Παρουσίαση Ελαστικών Bridgestone - 29/10/2008

Παρουσίαση Ελαστικών Bridgestone - 29/10/2008  

  Από: ARHS στις 22/10/2008 10:46 πμ.

Στα γραφεία της λέσχης (Δημοσθένους 224 Καλλιθέα) την Τετάρτη 29/10/2008 και ώρα 20:00, θα γίνει παρουσίαση των ελαστικών Bridgestone από τον κο. Κώστα Τζημάκο (Γεν. Επιθεωρητής Bridgstone).

Ελάτε να την δούμε παρεούλα

Πως θα έρθετε;
http://www.tdmhellas.gr/smf/index.php?topic=3271.0
Ολα είναι δρόμος..... http://www.tdmhellas.gr

Re: Παρουσίαση Ελαστικών Bridgestone - 29/10/2008  

  Από: ARHS στις 29/10/2008 12:29 μμ.

up
Ολα είναι δρόμος..... http://www.tdmhellas.gr

Re: Παρουσίαση Ελαστικών Bridgestone - 29/10/2008  

  Από: Case στις 30/10/2008 10:32 πμ.

Ήθελα πολύ να έρθω ρε Άρη για να ακούσω για τα καινούρια ΒΤ 016. Δυστυχώς δεν πρόλαβα.
Πως πήγε;
Recipe for happiness.
1. Lean it.
2. Twist it.
3. Love it.
4. Repeat.

Re: Παρουσίαση Ελαστικών Bridgestone - 29/10/2008  

  Από: ARHS στις 31/10/2008 5:01 μμ.

Ηταν πολύ καλή η παρουσίαση φίλε.

Εδειξαν τα ΒΤ 16, 003 SEMI RACING, BT 21, έκαναν μια μεγάλη ανάλυση συζήτηση για τα ελαστικά και τις προδιαγραφές της E.U. τι γίνεται με τα υλικά και τους σκελετούς και ακολούθησε συζήτηση για τις απορίες και τους μύθους που υπάρχουν για τα ελαστικά.
Τι γραμμή ακολουθεί η κάθε εταιρία στην κατασκευή χρήση του ελαστικού και μια off the record σύζήτηση για ελαστικά άλλα..............
Επίσης για τις ειδικές κατασκευές για συγκεκριμένες μοτο (π.χ. το BT 21με άλλο κωδικό αλλά ακριβώς ίδια εμφάνιση μπορεί να φορεθεί μόνο απο FJR).

Παράλληλα μάθαμε για τις ανοχές που έχει το λάστιχο σε διάφορες καταστάσεις (υπερφόρτωμα-μεγάλη θερμοκρασία,δυναμομετρήσεις) κ.λ.π.
Ολα είναι δρόμος..... http://www.tdmhellas.gr

Re: Παρουσίαση Ελαστικών Bridgestone - 29/10/2008  

  Από: Dennis G. στις 31/10/2008 6:06 μμ.

ARHS"Ηταν πολύ καλή η παρουσίαση φίλε.

Εδειξαν τα ΒΤ 16, 003 SEMI RACING, BT 21, έκαναν μια μεγάλη ανάλυση συζήτηση για τα ελαστικά και τις προδιαγραφές της E.U. τι γίνεται με τα υλικά και τους σκελετούς και ακολούθησε συζήτηση για τις απορίες και τους μύθους που υπάρχουν για τα ελαστικά.
Τι γραμμή ακολουθεί η κάθε εταιρία στην κατασκευή χρήση του ελαστικού και μια off the record σύζήτηση για ελαστικά άλλα..............
Επίσης για τις ειδικές κατασκευές για συγκεκριμένες μοτο (π.χ. το BT 21με άλλο κωδικό αλλά ακριβώς ίδια εμφάνιση μπορεί να φορεθεί μόνο απο FJR).

