι πολιτικές της μαμάς εταιρείας να ταιριάζουν στην Ελλάδα. Τώρα να μου πείς, δε μπορούν να προσαρμόσουν τις πολιτικές τους σε κάθε αγορά? Προφανώς δεν βρίσκουν το λόγο να ασχοληθούν ιδιαίτερα ή ο τοπικός τους συνεργάτης τους πληροφορεί λάθος.

Υπ 'οψιν πως ολοι οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές τα ίδια κάνουνε."



Του το έχουμε σκίσει το ποστ του ανθρώπου, αλλά έχω περιέργεια.
Δηλαδή η απόφαση για κόψιμο εξουσιοδοτημένων ήταν από Αγγλία; Ήρθε αντιπροσωπεία από Αγγλία και τσέκαρε τα συνεργεία και δεν της άρεσαν; Ρώτησαν τον κόσμο;
Η Ελιοφίλ τι γνώμη είπε για τα συνεργεία της;

Δεν καταλαβαίνω. Σίγουρα κανείς δεν είναι χαζός, αλλά υπάρχει και ένα όριο στον παραλογισμό.

Και σε αυτό το φόρουμ και σε άλλα και στον δρόμο και γνωστοί κτλ με έχουν ζαλίσει με ερωτήσεις για τα σέρβις των triumph, το κόστος, τη συμπεριφορά, τη γνώση κτλ. Σε όλους έλεγα να μην ανησυχούν γιατί υπάρχει ο Σάκης.
Ακόμα και βλακείες της ελιοφίλ τις μπάλωνε ο άνθρωπος, συχνά όχι μόνο χωρίς κέρδος αλλά και με δικό του κόστος.

Έλεος, θα ρωτήσω να μάθω στα κεντρικά.[/quote:3gqavq2l]


Δηλαδή, θα αναγκάσουν όλους τους κατόχους Τ που πήγαιναν στον Σάκη είτε για σερβις είτε για ζημιές, να διαλέγουν τα εξουσιοδοτημένα για την σφραγίδα και μετά να περνούν και από Σάκη για τυχόν π@π@ριές τους!!!
Ταξίδια χωρίς προορισμό ...

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Sprinter στις 03/02/2011 1:50 μμ.

Νομικά δε μπορούν να αναγκάσουν κανένα για τίποτα, αρκει να έχεις σφραγίδες από νόμιμο συνεργείο. Εχε χιλιοειπωθεί. Στην πράξη, θα δείξει. Ηδη ο Σάκης π.χ. χειρίζεται θεμα εγγύησης πιστονιών (βλέπε άλλο θρεντ) οπότε κοντός ψαλμός αλληλούια.

Βέβαια προβλέπω πόλεμο και αλληλοφάγωμα 'συναδέλφων' αλλά εύχομαι να μη γίνει.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε