[quote="StM3":2ni9hq5l]
CK1"StM3"Καλησπερίζω την μεγαλη παρεα του φορυμ Φρεσκο αιμα και θα ήθελα λιγη βοήθεια !!
Προσφατα λοιπον επεκτινα το διπλωμα μου και ειπα να παρω και κατι μεγαλυτερο απο το Beverly 350...
Εψαξα λιγο και μιας και εγω χρειαζομαι κατι να κανω κανα ταξιδακι ον και οφφ πιστευω πως το μονο που μπορει να το κανει αρκετα καλα ειναι ο τιγρης... Θα ηθελα λοιπον τη γνωμη σας σαν λιγο, αξιζει? Απο προβληματα και κοστος service πως παμε? και το τελευταιο εχει μεγαλη διαφορα το x/c απο το απλο γιατι δεν μου αρεσουν καθολου οι ακτινωτες ζαντες!
Ευχαριστώ εκ τον προτερον,
Στελιος!"
Καλησπέρα, το αν αξίζει είναι καθαρά υποκειμενικό. Για αυτά πάντως που ζητάς είσαι "μέσα". Έχω το απλό 2 χρόνια τώρα (20.000χλμ) χώρις κανένα πρόβλημα-βλάβη. Το κόστος συντήρησης είναι μάλλον υψηλότερο από το beverly αλλά όχι τραγικό. Αν ψάξεις στο φόρουμ θα βρείς τιμές για τα service. Τώρα στο ερώτημα απλό ή XC η απάντηση είναι πόσο και τί χώμα σκοπεύεις να πάτησεις. Σε πατημένο χωματόδρομο το απλό είναι οκ αλλά από ’κει και πέρα λάστιχα, ζάντες και αναρτήσεις βάζουν όρια. Αν κίνεισαι κυρίως στην πόλη και απλά κάνεις ταξιδάκια χώρις να "παίρνεις" τους χωματόδρομους επέλεξε το απλό (πιο ελαφρύ, ευέλικτο, φθηνότερο).
ΥΓ. Αν επιλέξεις το Tiger μην βάλεις το κεντρικό σταντ της Triumph, φιλική συμβουλή κοίτα aftermarket."
Ευχαριστω πολυ για την απαντηση και για το ενδιαφερον καταρχην
Κυριως πολη κυκλοφορώ οποτε για το απλο με βλεπω, ελεγα να δω αν μπορω να βαλω τιποτα βαλιτσες δορο μεσα στην αγορα η ουτε αυτο με συμφερει? Να το παρω απλο και ολα τα αλλα αφτερ μαρκετ?[/quote:2ni9hq5l]
Ο λόγος για τον οποίο σε συμβουλεύω αν θες κεντρικό σταντ να μην βάλεις το μαμά είναι γιατί λόγο σχεδιασμού? και παρά τις ανακλήσεις κοπανάει στις λακούβες. Από εκεί και πέρα δεν έχω κάτι αρνητικό να πω για τα μαμά αξεσουάρ που έβαλα (χούφτες, συναγερμό. Για βαλίτσα δεν ξέρω να σου πω για την triumph μιας και έβαλα aftermarket givi).
Εννοείτε ότι θα ζητήσεις να σου κάνουν κάτι δώρο στην αγορά.
Ότι άλλο χρειαστείς εδώ είμαστε.