Παράλληλα μάθαμε για τις ανοχές που έχει το λάστιχο σε διάφορες καταστάσεις (υπερφόρτωμα-μεγάλη θερμοκρασία,δυναμομετρήσεις) κ.λ.π."


Άρη καλησπέρα,
Δυστυχώς δεν κατάφερα να έρθω, μιας και ο επαγγελματικός μου φόρτος είναι στα ύψη.

Μπορείς να μας πεις ενα δύο βασικά πράγματα κυρίως για BT 016 & ΒΤ 021, που με ενδιαφέρουν για το Sprint?

Φοράω τα ΒΤ 020 της μάνας του, και θα έλεγα ότι είναι έως και επικίνδυνα στις περισσότερες των περιπτώσεων. Μου είπαν όμως ότι το BT 021 που είναι ο αντικαταστάτης του είναι μέρα με την νύχτα, ενώ το ΒΤ 016 είναι για πιο σπόρ προσεγγίσεις. Ισχύει.

Κάθε πληροφορία καλοδεχούμενη.

( Μου έλειψε και η υπόγα στην Καλλιθέα )

Thanks

Re: Παρουσίαση Ελαστικών Bridgestone - 29/10/2008  

  Από: Sprinter στις 31/10/2008 6:44 μμ.

Βρε Dennis,

Πώς σε ενδιαφέρει και το BT21 και το BT16????? Αν επεκταθείς με αυτή τη λογική σε όλες τις μάρκες θα σε ενδιαφέρει το 85% των ελαστικών της αγοράς που λέει ο λόγος. Το ενα είναι τουριστικό και το άλλο supersport. Κάπου στη μέση παίζουν τα ελαστικά τύπου Μ3, Diablo Rosso κ.λ.π.

Πάντα εγώ συμβουλεύω πρώτα να κατασταλάζει κανείς σε κατηγορία ελαστικού (σε σχέση με το μηχανάκι του, το στύλ του, τις διαδρομές του, την ανάγκη για διάρκεια και το πορτοφόλι του) και μετά να ψάχνει τα λάστιχα που είναι διαθέσιμα σε αυτή την κατηγορία. Αλλιώς μπερδεύεσαι και πήζεις...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Παρουσίαση Ελαστικών Bridgestone - 29/10/2008  

  Από: Dennis G. στις 01/11/2008 2:17 μμ.

Nίκο έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που λές,

κατανοώ πλήρως ότι είναι δύο εντελώς διαφορετικές κατηγορίες,

απλά φίλοι, που ξέρουν την χρήση και τον τρόπο που οδηγάω μου ανέφεραν τα συγκεκριμένα.
Αλλά και δύο καταστήματα ελαστικών μου το ανέφεραν με το ίδιο σκεπτικό.
Εάν είσαι τουρίστας ( πολλά χιλιόμετρα, βροχή, διάρκεια ) πάρε ΒΤ 021.

Εάν τα χιλιόμετρα σου είναι κατά κύριο λόγο στην πόλη, το 'στρίβεις' και δεν σε ενδιαφέρει και πολύ το κράτημα στο βρεγμένο ( στην πολύ βροχή ), γιατί στην γλίτσα είναι καλύτερα, πάρε ΒΤ 016.

Απλά έκανα την ερώτηση προς τον Αρη, μήπως βρε αδελφέ έχει προχωρήσει τόσο πολύ η τεχνολογία που ...... η συμβατικές λύσεις που ξέραμε, πήγανε για τσάι.

Εγώ προσωπικά βλέποντας το ΒΤ 016 είδα ένα ελαστικό με ΄πολύ γρήγορη κορώνα, με ελάχιστη χάραξη, οπότε μάλλον για SS πάει και όχι σε αυτο που αναζητάω.

Τα άλλα δύο καταστήματα ελαστικών μου πρότειναν ο ένας τα Dunlop Qualifier ( όπως και η Eliofil ), και ο άλλος Pirelli Diablo III .

Ξέρω ότι το κομάτι των ελαστικών όπως και το κομάτι των αναρτήσεων είναι άβυσσος.

Γι' αυτό και μόνο κατά κύριο λόγο ο καλύτερος συμβουλάτορας είναι η προσωπική εμπειρία και η προσωπική αίσθηση του καθενός. Αλλιώς νιώθω εγώ το ίδιο λάστιχο στο ίδιο μηχανάκι και αλλιώς εσύ.

Anyway, εσύ τι πατούμενο φοράς ??? Νομίζω κάπου διάβασα το Μ3 ??? Είσαι ευχαριστημένος ???
Σε παλιότερο τεύχος του ΜΟΤΟ διάβασα ότι σε ένα γαλλικό περιοδικό που έκανε τεστ όλα τα ελαστικά σε όλες τις συνθήκες ( δρόμο, πίστα, βρεγμένο ) , το Μ3 βγήκε πρώτο, με δεύτερο το Michelin Pilot CT2 , κάπου στην μέση τα Rosso και τελευταία τα Qualifier.

To περίεργο είναι ότι κανείς απο όσους το συζήτησα δεν μου το πρότεινε.

Τέλος πάντων, πρέπει να βρεθούμε νομίζω για κανά καφέ, να μου πεις μερικά μυστικά της τσαχπίνας Αγγλίδας μας και να ανταλλάξουμε απόψεις πάνω σε θέματα όπως αυτό.

Καλό μεσημέρι.

Re: Παρουσίαση Ελαστικών Bridgestone - 29/10/2008  

  Από: Sprinter στις 01/11/2008 7:27 μμ.

Κοντεύω να τελειώσω το δεύτερο ζευγάρι Μ3 και δε έχω σκοπό να πειραματιστώ με άλλη μάρκα / τύπο τουλάχιστον τώρα τον χειμώνα... Για την οδηγησή μου το λάστιχο δε μ' έχει προδώσει ποτέ ενώ μου βγάζει πάνω από 10000 χλμ. Αν είχα λιγότερη Αττική οδό στο πρόγραμμα θα μου βγαζε και σαφώς παραπάνω μια και το τα αλλάζω λόγω ανομοιόμορφης φθοράς και όχι λόγω λιωσίματος ή ξυλιάσματος. Δεν είναι πολύ γρήγορο στις αλλαγές κλισης αλλα είναι θετικο και εμπνέει εμπιστοσύνη (εκτός αν νομίζεις πώς ο δρόμος είναι πίστα). Ικανοποιητικό στο βρεγμένο, ζεστένεται πολύ γρήγορα και κρατάει τα χαρακτηριστικά του σε εύρος θερμοκρασίας. Σταθερό στα πολλά. Δεν ειναι SS λάστιχο και δεν είναι τουριστικό. Η αίσθηση είναι κάτι προσωπικό και δεν μεταφέρεται.

Νομίζω ότι για το μηχανάκι αυτό, για την Ελλάδα και για γενική χρήση είναι ιδανικό. Σχέση με το μαμίσιο ΒΤ20 δεν υπάρχει (ουτε με το μαλακότερο ΝΝ που εβαζε η Τραιουμφ).

Νομίζω πώς αν έχεις ακόμα τα μαμίσια (εγώ τα πέταξα στα 1000χμ ), είναι μια καλή επιλογή. Βάλτο και μετα θα ξέρεις αν χρειάζεσαι κάτι ακόμα πιο σπόρ.

Στείλε κανα pm και κανονιζουμε μια και κυκλοφορουμε και στο Ηράκλειο και οι δυό.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Παρουσίαση Ελαστικών Bridgestone - 29/10/2008  

  Από: ARHS στις 03/11/2008 9:55 πμ.

Dennis, απο τα 2 που ανάφερες εγώ είμαι υπέρ του πιο μαλακού ελαστικού δηλ ΒΤ16. Το 21 είναι μονόγομο και πιο σκληρό.
Οπως πολύ σωστά είπατε πιο γρήγορη κορώνα, διαθέτει 3 γόμες πίσω και 2 μπροστά. Η κάθε γόμα σβήνει σταδιακά μέσα στην επόμενη με αποτέλεσμα να ζεστένεται και να αποδίδει καλύτερα το λάστιχο. Απο οτι είπε η Bridgestone έχει διάρκεια ζωής απο 12 εως 14.000 χλμ. Η αυλακόσεις που έχει καλύπτουν το 16% της επιφάνειας του ελαστικού και όπως καταλαβαίνεις έχει περισσότερο street συμπεριφορά παρά βρόχηνη.
Εχω δοκιμάσει μέχρι τώρα τα ΒΤ20 που δεν μου άρεσε, ΒΤ 14 εκπληκτικό λάστιχο που όμως κράτησε 7000 χλμ, και το ΒΤ16 που στο στεγνό είναι πάρα πολύ καλό και στο βρεγμένο καλό.

Για τα Μ3, οπως λέει και ο Νικόλας έχω ακούσει παρα πολύ καλά λόγια και πιστεύω οτι ειναι κια αυτά καλή επιλογή.

Πέρνα να καφεδιάσουμε
Ολα είναι δρόμος..... http://www.tdmhellas.gr

Re: Παρουσίαση Ελαστικών Bridgestone - 29/10/2008  

  Από: alki_viades στις 03/11/2008 1:51 μμ.

Χτες πηγα Επιδαυρο και πιεσα το ΒΤ016 πολυ. Ετσι νομιζα τουλαχιστον, δεν γλιστρησε καθολου και πουθενα, τα ορια του ειναι ακομα αρκετα μακρυτερα απο τα δικα μου.

Το να βγαλει το πισω λαστιχο πανω απο 6-7000χλμ θα το θεωρησω φοβερη μαγκια για τη bridgestone. Τα 12-14000χλμ τα βλεπω εφικτα μονο για το μπροστινο.

Το συμπερασμα για μενα ειναι ξεκαθαρο: παιρνεις τα ΒΤ016 ΜΟΝΟ για πολυ γρηγορη οδηγηση στο στεγνο. Αν δεν σε ενδιαφερει ιδιαιτερα αυτο πηγαινε για Μ3 ή ΒΤ21, ποιο απο τα 2 δεν ξερω γιατι δεν ξερω καθολου το 21.

Re: Παρουσίαση Ελαστικών Bridgestone - 29/10/2008  

  Από: Case στις 04/11/2008 12:15 μμ.

Και εγώ στις ίδιες επιλογές έχω καταλήξει.
Το μόνο σίγουρο είναι οτι το μαμήσιο είναι για πέταμα.....

Αντε να πάμε όλα τα Sprint για καφέ να τα παρκάρουμε δίπλα δίπλα να ψαρώσει ο κόσμος.
Recipe for happiness.
1. Lean it.
2. Twist it.
3. Love it.
4. Repeat.

Re: Παρουσίαση Ελαστικών Bridgestone - 29/10/2008  

  Από: Dennis G. στις 04/11/2008 7:33 μμ.

Thanks για τις συμβουλές Άρη, Αλκιβιάδη, Νίκο, Case....

Πιστεύω όμως ότι μόνο με εναν καφέ θα μπορέσουμε να λύσουμε τέτοιου είδους θέματα

Σίγουρα αυτό που μετράει για μένα, είναι να ακούσω τις δικιές σας προσωπικές εμπειρίες, να τις επεξεργαστώ και να πάρω όσο το δυνατόν καλύτερη απόφαση.

Σ.Σ Ρίχτε ιδέες για που , πότε να βρεθούμε για καφέ , γιατί εμένα το πρόγραμμα μου είναι
ώστε να μπορώ να το προγραμμαίσω και εγώ απο λίγο νωρίτερα.

Να είστε όλοι καλά.